Orice Romeo are Julieta lui

Ai ochii negri, mincinoşi şi răi
Fântânile cu ape moarte-ascund
Pupile negre licărind în fund,
Ce mă atrag spre-adânc — ca ochii tăi.

Când vreau să plec, mă ţii în loc cu un cuvânt.
Aşa se zbat copacii în furtună:
Ca pentru fugă crengile-şi adună —
Dar rădăcina-i leagă de pământ

De azi încolo n-am să-l mai iubesc
Dar când îi văd privirile păgâne
Şi zâmbetul copilăresc,
Mă jur că n-am să-l mai iubesc — de mâine!

Pe zi ce trece-ţi seamăn tot mai mult
Aşa, izvorul ce se aruncă-n baltă
Se-nvăluie cu malul laolaltă,
Şi-n loc să-i spele apele verzui —
Îşi tulbură izvorul apa lui.

Arar în ochi-mi dragostea surâde
Şi buruiana plină de pripoane,
În ciuda stâncii goale şi aride,
Tot înfloreşte, vara, câte-o floare.

Vorbeşte-mi blând, mi-e inima bolnavă
Iubirea m-a întâmpinat cu ură:
În loc să-mi toarne câte-o picătură,
Mi-a dat, întreaga, cupă-i cu otravă.

Când voi pleca mă vei uita uşor
Şi ştiu că nici nu s-ar putea altfel:
Abia o clipă valul călător
Păstrează chipul oglindit în el.

Mi-e faţa împietrită ca o mască
Şi-n ochi lumina-i gata să se stingă…
Chiar diamantului, ca să sclipească,
Îi trebuie o rază s-o răsfrângă.

În clipa cea din urmă-a judecăţii,
îşi vor primi zadarnică răsplată
Şi ochii tăi – că n-au ştiu să plângă,
Şi ochii mei – că n-au râs niciodată.

Nu-mi mai aduce flori de liliac,
Nici zâmbetele tale înflorite 
Că primăvara noastră care-ncepe
E tristă ca o toamnă pe sfârşite.

Păstrează-mi mâna ta într-ale tale,
Să stăm aşa, alături amândoi.
Nu simţi ce singuri am rămas pe lume
De când iubirea nu mai e cu noi?

Mă urmăreşti ca pasărea de pradă,
Mă iscodeşti cu ochii reci şi răi –
Şi uiţi că, dacă-s urme pe zăpadă,
Noroiul e lăsat de paşii tăi.

De câtva timp, în fiecare seară
Mi-aduce somnul câte-un vis ciudat
Şi-atât de trist, că nu mai ştiu anume
De l-am trăit, ori numai l-am visat.

Iubirea-ntârziată se anină
De zâmbetele tale-nşelătoare,
Cum se anină florile-n grădină
De ultimele raze de la soare.

Azi mi-a venit cu ochii calzi şi buni,
Şi nu l-am întrebat de unde vine:
Pe floarea de pe marginea de drum
N-o întrebi de-i înflorită pentru tine.

Te văd mereu ca-n clipa de pe urmă:
încremenit în capul scării,
Cu zâmbetul uitat în colţul gurii,
Şi-n ochi – tăişul crud al nepăsării.

Iubirea ta nu creşte şi nu moare,
Ci totdeauna-i rece şi egală:
E ca o floare artificială
Pe-o pajişte cu maci arzând în soare.

Am vrut, în ciuda zâmbetelor tale,
Din ochii sterpi o lacrimă să storc
Şi am plecat, să nu mă mai întorc
Dar azi din zori de zi îţi umblu-n cale!

Eşti rău. Dar când aud c-o spune altul,
Mă uit în jos, şi … strâng din pumni, şi tac:
Că numai eu, în toată lumea asta,
Am dreptul să te cert şi să te-mpac!

Azi îmi vorbeşti de lună şi de stele,
Ţi-e glasul blând şi ochii de ispită.
Dar porţi în suflet, veşnic, încolţită,
Sămânţa aspră-a suferinţei mele.

Iubirea ta de-a pururi schimbătoare
împrăştie pe vânt otrava-i fină,
Că nu-i albină numai pentru-o floare,
Nici floare pentru-o singură albină.

Ce demon, oare, mi te-a scos în drum?
De-ar vrea viaţa azi să mă dezlege
Şi raiul ei să mi-l deschidă-acum,
Tot iadul nostru dulce l-aş alege!

Eu am să plec cu sufletu-mpăcat
Că nu las nimănuia moştenire
Un suflet greu de ură şi iubire,
Bănuitor şi trist şi-nfrigurat.

