Nimica nu atinge iubirea mea curată

Pentru a putea vedea imaginile cât mai confortabil, dă click, pe fiecare imagine pentru mărire!

Nimica nu atinge iubirea mea curată.
Mânii, trădări, zaviştii, ce-n zâmbete s-ascund,
Că umbrele pe-o undă nu lasă nici o pată…
Nu tulburi apa dacă nu e noroi la fund.

Doar pura-ţi frumuseţe în mine se-nfiripă,
Ca-ntr-un cleştar răsfrântă de mii şi mii de ori…
Mi-e de-ajuns în treacăt să te privesc o clipă
Şi-ntors din nou în beznă, mă umplu de splendori…

Din ritmul ei vremelnic deodată dezrobită,
Iluminatei inimi alt orizont se naşte,
Cu alte constelaţii de dragoste… Orbită.

Da înapoi durerea şi nu mă mai cunoaşte…
Atunci, în creatorul vârtej al poeziei
Răpindu-te în mine, luam pasul veşniciei.

Sonetul CCXXVIII de Vasile Voiculescu

70 comentarii

  1. Simply lovely. I so want to be there again.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  28 Februarie 2014

      Thank you so much, Eric!
      Oh yeah, I also would.
      Have a wonderful day, Eric! 🙂

      Apreciază

  2. La multi ani de MARTISOR ! 🙂

    Aliosa.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  28 Februarie 2014

      Vă mulţumesc mult, domnule Alioşa atât pentru urare cât şi pentru frumoasa melodia.
      O zi minunată şi-o primăvară frumoasă vă doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

      • Buna dimineata Stefania !
        Sa vina PRIMAVARA, ca de IARNA, sincer , m-am saturat ! 🙂
        Sa vina PRIMAVARA, sa ne-apucam de cantat si de valsat !!! 🙂 🙂 🙂

        Pana acum, n-am apucat sa-ti spun
        Ceva ce de mult ma intereseaza .
        Ai un blog nespus bun
        Caci ISTORIA in imagini ma pasioneaza !!! 🙂 🙂 🙂
        O saptamana minunata iti doresc !
        Cu simpatie,
        Aliosa.

        Apreciază

        • Ştefania

           /  3 Martie 2014

          Bună, domnule Alioşa.
          E ca şi venită primăvara, chiar dacă iarna îşi mai arată din când în când faţa.
          Vă mulţumesc foarte mult pentru aprecierea dumneavoastră care mă bucură foarte mult şi pentru melodie.
          O seară mminunată vă doresc, domnule Alioşa! 🙂

          Apreciază

  3. Sunt din Veneţia? Sper să nu fi greşit. De mult timp îmi doresc să fac o vizită! Poate odată voi reuşi!
    Frumos surprinse!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  28 Februarie 2014

      Da, Radu, artistul a ilustat, excepţional, în lucrările sale marele canal veneţian iar pentru a reda cât mai real peisajul veneţian a emigrat din Madrid şi-a locuit o perioadă la Veneţia.

      În cazul ăsta, îţi doresc să ajungi cât mai curând posibil în Veneţia şi să ne aduci şi nouă suveniruri (glumesc desigur) ne mulţumim doar cu imagini de acolo!

      Îţi mulţumesc mult, Radu. O zi minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  4. Cristi

     /  28 Februarie 2014

    Frumoase imagini din Venetia!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  28 Februarie 2014

      Mă bucur nespus de mult, Cristi, că îţi plac alegerile mele.
      Îţi mulţumesc mult. O zi minunată îţi doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  5. Cui nu i-ar plăcea o plimbare cu gondola pe canalele romantice ale Veneției! Locul unde s-au înfiripat și consolidat numeroase iubiri este foarte frumos ilustrat în lucrările de mai sus.
    Să-ți aducă primăvara multe mărțișoare minunate, Ștefania! 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  28 Februarie 2014

      Oh, da, bine mai zici, Petru, cui nu i-ar plăcea?
      Într-adevăr artistul a ilustrat excepţional marele canal veneţian, încât pur şi simplu îţi stârneşte dorinţa de-aţi face bagajul şi Via Veneţia!
      Îţi mulţumesc mult, Petru, pentru gândurile tale bune pentru mine. O zi minunată şi-o primăvară blândă şi inmiresmată îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  6. Beautiful place! So lovely dear!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  28 Februarie 2014

