Astăzi ne despărţim

Rémi LaBarre ( artist  canadian - n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist  canadian - n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist  canadian - n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist  canadian - n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist  canadian - n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist  canadian - n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist  canadian - n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist  canadian - n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist  canadian - n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist  canadian - n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist  canadian - n.1977) <a href="http://www.remilabarre.com/Note_biographique.html"> biografie</a>

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977) autorul tablourilor

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Rémi LaBarre ( artist canadian – n.1977)

Astăzi nu mai cântăm, nu mai zâmbim.
Stând la început de anotimp fermecat,
astăzi ne despărţim
cum s-au despărţit apele de uscat.

Totul e atât de firesc în tăcerea noastră.
Fiecare ne spunem: – Aşa trebuie să fie…
Alături, umbra albastră
pentru adevăruri gândite stă mărturie.

Nu peste mult tu vei fi azurul din mări,
eu voi fi pământul cu toate păcatele.
Păsări mari te vor căuta prin zări
ducând în guşă mireasmă, bucatele.

Oamenii vor crede că suntem duşmani.
Între noi, lumea va sta nemişcată
ca o pădure de sute de ani
plină de fiare cu blană vărgată.

Nimeni nu va şti că suntem tot atât de aproape
şi că, seara, sufletul meu,
ca ţărmul care se modelează din ape,
ia forma uitată a trupului tău…

Astăzi nu ne sărutam, nu ne dorim.
Stând la început de anotimp fermecat,
astăzi ne despărţim
cum s-au despărţit apele de uscat.

Nu peste mult tu vei fi cerul răsfrânt,
eu voi fï soarele negru, pământul.
Nu peste mult are să bată vânt.
Nu peste mult are să bată vântul…

poezie de Ştefan Augustin Doinaş

Articol anterior
Articol următor

64 comentarii

  1. Cu linii grave, dar libere, cu tente distinse și impecabile în sens, tablourile îmi trezesc o cutremurătoare emoție. Ștefania, ai adus un material remarcabil! Felicitări!

    Apreciat de 1 persoană

    • De „vină” este numai şi numai, Rémi LaBarre, un artist super talentat care ştie să transmită emoţii cu lucrările sale.
      Mă bucur nespus de mult că apreciezi toate acestea.
      Îţi mulţumesc mult, Desinențe! Zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  2. Cristi

     /  8 Februarie 2015

    Foarte frumoase tablouri. Interesante abordari, atatea palarii pictate n-am vazut niciodata la un loc. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Bine zici, Cristi, din ce am citit despre artist am aflat că este pasionat de muzică blues & jazz, cafenele, cluburi, dar din epoca trecută când şi pălăriile erau în vogă şi în special de muzica lui Leonard Cohen, căruia i-a şi pictat portretul. Numele sugestiv al colecţiei de picturi este „Cântece pictate”, foarte potrivit de altfel,– parcă chiar asculţi muzică în timp ce admiri tablourile sale.
      Mă bucur nespus de mult că îţi plac lucrările artistului Rémi LaBarre.
      Îţi mulţumesc mult, Cristi. O săptămână rodnică şi numai bucurii îţi doresc. 🙂

      Apreciază

  3. Still Got The Blues… how much I love this song and Gary Moore… Thank you dear Stefania, it was amazing selection and I loved all these paintings. Have a nice week, Love, and Hugs, nia

    Apreciat de 1 persoană

    • Thank you so much, dear Nia. Also I really like this song by Gary Moore.
      I am so glad that you appreciate the artist’s paintings
      Rémi Labarre.
      Have a great new week too. Love and blessings, Ştefania. 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  4. nemaipomeni!!!!!!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Einen schönen Montag liebe Stephanie sehr schöne Bilder und ein sehr schönes Gedicht etwas traurig aber wunderschön.Ich wünsche dir eine glückliche und gute Woche lieber Gruß von mir Gislinde

