Câştigătorii mei la finala Eurovision 2014, pe scena de la Copenhaga!

Paula_Seling_&_Ovi_-_Miracle

sursă foto

Felicitări,  Paula Seling şi Ovi şi vă mulţumesc din toată inima mea pentru tot ce aţi făcut pentru România, pe scena de la de la Copenhaga, la concursul Eurovision 2014!!

Pentru mine sunteţi adevăraţii câştigători la concursul Eurovizion 2014, aţi făcut miracole în inima mea cu   interpretarea voastră  excepţională !  

Sunt mândră  de  voi şi vă iubesc mult!! 

Articol următor

24 comentarii

  1. Căștigătorii tăi sunt și ai mei, dragă Ștefania! Mereu am apreciat-o pe Paula Seling, iar Ovi a făcut o pereche bună cu ea. Melodia a fost, de asemenea, minunată!
    Îți doresc o duminică efervescentă, dragă prietenă! 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Mai 2014

      Mă bucur nespus de mult să aud asta, Petru! Paula Seling şi Ovi, fac un duet dăsăvârşit iar eu îi iubesc foarte mult.
      Melodia lor a fost cea mai bună melodie din concurs şi nimeni şi nimic nu mă poate convinge că nu este aşa,– iar interpretarea lor a fost, desăvârşită!!! Meritau din plin locul întâi la concursul Eurovizion de anul acesta, însă, indiferent de clasamentul de la concurs ei sunt pe locul întâi în inima mea şi cred că în inimile mai multor semeni ai noştrii!
      Îţi mulţumesc din suflet, Petru! O duminică binecuvântată îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  2. Schöne Musik liebe Grüße von mir wünsche einen guten Sonntag und Muttertag alles Liebe und Freundschaft.Gislinde

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Mai 2014

      Danke sehr, sehr schön, Gislinde !
      Der Song ” Miracle ” von Paula Seling und Ovi, ist großartig! Verdient den ersten Platz im Eurovision in diesem Jahr! Ihre Interpretation war einwandfrei! Sie sind und werden immer in meinem Herzen bleiben Gewinner bei der Eurovision 2014 !
      Haben Sie einen wunderbaren Sonntag, liebe Gislinde! Mit Freundschaft, Ştefania ! 🙂

      Apreciază

  3. Si ai mei!!!…S-a intors lumea cu…….in jos dragi mei. duminica placuta! 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Mai 2014

      Mă bucur mult să aud acest lucru, Ileana. Crede-mă te rog, eu, aseară, după ce am urmărit clasamentul am plâns ca un copil, atât de tare m-a răvăşit situaţia, poate nu mă supăram aşa tare dacă melodia noastră ar fi fost mai slăbuţă, dar a fost cea mai bună melodie din concurs şi-a fost interpretată excepţional de Paula Selig şi Ovi. Sunt şi acum supărată de câtă nedreptate trebuie să mai înghiţim! Cred că şi la sistemul acesta de votare ar trebui făcute schimbări. Nu-mi place defel regulamentul acesta de votare.
      Îţi mulţumesc mult, Ileana. O duminică minunată îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  4. Cristi

     /  11 Mai 2014

    Asta e, cei care iubesc muzica si nu circul si-au dat seama cine a fost mai valoros aseara.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Mai 2014

      Ai perfectă dreptate, Cristi. Anul acesta, Paula Seling şi Ovi şi melodia Miracle, trebuiau să fie pe locul întâi, iar ei sunt în inima mea, pentru că totul a fost desăvârşit, acompaniamentul, versurile, interpretarea, prezenţa scenică, n-ai avut nimic de obiectat!
      Din nefericire pentru noi, nonconformiştii, de data aceasta au fost imbatabili. Iar acest lucru mă intristează foarte foarte tare.
      Îţi mulţumesc mult, Cristi. O duminică minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  5. cluc24

     /  11 Mai 2014

    La Eurovision nu se va castiga niciodata, din pacate…pe valoare.
    Romania a fost reprezentata cu succes!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Mai 2014

      Ar trebui făcute nişte schimbări totuşi în ceea ce priveşte, Eurovizionul. Nu se poate merge la infinit aşa. Nu-i corect!
      Da, cluc24, Paula Seling şi Ovi, au reprezentat România cu cinste şi onoare şi trebuie să le fim recunoscători,– au fost cei mai buni din concurs din toate punctele de vedere!
      Îţi mulţumesc mult, cluc24! O duminică minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

      • cluc24

         /  11 Mai 2014

        Multumesc, la fel!

