În fiecare zi

În fiecare zi, ne batem joc
De păsări, de iubire şi de mare,
Şi nu băgăm de seamă că, în loc,
Rămîne un deşert de disperare.

Ne amăgeşte lenea unui vis
Pe care-l anulăm cu-o şovăire;
Ne reculegem într-un cerc închis
Ce nu permite ochilor s-admire;

Ne răsucim pe-un aşternut posac,
Însinguraţi în doi, din laşitate,
Minţindu-ne cu guri care prefac
În zgură sărutările uzate;

Ne pomenim prea goi într-un tîrziu,
Pe-o nepermis de joasă treaptă tristă:
Prea sceptici şi prea singuri, prea-n pustiu,
Ca să mai ştim că dragostea există.

În fiecare zi, ne batem joc
De păsări, de iubire şi de mare,
Şi nu băgăm de seamă că, în loc,
Rămîne un deşert de disperare.

poezie de Romulus Vulpescu

Articol următor

46 comentarii

  1. Magical waters Stefania. Happy Sunday:)

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2013

      Thank you so much, dear Elena!
      Yes, the artist illustrated exceptional natural wonders in all their glory!
      I hope you have yourself a great Sunday!
      Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  2. Beautiful paintings Stefania. Enjoy the remainder of your evening

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2013

      Thank you so much, Alastair! I’m glad you like the paintings again!
      I hope you have yourself a wonderful evening, Alastair! 🙂

      Apreciază

  3. Extraordinar, și l-ai scos și pe Igor Krutoi la înaintare alături de un poem minunat de Romulus Vulpescu… felicitări și o săptămână de vis, Ștefania!!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din suflet, Mihai, pentru aprecierea ta. Muzica lui, Igor Krutoi, îmi place foarte mult şi-a mai fost prezent, în postările mele, de asemenea îmi plac mult şi poemele lui, Romulus Vulpescu.
      O zi minunată şi-o nouă săptămână excelentă îţi doresc şi eu, Mihai! 🙂

      Apreciază

  4. Magnificent paintings-opening our eyes and hearts! Have a great week!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iunie 2013

      Thank you very much! Indeed paintings have brought magic in your eyes and my soul, I am glad to know that for you is the same!
      I hope you have a wonderful day, and a great new week! With much love, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  5. I admired the talents of this painter …. really fantastic.
    Thank you Stefania, have a nice day.

    Love,
    mei

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iunie 2013

      Thank you very much, dear Meiro! Indeed artist had a great natural talent and illustrated very well, the wonders of nature. I am glad to know that you like!
      I hope you have a wonderful day, and a great new week! Big hugs with much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  6. Felicitări! O postare bine definită: imagini, muzică, vers – totul este măreț! O săptămână de poveste!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iunie 2013

      Vă mulţumesc din suflet, doamna Maria, pentru aprecierea dumneavoastră!
      Mă bucur nespus de mult că vă plac alegerile mele!
      O zi minunată vă doresc şi-o nouă săptămână excelentă! 🙂

      Apreciază

  7. Foarte frumoase, in special ultima imagine.

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iunie 2013

      Mă bucur nespus de mult că îţi plac picturile, Cristi!
      Da, în pictura mentionată de tine artistul a ilustrat extrem de bine, aurora boreală, el,
      venera minunile ce se petreceu în natură, şi s-a perfectionat ilustrându-le în tablourile pictate de el!
      Îţi mulţumesc mult de tot, Cristi! O zi minunată îţi doresc, din cât a mai rămas din ea! 🙂

      Apreciază

  8. so beautiful… Thank you dear Stefania, have a nice day, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iunie 2013

      Thank you so much, dear Nia! I am so glad that you like paintings!
      I hope you have a wonderful day too! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  9. Frumoase imagini! 🙂
    Zi placuta sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iunie 2013