    Apreciat de 1 persoană

    • Danke sehr nett, liebe Gislinde. Ich freue mich, dass Sie meine Vorschläge mögen.
      Ich wünsche Ihnen einen schönen und sonnigen neue Woche! Mit Freundschaft Stefania. ❤ 🙂

      Apreciază

  6. Hello Stefania,exquisite conteporary art.Beautiful feeling to reflect in every portrait.>/.My regards.Jalal

    Apreciat de 1 persoană

  7. Frumos, nostalgic, ce am vazut si in acelasi timp, plini de talent atat pictorul, cat si poetul si cantaretul; ai reusit sa faci un colaj care mi-a mers la suflet.
    Este prinsa miscarea in picturile prezentate, emotia si sentimentele, toate la un loc fac ca, despartirea sa „para frumoasa”, chiar daca uneori este tragica si oricum foarte dureroasa.
    Multumesc Stefania, mi-ai facut seara nostalgica, plina de amintiri.
    O seara placuta si multa sanatate.

    Apreciat de 1 persoană

    • Mă bucur nespus de mult, doamna Maria, că v-au plăcut alegerile mele.
      Despărţirile aduc oricum multă tristeţe în suflete şi cred că nimeni nu le agrează.
      Eu vă mulţumesc mult, doamna Maria, pentru aprecierea dumneavoastră.
      Zile frumoase şi numai bucurii vă doresc! ❤ 🙂

      Apreciază

  8. Beautiful expression.

    Apreciat de 1 persoană

  9. Saru’mina!
    Oare de ce nu-mi apar pe „reader” noile tale postari?
    Nu-i nimic.Te gasesc aici.
    Iar acum cu o mare surpriza si bucuria de a gasi muzica transpusa pe pinza.
    Superbe lucrarile acestui tinar contemporan.
    Multumesc,Stefania!

    Apreciat de 1 persoană

    • Bună ziua, Alexandru 🙂
      Nu ştiu de ce se întâmplă acest lucru, nu-mi pot da seama. Şi eu obişnuiesc să citesc blogurile pe care le urmăresc constant, tot din reader, pentru că aici mi se actualizează postările fiecărui blogger, indiferent că e platforma wordpress sau blogspot şi pe unele chiar pot comenta tot din reader. Mie mi se întâmplă ca de la unele bloguri să nu primesc înstiinţare cu noile postări ale bloggerilor, dar pe mail, cum le primeam cu ceva timp în urmă şi nu ştiu de ce. Probabil că se fac modernizări pe platforme. Nu ştiu. Să sperăm că o să fie bine în final.
      Mă bucur nespus mult că îţi lucrările artistului canadian Rémi LaBarre.
      Eu îţi mulţumesc mult, Alexandru că ai venit să ne bucurăm cu toţii de aceste lucrări deosebite!
      Zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc, Alexandru! 🙂

      Apreciază

  10. Bun-bun, îmi place, îmi place mult! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Mă bucur nespus mult că îţi place, Doru.
      Mulţumesc mult pentru gândul ce mi l-ai împărtăşit.
      Zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc, Doru! 🙂

      Apreciază

  11. Interesantă tehnică! Văd pentru prima dată acest gen de abordare!

    Apreciat de 1 persoană

  12. The passion of music! Lovely, Stefania!

    Apreciat de 1 persoană

  13. Se pare că în afară de genul frumos acest artist plastic, un pictor remarcabil, contemporan, iubește și muzica (picturile lui: cântăreți și cântece pictate). Picturile lui au o amprentă de originalitate prin felul de a picta, și formându-și acest stil este foarte apreciat. Pentru că știu cât de mult îți place muzica, un dar muzical pentru tine, al unui mare violonist armean, videoclip în care vei regăsi imagini cu picturi de-ale lui Remi LaBarre și a altor pictori pe care îi cunoști și îi apreciezi, Chardash:

    Apreciat de 3 persoane

    • Aşa este Georgeta şi subscriu spuselor tale. Îţi mulţumesc mult pentru darul muzical pe care mi l-ai adus. M-am bucurat de el. Am identificat lucrări ale lui Rémi LaBarre dar şi lucrări ale Annei Razumovskaya care îmi plac foarte mult şi mai sunt alte lucrări ale altor artişti necunoscuţi de mine.
      Zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc, Georgeta! ❤ 🙂

