Aşteptând

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Gustav Barbarini, pictor austriac (1840-1909)

Robert Schultze, pictor german (1828-1910)

Robert Schultze, pictor german (1828-1910)

Robert Schultze, pictor german (1828-1910)

Robert Schultze, pictor german (1828-1910)

Robert Schultze, pictor german (1828-1910)

Robert Schultze, pictor german (1828-1910)

Există o durere, aşa, spre primăvară
Vai! Dragostea de soare făcută-i ca să doară…
Când va-nflori mălinul, va fi cu mult mai bine
Şi va-ncolţi speranţa şi-n ţarină – şi-n mine.

Ţărâna pe sub garduri de vânt va fi zbicită
Şi viaţa-mi – cine ştie?! – va fi mai fericită.
Va străluci fereastra în soare, ca mătasa,
Şi mama-n miezul zilei spoi-va iarăşi casa.

Vor învia copacii, plesnind sfioşi din muguri,
Şi-n asfinţit văzduhul se va-nroşi de ruguri.
Vor străluci, în noapte, pe cer, aceleaşi stele
Şi poate n-oi mai plânge nimicul vieţii mele.

Se vor întoarce cucii, strigându-se pe nume
Şi poate-un veac de pace se va lăsa pe lume.
Când va-nflori mălinul va fi cu mult mai bine
Şi va-ncolţi speranţa şi-n ţarină – şi-n mine.

poezie de Boris Ioachim

Articol anterior
Articol următor

36 comentarii

  1. Frumoase locuri și talentați amândoi pictorii! O ocazie minunată de a admira natura pură, pentru care îți sunt recunoscător. Un weekend pe placul inimii tale, Ștefania! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Da, într-adevăr pictorii au avut un talent înnăscut, demonstrează aceasta tablourile lor în care au ilustrat excelent scene din peisajul pe unde şi-au dus ei traiul. Mă bucur mult Petru că postarea a fost pe placul tău.
      Îţi mulţumesc pentru gândul bun. Un weekend superb îţi doresc şi eu şi numai bucurii! ❤ 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. Heartafire

     /  4 Martie 2016

    Beautiful!

    Apreciat de 1 persoană

  3. colecțiile, picturi, poezii, muzică, pe care le fac să mă simt atât de frumos. Pe măsură ce, eu iubesc lumea artei și natură … mă fascinează ce ai împărtășit cu noi draga Stefania, Pe măsură ce, eu iubesc lumea artei și natură … mă fascinează ce ai împărtășit cu noi draga Stefania, binecuvântare și fericire, cu dragostea mea, nia
    if there is mistake or strange thing in my words, it should be because of the Google translator dear 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Dear Nia, do not worry. It is very good. I understand your posts, this is important.
      I also am not a native English speaker and I’m sure my expression in English is incorrect but I try to handle it. I apologize for mistakes.
      I’m so glad you like my posts and I’m glad we cherish the same feeling for art, music, nature, poetry.
      Thank you so much, dear Nia for comment.
      You have a beautiful Friday evening and a superb weekend.
      Love and blessings. Ştefania ❤ 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • You are welcome and Thank you dear Stefania, you are one of my beautiful blogger friends, as you mentioned we both love same interests, Blessing and Happiness, Love, nia

        Apreciat de 1 persoană

        • Thank you so much, dear Nia, for your friendship and for your words so beautiful to me. I am glad to know all this. The converse is true! Are you as for me.
          Send warm hugs and friendly towards you. Love and blessings Ştefania ❤ 🙂

          Apreciat de 1 persoană

  4. M-am „plimbat” prin peisajele postate, am admirat frumusetea picturilor, am savurat muzica si m-am delectat cu poezia care, este frumoasa dar putin nostalgica, asa cum suntem si noi dupa o iarna care, s-a numit iarna, fara sa fie si care ne-a innegurat sufletele cu ternul si insistenta ei.
    La acest sfarsit de saptamana, m-ai facut fericita si pentru acest lucru, iti multumesc draga Stefania.
    Multa sanatate si un sfarsit de saptamana, cat mai agreabil, pe placul inimii tale.