      Mă bucur mult că îţi plac lucrările artistului Frederic Edwin Church, supranumit şi artistul fenomenelor naturale, pentru că în lucrările sale ilustrează foarte bine toate acestea!
      Îţi mulţumesc mult, diverse! O seară minunată îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  10. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  24 Iunie 2013

    The magnificent nature .Each portaits tells a beauty story.Blessings and regards.jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Iunie 2013

      Thank you very much, Jalal! Nature is very generous with us and gives us daily spectacles of light, color, beauty, fragrance ….
      I hope you have a wonderful day, Jalal and many blessings! Sincerely Stefania! 🙂

      Apreciază

  11. Dear Stefania, please accept my cordially congrats on your great post ans great NEW header! Very beautiful!

    Arlen

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Iunie 2013

      Thank you so much, dear Arlen, for your appreciation that honor me so much!
      I am so glad that you noticed the change header, I love this picture very much! Poppies are my favorite flowers … sunset also sunrises are two extremes that I love them equally … two extremes between which, I’m alive. Sunset gives me hope! The sunrise brings me more satisfaction! Both make me a happy man when CAN reach them!
      I hope you have a wonderful day, dear Arlen and many blessings! Sincerely Stefania! 🙂

      Apreciază

  12. Frumoasă postarea ta, dragă Ştefania! Aşa cum ne-ai obişnuit, ai ales picturi deosebite, care te fac să visezi la acele locuri minunate!
    Mi-a plăcut cel mai mult poezia lui Romulus Vulpescu. Mare adevăr a grăit într-însa!
    Iar muzica le întregeşte pe toate.
    Să ai o săptămână frumoasă! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Iunie 2013

      Mă bucur nespus de mult, Alex, că îţi place postarea mea în întregime. Trebuie să recunosc că mie îmi sunt tare tare dragi aceste picturi şi pentru locurile minunate pe care le ilustreză artistul şi în mod special pentru fenomenele naturale pe care le-a întâlnit în natură şi le-a ilustrat, extrem de realist!
      Da, ai perfectă dreptate în ceea ce priveşte poezia lui, Romulus Vulpescu.
      Îţi mulţumesc mult de tot pentru aprecierea ta!
      O seară minunată îţi doresc şi eu, dragă Alex şi-o săptămână splendidă! 🙂

      Apreciază

  13. Superbe intr-adevar!
    O zi cit mai placuta, draga Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Iunie 2013

      Mă bucur nespus de mult că îţi plac picturile, dragă Melly!
      Îţi mulţumesc din suflet pentru gândul tău bun!
      O seară minunată îţi doresc şi eu, draga mea! 🙂

      Apreciază

  14. Îmi plac, chiar îmi plac 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Iunie 2013

      Mă bucur nespus de mult, Doru, că îţi plac picturile… Sunt într-adevăr extraordinar de bine realizate şi cred că n-ar exista cineva pe lumea acesta, căruia să nu-i placă!
      Îţi mulţumesc mult! O seară minunată îţi doresc, Doru! 🙂

      Apreciază

  15. DiaMar bucataria galbena

     /  26 Iunie 2013

    Buna,draga Stefania!
    Este absolut ,absolut superba posatrea ta!Aurora boreala este divina!Din pacate poezia ascunde un trist adevar!
    O noapte linistita iti doresc!
    Te imbratisez cu drag!

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Iunie 2013

      Bună, Mihaela dragă!
      Mă bucur nespus de mult că îţi place postarea mea! Într-adevăr, aurora boreală, este divină! Eu încă nu am mai descoperit un alt artist, din sute de artişti ale căror lucrări am văzut până acum, să aibă în colecţia lor proprie, un tablou cel puţin, cu acest fenomen fantastic.
      Sunt de acord cu tine în ceea ce priveşte poezia!
      Te îmbrăţişez şi eu cu mult drag.
      Îţi mulţumesc din suflet pntru gândul tău bun! O noapte liniştită îţi doresc şi eu, draga mea! 🙂

