Sufletul nostru-i asemeni apei

Pentru a putea vedea, picturile, cât mai confortabil, dă click, pe fiecare imagine!

Sufletul nostru-i asemeni apei: din cer se iscă, la cer se suie şi iar coboară către pământuri, veşnic altfel.
De sus ţâşneşte din stânci abrupte şuvoi curat, apoi se sparge în nori de spumă, se-nvăluieşte-n vuiet blând jos spre adâncuri.
De-apar în drumu-i stânci împotrivă, spumegă amarnic treaptă cu treaptă spre abis.
Pe paturi molcom şerpuie-n văile verzi şi-n lacul cel neted chipul îşi scaldă stelele toate.
Suflet al nostru, cum semeni tu apei…
Soartă a noastră, cum semeni cu vântul…

citat din Goethe

36 comentarii

  1. You make your wonderful blog. Indeed, life like water, going his own way. Sometimes be large river, sometimes being in a beautiful lake ………. 🙂
    Ai face blog-ul minunat. Într-adevăr, viața cum ar fi apa, merg felul lui. Uneori, fie râu mare, uneori fiind într-un lac frumos ………. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 August 2013

      Thank you so much, Hilal Achmar for your appreciation regarding my blog.
      I am so glad that you like my post and you’re feel good here.
      Yes, I agree with you.
      I hope you have a wonderful day and many blessings. Sincerely Stefania! 🙂

      Apreciază

  2. Majestic Mountains!

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 August 2013

      Thank you so much, dear Elena. I am so glad that you like my post again.
      I hope you have a wonderful day and many blessings. Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  3. Good day Stefania ,the more l look at these masterpices the more l love nature and its wonders.Have a blessed day .Sincerely jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 August 2013

      Thank you so much, Jalal. Yes, nature is wonderful.
      We humans are some privileged to live in a world so beautiful, that we will never see it all.
      I am so glad that you like my post again.
      I hope you have a wonderful day and many blessings. Sincerely Stefania! 🙂

      Apreciază

  4. melanie

     /  3 August 2013

    … iar apa-i VIATA-însasi… tablouri atât de expresive încât par imagini fotografiate de-un artist desavârsit… am o preferinta pentru ape si munti, stii deja… 🙂 Splendide tablouri, acompaniate de textul lui Goethe într-o armonie de culori si de metafore… Danke schön, Stefi! 🙂
    – – –
    Sanatate deplina, un weekend placut si relaxant… Cu drag, Mélanie

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 August 2013

      Vă mulţumesc foarte mult, doamna Melanie pentru aprecierea dumneavoastră şi pentru gândul dumneavoastră bun pentru mine, pe care vi-l întorc înmiit.
      Mă bucur foarte mult că, din nou, vă place postarea mea.
      O seară minunată şi-un sfârşit de săptămână plin de bucurii vă doresc, doamna Melanie! 🙂

      Apreciază

  5. Bine te-am regăsit, dragă Ştefania! Ce postare frumoasă şi…răcoroasă! Aşa ce dor mi s-a făcut de munte, privind la picturile frumoase alese de tine…
    Îţi doresc un sfârşit de săptămână minunat! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 August 2013

      Bine ai revenit, dragă Alex.
      Îţi mulţumesc foarte mult pentru aprecierea ta, care mă bucură mult.
      Oh, da şi mie mi-e cumplit de dor de munte, de-a lui răcoare şi ale lui peisaje inegalabile,– de vis!
      O seară minunată şi-un sfârşit de săptămână plin de bucurii îţi doresc, Alex! 🙂

      Apreciază

  6. DiaMar bucataria galbena

     /  3 August 2013

    Buna,draga Stefania!
    Superbe picturi,atat de adevarat citatul.
    Tare-ti multumesc pentru aceste minunatii,mereu ma relaxez venind la tine!
    Un sfarsit de saptamana minunat iti doresc!
    Te pup cu drag!

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 August 2013

      Bună seara, dragă Mihaela!
      Mă bucur mult de tot că din nou îţi place postarea mea şi mă bucur mult că te simţi bine aici.
      Îţi mulţumesc mult pentru aprecierea ta, care mă bucură mult.
      Te îmbrăţişez şi te pup şi eu cu mult drag.
      O seară minunată şi-un sfârşit de săptămână plin de bucurii îţi doresc, draga mea! 🙂

      Apreciază

  7. Ca de obicei, excepţionale imagini, iar citatul din Goethe (unul dintre scriitorii mei preferaţi) spune atât de multe în totşi atât de puţine cuvinte.
    Un sfârşit de săptămână aşa cum îţi doreşti (ba chiar un pic mai mult) 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 August 2013

      Îţi mulţumesc mult de tot, Centurion, pentru aprecierea ta care mă bucură mult.
      Şi mie îmi plac foarte mult scrierile lui, Goethe şi deseori mă întorc la ele pentru că, eu, am nevoie de ele.
      O seară minunată şi-un sfârşit de săptămână plin de bucurii îţi doresc, Centurion! 🙂

      Apreciază

  8. Very beautiful and inspiring photos of nature at its best. Thanks for sharing with us. You have a beautiful blog Stefania.

