Voiam…

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 - Rusia)

Mikhail Satarov ( n.1963 – Rusia)

Voiam să-ţi spun că ninge şi te invit afară,
Afară din cetate către păduri, oriunde,
Să facem carnea noastră bolnavă să tresară
De ceea ce într-însa curat se mai ascunde.

Un mărunţiş din norii pământului, ninsoarea,
Clinchetitor şi tandru, dar cine să mai ştie
Şi viscolele sterpe incendiază marea
aş vrea să-ţi fiu Ovidiu în Geţia pustie.

Şi mai voiam să-ţi dărui un vechi cojoc de oaie
Şi mai voiam să-ţi dărui un drum până la munte
Şi nişte flori de toamnă, ţinute-ntr-o odaie
Dar nu ştiu câtă vreme avem de amănunte.

Te-am deranjat degeaba, probabil ai probleme
Când eu, cu ochii-n lacrimi privesc ninsori de sânge,
Voiam să-ţi spun că-i bine şi n-ai de ce te teme,
Voiam să-ţi spun adio. Voiam să-ţi spun că ninge.

poezie de Adrian Păunescu

Bine v-am regăsit, dragi mei, în noul an. Vă doresc tuturor, din toată inima mea un an nou 2015, mai bun decât toţi ani pe care i-aţi parcurs până acum. Multă sănătate, împliniri sufleteşti, pace, fericire şi iubire!

An Nou Fericit! La mulţi ani!
Happy New Year, everyone!

Articol anterior
Articol următor

44 comentarii

  1. Tot timpul eu te caut
    Și te găsesc mereu,
    Oi fi eu om precaut,
    Dar mă subjugi din greu.
    .
    Să ai un An Nou fericit, dragă Ștefania! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Îţi mulţumesc din suflet, Petru.
      Oricând eşti binevenit cu mult drag.

      An Nou Fericit, Petru! La mulţi ani! 🙂

      Apreciază

  2. These are beautiful paintings. Have a fantastic 2015 Stefania

    Apreciat de 1 persoană

  3. La mulţi ani! Toate să-ţi fie după cum ţi-o fi pe plac 🙂 🐻

    Apreciat de 1 persoană

  4. La multi ani pe 2015, bine te-am regazit printer zapezi si ger.

    Apreciat de 1 persoană

    • La mulţi ani, dragă tink3rbe11!
      Oh, tare zgârcită-i iarna asta cu noi, ne-a trimis doar ger, un ger sec, fără pic de zăpadă!
      Anul acesta am văzut zăpada doar pe la alţii, în fotografii sau picturi! ❤ 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  5. Wondrous portraits and video. Have blessed ,successful and healthy new year.Sincerely jalal

    Apreciat de 1 persoană

    • Indeed paintings are perfect. Thank you so much, Jalal!
      A blessed new year for you and your family! Sincerely Ştefania 🙂

      Apreciază

  6. So beautiful dear Stefania! Thank you! I wish you with your family „Beautiful Year”, and
    „Happy New Year”

    Blessing and happiness,
    Love and hugs, nia

    Apreciat de 1 persoană

    • Thank you so much, dear Nia! I’m so happy for you like the pictures.
      A blessed new year for you and your family!

      Love and blessings,
      Ştefania ❤ 🙂

      Apreciază

  7. Vai, Ștefania, ce bucurie mi-ai făcut cu acest post. Picturile sunt absolut dezarmante, melodia și poezia te încântă inevitabil 🙂 Mulțumesc! Ziua începuse gri, dar mi-ai înseninat-o.

    Îți doresc, la rându-mi, un an plin de împliniri, sănătate și pace interioară. Un 2015 pe gustul tău!

    Te apreciez,
    Mihai

    Apreciat de 1 persoană

    • Eu îţi mulţumesc mult, Mihai pentru aprecierea ta, care mă bucură foarte mult, însă eşti tu prea drăguţ, dar meritul nu-mi apartine. Aprecierea o merită, pictorul, poetul şi compozitorul. Eu doar iubesc toate acestea, îmi încântă sufletul şi privirea,– sunt hrana mea spirituală!

      Un an nou binecuvântat îţi doresc Mihai. Multă sănătate, împliniri de orice natură şi numai bucurii! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  8. La multi ani !!!

    Apreciat de 1 persoană

  9. Brrr ! Those pictures are too cold for me Ştefania ! It’s sunny and warm here in southern Spain thank heavens. I hope 2015 is good to you my friend. xox ❤

    Apreciat de 1 persoană

    • You’re lucky to live in southern Spain Ralph.
      One time I visited Malaga in the winter season! And I was very happy that Malaga was sunny and it was very good and I went out to the Mediterranean, while I knew in Romania was -20 degrees!
      I think you just love winter pictures and admit that I agree with you! 🙂
      A blessed New Year to you and your family Ralph! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • I do live alone Ştefania and have no family in Spain, but I have many local friends who are probably better than family.
        You were in Estepona if I remember you telling me before. That’s an hour’s drive from my home. Stay warm my friend. ❤

        Apreciat de 1 persoană

        • I am glad for you that you have really good friends, Ralph!
          Yes, I was in Malaga in 2006-2007.
          I do not remember the name of the location, Estepona, much time has passed since then. 😦
          Warm wishes, Ralph! 🙂

          Apreciat de 1 persoană

  10. La mulți ani frumoși și sănătoși, Ștefania! Să-ți fie anul plin de bucurii, de realizări și dorințe împlinite!

    Apreciat de 1 persoană

    • La mulţi ani, Andreea! Îţi mulţumesc mult pentru gândurile tale bune pentru mine.
      Un an nou îmbelşugat îţi doresc şi eu. Multă sănătate, împliniri şi reuşite şi numai bucurii! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  11. Foarte frumoase peisajele.Au o liniste aparte,si speranta unui nou inceput.