Am închinat iubirii trecătoare
Sclipiri de suflet şi scântei de rime –
însângerate jerbe funerare
Pe un mormânt în care nu e nimeni.

M-am resemnat: atât a fost să fie.
Mă uit cum cade soarele-n apus
Şi-aştept răspunsuri – care n-or să vie,
La întrebări – pe care nu le-am pus.

Lumini şi umbre – Otilia Cazimir (n. 12 februarie 1894, Cotu Vameș, județul Neamț – d. 8 iunie 1967, Iași)

Articol anterior
Articol următor

68 comentarii

  1. Frumos. Sper ca nu e cu suparare daca recomand un articol (nu e scris de mine) http://cristinawinters.wordpress.com/2012/09/26/romeo-si-julieta/

    Apreciază

  2. Great stuff. Is that your favourite literary romance?

    Apreciază

    • Ştefania

       /  10 Februarie 2014

      Thank you so much, Alex! Yes, you guessed very well!
      I am a romantic person, obviously I love this love story ends tragically, unfortunately, of William Shakespeare, Romeo and Juliet!
      Have a great day, Alex! 🙂

      Apreciază

  3. These are great Stefania. Have a great week

    Apreciază

    • Ştefania

       /  10 Februarie 2014

      Thank you so much, Alastair.
      I am so glad that you like my choices again.
      Have a great week, you too! 🙂

      Apreciază

  4. Good morning Stefania, Charming portraits. Rich lovers, poor lovers, old lovers and young lovers, love is fair to every one they are equaly been blessed. Have a wonderful week, blessings and best wishes. jalal

    Apreciază

    • Ştefania

       /  10 Februarie 2014

      Hi, Jalal! Now to me it tonight! 😆
      I hope you’re not angry, is this time difference! 😆
      I am so glad that you like my choices!
      Have a wonderful week you too and many Blessings! Sincerely Ştefania! 🙂

      Apreciază

  5. I loved this romantic post, so beautiful. Thank you dear Stefania, have a nice week, love, nia

    Apreciază

    • Ştefania

       /  10 Februarie 2014

      Thank you so much, dear Nia. I am so glad that you liked my choices!
      I like these paintings very much!
      Have a wonderful evening, dear Nia, and a nice week!
      Big hugs, with love, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  6. Nu-mi cerne viscol, nu risipi furtuni…
    Din ploi de primăvară învață să m-aduni.
    Nu-ți umple sufletul cu nouri negri, ceață…
    Dragostea e-un câmp, cu flori și cu verdeață.
    Nu te sui pe creste să cauți depărtarea,
    Inima-i un bucium, ascultă doar chemarea,
    Și lasă-te secundă, în vânt spre larga zare,
    Coboară Julietă, în eterna-mi sărutare.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  10 Februarie 2014

      Frumosul meu Romeo, de ţi-s dragă,
      O, spune-mi-o cu inima întreagă,
      Şi de socoţi c-am fost prea lesne-nvinsă,
      M-oi arăta ursuză, neîndurată,
      Voi zice nu, ca tu să-ţi dai silinţa
      Să mă câştigi. Altminteri niciodată!” – Romeo şi Julieta, William Shakespeare

      Bine ai venit, aici, Mishuk!
      Mai surprins foarte plăcut cu vesurile minunate pe care mi le-ai adus şi îţi mulţumesc din suflet pentru ele! Mi-ar fi plăcut să-ţi dau o replică cu versuri ale mele, însă, din nefericire pentru mine nu am acest har. Tu ai un har înnăscut, îmi plac foarte foarte mult poeziile tale.
      Îţi mulţumesc încă o dată! O seară lină îţi doresc, Mishuk! 🙂

      Apreciază

      • Ștef… versurile mele… sunt cuvinte… știi ce mi-au spus prietenii mei poeți (și când spun poeți mă refer la oameni cu cărți scrise)… eu sunt cu muzica… să las poezia că nu-i de mine 🙂 așa că… eu nu fac poezie… eu doar împărtășesc cuvinte. și-ți mulțumesc că-mi apreciezi cuvintele… he heeee… și crede-mă că te citesc…nu dau like doar așa… uneori mai las și câte-un rând…uneori… (mă opresc că bat câmpii)

        Apreciază

        • Ştefania

           /  10 Februarie 2014

          Indiferent ce-au spus prietenii tăi, cuvintele tale au miez, vin din interior şi se simte asta. Au o sensibilitate aparte, unicitate şi te învăluie în emoţii când le citeşti şi îţi mulţumesc mult că le împărtăşeşti cu noi.
          Şi eu te citesc de mai mult timp, chiar îmi plac scrierile tale foarte mult. Semne nu prea las nici eu, decât dau like, de teamă să nu deranjez.
          Oricând eşti binevenit, Mishuk, aici, cu mult drag! 🙂

