Dragoste eternă

Eu te-am iubit întotdeauna. Din liniştitul început
Şi până-n ceasul de acuma, mai sumbru şi mai învrăjbit,
Ca un refren ce te subjugă, şi-l tot repeţi deşi-i ştiut,
Iubirea ta mângâietoare în sufletu-mi a dăinuit.

Te voi iubi întotdeuna. Din ceasu-acesta care-mi scapă
Şi până-n viitor când timpul, nepăsător, victorios,
Îşi va goli clepsidra toată, la cea din urma-a mea etapă,
În inimă îmi va rămâne amorul nostru luminos.

Iar mai departe, sub ţărâna, în care trupu-o să coboare
Spre a putea dormi mai bine, vreau să te port cu mine-n gând,
Iar cei ce-mi vor călca cenuşa cu inima nepăsătoare,
De-or fi pe nume să te cheme, sub paşi mă vor simţi vibrând.

poezie de Elena Văcărescu

Articol anterior
Articol următor

64 comentarii

  1. Picturi absolut minunate si versurile pline de melancolism ,Superba postare Stefania. Multumesc pentru incantarea oferita.
    O seara frumoasa iti doresc! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Octombrie 2013

      Îţi mulţumesc mult de tot, Adeena, pentru aprecierea ta.
      Mă bucur mult de tot să aud toate acestea.
      O noapte liniştită îţi doresc, Adeena! 🙂

      Apreciază

  2. Plina de suflet este poezia….mi-a placut…imaginile sunt mai mult decat expresive…. trebuie extrasa doar esenta…

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Octombrie 2013

      Aşa este, dragă tink3rbe11!
      Mă bucur foarte mult că ţi-a plăcut postarea mea.
      Îţi mulţumesc mult, draga mea. O noapte liniştită îţi doresc. 🙂

      Apreciază

  3. Wow. They are incredible. Some of those don’t look like paintings, they look like photography. Thank you for sharing these with us Stefania. I hope you have a wonderful day

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Octombrie 2013

      Thank you so much, Alastair. Yes, I agree with you. Truly exceptional paintings are created. You may have noticed that there are works of two artists.
        I am so glad that you like my post again.
      Have a quiet night, Alastair! 🙂

      Apreciază

  4. DiaMar bucataria galbena

     /  17 Octombrie 2013

    Buna,draga mea!
    Superbe picturi,superbe versuri!
    O noapte linistita!
    Te imbratisez cu drag!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Octombrie 2013

      Bună, dragă Mihaela.
      Mă bucur mult că îţi place postarea mea.
      Îţi mulţumesc mult, draga mea.
      O noapte liniştită îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  5. Romantica si superba postarea ta :), Stefania . Seara minunata si vise dulci .

    Apreciază

  6. Beautiful work. Thank you Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Octombrie 2013

      Thank you so much, dear Elena. Indeed the two artists paintings Marshennikov Serge and Sergio Martinez Cifuentes are extremely well designed. I am glad that you like my post.
      Have a wonderful day, dear Elena! Big hugs, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  7. Amazing painter… How interesting, sometimes photograph looks like a painting, and sometimes a paiinting looks like a photograph… They made me to think this. Thank you dear Stefania, I am also listening to the concert now…. Have a nice evening and day, love and hugs, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Octombrie 2013

      Thank you so much, dear Nia. Indeed some of these paintings make you think they are photographs. Were created hyper-realistic style. These two contemporary artists are very talented and their work is outstanding! I love this work!
      Have a quiet night, dear Nia. Big hugs, Stefania! 🙂

      Apreciază

  8. Cat de talentati cei doi pictori, unele picturi par fotografii! Si cat romantism si erotism emana tablourile lor! Mi-a placut si poezia si melodia, foarte profund mesajul tau de astazi!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Octombrie 2013

      Într-adevăr, vulpiţa, artiştii au un talent înnăscut iar lucrările lor sunt remarcabile!
      Toate lucrările artistului rus, Serge Marshennikov sunt hiper-realiste şi sunt foarte căutate de marii colecţionari de artă şi foarte bine vândute. Mie imi plac enorm de mult. Dar şi lucrările artistului chilian, Sergio Martinez Cifuentes, sunt excepţionale.
      Mă bucur nespus de mult că îţi place postarea mea.
      Îţi mulţumesc mult, vulpiţa. O noapte liniştită îţi doresc şi eu!

