In Memoriam – Michael Jackson

Încearcă să fii cât de original poţi, fă doar ceea ce sufletul şi inima te îndeamnă să faci.

Într-o lume plină de ură, trebuie totuşi să îndrăznim să sperăm. Într-o lume plină de furie, trebuie totuşi să îndrăznim să alinăm. Într-o lume plină de disperare, trebuie totuşi să îndrăznim să visăm. Într-o lume plină de neîncredere, trebuie totuşi să îndrăznim să credem.

Pentru mine, nimic nu este mai important decât să fac oamenii fericiţi, să-i fac să uite de probleme şi de griji, să le uşurez povara. Vreau să plece de la un concert al meu spunând: „A fost minunat, vreau să-l mai revăd, m-am simţit în al nouălea cer.” Asta înseamnă pentru mine. E minunat!

Dacă vrei să faci din această lume un loc mai bun, trebuie să te uiţi în primul rând la tine însuţi şi să te schimbi. Începe cu persoana care se reflectă în oglindă – cu tine însuţi!

Oamenii cred că mă cunosc, dar nu este deloc aşa. De fapt, sunt cel mai singur om de pe pământ. Uneori plâng, pentru că lucrul ăsta mă doare. Cu adevărat. Ca să fiu sincer, ai putea să spui că mă doare să fiu eu însumi.

Ţelul meu în viaţă este să dau lumii ceea ce am fost norocos să primesc: extazul uniunii divine dintre muzica mea şi dansul meu.

Dacă vii pe lume şi eşti iubit, iar dacă la sfârşitul vieţii încă eşti iubit, totul atunci e în regulă. Poţi trece peste tot ceea ce s-a întâmplat între aceste două momente.

citate din Michael Jackson

Articol anterior
Articol următor

14 comentarii

  1. He was amazing musician and still he is great! I love his songs, Wonderful memoriam. Thanks and Love, nia

    Apreciază

    • Ştefania

       /  25 Iunie 2014

      Thank you so much, dear Nia. Yes, I absolutely agree with you, Michael Jackson, is incomparable! I love his music and I regret his death!
      I’m so glad you appreciate his mizica.

      Have a wonderful day, dear Nia. Love and blessings.
      Big hugs, Ştefania. 🙂

      Apreciază

  2. Cristi

     /  26 Iunie 2014

    Pacat de talentul lui…

    Apreciază

    • Ştefania

       /  26 Iunie 2014

      Da, Cristi, mare păcat. Din păcate nimeni nu-i nemuritor. Mie chiar îmi pare nespus de rău pentru moartea sa fizică şi îi sunt recunoscătoare pentru muzica lui aparte şi unică,– o comoară nepreţuită ce ne-a lăsat-o să ne bucurăm de ea.
      Mie îmi place foarte mult muzica sa şi-o ascult zilnic. Nu am fost un fan Michael Jackson, i-am ascultat muzica mult mai mult abia după ce el a plecat dintre noi şi cu fiecare zi care trece şi făcând o paralelă între muzica sa şi muzica ce se lansează astăzi, îmi dau seama de marea pierdere din industria muzicală odată cu plecarea sa.

      Îţi mulţumesc mult, Cristi, pentru gândul ce mi l-ai împărtăşit. O seară superbă îţi doresc şi numai bucurii! 🙂

      Apreciază

  3. Trebuie să recunosc că nu l-am apreciat pe Michael Jackson (la adevărata lui valoare), până după moartea lui prematură. De fapt, asta este caracteristica majorității artiștilor, indiferent că sunt pictori, scriitori sau cântăreți. Săru-mâna pentru clipurile muzicale reprezentative!
    Sper să ai o seară romantică și plină de tandrețe, Ștefania! 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  26 Iunie 2014

      Din nefericire pentru mine şi eu am procedat la fel, Petru, iar acum îmi pare nespus de rău. Michael Jackson, a avut milioane de fani în lumea intreagă şi i-a meritat din plin, pentru că el nu a făcut doar muzică, ci o întreagă insustrie muzicală. Îţi mărturisesc ceva, pe mine nu mă interesează prea mult sau mai bine zis, nu mă interesează deloc viaţa privată a vreunui artist, ci creaţiile sale, iar creaţiile lui Michael Jackson sunt incomparabile iar titlul de megastar este binemeritat şi nu cred că cineva o să-l detroneze prea curând.
      Mă bucur nespus de mult că îţi plac clipurile pe care le-am ales, sunt printre favoritele mele, dar toate melodiile sale îmi plac foarte mult.

      Îţi mulţumesc mult, Petru pentru gândurile tale bune pentru mine. O seară superbă îţi doresc şi eu şi numai bucurii. 🙂

      Apreciază

  4. nu sunt fan Michael Jackson , dar de fiecare data imi face placere sa ii ascult melodiile ! Felicitari pentru selectia facuta ! O seara placuta !

    Apreciază

    • Ştefania

       /  26 Iunie 2014

      Nici eu nu sunt fan, Michael Jackson, aş minţi să spun asta. Şi mie îmi plac foarte mult melodiile sale şi nu există zi în care să nu-i ascult câteva melodii.
      Mă bucur nespus de mult că îţi plac melodiile pe care le-am ales, sunt melodiile pe care le ascult cel mai des.
      Îţi mulţumesc mult, pentru gândul ce mi l-ai împărtăşit. O seară superbă şi numai bucurii îţi doresc şi eu. 🙂

      Apreciază

  5. What songs, what videos. The last one you posted is probably my favourite.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  28 Iunie 2014

      Thank you so much, Alex. Indeed, songs and videos, incomparable, in my opinion.
      Your favorite song, is my favorite.
      Have a beautiful weekend, Alex 🙂

      Apreciază

  6. Great tribute sweetie.
    He was a very talented pop singer and some of the songs here are really outstanding.
    Happy weekend ahead to you, Aquileana 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  28 Iunie 2014

      Thank you so much, Aquileana.
      Yes, Michael Jackson was the biggest pop singer and unequaled until now.
      I love music and his voice.
      Have a beautiful weekend, Aquileana! 🙂

      Apreciază

  7. Sind alle wunderschön ich Liebe alle.Gruß und Freundschaft.Gislinde

    Apreciază

    • Ştefania

       /  30 Iunie 2014

      Vielen Dank, Gislinde! Ich bin so froh, dass Sie die Musik von Michael Jackson mögen.
      Ich wünsche Ihnen einen wundervollen Tag. Mit Freundschaft Stefania. 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,145 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