          Apreciază

  7. Orice Romeo are Julieta lui….asa cum orice om are perechea lui…de fapt este acelasi lucru…..am intrat sa te salut si sa citesc…..o seara linistita!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  10 Februarie 2014

      Mă bucur mult să te văd, draga mea tink3rbe11 şi-ţi mulţumesc mult pentru asta. M-am tot gândit zile astea la tine, îmi făcusem griji, dar, mi-am dat seama că eşti foarte ocupată şi nu prea ai timp de blogging. Aşa este, fiecare are perechea lui, numai cel ce nu vrea nu are.
      O noapte liniştită îţi doresc şi eu, draga mea! 🙂

      Apreciază

      • Asa este Stef…nu prea am timp sa intru , ori daca intru citesc putin si nu stau daca nu am cuvintele la mine…multumesc mult pentru gandurile bune!

        Apreciază

        • Ştefania

           /  10 Februarie 2014

          Te cred şi te înţeleg, draga mea. Şi eu trec prin aceeaşi situaţie ca şi tine. Priorităţile din viaţa de zi cu zi, nu suportă amânare şi astfel ceva trebuie să sacrificăm, căci nu avem încotro. Uneori mă gândesc că tare bine ar mai fi dacă ziua ar avea, 50 de ore, vorba prietenei noastre blogger, Simona şi cred că nici atunci nu ne-ar ajunge timpul să ne îndeplinim toate angajamentele pe care ni le luam!
          Şi eu îţi mulţumesc mult. Ai o noapte lină draga mea şi o săptămână rodnică! 🙂

          Apreciază

  8. Impresionante picturi, prezentând unul dintre cele mai înălţătoare sentimente, la fel şi versurile Otiliei Cazimir. Melodia din final întregeşte ceea ce imaginile şi cuvintele au început să contureze, asta mai ales prin prisma faptului că Holograf se numără printre formaţiile mele favorite 😉
    Seară minunată, Ştefania şi o săptămână aşa cum îşi doreşti 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  10 Februarie 2014

      Îţi mulţumesc mult, Centurion, pentru aprecierea ta, care mă bucură foarte mult. De obicei încerc să conturez o poveste din imagini, versuri şi muzică,– încerc să le selectez şi să le aranjez în aşa fel încât să se completeze unele pe altele, însă, nu întotdeauna sunt inspirată, nu întotdeauna reuşesc, pentru că nici timpul nu-mi este foarte favorabil pentru a mă putea documenta foarte mult şi-mi pare rău pentru asta. Şi mie îmi place Holograf foarte mult, a fost şi va mai fi prezent aici, în căsuţa mea. Azi dimineaţă cu melodia aceasta m-am trezit în gând şi de cum mi-am deschis ochii am început s-o fredonez şi-am pus-o pe replay şi-am ascultat-o de zeci de ori, de am ajuns să cunosc fiecare notă. La fel mi s-a întâmplat cu, Grenade by Bruno Mars, încă de săptămâna trecută, pur şi simplu eram obsedată de ea, am ascultat-o de zeci de ori/zi şi nu m-am plictisit încă de ea, şi parcă cu cât o ascult mai mult, o vreau şi mai mult. Pur şi simplu m-a vrăjit, e fantastic ce mi se întâmplă.
      O seară minunată îţi doresc şi eu, Centurin şi-o săptămână rodnică! 🙂

      Apreciază

  9. Aş fi fost traumatizat dacă nu ai fi legat articolul de Holograf! De când am văzut titlul postării doar melodia asta îmi ciripeşte-n minte! 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Februarie 2014

      😆 Te cred, Radu! Şi eu dacă aş fi fost în locul tău, poate la fel aş fi fost, dacă titlul n-ar fi avut nicio legătură cu conţinutul! Mă bucur mult că te-am surprins plăcut şi că îţi place şi ţie. Eu, cu această melodie m-am trezit în gând, ieri dimineaţă şi toată ziua mi-a ţinut companie şi văd că şi astăzi continui. E o melodie foarte frumoasă, iar, Holograf, e una din trupele mele favorite.
      Îţi mulţumesc mult, Radu. O zi minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

      • Ştiu că sunt obraznic, dar propun o temă după „Numai una”-Talisman (după mine fiind varianta cea mai muzicală) sau „Aşa, şi…”-Vunk.
        De am greşit, am pus la păstrare jumate de kil de cenuşă! 🙂

