Nicu Alifantis ~ melodii de suflet

„Drumul pe care mi l-am ales a fost motivat de două lucruri foarte importante. Primul a fost faptul că am început să fac muzică de teatru înainte de a face muzică de scenă. Debutul meu în calitate de compozitor de muzică de teatru s-a întâmplat cu un an înainte de debutul scenic.”

„Eu sunt deschis la tot ce înseamnă nou şi, chiar dacă, în clipa asta, sunt multe lucruri care îmi displac în viaţa culturală românească, sunt convins că valoarea şi calitatea se vor cerne de neghină.”

„Poezia de astăzi, însă, este dură şi agresivă, şi nu sunt de acord cu tipul acesta de vers. Probabil că se vinde, aşa cum se vând multe produse agresive şi vulgare – aşa sunt timpurile şi aşa este economia de piaţă -, dar nu mă obligă nimeni să cânt o astfel de poezie.”

Citate de Nicu Alifantis

9 comentarii

  1. These songs are from the heart.
    Love,
    Micheine

    Apreciază

    • Ştefania

       /  5 Octombrie 2014

      Yes, it is. Nicu Alifantis, is a folk singer, actor and poet from Romania. I appreciate it very much and I love his music.
      I’m so glad for you like it.
      Have a wonderful weekend, dear Micheline. Love and blessings.
      Big hugs, Ştefania. ❤ 🙂

      Apreciază

  2. Cristi

     /  5 Octombrie 2014

    Foarte frumos canta machidonul Nicu Alifantis.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  5 Octombrie 2014

      Sunt absolut de acord cu tine, Cristi.
      Nicu Alifantis este un cântăreţ desăvârşit şi un poet remarcabil. Cred că este singurul cântăreţ care i-a înţeles pe marii poeţi şi le-a transpus excepţional versurile pe acorduri muzicale.
      Nicu Alifantis, are un har aparte de-a dezlega şi de-a transmite mesajul versurilor, excelent.
      Este cântăreţul meu favorit, care pur şi simplu mă hrăneşte spiritual zi de zi şi-i sunt recunoscătoare pentru asta. 🙂

      Apreciază

  3. Sunt zaraza26 de pe blogul lui Petru Racolta si vreau sa iti trimit un mesaj privat, daca esti de acord. 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  13 Octombrie 2014

      Bine ai venit, aici, zaraza26.
      Poţi să-mi laşi aici mesajul, iar eu n-o să-l public, dacă asta îţi este dorinţa. Am să ţi-o respect.
      O seară minunată îţi doresc şi numai bucurii! 🙂

      Apreciază

    • Ştefania

       /  14 Octombrie 2014

      @ zaraza26. Am primit mesajul tău. Ideea este lăudabilă. Eu, îţi mulţumesc mult că te-ai gândit la mine, însă, îmi cer mii de scuze şi îmi pare nespus de rău că trebuie să spun asta, însă, deocamdată nu-mi pot lua un angajament pe care nu îl pot onora, momentan. Crede-mă te rog, nu este rea voinţă. Mi-am mai luat câteva angajamente, care chiar nu suportă amânare cu niciun chip ( nu vreu să intru în detalii, îmi pare rău) şi pe care încerc să le onorez, în timp util, dar se pare că mai apare câte un obstacol care mă ţine pe loc şi nu-l pot depăşi nicidecum. Parcă mă învârt într-un cerc închis, fără ieşire.
      Vedem în viitor ce pot face. Deocamdată stau pe loc. Iartă-mă te rog.
      O seară superbă îţi doresc şi numai bucurii! 🙂

      Apreciază

      • Nicio problema, iti doresc sa iesi din cercul vicios, poate ceea ce vrei tu sa faci nu e ceva fara de care sa nu se poata… nu stiu…
        Toate cele bune iti doresc! 🙂

        Apreciază

        • Ştefania

           /  19 Octombrie 2014

          Îmi cer mii de scuze, zaraza26, pentru întârzierea cu care răspund.
          Din păcate şi în perioada următoare, încă nu ştiu pentru ce perioadă, voi ajunge mai rar pe blog. Îmi pare rău. 😦
          Sper să-mi revin cât mai curând în formă şi să continui cu blogul.
          Îţi mulţumesc din suflet pentru gândurile bune pentru mine.
          La fel îţi doresc şi eu zile frumoase şi numai bine. 🙂

          Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,060 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
