În munte

Să stăm în munte şi să fie seară,
să ne străbată aer ca de templu,
pe-un peisaj de verde să contemplu
întunecimea ta elementară,

să-mi fie foame şi să-mi fie sete,
să-ţi fie cald, să-ţi fie sănătate,
să stăm în munte, să vorbim de toate,
pe relieful tragicei planete

şi să plecăm aproape-n somn din viaţă
pe-un drum fără lumină, peste munte,
să-mi coşi cu tine aripile frânte,
sângele tău să-mi fie fir şi aţă.

Şi eu să cad când stelele-ncep să cânte
urlând de dor în umbra ta măreaţă.

sonet de Adrian Păunescu

Articol anterior
Articol următor

44 comentarii

  1. It really is wonderful keep a nice day

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iulie 2013

      Vă mulţumesc mult, dragilor, Diana şi Dan, pentru aprecierea voastră!
      O seară minunată vă doresc! 🙂

      Apreciază

  2. They are stunning Stefania.

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iulie 2013

      Thank you so much, Alastair!
      All the artists who created these wonderful paintings should be given total admiration!
      I am grateful to all the artists for these treasures of art!
      I hope you have a peaceful night, Alastair! 🙂

      Apreciază

      • They are. The artists have an immense gift.

        Enjoy your evening Stefania

        Apreciază

        • Stefania

           /  17 Iulie 2013

          Yes, I absolutely agree with you! Their creations filled our hearts with joy and beauty!

          Enjoy your evening and you, Alastair! 🙂

          Apreciază

  3. Minunate picturi!

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iulie 2013

      Îţi mulţumesc mult de tot, Cristi, pentru aprecierea ta care mă bucură foarte mult!
      O zi minunată îţi doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  4. I dreamed myself in all these beautiful paintings… so beautiful they are… Thank you dear Stefania, have a nice day, love and hugs,nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iulie 2013

      Thank you so much, dear Nia! I am so glad that you like my post!
      I hope you have a wonderful day, dear Nia. Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  5. Dragă Ștef,
    Nu știu ce se întâmplă.. comentariul „ nu pleacă„.. voiam să-ți spun că astăzi fondul este mult prea întunecat..

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iulie 2013

      Sărut mâna, doamna Gina!
      Credeţi-mă, doamna Gina, nu ştiu de ce se întâmplă aceste neplăceri, în ceea ce priveşte blogul meu…
      Nu ştiu ce să spun despre fundal, pentru că nu am schimbat nimic la aspectul blogului, nu-mi prea plac mie schimbările, eu sunt o fire mai statornică, mai conservatoare, mai loială,… mă înspăimântă schimbările, deşi unele schimbări ar putea fi chiar benefice. Haideţi să vă mărturisesc ceva, apropo de blog.
      Într-adevăr am ales această temă pe negru, (deşi vă mărturisesc sincer culoarea mea favorită este albastru, toate nuanţele de albastru), iar fundalul nu întâmplător l-am pus negru… pentru că aşa este şi viaţa mea. Are partea ei întunecată, adică încercările vieţii, deci fundalul,… dar n-o să mă plafonez în ele, pentru că sunt o luptătoare, aşa că, caut să aduc doar lucrurile frumoase în viaţa mea, adică celelalte elemente care întregesc blogul meu şi care îmi umplu sufletul de bucurie!
      Vă mulţumesc mult, doamna Gina. Vă îmbrăţişez cu mult drag.
      O noapte liniştită vă doresc doamna Gina! 🙂

      Apreciază

  6. niki

     /  19 Iulie 2013

    Mi-ai facut un dorrrrr de munte Stefania :)) Superbe picturile !

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Iulie 2013

      Eu ador muntele şi pentru că acum nu pot ajunge pe culmile munţilor, chiar dacă locuiesc într-o zonă de munte, l-am adus aici, să-mi domolesc dorul de el!
      Mă bucur mult de tot că îţi plac picturile!
      Îţi mulţumesc mult, Niki! O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  7. Refreshing Stefania! It is sooo hot here that your post did wonders! Thanks!

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Iulie 2013

      That’s right, dear Elena! I am so glad to know that my post brought to you a little cooler!
      Thank you so much!
      I hope you have a wonderful day, dear Elena! 🙂

      Apreciază

  8. „Să stăm în munte şi să fie seară,
    să ne străbată aer ca de templu,” Frumos !

    Mi-e dor de aerul ozonat,de verdele crud de munte si tot ce este viu pe acolo… 🙂 Weekend perfect!

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Iulie 2013

      Oh, daaa, bine mai zici, Ane şi mie mi-a fost aşa dor zilele astea de munte, dar având un program extrem de încărcat şi nici măcar zilele următoare nu pot ajunge până acolo, am adus muntele aici…
      Mă bucur nespus de mult că îţi plac alegerile mele.
      Îţi mulţumesc mult. O seară minunată şi-un week-end superb îţi doresc şi eu, Ane! 🙂

      Apreciază

  9. Foarte tari picturile 😉

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Iulie 2013

      Da, Doru, picturile sunt excepţionale, sunt realizate la cel mai înalt nivel calitativ. Eu, pur şi simplu, le iubesc!
      Mă bucur nespus de mult că îţi plac.
      Îţi mulţumesc mult, Doru, pentru gândul ce mi l-ai împărtăşit.
      O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  10. Superbe peisaje montane :).

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iulie 2013

      Mă bucur nespus de mult, Alex, că îţi plac picturile.
      Îţi mulţumesc mult pentru gândul ce mi l-ai împărtăşit.
      O seară minunată îţi doresc, Alex! 🙂

      Apreciază

  11. Hi Stefania ,illustrious portraits ,they have one lovely thing in common ,,the trees ,, simpol of love ,hope and infinity.Blessing s and regards.jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 August 2013

      Thank you so much, Jalal.
      Yes, I agree with you, the symbol of love is everywhere, just to see it.
      Have a wonderful day and many blessings.
      Sincerely Stefania! 🙂

      Apreciază

  12. Minunată selecție de picturi, completate cu inspirate versuri!

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 August 2013

      Bine ai venit, aici, Petru!
      Îţi mulţumesc mult pentru pentru aprecierea ta care mă bucură.
      O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  13. Stefania

     /  21 Iulie 2013

    Vă mulţumesc mult, dragilor Diana şi Dan, pentru aprecierea voastră!
    O duminică minunată vă doresc în continuare! 🙂

    Apreciază

  1. Fractură logică. | Gară pentru doi
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,163 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