        Apreciază

        • Ştefania

           /  13 Februarie 2014

          Nu te îngrijora, Radu, nu eşti nici obraznic şi nici n-ai greşit cu absolut nimic. E interesantă tema propusă de tine şi îţi mulţumesc mult pentru ideea pe care mi-ai împărtăşit-o. Mă voi gândi la ea zilele următoare, sper din toată inima mea să nu te superi, însă, acum, din nefericire pentru mine, trec printr-un moment de cumpănă şi nu am nici timpul şi nici dispoziţia necesară, sper să intru cât mai curând posibil pe un făgaş normal şi să-mi adun, atât gândurile cât şi forţele şi să merg mai departe.
          Îmi plac deopotrivă şi Talisman şi Vunk!
          O seară minunată îţi doresc, Radu! 🙂

          Apreciază

  10. Ce frumoasă e dragostea, care tinde să devină nemuritoare din momentul când a fost surprinsă de un maestru al penelului! Lucrările sunt minunate și personajele emană o molipsitoare și iubire pură.
    Să fii și tu iubită și fericită, Ștefania! 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Februarie 2014

      Aşa este, Petru, artiştii au creat excepţional, scenele în care există acel, flirt între amorezi. Eu sunt convinsă că dragostea este nemuritoare, chiar dacă, uneori, drumurile partenerilor, din vari motive, nu mai duc în aceeaşi direcţie, însă ea, dragostea, rămâne vie, în sufletul fiecăruia, oricât ar suţine ei contrariul, din orgoliu mai mult.
      Îţi mulţumesc mult, Petru, la fel îţi doresc şi eu şi-o zi minunată! 🙂

      Apreciază

  11. So wunderschöne Bilder und so verliebt.Wünsche dir einen glücklichen schönen Dienstag.Liebe Grüße und Freundschaft.Gislinde

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Februarie 2014

      Danke sehr, sehr schön, Gislinde. Ich bin froh, so viel, weil Sie meine Entscheidungen wieder gerne.
      Ich wünsche Ihnen einen schönen Tag und viel glücklichen! Mit Freundschaft, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  12. Ajaytao2010

     /  11 Februarie 2014

    So simple people, so beautiful dressing, absolutely humble expressions, so simple and graceful females absolutely gorgeous, dear i fell in love with all the females they are so humble and graceful, I love it love it love it all the paintings

    Thanks dear you soul is also humble and simple so you choose these beautiful paintings 🙂 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Februarie 2014

      Thank you so much, Ajay! Yes, the paintings prevailing simplicity and love – each artist emphasizes this.
      I am so glad that you like my choices.
      Have a wonderful day, Ajay! 🙂

      Apreciază

      • Ajaytao2010

         /  11 Februarie 2014

        Dear Stefania I love those paintings so simple and humble I love those females…. ha ha ha 🙂

        thank you dear

        Apreciază

        • Ştefania

           /  11 Februarie 2014

          I am glad to know that!
          Very welcome! 🙂

          Apreciază

          • Ajaytao2010

             /  11 Februarie 2014

            thank you dear keep posting these beautiful paintings dear they bring tears to my eyes cause we have become so intelligent that we all forgot simplicity and humbleness

            🙂 🙂 🙂

            Apreciază

            • Ştefania

               /  11 Februarie 2014

              With great pleasure I share with paintings, which are in museums and can rarely be seen by anyone! People have their priorities – have programs loaded – have enough to worry about existential and not always can visit a museum! Thank you so much for your apreciation! 🙂

              Apreciază

  13. Cristi

     /  11 Februarie 2014

    Fiecare sac cu petecul lui.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Februarie 2014

      Aşa este, Cristi, ai perfectă dreptate, – sunt absolut de acord!
      Îţi mulţumesc mult, Cristi! O zi minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  14. Buna,draga Stefania,
    Fiecare isi gaseste perechea mai devreme sau mai tarziu,undeva,candva!
    O seara linistita iti doresc!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Februarie 2014

      Bună seara, Mihaela dragă.
      Aşa este, bine mai zici, numai cel ce pur şi simplu nu vrea, nu-şi găseşte perechea.
      Îţi mulţumesc mult, draga mea. O seară minunată îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  15. „orice Romeo are Julieta lui, mereu va fi asa” 🙂 A fost frumos aici la tine. Iti multumesc pentru incantare, Stefania! O Seara faina 🙂

    Apreciază

    • Ştefania

       /  11 Februarie 2014

      Mă bucur nespus de mult, Ane, că ţi-au plăcut din nou alegerile mele.
      Eu, îţi mulţumesc pentru că ai venit să ne bucurăm împreună de aceste frumuseţi.
      O seară lină îţi doresc, Ane! 🙂