      Apreciat de 2 persoane

  14. Foarte frumos videoclipul și inspirat că a folosit ca imagini picturile lui Remi LaBarre. Muzica, cuvintele și imaginile se potrivesc foarte bine. Îți mulțumesc că ai împărtășit cu noi aceste frumuseți. Numai bine și multe bucurii ! ❤ 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Aşa este, Georgeta, de aceea l-am şi ales. Mie îmi place foarte mult cum este creat acest videoclip. Îmi place vocea Ettei James dar şi textul melodiei şi acompaniamentul.
      Eu îţi mulţumesc mult de tot, pentru gândurile tale bune.
      Numai bine şi numai bucurii îţi doresc şi eu! ❤ 🙂

      Apreciază

  15. What lovely paintings Stefania from one of my compatriots. The presence of musical instruments tells how much we love music.
    Big hugs,
    Micheline 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Yes, Micheline artist Rémi Labarre is your compatriot. I am glad that I was able to admire his work, very beautiful. Music is the theme addressed by the artist. Whenever I admire his work, I feel that listening to music!
      Have a beautiful weekend dear Micheline.
      Big hugs,
      Ştefania ❤ 🙂

      Apreciază

  16. I nominated you for The Very Inspiring Blogger Award. Check it out here https://simonaprill.wordpress.com/2015/02/15/the-very-inspiring-blogger-award/

    Apreciat de 1 persoană

    • Îţi mulţumesc frumos Simona pentru aprecierea ta şi pentru nominalizare la premiu şi pentru cuvintele frumoase.
      Numai bine îţi doresc şi numai bucurii! ❤ 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  17. I nominated you for The Very Inspiring Blogger Award. Check it out here!
    https://ecoarta.wordpress.com//the-very-inspiring-blogger-award/

    Apreciat de 1 persoană

    • Îţi mulţumesc frumos, Ecoarta pentru aprecierea ta, pentru nominalizare şi pentru cuvintele frumoase despre blogul meu! Mă simt onorată şi bucuroasă! Întrucât o perioadă voi lipsi din lumea virtuală, din motive obiective, o să postez logoul premiului de la tine la pagina Nominalizări. Sper să mă înţelegi. Vreau să menţionez doar că toţi prietenii mei bloggeri merită să fie premiaţi pentru tot ceea ce împărtăşesc cu noi. Mulţumesc încă o dată, Ecoarta.
      Zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc! ❤ 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Ai mare dreptate! Mi-a fost foarte greu să aleg doar 10 bloguri din atâtea absolut minunate pe care le vizitez cu mare plăcere! Mă simt de-a dreptul stânjenită că am lăsat la o parte bloguri cu mult mai bune ca al meu! O să-mi lipseşti! Te aştept să revii şi să ne împărtăşeşti minunăţiile artei! Tot binele lumii!

        Apreciat de 1 persoană

        • Ştiu despre ce vorbeşti. Şi eu m-aş simţi la fel, crede-mă te rog.
          Îţi mulţumesc încă o dată, Ecoarta, pentru aprecierea ta şi pentru gândurile tale bune pentru mine.
          Voi reveni bineînţeles imediat ce timpul îmi va permite aceasta.
          Numai bine să fie şi la tine! Te pup ❤ 🙂

          Apreciază

  18. Would love to be painted by him

    Apreciat de 1 persoană

  19. Perfect ! Très belle photos 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  20. Tulburătoare imagini; ceva tainic,învăluit în linii și contururi, așa cum este ființá umană!

    Augustin Doinaș ? unul dintre poeții mei preferați- poemul lui pare o continuare a melancoliei imaginilor
    „Nimeni nu va şti că suntem tot atât de aproape
    şi că, seara, sufletul meu,
    ca ţărmul care se modelează din ape,
    ia forma uitată a trupului tău… ”

    Seară bună, fată dragă!

