Se naşte iar Isus

Se naşte iar Isus,
Pentru a câta oară?
El sta la uşă tot plângând,
Înfrigurat şi tremurând,
Şi-ţi bate la inimă, blând,
Dar tu Îl ţii afară.

Se naşte iar Isus,
De-atâţia ani, întruna.
Doar la Crăciun îţi aminteşti,
Serbezi pasiv şi acelaşi eşti,
Şi-n obiceiuri strămoşeşti,
Te scalzi întotdeauna.

Se naşte iar Isus,
Se naşte din Fecioară,
Deschide-ţi ieslea inimii,
Şi cântă-I azi cu îngerii,
Azi încă Îl mai poţi primi,
Poate-i ultima oară.

Trezeşte-te acum,
Prietene şi frate!
Nu te-nşela serbând hazliu,
Isus e-n Cer, Isus e Viu,
Primeşte-L până nu-i târziu,
Să poţi scăpa de moarte!

Vă doresc din toată inima mea, dragii mei  prieteni bloggeri,
Sǎrbatori Binecuvântate de Dumnezeu, cu multă sănătate, pace şi linişte în suflet, iubire şi numai bucurii!
Crǎciun Fericit!

I wish with all my heart,  my dear friends bloggers,
Holidays blessed by God with good health, peace and tranquility in the heart, only love and joy!
Merry Christmas!

Articol anterior
Articol următor

74 comentarii

  1. Frumos şi plin de adevăr! Sărbători fericite!

    Apreciază

  2. Minunate versuri! Sărbători fericite, draga mea! Să ai parte de tot ce îţi doreşti tu şi toate cele bune!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, dragă potecuţă!
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubeşti tu cel mai mult. 🙂

      Apreciază

  3. Moment divin ! Craciun Fericit, Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, dragă Ane!
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubeşti tu cel mai mult. 🙂

      Apreciază

  4. ginamihai

     /  24 Decembrie 2013

    Draga mea Stef,
    Din tot sufletul iti doresc sanatate, liniste, bucurii , caldura si multa dragoste!

    Sa fii mereu iubita si inteleasa!

    Cu tot dragul, Gina

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Vă mulţumesc din toată inima mea, doamna Gina, pentru toate gândurile bune pentru mine. La fel vă doresc şi eu, numai gânduri bune pentru dumnevoastră.
      Crăciun Fericit, vă doresc doamna Gina, alături de cei pe care îi iubiţi dumneavoastră cel mai mult.
      Vă îmbrăţişez cu mult drag,
      Ştefania 🙂

      Apreciază

  5. Superbe picturi ai ales pentru aceasta zi magica!
    Craciunul sa te gaseasca inconjurata de cei dragi cu chipul luminat de bucurii!
    te imbratisez!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, dragă Melly!
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubeşti tu cel mai mult.
      Te îmbrăţişez şi eu cu mult drag 🙂

      Apreciază

  6. Sfinte Sarbatori de Craciun linistite si pline de bucurii sufletesti!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, draga mea tink3rbe11!
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubeşti tu cel mai mult.
      Te îmbrăţişez şi eu cu mult drag 🙂

      Apreciază

  7. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, Cristi!
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubeşti, tu, cel mai mult. 🙂

      Apreciază

  8. Crăciun Fericit cu multe bucurii, sănătate și numai bine!!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, Paul!
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubeşti, tu, cel mai mult. 🙂

      Apreciază

  9. Wishing you a wonderful Christmas Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Thank you so much, my dear Elena.
      Merry Christmas, to you and your whole family!
      Big hugs, Stefania 🙂

      Apreciază

  10. Foarte frumos. Fara cuvinte ….
    Craciun fericit si tot ce iti doresti, Stefania.
    PS Cine a scris versurile?

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, Sebastian!
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubeşti, tu, cel mai mult. 🙂

      Apreciază

  11. This is great post dear Stefania, Thank you. Merry Christmas and Happy Holiday, love you, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Thank you so much, my dear Nia.
      Merry Christmas and Happy Holiday, to you and your whole family.
      Big hugs, with much love, Ştefania 🙂

      Apreciază

  12. Foarte frumoase versurile şi imaginile. Sărbători fericite şi liniştite, dragă Ştefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, Loredana!
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubeşti, tu, cel mai mult.
      Te îmbrăţişez cu mult drag, Loredana 🙂

