Pentru toate există o vreme…

Pentru a putea vedea cât mai confortabil imaginile, ~ dă click~, pe fiecare imagine pentru mărire!

„… şi orice lucru de sub ceruri îşi are timpul său:

un timp pentru a te naşte şi un timp pentru a muri;
un timp pentru a sădi şi un timp pentru a smulge;

un timp pentru a ucide şi un timp pentru a vindeca;
un timp pentru a dărâma şi un timp pentru a zidi;

un timp pentru a jeli şi un timp pentru a râde;
un timp pentru a boci şi un timp pentru a dansa;

un timp pentru a arunca cu pietre şi un timp pentru a strânge pietre;
un timp pentru a îmbrăţişa şi un timp pentru a fi departe de îmbrăţişări;

un timp pentru a căuta şi un timp pentru a pierde;
un timp pentru a păstra şi un timp pentru a arunca;

un timp pentru a rupe şi un timp pentru a coase;
un timp pentru a tăcea şi un timp pentru a vorbi;

un timp pentru a iubi şi un timp pentru a urî;
un timp pentru război şi un timp pentru pace.”

Eclesiastul 3:1-8

Articol anterior
Articol următor

30 comentarii

  1. fiecare imagine… are poezia ei 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  9 Martie 2014

      Atât de adevărat spui, Mishuk şi fiecare ne hrănesc cugetul şi sufletul.
      Îţi mulţumesc mult, Mishuk, pentru gândul ce mi l-ai împărtăşit.
      O duminică minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

      • tu esti minunata 🙂 eu ma bucur de fiecare data cand ajung pe la tine… e ca un dar… fiecare zambet pe care…

        Apreciază

        • Ştefania

           /  9 Martie 2014

          Îţi mulţumesc mult, Mishuk, pentru aprecierea ta. Reciproca este valabilă.
          Şi pe mine mă bucură foarte mult vizitele tale şi gândurile tale bune pe care mi le împărtăşeşti, cu drag şi cu sinceritate. 🙂

          Apreciază

  2. Totul îmi aduce aminte de „Dune” când Paul îi spune lui Chani ceva de genul:
    -… ne vom iubi în liniştea dintre furtuni!
    Citatul este mai mult decât aproximativ! 🙂
    Mi-a placut mult!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  9 Martie 2014

      Înţeleg, Radu, înţeleg 🙂 înseamă că te-a marcat şi crezi cu sfinţenie în el.
      O fi dragostea mai dulce între furtuni?!? 😆
      Îţi mulţumesc mult, Radu. O seară minunată îţi doresc. 🙂

      Apreciază

      • Fiind unul care aproape am fost mereu între furtunipot afirma cu tărie.
        Da, e mai dulce!

        Apreciază

        • Ştefania

           /  13 Martie 2014

          Tot ce se poate, însă eu nu-mi pot imagina cum poate să fie, o dragoste dulce, după o furtună devastatoare care sfâşie inimi (şi aici mă refer la furtunile din cuplu). Nu am această putere de imaginaţie. Rănile rămân, chiar dacă se cicatrizeză între timp, nu se pot estompa.
          Ei bine, furtunile în viaţă, sunt de diferite feluri. Unele se pot înfrunta, iar când le înfrunţi cu dragoste, satisfacţia finală că le-ai depăşit aduce împlinire, însă, nu şi când vine vorba de furtunile în dragoste, – aici, cel mult ajungi să te complaci într-un compromis pe care-l faci dintr-un anume motiv sau mai multe motive cât de cât întemeiate?!?
          Îţi mulţumesc, Radu. O zi frumoasă îţi doresc şi numai bine! 🙂

          Apreciază

  3. So beautiful! Blessings! Neeky

    Apreciază

    • Ştefania

       /  9 Martie 2014

      Thank you so much, Neeky.
      I am so glad that you like it like my choices.
      God bless you!
      Have a wonderful day, Neeky! 🙂

      Apreciază

  4. They are beautiful Stefania. My favourite is the Delivery of Israel out of Egypt.

    Enjoy your Sunday

    Apreciază

    • Ştefania

       /  9 Martie 2014

      Thank you so much, Alastair!
      Oh, I’m so happy for you have a favorite picture, which is very nice indeed.
      Have a wonderful evening, Alastair! 🙂

      Apreciază

  5. Magnificent yet instilling fear and awe at the same time! Have a blessed new week!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  10 Martie 2014

      Thank you so much, dear simplecherishes. Yes, I agree with you.
      Have a blessed week and you, dear simplecherishes. 🙂