    Apreciat de 1 persoană

    • Sărut mâna, doamna Gina,
      Sunt într-adevăr desăvârşite picturile artistului Rémi LaBarre, chiar dacă la primul contact cu ochiul par a fi neterminate, tocmai aceasta le dă o notă de mister şi-un farmec aparte şi fiecare în parte sugerează un moment unic şi-o poveste.
      Augustin Doinaș, este şi unul din poeţii mei preferaţi iar în timp ce admiram picturile artistului Rémi LaBarre, gândul mi s-a îndreptat spre această poezie superbă, care în opinia este cea mai frumoasă poezie de dragoste şi parcă este scrisă anume pentru fiecare din noi, în parte.
      Mă bucur mult că v-au plăcut alegerile mele.
      Zile frumoase şi numai bucurii vă doresc, doamna Gina!
      Dragoste şi binecuvântări. Cu mult drag, Ştefania ❤ 🙂

      Apreciază

  21. Emotionante picturi si versuri, merci draga Stefania pentru acest minunat partaj.
    O duminica frumoasa si linistita, te imbratisez cu mult drag,

    Liz

    Apreciat de 1 persoană

    • Vă mulţumesc din suflet, doamna Liz, pentru gândurile frumoase pe care mi le-aţi lăsat.
      Mă bucur mult că v-au plăcut alegerile mele.
      Zile frumoase şi numai bucurii vă doresc şi eu
      Vă îmbrăţişez cu mult drag,
      Ştefania ❤ 🙂

      Apreciază

  22. The painters bring out the artists and styles of the musicians so well! Thank you for sharing Stefania!

    Apreciat de 1 persoană

    • I absolutely agree with you, dear simplecherishes.
      Glad you like the work of Canadian artist Rémi Labarre.
      Have a nice week! All the best to you! ❤ 🙂

      Apreciază

  23. Truly awesome dear Ştefania … Great colection of paintings my friend… I love them
    All the best to you. Aquileana 😎

    Apreciat de 1 persoană

    • Thank you so much, dear Aquileana.
      They are really amazing paintings of the artist Rémi Labarre.
      I also really like his paintings!
      All the best to you, dear Aquileana! ❤ 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  24. Sărut mâna, dragă Ștefania! Frumoasă postarea ta, așa cum ne bucuri tu, de fiecare dată, atunci când poposim pe aici, pe la tine.
    Numai bine îți doresc și un început de primăvară frumos, cu bucurii! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Bună dimineaţa, dragă Alex,
      Întâi de toate îmi cer mii de scuze pentru întârzierea cu care răspund.
      Mă bucur nespus de mult că îţi plac alegerile mele, deşi în ultima perioadă nu m-am ocupat cum aş fi vrut de blog, din motive obiective şi sper să mă redresez cât mai curând posibil… sper.
      Îţi mulţumesc mult pentru aprecierea ta, Alex.
      Zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  25. 🙂 Am greșit emoticonul!

    Apreciat de 1 persoană

    • La mulţi ani de Mărţişor, dragă Ştefania! O primăvară minunată! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • La mulţi ani, dragă Alex. Îţi mulţumesc din suflet pentru gândurile tale bune.
        O primăvară superbă îţi doresc şi eu şi numai bucurii, alături de ce pe care îi iubeşti tu cel mai mult. 🙂

        Apreciază

    • Nu te îngrijora te rog, oricui i se poate întâmpla. Am rezolvat eu. 🙂

      Apreciază

  26. O primavara frumoasa, draga Stefania.
    Te imbratisez cu mult drag,

    Liz ❤ 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Vă mulţumesc din suflet, doamna Liz pentru gândurile dumneavoastră bune pentru mine.
      O primăvară superbă vă doresc şi eu şi numai bucurii.
      Vă îmbrăţişez cu mult drag,
      Ştefania ❤ 🙂

      Apreciază

  27. Interesant! Si modern 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Rémi LaBarre este artist contemporan şi super-talentat. Mă bucur nespus de mult că apreciezi şi tu lucrările sale.
      Îţi mulţumesc mult, Ina. Zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,987 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