      Apreciază

  13. Merry Christmas and Have a wonderful holiday Stefania.

    Huugs,
    mei

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Thank you so much, my dear Meiro.
      Merry Christmas and Have a wonderful holiday, to you and your whole family!
      Big hugs,
      Ştefania 🙂

      Apreciază

  14. Mă înclin cu recunoștință în fața imaginilor redate și-mi exprim admirația pentru versurile foarte potrivite!
    Să-ți dea Dumnezeu un Crăciun Fericit și frumos, la fel ca și sufletul tău sensibil și pur, Ștefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, Petru. Mă bucur nespus de mult să aud toate acestea. M-am emoţionat.
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu din tot sufletul meu, alături de cei pe care îi iubeşti, tu, cel mai mult. 🙂

      Apreciază

  15. Stefania , multumesc pentru magia oferita in fiecare postare pe care am parcurso cu ochiul si cu sufletul ,seara magica si Craciun Fericit !

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, David şi pentru aprecierile tale şi pentru urare.
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubeşti, tu, cel mai mult. 🙂

      Apreciază

  16. Crăciun fericit, Ştefania! Un An Nou cu sănătate, bucurii şi împliniri ţie şi celor dragi. La mulţi ani! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, Centurion!
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubeşti, tu, cel mai mult.
      La mulţi ani! 🙂

      Apreciază

  17. Fie ca sărbătorile de iarnă să vă aducă bucuria Crăciunului prin speranţă, spiritul Crăciunului prin pace, emoţia Crăciunului prin dragoste.
    La mulţi ani!

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, danaiana, pentru urările tale calde şi prieteneşti!
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubeşti tu cel mai mult.
      La mulţi ani! 🙂

      Apreciază

  18. Perfect paintings. Thank you for sharing them Stefania

    I hope you have a completely wondrous CHristmas day

    Apreciază

  19. These are truly magnificent pictures which will fill our hearts with love, joy and hope. Thank you for all your beautiful posts, Stefania. Wishing you the loveliest holiday ever! Warmest wishes from simple cherishes.

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Decembrie 2013

      Thank you so much, dear simplecherishes for warm and friendly greeting.
      I’m so glad to hear however.
      I also wishing you the loveliest holiday ever!
      Merry Christmas and Happy Holiday, to you and your whole family.
      Big hugs, with much love, Ştefania. 🙂

      Apreciază

  20. A very Merry Christmas to you my friend and a special New Year which will get even better as 2014 unfolds. Have fun Stefania. Ralph xox 😀

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Decembrie 2013

      Thank you so much, Ralph, for the warm and friendly greeting.
      I also wishing you Merry Christmas and as 2014 be prosperous and full of joy!
      Sincerely Stefania! 🙂

      Apreciază

  21. Stefania these nativity Portraits are masterpieces, the manifestation of new hope, redemption and eternal happiness Christ Birth, God the man. Have a wonderful Christmas. jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Decembrie 2013

      Thank you so much, Jalal, for the warm and friendly greeting. Yes these paintings are symbolic !
      Merry Christmas and Happy Holiday, to you and your whole family. God Bless you!
      Sincerely Stefania ! 🙂

      Apreciază

  22. Sunt încărcate de simboluri picturile alese de tine!
    Îţi doresc un Crăciun mai fericit decât l-ai visat!

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, Radu! Aşa este, am ales picturi cu o notă pronunțat simbolică, pentru această zi minunată.
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubeşti tu cel mai mult. 🙂

      Apreciază

  23. Mersi Stefania pentru magia publicatiei tale.
    Craciun fericit alaturi de cei dragi.
    Te imbratisez cu mult drag,
    Liz

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Decembrie 2013

      Vă mulţumesc din tot sufletul meu, doamna Liz.
      Crăciun Fericit, vă doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubiţi dumneavoastră cel mai mult.
      Vă îmbrăţişez cu mult drag,
      Ştefania 🙂

      Apreciază

  24. Superbe picturile,draga Stefania.Caldura Craciunului sa fie mereu cu tine si bucuria ce o simtim acum sa te insoteasca in fiecare zi!!!Te imbratisez cu drag,Aurora

