Să fim copii pentru încă o zi !

Gustav Igler (1842 – 1908)

Gustav Igler (1842 – 1908)

Gustav Igler (1842 – 1908)

Gustav Igler (1842 – 1908)

Heinrich Hirt (1841 – 1902)

Heinrich Hirt (1841 – 1902)

Gustav Igler (1842 – 1908)

Gustav Igler (1842 – 1908)

Auguste Louis (1849-1918)

Auguste Louis (1849-1918)

Felix Schlesinger (1833-1910)

Felix Schlesinger (1833-1910)

Heinrich Hirt (1841 - 1902)

Heinrich Hirt (1841 – 1902)

Wilhelm Schütze (1840 – 1898)

Wilhelm Schütze (1840 – 1898)

Wilhelm Schütze (1840 – 1898)

Wilhelm Schütze (1840 – 1898)

Edmund Adler (1876 – 1965)

Edmund Adler (1876 – 1965)

Pascal-Adolphe-Jean Dagnan-Bouveret (1852- 1929)

Pascal-Adolphe-Jean Dagnan-Bouveret (1852- 1929)

Bartolomeo Giuliano (1825-1909)

Bartolomeo Giuliano (1825-1909)

Bartolomeo Giuliano (1825-1909)

Bartolomeo Giuliano (1825-1909)

„Copiii învaţă bunătatea de la natură şi răutatea de la oameni.”  — Nicolae Iorga

Articol următor

22 comentarii

  1. Some, so lifelike. Remarkable talent!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  4 Octombrie 2014

      I agree with you, Eric! I’m so glad you like these paintings.
      Have a beautiful weekend and all the best! 🙂

      Apreciază

  2. ce mai faci tu femeie, cu suflet de copil??

    Apreciază

    • Ştefania

       /  4 Octombrie 2014

      Sărut mâna, doamna Gina,
      Vă mulţumesc mult pentru întrebare. Relativ sunt bine. Încerc şi eu cu toată puterea mea să-mi păstrez viu copilul din mine, sper să şi reuşesc acest lucru cât mai mult timp posibil, pentru că doar aşa pot vedea viaţa mult mai diferit de cum este în realitate. Accept realitatea, însă încerc s-o ignor, altfel mă oboseşte şi mă distruge mult mai repede decât ar fi firesc să se întâmple.

      Un sfârşit de săptămână minunat vă doresc doamna Gina şi numai bucurii! ❤ 🙂

      Apreciază

  3. Mulți dintre noi ne dăm prea târziu seama cât de bine și minunat e să fii copil. De aceea e bine să încercăm cât mai des să intrăm în mintea lor și să-i simțim aproape, cu fiecare ocazie. Mulțumesc pentru fascinantul prilej oferit de tine, Ștefania! 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  4 Octombrie 2014

      Ştii ce este ciudat, Petru? Când suntem copii, marea majoritate ne dorim să fim adulţi. Considerăm noi că, aşa facem tot ce ne dorim, visăm cu ochii deschişi că ne vom îndeplini toate visurile fără probleme, căci suntem mari şi avem puterea în mână. Când ajungem în faţa faptului împlinit şi întâmpinăm tot felul de piedici, am vrea să fim din nou copii, sub protecţia părinţilor şi să fim lupsiţi de griji. Aşa suntem noi oamenii schimbători şi mai ales când dăm de greu.
      E foarte bine, zic eu, să păstrăm viu copilul din noi, aşa ne mai îndulcim viaţa.
      Îţi mulţumesc mult, Petru, pentru gândurile tale bune. Un sfârşit de săptămână superb îţi doresc şi numai bucurii! 🙂

      Apreciază

  4. De-am putea…..

    Apreciază

    • Ştefania

       /  4 Octombrie 2014

      Asta depinde numai şi numai de noi şi de voinţa noastră. Poţi fii cum vrei să fii, dacă vrei. Totul vine din interiorul nostru, nimic din exterior.
      Un sfârşit de săptămână minunat şi numai bucurii îţi doresc, dragă tink3rbe11. ❤ 🙂