        Apreciază

        • Ştefania

           /  11 Mai 2014

          Să fie, cluc24 şi pentru mine şi pentru tine şi pentru noi toţi, o duminică minunată! 🙂

          Apreciază

  6. Adelina Gabriela

     /  11 Mai 2014

    Si eu sunt tare mandra de ei! Meritau sa ajunga mai sus in clasament. Si pentru mine sunt numarul 1, i-am urmarit cu entuziasm si emotii. Insa mi-a placut foarte mult si Austria, castigatoarea, a fost minunata si piesa lor, si vocea ei/lui aproape la fel de buna ca a Paulei. Insa ai nostrii raman pe locul 1 in inima noastra!!!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Mai 2014

      Eu i-am sustinut pe Paula Seling şi Ovi, încă din etapa naţională a Eurovizionului 2014, tocmai pentru valoarea lor incontestabilă şi-ţi mărturisesc sincer, chiar dacă iubesc muzica, nu mi se întâmplă foarte des acest lucru şi sustin întotdeauna cu trup şi suflet doar pe cei care merită cu adevărat. Ei merită cu adevărat! Iar pentru mine, adevăraţii câştigători Eurovizion 2014, sunt şi vor rămâne pentru totdeauna, Paula Seling şi Ovi şi mă bucur că şi tu nutreşti acelaşi sentiment pentru ei,– au fost cei mai buni din concurs şi nimeni şi nimic nu-mi schimbă părerea.
      În ceea ce priveşte Austria, îmi păstrez dreptul de-a rămâne rezervată în afirmaţii!

      Îţi mulţumesc mult, Adelina. O duminică minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

      • Adelina Gabriela

         /  11 Mai 2014

        Inseamna ca esti o persoana decenta, felicitari! Eu pe Paula am indragit-o intotdeauna este o fiinta sensibila, modesta, frumoasa si cuminte. Impreuna cu Ovi formeaza o echipa imbatabila ❤ O zi frumoasa si tie ! 🙂

        Apreciază

        • Ştefania

           /  11 Mai 2014

          Ai intuit foarte bine, Adelina. Îţi mulţumesc mult pentru aprecierea ta.
          Şi eu o îndrăgesc pe Paula Seling de când s-a lansat în muzică. Îmi place foarte mult vocea ei dar şi pentru calităţile ei omeneşti enumerate de tine mai sus.
          Da, Paula şi Ovi, fac un duet desăvârşit.
          Îţi mulţumesc încă o dată, Adelina. O zi frumoasă în continuare îţi doresc. 🙂

          Apreciază

  7. Hello Stefania ,Splendid post.The Singers are sensational,great song and amazing lyrics..Have a blissful day.Jalal

    Apreciază

    • Ştefania

       /  12 Mai 2014

      Thank you so much, Jalal. I am so glad that you love and appreciate Paula Seling and Ovi’s song, which represented Romania at the Eurovision!
      Have a wonderful day and many blessings, Jalal! Sincerely Ştefania! 🙂

      Apreciază

  8. As last year, we didn’t join this year too. Our government decided like that. They don’t like the voting system as they say… Anyway, so they also didn’t give the show on our television and guess what we did 🙂 we watched on your country television and also we listened to the eurovision’s web site (it was in English)… I can say, there were some beautiful songs as yours too, but as you know Austria is the winner of 2014. Thank you, love, nia

    Apreciază

    • Ştefania

       /  12 Mai 2014

      Thank you so much, dear Nia. I am so glad that you watched Eurovision show site. No I do not like the voting system. I’m so sorry, but I do not like at all, this year’s winner of Eurovision. The song did not impress me at all, neither interpretation does not impress me . It is a song weak, mediocre for an international competition !

      I am so glad that you like the song Miracle by Paula Seling and Ovi, which is the real winner in my heart.

      Have a wonderful day, dear Nia !
      Love and blessings and big hugs,
      Ştefania ! 🙂

      Apreciază

  9. ginamihai

     /  12 Mai 2014

    Regulile lumii in care traim sunt altele..

    Seara frumoasa, Stef!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  13 Mai 2014

      Sărut mâna, doaman Gina.
      Aveţi mare dreptate, doamna Gina. Reguli iritabile care pe mine pur şi simplu mă dezgustă.
      Vă mulţumesc mult, doamna Gina. O seară minunată vă doresc şi eu. 🙂

      Apreciază

  10. OrhiKamyDeea

     /  20 Iulie 2014

    Asa mult am lipsit?!?! Nici nu mi-am dat seama 🙂
    Dar azi mi-ai incarcat ,,bateriile,, cu frumusetile tale.
    Multumesc, Stefania! 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  20 Iulie 2014

      Mă bucur mult, Deea, că te-ai simţit bine aici. Oricând eşti binevenită cu mult drag.
      Eu îţi mulţumesc mult pentru vizită şi pentru gândurile ce mi le-ai împărtăşit.
      O duminică minunară îţi doresc şi numai bucurii! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,163 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