      Thank you so much, Faith Love n Desire!
      I’m so glad to know that you like my choices.
      Have a wonderful day! 🙂

      Apreciază

  7. Leg postarea cu un şnur şi gata mărţişorul 😉

    Apreciază

  8. Buna,draga mea
    O,cat de frumos este.Eu care sunt o romantica incurabila asa mi-as dori sa ma pot plimba cu gondola.
    Te imbratisez cu drag!
    O zi buna sa ai!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  28 Februarie 2014

      Bună, Mihaela dragă!
      Oh, ce bine ne potrivim noi două şi eu sunt la fel, o romantică irecuperabilă, însă sper să nu ajung să fiu una vulnerabilă, altfel ar fi vai de capul meu. 😆
      Mă bucur nespus de mult că îţi plac alegerile mele.
      Îţi mulţumesc mult, Mihaela.
      Te îmbrăţişez şi eu cu mult drag. O zi minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  9. This is amazing post again, so romantic and so beautiful… with your great selection you took me into a voyage to Venice… Thank you dear Stefania, have a nice weekend, love, nia

    Apreciază

    • Ştefania

       /  28 Februarie 2014

      Thank you so much, dear Nia! I am so glad that you came to travel with me through paintings in Venice!
      I am so glad that you like my choices again.
      Have a wonderful day and gorgeous week-end, dear Nia ! Big hugs, with love, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  10. Gorgeous water and reflections!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  1 Martie 2014

      Thank you so much, dear Elena!
      I am so glad you like my choices!
      Enjoy this wonderful weekend, dear Elena!
      Big hugs, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  11. Superbe picturi, magnific oraş, arhitectura precum şi atmosfera perfect surprinse de talentul şi culorile artistului. Inspirate versuri, ca de obicei.
    Seară plăcută, Ştefania şi un sfârşit de săptămână aşa cum îţi doreşti 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  1 Martie 2014

      Mă bucur foarte mult, Centurion, că le apreciezi şi tu lucrările artistului M. Ocaña.
      Îţi mulţumesc mult pentru aprecierea ta care mă bucură foarte mult.
      O zi minunată şi-o primăvară minunată, numai cu bucurii şi împliniri îţi doresc, Centurion! 🙂

      Apreciază

  12. La multi ani de Martisor! Iti doresc o primavara minunata si plina de bucurii, draga Stefania! 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  1 Martie 2014

      Îţi mulţumesc mult de tot, Alex, pentru urarea ta caldă.
      O primăvară frumoasă, numai cu bucurii şi împliniri îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  13. Wunderschöne Bilder,wünsche dir ein gutes und glückliches Wochenende.Liebe Grüße und Freundschaft Gislinde

    Apreciază

    • Ştefania

       /  1 Martie 2014

      Danke sehr, sehr schön, Gislinde. Ich bin so froh, dass Sie meine Entscheidungen wieder gerne.
      Ich wünsche Ihnen einen sehr, sehr schönen Frühling. Mit Freundschaft, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  14. O primavara minunata si frumoasa ca si sufletul tau iti doresc di suflet Stef!!!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  1 Martie 2014

      Îţi mulţumesc din suflet, draga mea tink3rbe11.
      O primăvară frumoasă, ca-n poveşti, numai cu bucurii şi împliniri îţi doresc şi eu, draga mea!
      Să ai mereu în suflet primăvara! Te îmbrăţişez cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  15. Minunate imagini!Nu știu de ce, dar mie îmi dau un sentiment de liniște…..