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 August 2013

      Thank you so much for your appreciation, regarding my blog.
      Yes, nature is so generous with us and every day gives us much beauty and great shows, unique.
      Have a wonderful day and many blessings, saminaiqbal27. With much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

      • Pleasure is mine Stefania. Many blessings to you as well. Take care and have a lovely weekend. Hugs.

        Apreciază

        • Stefania

           /  4 August 2013

          Thank you very much, saminaiqbal27.
            You’re always welcome with love.
          Have a great Sunday! Big hugs, much love, Stefania. 🙂

          Apreciază

  9. Superbe! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 August 2013

      Mă bucur nespus de mult, Doru, că îţi plac picturile pe care le-am ales.
      Îţi mulţumesc mult. O duminică minunată îţi doresc, Doru! 🙂

      Apreciază

  10. Fără cuvinte! Picturile și citatul mi-au reamintit de excursia la Bâlea Lac. M-au dus cu gândul acolo, la liniștea și la frumusețea acelui loc atât de aproape de aproape inimii mele.

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 August 2013

      Îţi mulţumesc mult pentru aprecierea ta care mă bucură mult.
      Mă bucur de asemenea că picturile ţi-au trezit amintiri frumoase de la Bâlea Lac, e tare frumos acolo. Am fost şi eu. E tare frumoasă ţara noastră. Păcat că timpul nu ne permite s-o luăm la pas de-a lungul şi de-a latul şi să ne bucurăm de toate frumuseţile cu care suntem binecuvântaţi.
      O seară minunată îţi doresc, Diana! 🙂

      Apreciază

  11. Reblogged this on Spiritual challenges .

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 August 2013

      Thank you very much, Stephen, for your appreciation and Reblogged. I feel so honored!
      Have a wonderful evening, Stefan! 🙂

      Apreciază

  12. Soooo wunderschön!!! ♥

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 August 2013

      Thank you so much.
      I am so glad that you like paintings.
      Have a wonderful day! Warm wishes, Stefania! 🙂

      Apreciază

  13. Ștefania, ai potrivit cuvintele lui Goethe cu aceste picturi atât de bine . Aș putea spune că este o postare ”asortată” .

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 August 2013

      Îţi mulţumesc mult, Ina, pentru aprecierea ta care mă bucură foarte mult.
      De obicei picturile mă trimit cu gândul spre anumite poezii sau citate.
      Mă bucur nespus de mult că îţi place postarea mea.
      O duminică minunată îţi doresc, Ina! 🙂

      Apreciază

  14. Ritiu Maria

     /  11 August 2013

    Ma simt mai proaspata ,dupa vizita facuta la tine Stefania, picturile sunt minunate si te fac sa simti ca, vrei sa te refugiezi in acel coltisor de rai imortalizat, in fiecare pictura in parte.
    Muzica si citatul intregesc armonia acestei postari.
    Te invidiez pentru posibilitatea de a „naviga” prin astfel de frumuseti dar imi trece si gandul nefericit cand pot sa admir tot ce ne oferi tu.
    Apa cred ca, iti da cel mai inalt sentiment de puritate. Apa este vie si intretine viata celor ce vietuies pe acest pamant , fie ca sunt oameni, flora ori fauna, de aceea sunt atatea picturi care o au ca subiect central.
    Imi place tot ce postezi dar azi, luand in considerare ca, ne aflam intr-o zi torida de vara, mesajul tau a reusit sa ma „racoreasca” si sa ma faca sa ma simt ca, sunt in mijlocul naturii cu toate ca, acest lucru nu s-a intamplat de fapt.
    Un gand bun si multa sanatate draga Stefania si-ti multumesc pentru ceea ce faci cu atata drag si pasiune.

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 August 2013

      Mă bucur nespus de mult, doamna Maria, că vă plac postările mele şi vă simţiţi bine aici.
      Aşa este, apa este cel mai important şi mai valoros element pentru tot Pămânul şi pentru toate vieţuitoarele care-l populează. Poţi avea tot aurul din lume sau nenumărate imperii şi palate,… dacă nu ai APĂ, eşti mort. Apa înseamnă viaţă!
      Vă mulţumesc mult de tot, doamna Maria pentru aprecierea dumneavoastră şi pentru gândurile dumneavoastră întotdeauna bune pentru mine.
      Multă sănătate şi multe bucurii vă doresc şi eu, doamna Maria. O seară minunată şi-o nouă săptămână cu multe binecuvântări! 🙂

      Apreciază

  15. I am glad i noticed the key that translates from Romanian to English so i can enjoy the entire entries not just the fantastic photos!

    Apreciază

    • Stefania

       /  13 August 2013

      Thank you so much, Tigress 00 Eyes.
      I am so happy for you translated Goethe’s quote.
      I am so glad that you like paintings.
      Have a wonderful day, Tigress 00 Eyes.
       
      Sincerely,
      Stefania! 🙂

      Apreciază

  16. excelenta melodia, am ascultat-o acum 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 August 2013

      Mă bucur mult să aud asta, Alex! Kenny G este un mare saxofonist şi în plus de asta, este favoritul meu! Eu ador melodiile şi interpretările sale, care pur şi simplu te pătrund prin toate celulele corpului,… face minuni în sufletele celor ce-l ascultă cântând!
      Îţi mulţumesc mult, Alex! O noapte liniştită îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,986 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