    Apreciat de 1 persoană

    • Mă bucur nespus de mult, doamna Maria că v-au plăcut alegerile mele. Vă mulţumesc mult pentru că aţi venit să ne bucurăm împreună de toate aceste frumuseţi.
      Cu poezia pot spune că mă identific într-o oarecare măsură. Cam aşa este starea mea, de tristeţe şi nostalgie, numai nu mă regăsesc şi asta de mi s-a accentuat de la sfârşitul toamnei de când am pierdut-o fizic pe mămica, după o lungă luptă cu boala, pe care însă a pierdut-o. Încă acum, mai scot câte o vorbă dar cu câteva luni în urmă am amuţit.
      O seară minunată vă doresc, doamna Maria şi un sfârşit de săptămână binecuvântat! Să aveţi parte numai de bucurii! Cu mult drag, Ştefania ❤ 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Am simtit nostalgia ta si mai ales perioada de „tacere” de pe blogul tau, m-a facut sa-mi dau seama ca, treci printr-o suferinta, care te-a facut sa te retragi in lumea ta, pentru a putea gasi puterea sa treci peste durerea pierderii unui om drag si unic sufletului tau- MAMA.
        Dumnezeu s-o odihneasca in pace si sa-i indrume sufletul spre calea de lumina, acolo unde ingerii s-o vegheze si de unde, ea, la randul ei, sa te vegheaza pe tine.
        Acesta este cursul normal al vietii, pacat insa ca, a suferit mult inainte de a trece in lumea astrala.
        Poti sa te consolezi ca, suferinta ei a trecut ca, viata spirituala de care se bucura in prezent, o face sa fie impacata cu destinul si asa ar trebui sa faci si tu, pentru a putea sa-i lasi sufletul liber. Suferinta ta o indurereaza si singurul lucru pozitiv este sa te impaci cu lipsa ei, din punct de vedere fizic si sa-ti aduci aminte doar de clipele pozitive pe care le-ati petrecut impreuna, de prietenia ce v-a legat si astfel iti vei gasi si tu linistea.
        Sunt cu sufletul alaturi de tine, stiu din proprie experienta ce inseamna pierderea mamei dar, timpul este cel care amelioreaza durerea, o face suportabila si viata merge pe fagasul ei normal, asa cum si-ar dori si mama ta pentru tine, sa fii bine, sa fii fericita si sa-ti implinesti destinul.
        Un gand bun, multa sanatate si un sfarsit de saptamana placut.

        Apreciat de 1 persoană

        • Vă mulţumesc din suflet, doamna Maria pentru toate gândurile dumneavoastră bune pentru mine. Într-adevăr acesta a fost motivul pentru care m-am retras,… în carapacea mea.
          Dumnezeu să o odihnească în pace, pe mămica!, căci tare s-a mai luptat cu boala, sărmana. Mă doare cumplit că a trebuit să plece pe acel tărâm, eternitate, însă, mă durea şi mai tare, aveam aşa o durere până în măduva oaselor, când o vedeam cum se chinuie, sărmana. Cu ajutorul lui Dumnezeu o să trec peste toate.
          O seară liniştită vă doresc, doamna Maria, multă sănătate şi numai bucurii! Cu mult drag, Ştefania ❤ 🙂

          Apreciat de 1 persoană

  5. Minunate peisajele alese de tine, poezia pe masura iar melodia este de poveste ! Sa ai un w/e de poveste !

    Apreciat de 1 persoană

  6. Frumusete, puritate, liniste in adancuri… ce minunate picturi!
    Multumesc draga mea Stefania pentru aceste momente de incantare.
    O seara frumoasa si un week-end insorit!
    Te imbratisez cu mult drag,

    Liz ❤ 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Vă mulţumesc mult doamna Liz pentru gândurile dumneavoastră bune.
      O zi minunată şi-un weekend splendid vă doresc şi eu!
      Vă îmbrăţişez cu mult drag,
      Ştefania ❤ 🙂

      Apreciază

  7. Splendide picturi. O adevarat desfatare! 🙂
    Un weekend excelent, Stefania!

    Apreciat de 1 persoană

    • Mă bucur mult, Suzana, că-ţi sunt pe plac tablourile.
      Îţi mulţumesc mult pentru gândurile tale bune.
      O zi minunată şi-un weekend splendid îţi doresc şi eu! ❤ 🙂

      Apreciază

  8. super schön, schönes Wochenende

    Apreciat de 1 persoană

  9. Ce ne faci tu, dragă Ștefania? Numai privind la imaginile frumoase alese de tine și ne apucă așa un…. dor de ducă, de plimbare prin natură, prin pădure, un dor de primăvară! Lasă că ne vom bucura din plin de toate acestea, atât de curând. Mulțumiri pentru clipa de liniște și frumusețe. Să ai o duminică minunată! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Mă bucur nespus de mult, Alex dragă că ţi-au plăcut tablourile. Bine mai zici, încă puţin şi n-o să mai vrem să intrăm în casă numai de nevoie.
      Eu, chiar m-am plimbat astăzi toată ziua şi m-am simţit foarte bine, încât , nu mai aveam nicio tragere de-a mă întoarce în casă.
      Eu, îţi mulţumesc mult, Alex că ai venit să ne bucurăm împreună de aceste tablouri minunate.
      O seară de duminică liniştită îţi doresc şi o nouă săptămână rodnică! ❤ 🙂

      Apreciază

  10. I love the Barbarini painting! That water is SO blue and the buildings so delicate. Thanks for sharing, Stefania. Hope you had a happy weekend. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  11. Așa este, „Dragostea de soare făcută-i ca să doară…”, dar la tine aici e mereu o stare de bine și frumos, de liniște și multă lumină ..cuvânt, imagine, fundal muzical. 🙂 Mulțumesc.. și o săptămână frumoasă!

    Apreciat de 1 persoană

    • Sunt foarte bucuroasă dacă te-ai simţit bine aici, nicol. Ăsta este şi scopul acestui blog, să fie un fel de refugiu, un loc în care oricine intră, să se rupă pentru câteva clipe de toate grijile cotidiene şi de cele existenţiale care nu sunt puţine şi să se relaxeze, … doar mici scăpări cu destăinuiri de-ale mele … uneori simt nevoia asta.
      Îţi mulţumesc şi eu.
      O seară minunată îţi doresc şi-o nouă săptămână rodnică! ❤ 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  12. Gorgeous yet peaceful! It makes you happy just looking at the pictures.

    Apreciat de 1 persoană

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,145 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
