Cântece

E vina mea că te-ntâlnesc acum
Și-i vina mea că nu te pot iubi?
De ce trecuși așa târziu pe-aci
Și nu-mi ieșiși mai de cu vreme-n drum?

Privesc în zări și zările îmi par
Că-s tot mai reci și tot mai depărtate,
Și-n care țări de-ndrăgostiți uitate
Cei morți învie să iubească iar?

De ce-aș pleca cu tine?…Drumul meu
Nu-i drumul tău, și visurile tale
Le-aș spulbera la jumătate cale,
Că n-aș putea să te-nsoțesc mereu.

Norocul tău e veșnic înainte
Spre răsărit-al meu spre miazăzi;
Te-aș urmări de te-aș putea iubi
Și te-aș putea iubi de mi-aș aduce-aminte…

Dă-mi ochii să ți-i mai sărut o dată
Și lasă-mă să plec în lume iar,
Nu-mi pare poarta-nchisă stăvilar,
Nici gura suptă și nesărutată.

Și nu-ntreba să-ți spun de ce te las,
Când știi și tu ce toată lumea știe–
Că nu putem iubi pe veșnicie
Și-s obosit de-al dragostei popas.

Azi vreau să plec din nou și-n noul drum
Să-mi uit de toate câte-am întâlnit,
Să nu mai fiu ca-n vremuri nici iubit,
Nici să iubesc cum te iubesc acum.

Și să m-afund pe drumuri tot mai șterse,
Tot mai pustii, iar suflul toamnei reci
Cărarea dulce-a liniștei de veci
În bietu-mi corp și-n suflet să mi-o verse.

poezie de Ion Minulescu

Articol următor

20 comentarii

  1. Wow! Sunt superbe! Si-ti multumesc si pentru aceasta frumoasa poezie care mi-a amintit ca trebuie sa-l recitesc pe Minulescu, uitat undeva departe, prin anii de liceu.
    http://ideidincorcodus.wordpress.com/2013/11/17/romanta-raspunsului-mut/

    Apreciază

    • Ştefania

       /  20 Martie 2014

      Bine ai venit, aici, Alina!
      Mă bucur nespus de mult că îţi place ceea ce ai găsit aici.
      Mă bucur nespus de mult că îţi plac alegerile.
      Îţi mulţumesc pentru vitită şi pentru invitaţi. O să vin.
      O zi minunată îţi doresc, Alina! 🙂

      Apreciază

      • Bine te-am gasit si eu si sper sa auzim numai de bine! O zi minunata si tie! :*

        Apreciază

        • Ştefania

           /  20 Martie 2014

          Îţi mulţumesc încă o dată, Alina.
          Oricând eşti binevenită cu mult drag.
          Să dea Domnul să fie la toţi numai bine şi frumos. 🙂

          Apreciază

  2. Când vezi meastuozitatea cailor și frumusețea femeilor, trebuie să fii insensibil să nu le apreciezi, iar dacă ai ceva talent, să le cânți. Eu nu pot decât să le admir și să mă înclin.
    Mulțumesc mult, Ștefania, și Dumnezeu să-ți ție obiceiul! 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  20 Martie 2014

      Aşa este, Petru, iar artistul Gary Benfield este extrem de talentat.
      Mă bucur nespus de mult că îţi plac alegerile mele.
      Eu îţi mulţumesc mult, Petru, pentru gândul ce mi l-ai împărtăşit.
      O zi minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  3. Superbe picturi ♥! Minunată poezie. 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  20 Martie 2014

      Mă bucur nespus de mult, Loredana că îţi plac alegerile mele.
      Îţi mulţumesc mult pentru gândul ce mi l-ai împărtăşit. O zi minunată doresc, Loredana. 🙂

      Apreciază

      • Întotdeauna mi-a plăcut și-mi vor plăcea alegerile tale, să nu uiți asta. 🙂
        O zi superbă să ai și tu. Te pup, cu drag! 🙂

        Apreciază

        • Ştefania

           /  20 Martie 2014

          Mă bucur mult să aud asta, Loredana! Îţi mulţumesc mult pentru încrederea ta.
          Te pup şi te îmbrăţişez cu mult drag. O zi blândă îţi doresc, Loredana! 🙂

          Apreciază

  4. Hi Stefania, with this collection of portraits you took me to a fantasy world of beauty.l love horses,and the years l lived in Vienna ,the walse.By the way horses never die.My best wishes.jalal

    Apreciază

    • Ştefania

       /  21 Martie 2014

      Thank you so much, Jalal. I bucr so much because these works have aroused the most beautiful memories of your soul, the time spent in Vienna. I love horses!
      Have a wonderful day and many blessings, Jalal!
      With friendship, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  5. Cristi

     /  21 Martie 2014

    Picturi deosebite!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  21 Martie 2014

      Mă bucur nespus de mult, Cristi, că le apreciezi şi tu. Mie îmi plac foarte mult.
      Îţi mulţumesc mult, Cristi, pentru că ai venit să ne bucurăm împreună de frumuseţea acestor lucrări de-o delicateţe desevârşită. Un week-end minunat îţi doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  6. Sunt dintr-un vis! Superbe!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  22 Martie 2014

      Aşa este, Dragoş. Şi mie îmi plac enorm de mult. Mă bucur nespus de mult că le apreciezi şi tu.
      Îţi mulţumesc mult pentru gândul ce mi l-ai împărtăşit.
      O seară minunată îţi doresc, Dragoş şi-un week-end superb! 🙂

      Apreciază

  7. Așa cum s-a mai spus, chiar dacă repet, într-adevăr picturile sunt superbe, îmi place cum folosește lumina pentru a pune în evidență tema, au specificul lor, ceea ce face să fie recunoscută mâna pictorului Gary Benfield. Și mie îmi plac poeziile lui Minulescu. Toate cele bune, o zi frumoasă în continuare.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  25 Martie 2014

      Mă bucur nespus de mult că îţi plac alegerile mele. Şi mie îmi plac enorm de mult lucrările artistului Gary Benfield, care într-adevăr are un talent înnăscut, şi-a creat un stil unic, aparte, de lucru – combină excelent cromatica cu liniile design-ului grafic urmărind să păstreze o simetria ascunsă între ele, creând în compozițiile sale o lume poetică, discretă, fantezistă în care se remarcă fuziunea excelentă dintre obiecte, figurile mitologice şi natură.
      Îţi mulţumesc mult, rogrm. O zi minunată îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  8. pure art,Follow You

    Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 385,099 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

    Dolus D'Oléron

    golden morning

    Im Gegenlicht

    It's a green day...

    Rainmaker

    All the Colorful Stories

    Room with a view

    Beach

    happiness

    Pink Florals, Andalusia, Spain

    Mai multe poze
  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