      Apreciază

  16. This was/is a delightful post theme. Simply enjoyable!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  12 Februarie 2014

      Welcome here, Eric Tonningsen.
      Thank you so much for your appreciation.
      I am so glad that you like the theme I chose.
      Have a wonderful day! 🙂

      Apreciază

  17. Doamne, ce imagini frumoase ! 🙂
    Si fiindca ” orice ROMEO are JULIETA lui ”
    sa-i poftim la VALS !!! 🙂 🙂 🙂

    Multumesc frumos pentru urarile de ziua mea ! 🙂
    Vi le redirectionez pe toate insutit !!! 🙂 🙂 🙂
    Cu respect,
    Aliosa.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  12 Februarie 2014

      Vă mulţumesc mult, domnule Alioşa şi pentru aprecierea dumneavoastră şi pentru minunatul videoclip!

      Dumnezeu să vă binecuvânteze, cu multă sănătate şi numai cu fericire, în toate zilele vieţii dumneavoastră!

      Cu mult drag,
      Ştefania 🙂

      Apreciază

  18. Frumoase, frumoase momente. Si pline de magie 🙂 .

    Apreciază

    • Ştefania

       /  12 Februarie 2014

      Aşa este, Alex. Mă bucur nespus de mult că îţi plac alegerile mele.
      Îţi mulţumesc mult, Alex. O noapte liniştită îţi doresc. 🙂

      Apreciază

  19. Foarte frumos!Super!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  13 Februarie 2014

      Îţi mulţumesc mult, Mariana, pentru aprecierea ta.
      Mă bucur nespus de mult că îţi plac alegerile mele.
      O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

      • La fel vă doresc din inimă!

        Apreciază

        • Ştefania

           /  13 Februarie 2014

          Şi eu îţi mulţumesc din suflet pentru gândurile tale bune.
          Tare mult mi-ar plăcea să-mi spui simplu, Ştefania, nu sunt chiar aşa bătrână pe cât se pare că las să se înţeleagă.
          O seară lină îţi doresc, Mariana! 🙂

          Apreciază

  20. Ștefania, ce frumos e la tine! 🙂 Minunate imagini! Nici nu aș ști pe care s-o aleg drept preferată! O seară minunată!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  13 Februarie 2014

      Mă bucur nespus de mult, Simona, că îţi plac alegerile mele. Crede-mă şi pentru mine a fost atât de dificil când am făcut selecţia pentru postare, nu mă lăsa sufletul să renunţ la niciuna şi totuşi am mai renunţat la încă multe alte lucrări excepţional create, pentru că şi aşa sunt foarte multe pentru o postare.
      Îţi mulţumesc mult, Simona. O seară minunată îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  21. Happy, happy Valentine’s Day my sweet friend. I hope you receive lots of love, hugs, cuddles, chocolates and flowers on this special day of love. Big hug Stefania. Ralph xox 😀

    Apreciază

    • Ştefania

       /  14 Februarie 2014

      Thank you so much for such beautiful words, Ralph.
      Just to get, too, however, on this special day of love, – and not just today, – every day, every day, for ever!
      Happy Valentine’s day and for you, Ralph! 🙂

      Apreciază

  22. Minunate picturi acompaniate de frumoase versuri, mersi draga Stefania.
    O seara romantica iti doresc si un week-end plin de bucurii.
    Te imbratisez cu drag,
    Liz

    Apreciază

    • Ştefania

       /  14 Februarie 2014

      Vă mulţumesc din suflet, doamna Liz, pentru gândurile dumneavoastră bune pentru mine.
      Mă bucur nespus de mult că vă plac alegerile mele.
      O seară binecuvântată vă doresc, doamna Liz.
      Vă îmbrăţişez şi eu cu mult drag,
      Ştefania 🙂

      Apreciază

  23. Makes the world go round! 🙂
    Love the one with the swan boat, Stefania.

    Apreciază

    • Ştefania

       /  9 Martie 2014

      Thank you so much, restlessjo.
      Yes, it is very beautiful painting you prefer.
      Have a wonderful Sunday, restlessjo! 🙂

      Apreciază

  24. Ce frumos. Superb chiar! 🙂 O zi minunata!

    Apreciază

    • Ştefania

       /  20 Martie 2014

      Mă bucur nespus de mult, Raluca, că îţi plac alegerile mele.
      Îţi mulţumesc mult. O zi minunată îţi doresc şi eu. 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,130 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