      Apreciază

  5. Sunt minunate tablourile! Iar incursiunea in lumea trecuta a copilariei ma duce cu-n gand la copilaria mea frumoasa, si cu altul la o carte despre un tablou care aduna doua suflete din alte vieti 🙂 Pare ciudat, dar foarte frumoasa povestea ,,In alta viata” de Marc Levy e o carte pe care daca ai timp s-o citesti te va bucura 🙂 Multumesc pentru mununatele incursiuni pe care le crezi cu frumosul tau suflet!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  4 Octombrie 2014

      Mă bucur mult dacă imaginile pe care le-am ales, ţi-au trezit amintiri frumoase din copilărie. Şi eu mă regăsesc în ele, în multe ipostaze.
      Îţi mulţumesc mult pentru recomandare. Am şi trecut cartea pe lista de cumpărături şi o să-mi fac timp pentru ea imediat ce o voi găsi la librărie, pentru că m-am lecuit să mai cumpăr cărţi on-line. Am avut câteva neplăceri la ultimele trei comenzi şi m-am supărat foarte tare.
      Un week-end superb îţi doresc, Daniela şi numai bucurii. ❤ 🙂

      Apreciat de 1 persoană

      • Eu am gasito la reduceri intr-un marchet, am vrunzarit-o mi-am placut, si-am luat-o, nu cred sa fie scumpa la pret intreg, sper sa-ti placa 🙂 o zi minunata sa ai suflet bun 🙂

        Apreciază

        • Ştefania

           /  5 Octombrie 2014

          O să caut negreşit cartea, Daniela, săptămâna viitoare, acum sunt departe de oraş şi nu am cum.
          Îţi mulţumesc mult, Daniela. O duminică minunată şi numai bucurii îţi doresc şi eu. ❤ 🙂

          Apreciat de 1 persoană

  6. Another beautiful collection well done Stephanie

    Apreciază

  7. wünsche einen guten Tag, Klaus

    Apreciază

    • Ştefania

       /  7 Octombrie 2014

      Vielen Dank, dass Sie sehr schön, Klaus.
      Auch Sie wollen eine außergewöhnliche Woche! Stefania 🙂

      Apreciază

  8. Da, în copilărie totul e simplu și frumos. Picturile și muzica mi-au oferit aduceri aminte cu momente plăcute din copilărie. Acesta este un dar frumos, de suflet, pe care ni l-ai făcut. Mulțumesc Ștefania, toate cele bune și o noapte cu vise plăcute !

    Apreciază

    • Ştefania

       /  8 Octombrie 2014

      Aşa este, Georgeta. Mă bucur nespus de mult dacă alegerile mele ţi-au trezit amintiri frumoase din copilărie şi-ai retrăit momentele cele mai frumoase din acele timpuri.
      Eu îţi mulţumesc mult că ai venit să ne bucurăm împreună de aceste minunăţii.
      O seară superbă îţi doresc şi numai bucurii! ❤ 🙂

      Apreciază

  9. Frumos, cum ne-ai obisnuit deja, draga Stefania. Multumesc din nou pentru ca ne incanti cu minunatele postari cu care imi delectez privirea ori de cate ori poposesc discret pe blogul tau.
    Te imbratisez cu drag, suflet sensibil si minunat. 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  19 Octombrie 2014

      Îmi cer mii de scuze, Adeena, pentru întârzierea cu care răspund.
      Din păcate şi în perioada următoare, încă nu ştiu pentru ce perioadă, voi ajunge mai rar pe blog. Îmi pare aşa rău. 😦
      Mă bucur nespus de mult că apreciezi ceea ce găseşti aici pe blogul meu. Sper să-mi revin cât mai curând în formă şi să continui cu blogul.
      O duminică minunată îţi doresc şi eu şi numai bucurii!
      Te îmbrăţişez cu mult drag. ❤ 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 385,099 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

    Dolus D'Oléron

    golden morning

    Im Gegenlicht

    It's a green day...

    Rainmaker

    All the Colorful Stories

    Room with a view

    Beach

    happiness

    Pink Florals, Andalusia, Spain

    Mai multe poze
  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