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, dragă Aurora!
      Crăciun Fericit, îţi doresc şi eu, alături de cei pe care îi iubeşti tu cel mai mult.
      Te îmbrăţişez şi eu cu mult drag,
      Ştefania 🙂

      Apreciază

  25. Heiii, frumoase imagini :).

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, Alex! Mă bucur mult că îţi plac alegerile mele.
      Crăciun Fericit, îţi doresc, alături de cei pe care îi iubeşti tu cel mai mult. 🙂

      Apreciază

  26. Que emotiva entrada.Mis Felicitaciones.

    Apreciază

  27. Prin expunerea acestor picturi în ajunul marii sărbători, cât și prin versurile despre Iisus ai reușit să ne încălzești inima și să ne înalți gândul spre Dumnezeu. Eu una așa am simțit. Să fim mai buni!

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Decembrie 2013

      Vă mulţumesc din tot sufletul meu, doamna Victoria. Mă bucur mult să aud toate acestea.
      Crăciun Fericit, vă doresc, alături de cei pe care îi iubiţi dumneavoastră cel mai mult.
      Cu mult drag,
      Ştefania 🙂

      Apreciază

  28. La mulţi ani, dragă Ştefania!
    Ce frumos ai ilustrat bucuria sfântă a Naşterii Mântuitorului Hristos. Nu trebuie să uităm nicio clipă că aceasta este semnificaţia Crăciunului şi nu alta.
    Lumina stelei de la Betleem să-ţi umple sufletul de bucurie, dragă Ştefania!
    Pace şi bucurie ţie şi familiei tale! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Decembrie 2013

      Îţi mulţumesc din tot sufletul meu, Alex! Mă bucur mult că îţi plac alegerile mele. Tocmai de aceea le-am ales pentru ca să marchez semnificaţia Crăciunului, care pe zi ce trece devine o sărbătoare comercială. În familia mea, prea puţin dăm importanţă obiceiurilor cum ar fi venirea lui Moş Crăciun de exemplu. La Crăciun, noi celebrăm doar Naşterea Mântuitorului nostru, nimeni nu aşteaptă sau nimeni nu-l pomeneşte pe Moş Crăciun.
      Facem brad de Crăciun, dar de când mă ştiu eu pe acest pământ, am ştiut doar de Moş Nicolae, care ne şi punea daruri în ghete, iar pe Moş Crăciun l-am văzut doar la serbările şcolare sau la televizor.
      Crăciun Fericit, îţi doresc, Alex, alături de cei pe care îi iubeşti tu cel mai mult.
      Sărbători Fericite în continuare! 🙂

      Apreciază

  29. ginamihai

     /  26 Decembrie 2013

    La multi ani frumosi, buni, imbelsugati, cu multe impliniri, STEFANIA!!

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Decembrie 2013

      Sărut mâna, doamna Gina.
      Vă mulţumesc din toată inima mea pentru urarea caldă care mi-a atins sufletul.
      Să dea Bunul Dumnezeu să fie pentru noi toţi ani frumoşi şi îmbelşugaţi în tot şi toate, de acum înainte.
      Vă îmbrăţişez cu mult drag, doamna Gina.
      Sărbători Fericite în continuare vă doresc! 🙂

      Apreciază

  30. Such a beautiful collection you have put together, with love and patience, Stefania 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Decembrie 2013

      Thank you so much for your appreciation.
      I am so glad that you like my post, symbolic.
      Enjoy this wonderful evening, restlessjo! 🙂

      Apreciază

  31. These are magnificently beautiful paintings. They’re very spiritual and peaceful visually.
    I love them and the video. Perfect for Christmas …
    May your holiday season be filled with the blessings of peace, Christ and Love.
    Merry Christmas …. Feliz Navidad
    Isadora xo

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Decembrie 2013

      Thank you so much, Isadora.
      Yes, that is paintings have a special emotional and spiritual!
      I am so glad that you like my choices again.
      I wish you happy holidays continue, Isadora.
      Merry Christmas and Happy New Year!

      Big hugs,
      Ştefania 🙂

      Apreciază

  32. Schöne Bilder.Grüße und ein glückliches neue Jahr 2014 Grüße und Küsse.Gislinde

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Ianuarie 2014

      Vielen Dank, Gislinde, für Ihr Verständnis und herzliche Wünsche!
      Frohes Neues Jahr für Sie!
      Große Umarmungen, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,973 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