      Apreciază

  16. O cromatica deosebita! Lucrari pitoresti pline de sensibilitate!
    Le-am revazut cu mare drag!
    Week-end placut draga mea!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Iunie 2013

      Aşa este, Melly. Mă bucur nespus de mult că te încântă postarea mea!
      Un week-end minunat îţi doresc şi eu, dragă Melly! 🙂

      Apreciază

  17. Un buchet de premii pentru un blog minunat – http://danaiana.com/2013/06/28/cioccioc-cioc-primiti-un-premiu/
    Felicitări!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din suflet pentru aprecierea ta, Danaiana şi pentru nominalizarea blogului meu!
      Mă bucur nespus de mult că îţi place blogul meu!
      O zi minunată îţi doresc, Danaiana! 🙂

      Apreciază

  18. Magical Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Iunie 2013

      Thank you so much, Stefan! I am very glad you like my post!
      Hope you have a wonderful day and you! 🙂

      Apreciază

  19. Très beaux tableaux comme toujours. Merci pour votre beau choix.

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Iunie 2013

      Je vous remercie très agréable! Heureux de vous revoir ici!
      Content que tu aimes mon choix!
      J’espère que vous avez une merveilleuse soirée! Sincèrement, Stefania! 🙂

      Apreciază

  20. Nepotul

     /  30 Iunie 2013

    Frumoase picturi, interesanta tema si ideea blog-ului se potriveste cu vremea de afara (la mine ploua).

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Iunie 2013

      Mă bucur nespus de mult că îţi plac picturile!
      OOO, eu ador ploaia, ploaia caldă de vară… îmi place foarte mult să mă plimb prin ploaie şi în plus este una din bogăţiile pe care ni le oferă natura! La noi acum, este soare e cald şi e bine!
      Îţi mulţumesc mult pentru aprecierea ta!
      O duminică minunată îţi doresc, Nepotul! 🙂

      Apreciază

      • Nepotul

         /  30 Iunie 2013

        Iti multumesc pt urare, aceleasi ganduri le impartasesc si eu.

        Apreciază

        • Stefania

           /  30 Iunie 2013

          Îţi mulţumesc mult, Nepotul!
          Să fie atunci, pentru tine, pentru mine şi pentru noi toţi, o seară minunată!:)

          Apreciază

  21. Foarte frumos. Noroc de Centurion ca mi-a deschis ochii ! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc mult de tot, Radu, pentru aprecierea ta care mă bucură!
      E minunat când avem prieteni buni asemeni lui, Centurion, alături de noi!
      O duminică minunată îţi doresc, Radu! 🙂

      Apreciază

  22. Gânduri bune, dragă Ștefy!

    Avem timp.. doar ceva mai multă tandrețe ne-ar trebui!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 August 2013

      Sărut mâna, doamna Gina,
      Vă mulţumesc din toată inima mea pentru gândurile dumneavoastră bune pentru mine, pe care vi le întorc înmiit. Îmi cer mii de scuze pentru că răspund cu întârziere, însă ieri am participat la funeraliile unei colege învinsă de boala secolului. De câteva luni i-a fost descoperită. A luptat cu ea, fără sort de izbândă,– şi-a plecat în eternitate. Acum, se odihneşte!
      M-am întors atât de răvăşită, revoltată, bulversată, încât n-am putut lega două fraze.
      Ce-i viaţa aceasta? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? Ori, o trecere în goană spre locul de jos?…

      Bine mai spuneţi dumneavoastră, doamna Gina. Deseori mă întreb: de ce oare oamenilor decât să fie tandrii cu semenii lor, le este mai lesne să fie aroganţi şi ironici ? Poate pentru că, aşa este cel mai uşor să fii.
      Pentru tandreţe, e nevoie de căldură sufletescă, emoţii, dragoste,…
      O zi minunată vă doresc, doamna Gina! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,127 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