    Apreciat de 1 persoană

    • Într-adevăr, tablourile sunt desăvârşite. Artistul rus, Mikhail Satarov este foarte talentat! Mă bucur mult, Răzvy că apreciezi lucrările sale.
      Să ai parte de un an nou, aşa cu ţi-l doreşti tu Răzvy! Numai cu reuşite şi bucurii! 🙂

      Apreciază

  12. What an artist! And the music!

    Apreciat de 1 persoană

  13. Cristi

     /  3 Ianuarie 2015

    Exceptionale tablouri!

    Apreciat de 1 persoană

    • Aşa este, Cristi. Mă bucur că le apreciezi şi tu. Mulţumesc!
      Artistul rus, Satarov, este super talentat. Mie îmi plac foarte mult tablourile sale! 🙂

      Apreciază

  14. Ce iarnă de poveste!

    Apreciat de 1 persoană

  15. OrhiKamyDeea

     /  3 Ianuarie 2015

    La Mulţi Ani cu sănătate maximă, iubire multă, doar frumuseţe in viaţa ta, Stefania! Un 2015 aşa cum doar in vis il visezi! ❤

    Apreciat de 1 persoană

    • La mulţi ani, Deea. Mulţumesc pentru gândurile tale bune. Şi eu îţi doresc, un an 2015 mai bun decât toţi ani pe care i-ai parcurs până acum. Multă sănătate şi numai bucurii! ❤ 🙂

      Apreciază

  16. La mulţi ani fericiţi, dragă Ştefania! Şi bine te-am regăsit în Nou An. Multă sănătate, pace şi linişte şi multe bucurii, alături de cei dragi! 🙂

    PS. Foarte, foarte frumos momentul cu care ne-ai întâmpinat pe anul acesta.

    Apreciat de 1 persoană

    • La mulţi ani, Alex. Îţi mulţumesc mult pentru gândurile tale bune.
      Un an nou îmbelşugat îţi doresc şi eu. Multă sănătate şi numai bucurii alături de cei dragi ai tăi!
      Îţi mulţumesc mult şi pentru apreciere ta! Zile frumoase şi numai bucurii îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  17. Picturile redau o iarna feerica, muzica te inspira la vise langa soba calda, iar versurile lui Paunescu te fac sa te gandesti ca, este momentul propice sa te opresti o clipa pentru a admira ce este in jurul tau.
    Ma bucur ca am putut, din nou, sa savurez postarile tale, care-mi merg direct la suflet.
    LA MULTI ANI, sanatate, succese si mult noroc.
    P..S. La noi este iarna, zapada si a fost si ger -28 grade , acum s-a incalzit putin si aerul este din nou respirabil, dar sa nu ma bucur prea tare ca, iarna mai are multe de spus, pana este stapana peste zari.

    Apreciat de 1 persoană

    • Mă bucur mult, doamna Maria, că v-au plăcut alegerile mele din nou. Toate acestea sunt răsfăţul meu care mă încântă şi mă îmbucură!

      În sfârşit şi la noi a nins puţin şi astă noapte şi astăzi şi s-a depus putină zăpadă, spre bucuria copilaşilor. Chiar astăzi în jurul prânzului, mergând la mama mea, în vizită, la spital, am trecut prin parc şi era plin parcul de copiii. Cu toţii se luptau să facă oameni de zăpadă, se bulgăreau, unii erau cu săniuţa şi aşa dragi mi-au fost că mai îmi venea să mă opresc şi să mă prind în joacă cu ei, numai că,… n-am făcut-o.
      A fost şi la noi foarte frig în noapte de Anul Nou şi a doua zi. Un ger uscat de te pătrundea până în măduva oaselor. Acum s-a mai domolit puţin, dar tot frig este.

      Multă sănătate vă doresc, doamna Maria, dumneavoastră şi familiei dumneavoastră. Să aveţi parte de un an îmbelşugat şi numai de bucurii!

      Vă mulţumesc mult, doamna Maria, pentru vizita dumneavoastră şi pentru gândurile dumneavoastră bune!
      Numai bine vă doresc! ❤ 🙂

      Apreciază

  18. Multa sanatate mamei tale si tie urarea de a fi tare pentru a o putea ingriji si pentru ca, sa-i poti imprumuta din dorinta ta de viata si din curajul tau, de a gasi frumusetea in arta si cultura, pentru noi toti cei ce te iubim.

    Apreciat de 1 persoană

    • Vă mulţumesc din suflet, doamna Maria pentru gândurile dumneavoastră bune şi pentru aprecierea dumneavoastră.
      Încerc să fiu puternică şi să-i transmit energia mea pozitivă, însă sunt femeie şi nu întotdeauna reuşesc, pentru că am o sensibilitate aparte pentru bolnavi şi mult mai mare pentru mama mea.
      Fiţi binecuvântată doamna Maria cu multă sănătate şi numai bucurii! 🙂

      Apreciază

  19. Beautiful paintings. ❤

    Apreciat de 1 persoană

  20. Stunning snowy paintings, Ştefania!~ ❤ ~
    Sending you all my best wishes!. Aquileana 😀

    Apreciat de 1 persoană

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 386,994 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