      Apreciază

  9. Wow! Ce frumos știi tu să mă farmeci, Stefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Octombrie 2013

      🙂 Mă bucur foarte mult, Petru că ţi-a plăcut postarea mea, puţin (mai mult) îndrăzneaţă, însă mie îmi plac foarte mult aceste picturi figurative, realiste. Fiecare pictură este captivantă prin jocul de lumină şi lasă loc la interpretări poetice.
      Îţi mulţumesc mult, Petru. O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  10. Fascinating portraits.The are so vivid they superpass the imagination for the beauty they behold.Blessings and regards.jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Octombrie 2013

      Thank you so much, Jalal. Indeed these two artists have shown great femininity in their paintings.
      I am glad that you like paintings.
      Have a wonderful day, Jalal, and many blessings. Sincerely Stefania! 🙂

      Apreciază

  11. Beautiful and sensational. Have a fantastic week, Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Octombrie 2013

      Yes, indeed, these paintings are beautiful and sensual. That I am glad you like paintings.
      Have a wonderful day, simplecherishes, and a magical weekend! Big hugs, Stefania! 🙂

      Apreciază

  12. Reblogged this on pongogonzo.

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Octombrie 2013

      Thank you so much, pongogonzo for your appreciation and Reblogged.
      I feel honored.
      Have a wonderful day and a beautiful weekend! 🙂

      Apreciază

  13. Einen schönen Tag liebe Stefania so schöne Erotische Fotos und ein schöner Text ich wünsche dir von Herzen ein schönes glückliches Wochenende.Liebe Grüße und Freundschaft.Gislinde

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Octombrie 2013

      Vielen Dank, Gislinde. Ich bin froh, dass Sie meine Pfosten mögen. Ich hoffe, dass diejenigen, die Gemälde bewundern imaginţia nicht im erotischen weiterzugeben, sondern um die Kunst der Schöpfung halten. Die Bilder sind erstellt außergewöhnlich. Ich wünsche Ihnen einen schönen Abend und ein sehr schönes Wochenende. Umarmungen mit Liebe, Stefania! 🙂

      Apreciază

  14. Minunate picturi si versuri! Batranelul cu floarea parca ar fi Irinel Columbeanu cu barba!

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Octombrie 2013

      :)) Ce simpatic eşti, Cristi. Mă prăpădesc de râs. Uite, eu, nu m-am gândit nicio clipă la această comparaţie, genială de altfel! 🙂
      Mă bucur nespus de mult că îţi place postarea mea!
      Îţi mulţumesc mult, Cristi. O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  15. Oare există ceva etern? În afară de declaraţii!
    Foarte frumos post-ul.

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Octombrie 2013

      În lumea aceasta totu-i efemer, Radu, din păcate, … până şi decaraţiile.
      Mă bucur mult că îţi place postarea mea puţin îndrăzneaţă.
      Îţi mulţumesc mult, Radu. O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  16. Sa-ti spun drept la unele am avut indoieli serioase ca ar fi picturi…Sunt superbe, delicate si pasionale. Acest pictor a iubit cu adevarat FEMEIA!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Octombrie 2013

      Într-adevăr artiştii au acordat o atenţie deosebită detaliilor încât pentru unele lucrări tinzi să crezi că sunt fotografii iar mie îmi plac enorm de mult din punct de vedere creativ! Un talent înnăscut au artiştii.
      Mă bucur nespus de mult că îţi plac picturile.
      Îţi mulţumesc mult, Spunsieu. O zi minunată şi un week-end superb îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  17. Frumoasă şi sensibilă postare. Şi ce poezie frumoasă ai ales, dragă Ştefania.
    Îţi doresc un weekend minunat, alături de cei dragi! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Octombrie 2013

      Îţi mulţumesc mult, Alex, pentru aprecierea ta care mă bucură foarte mult.
      Mă bucur mult că îţi plac alegerile mele.
      O zi minunată şi un week-end binecuvântat îţi doresc, Alex, împreună cu familia ta dragă! 🙂