      Apreciază

  6. Lovely

    Apreciază

    • Ştefania

       /  10 Martie 2014

      Thank you so much, Alex.
      I am so glad that you like.
      Have a great day, Alex! 🙂

      Apreciază

  7. În toate vremurile răzbate o rază de soare, cât de firavă ar fi ea. Trebuie doar să o găsim, așa cum o găsește și pictorul. Mulțumesc pentru dimineața pură pe care mi-ai oferit-o, Ștefania!
    Să ai o săptămână însorită! 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  10 Martie 2014

      Aşa este, Petru, iar această rază de soare, noi o numim speranţă, care ne îndulceşte viaţa şi care ne îmbărbătează.
      Eu, îţi mulţumesc mult, Pentru, pentru că ai venit să ne bucurăm împreună de aceste frumuseţi.
      O zi minunată şi-o săptămână binecuvântată îţi doresc, Petru. 🙂

      Apreciază

  8. Cristi

     /  10 Martie 2014

    Asa e, toate la timpul lor.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  10 Martie 2014

      Da, Cristi şi din fiecare putem învăţa ceva şi orice moment îl putem face memorabil,– îi putem da sens oricărui moment.
      Îţi mulţumesc mult, Cristi. O săptămână binecuvântată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  9. Hello Stefania, the painter had majestic vision to capture these exquisite portrait the Exidous from The Egyptian tyranny the miracle of the red sea. The liberation of the Jews. Best regards. Jalal

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Martie 2014

      Thank you so much, Jalal. I’m so glad for your observation. I am also glad that you like my choices again.
      I apologize for the delay in responding, but objective reasons I could not get on the blog.
      Have a wonderful day, Jalal and many blessings. Sincerely Ştefania! 🙂

      Apreciază

  10. O adevărată galerie de artă!Să ai o zi plăcută!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  12 Martie 2014

      Mă bucur nespus de mult, doamna Victoria că vă plac alegerile mele.
      Vă mulţumesc mult, pentru aprecierea dumneavoastră.
      O zi minunată vă doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  11. Un regal de pictură, sau un răsfăţ de zile mari. Aşa aş putea caracteriza galeria de picturi de pe această pagină! Alegerea temelor îmi dezvăluie temperamentul tău pacifist, aplecat mult spre frumos, visare dar şi generozitate!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  13 Martie 2014

      Bine aţi venit, aici, doamna Aurora. 🙂
      Vă mulţumesc foarte mult pentru aprecierea dumneavoastră care mă bucură foarte mult. Da, aţi intuit foarte bine în ceea ce mă priveşte şi trebuie să recunosc că tot ceea ce găsiţi aici pe blog este răsfăţul meu care-mi încântă sufletul şi cu bucurie îl împărtăşesc cu semeni mei care-mi trec pragul.
      Mă bucur foarte mult că vă place ceea ce aţi găsit aici. Oricând sunteţi binevenită cu mult drag.
      O zi minunată vă doresc, doamna Aurora. 🙂

      Apreciază

  12. Superbe picturi! Îmi place jocul de lumină și culoare din ele.Fiecare are ceva special….
    Să ai o zi frumoasă!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  13 Martie 2014

      Mă bucur nespus de mult, Simona că îţi plac alegerile mele şi pentru că apreciezi şi tu aceste picturi.
      Aşa este, Simona, fiecare dintre aceşti doi artişti ale căror nume nu este decât o simplă coincidenţă, unul fiind britanic Samuel Coleman (1760-1845), care pe unele lucrări se şi semnează Colman, celălalt fiind american Samuel Colman (1832-1920), transmit multă emoţie cu lucrările sale.
      Îţi mulţumesc mult, Simona. O zi minunat îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  13. Draga Ştefania, bine te-am gasit in „casa noua”! Te-am urmarit si apreciat mereu chiar daca nu am lasat de ceva timp nici macar un cuvant. Sa ai o primavara cat mai frumoasa si multi prieteni noi iti doresc, draga Stefania!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  13 Martie 2014

      Îţi mulţumesc mult, Rodica, pentru gândurile tale bune pentru mine.
      La fel îţi doresc şi eu, o primăvară frumoasă, cu senin în suflet şi numai cu bucurii, în toate zilele vieţii tale ce vor fi să vină. 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 385,077 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

    Im Gegenlicht

    All the Colorful Stories

    happiness

    Mount Kidd twilight

    The last post

    A line in the sea

    Go Green

    Green eyed tree monster

    Towards Mynydd Tal-y-mignedd from the Prince of Wales quarry

    cleddau reflections

    Mai multe poze
  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