    Apreciază

    • Ştefania

       /  1 Martie 2014

      Mă bucur nespus de mult, Simona, că îţi plac alegerile mele. Şi mie la fel, admirând aceste lucrări, îmi conferă starea aceea de linişte interioară.
      Îţi mulţumesc mult, Simona. O zi minunată îţi doresc şi-un week-end numai cu bucurii! 🙂

      Apreciază

  16. Ajaytao2010

     /  1 Martie 2014

    Very nice paintings dear 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  1 Martie 2014

      Thank you so much, Ajay!
      I am so glad you like my choices!
      Have a wonderful day and a very nice spring! 🙂

      Apreciază

      • Ajaytao2010

         /  1 Martie 2014

        oh thank you dear I am a ardent fan of painting and sculpture and one of my best friends is a great sculptor here in Mumbai, India.

        and i love your choices simply cause I feel at home with them

        Thanks dear for being there 🙂

        Apreciază

  17. Wonderful. You have superb taste Stefania 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  1 Martie 2014

      Thank you so much for your appreciation, Alex. I’m so glad you like flies because my choices.
      Have a wonderful weekend, Alex and, – a beautiful spring! 🙂

      Apreciază

  18. Explicite portraits ,reminde me of Amesterdam buildings down town. great collection.Have a wonderful day Stefania.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  2 Martie 2014

      Thank you so much, Jalal! I am so glad that you like my choices.
      Have a wonderful day and you and many blessings. Sincerely, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  19. Apreciază

    • Ştefania

       /  3 Martie 2014

      Vă mulţumesc frumos, domnule Alioşa, pentru frumoasa melodie! 🙂

      Apreciază

  20. Frumoase imagini!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  4 Martie 2014

      Mă bucur nespus de mult, Mariana, că îţi plac şi ţie.
      Îţi mulţumesc mult. O zi minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  21. Ștefania, când intru la tine pe blog mă simt ca la telenciclopedie, lipsește vocea dar de cele mai multe ori e completată de textele care se potrivesc atât de bine.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  6 Martie 2014

      Mă bucur nespus de mult, Ina, dacă te simţi bine, aici, ori de câte ori îmi treci pragul.
      Îţi mulţumesc mult, pentru aprecierea ta. Încerc atât cât pot, ca imaginile, textul,– de obicei poeziile şi muzica, să se completeze unele pe alte,– nu întotdeauna reuşesc, poate că nici starea mea spirituală nu-i chiar foarte bună şi mă întristez pentru asta, dar asta este, – nu întotdeauna poţi face totul cum vrei.
      O zi minunată îţi doresc, Ina! 🙂

      Apreciază

  22. Am avut parte de o calatorie minunata, Stefania, multumiri!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  6 Martie 2014

      Mă bucur nespus de mult, Gela, să aud asta.
      Îţi mulţumesc mult. O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  23. La multi ani ,de 8 Martie ! 🙂

    Aliosa.

    Apreciază

  24. Minunate picturi cu priveliștile lor. Veneția ? Remarc din nou că am găsit din nou un poet comun (scrie sonete foarte frumoase) care ne place.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  13 Martie 2014

      Da, este marele canal veneţian, ilustrat excepţional de artistul M Ocaña, care e emigrat din Spania la Veneţia, pentru a se putea documenta la faţa locului încât să poată ilustra atât de exact scene din Veneţia şi ale marelui canal.
      Mă bucur mult că nutrim aceleaşi sentimente de admiraţie pentru poetul Vasile Voiculescu ale cărui scrieri eu le ador.
      Îţi mulţumesc mult, rogrm şi-mi cer scuze pentru întârziere cu care răspund, însă, din motive obiective sunt nevoită să fiu departe de calculator şi de Internet şi aşa ajung mai greu pe blog.
      O zi blândă îţi doresc, rogrm! 🙂

      Apreciază

  25. Nu l-am cunoscut pe acest pictor, dar mă bucur că am aflat de el și picturile lui minunate. Mă gândesc câți alți mulți artiști sunt care nu-i cunoaștem. Iată una din binefacerile internetului. Multumesc pentru clipele care le petrec pe blogul tău admirând frumoasele picturi.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  13 Martie 2014

      Oh, da, sunt foarte mulţi artişti în lume foarte talentaţi care nu sunt mediatizaţi din păcate, dar este bine totuşi că lucrările lor sunt colecţionate de marile muzee ale lumii şi de marii iubitori de artă şi cu ajutorul acestora le putem vedea şi noi.
      Mă bucur mult că îţi plac picturile.
      Eu, îţi mulţumesc mult pentru gândul ce mi l-ai împărtăşit. O zi blândă îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,083 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