      Apreciază

  18. Reblogged this on Spiritual challenges .

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Octombrie 2013

      Thank you so much, Stefan, for your appreciation and Reblogged.
      I feel honored.
      Have a wonderful day, Stefan and a beautiful weekend!
      Sincerely,
      Stefania! 🙂

      Apreciază

  19. Buna ziua!…De doua zile am schimbat numele la blog…deoarece au fost neintelegeri si am fost nevoita sa schimb numele la blog. Eu sunt aceiasi Ileana si va astept in casuta mea virtuala cand doriti si cand puteti!…O zi frumoasa alaturi de familie!…Noua mea adresa…
    http://doareuileana.wordpress.com/

    Hello! … Two days ago I changed the name of the blog … because they were misunderstanding and I had to change the name of the blog. I am the same Ileana and wait in my virtual box when you want and when you can! … A beautiful day with your family! … My new address …

    http://doareuileana.wordpress.com/

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Octombrie 2013

      Îţi mulţumesc mult, Ileana, pentru că m-ai informat.
      O seară minunată şi un week-end de vis îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  20. They are so tender, like spring young rozes… thank you so much my dear Stefania. I even saved some of these stunning paintings for me. Thank you again!

    Hugs,
    Arlen

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Octombrie 2013

      Thank you so much, dear Arlen! I am very glad that you like paintings. Feel free to save what you like! It’s a joy for me to know that my choices like and are shared on.
      Have a wonderful evening and a superb weekend!
      Hugs,
      Stefania 🙂

      Apreciază

  21. Very captivating photos and poetry Stefania, as usual. Thanks for sharing with us. Take care and God bless.

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Octombrie 2013

      Thank you so much, saminaiqbal27, for your appreciation. I am so glad that you like my post again.
      God bless you!
      Have a wonderful Sunday!
      Hugs, Ştefania. 🙂

      Apreciază

  22. Stunning images with intense sensuality. The video is wonderful as it fits so well.
    Enjoyed this post very much.

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Octombrie 2013

      Thank you so much, Isadora, for your appreciation. I am so glad that you like my post again.
      Have a wonderful Sunday!
      Hugs, Ştefania. 🙂

      Apreciază

  23. Oana

     /  20 Octombrie 2013

    Frumusete cat cuprinde….

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Octombrie 2013

      Aşa este, Oana. Mă bucur mult că ţi-a plăcut postarea.
      Îţi mulţumesc mult, Oana. O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  24. Superbe! Multumesc Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Octombrie 2013

      Mă bucur nespus de mult, Melly, că îţi plac picturile.
      Îţi mulţumesc mult. O seară minunată îţi doresc, Melly! 🙂

      Apreciază

  25. Picturile sunt nemaipomenit de reale, o adevarata placere pentru ochi si suflet.
    Si poezia este foarte frumoasa, un moment minunat aici la tine, mersi.
    Sa ai o zi frumoasa, te imbratisez cu drag,

    Liz

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Octombrie 2013

      Într-adevăr, doamna Liz, picturile sunt excepţional create, incredibil de realist.
      Mă bucur foarte mult pentru că vă place alegerea mea.
      Vă mulţumesc mult pentru gândurile dumneavoastră bune pentru mine.
      O seară minunată vă doresc şi eu.
      Vă îmbrăţişez cu mult drag,
      Ştefania! 🙂

      Apreciază

  26. Beautiful serie!
    My B&WBlog: http://hanshb.wordpress.com/

    Apreciază

    • Ştefania

       /  20 Aprilie 2014

      Thank you so much, HansHB!
      I am so glad that you like it!
      I am so glad that you like what you find on my blog!
      Have a wonderful day, HansHB! 🙂

      Apreciază

  27. Stefania

     /  19 Octombrie 2013

    Thank you so much,again, dear Arlen!

    Warm wishes.
    Ştefania 🙂

    Apreciază

  28. Stefania

     /  19 Octombrie 2013

    Thank you so much, dear Arlen! I feel honored for all your feedback and you for sharing my post with your friends on facebook!
    Have a good night, dear Arlen and many blessings!
    Sincerely,
    Stefania 🙂

    Apreciază

  1. Archive of Comments | Arlen Shahverdyan. Author's Blog
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,127 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
