Doi ani…

Astăzi se împlinesc doi ani, de când an păşit în lumea virtuală şi-am deschis porţile acestui colţişor de relaxare! Nici nu ştiu cum au trecut, însă, pot spune cu certitudine că a fost o experienţă interesantă pentru mine.
În toată această perioadă, am cunoscut oameni minunaţi, mi-am făcut prieteni şi-am pierdut prieteni!

Profit de această ocazie şi vreau mai întâi de toate să îmi cer mii de scuze tuturor bloggerilor, pentru care am fost o pacoste în toată această perioadă, poate v-aţi simţit sufocaţi cu vizitele mele pe blogurile voastre şi cu comentariile mele la articolele voastre, credeţi-mă m-am îndreptat cu prietenie spre voi, fără nicio intenţie ascunsă, nu m-am gândit nicio clipă că v-aş putea deranja.
În toată perioada aceasta, am încercat să fiu un prieten blogger bun, aşa cum sunt şi în viaţa reală, dar din păcate, n-am reuşit acest lucru şi virtual şi-mi pare rău.
Îmi pare rău că nu am ştiut să mă opresc la timp, acolo unde am simţit că trebuie să mă opresc, şi vă cer scuze pentru toate astea, tuturor!

Vă mulţumesc din toată inima mea, vouă, tuturor prietenilor bloggeri care mi-aţi fost aproape pe toată această perioadă şi vreau să mulţumesc în mod special prietenilor bloggeri, care au fost alături de mine încă de pe la începuturi şi-au rămas alături de mine aproape doi ani: tink3rbe11 Cristian Milla Rokssana Doru doamna Gina Alex şi nu în ultimul rând, mulţumesc, tuturor prietenilor bloggeri pe care v-am întâlnit mai târziu şi cu toţii vă regăsiţi la loc de cinste în blogrollul meu. Datorită vouă am continuat şi vă sunt recunoscătoare pentru tot ajutorul vostru. Fără voi aş fi renunţat demult!
Vă mulţumesc din tot sufletul meu, tuturor celor care mi-aţi lăsat gândurile voastre bune şi vreau să stiţi că, ele, au cântărit foarte mult pentru mine!
Vă mulţumesc din suflet pentru încurajările voastre, pentru susţinerea voastră, pentru aprecierea voastră!

Vă mulţumesc din toată inima mea pentru tot!

Tuturor vă doresc mult succes şi multă inspiraţie pe viitor!

Fiţi binecuvântaţi!

Articol anterior
Articol următor

72 comentarii

  1. La mulți ani buni și frumoși, ție și colțișorului de vise , de speranțe , de prietenie!
    Lumea toată, dragă Ștef, este , cumva, o cursă.., o cursă în care fiecare își are propria-i pistă de alergat: ne mai vedem , în treacăt, poate că ne și intersectăm, ne mai și oprim, schimbăm o vorbă/două.
    Poate că ar trebui să ne pese mult mai mult onora de alții!
    Poate!
    Din nefericire, cam suntem sub vremi..
    Tu ești un suflet bun, dăruiești culori, metafore , armonie.

    Lumea ta de aici este o șansă de a uita cenușiul de peste zi.
    Eu o gust! Cu mare plăcere.

    Să fii iubită, draga mea!

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Sărut mâna, doamna Gina!
      Vă mulţumesc încă o dată pentru gândurile dumneavoastră bune care mi-au atins sufletul şi mă bucură atât de mult! Vă îmbrăţişez cu mult drag!
      O seară minunată vă doresc, doamna Gina! 🙂

      Apreciază

  2. loved the gorgeous paintings and lines… amazingly beautiful

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Thank you so much!
      I am so glad that you like my post! Have a wonderful day and many blessings!
      Big hugs, much love, Ştefania ! 🙂

      Apreciază

  3. La cat mai multi, bineinteles, daca asta iti face placere! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din toată inima mea, Doru! Mă bucură mult de tot gândul tău bun!
      O seară minunată îţi doresc, Doru! 🙂

      Apreciază

  4. La multi, multi ani in calitate de blogger!!!:D

    Apreciază

  5. Şi noi îţi mulţumim pentru tot frumosul pe care ni l-ai dăruit aici… Să renunţi la asta, mai avem nevoie

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Vă mulţumesc din toată inima mea dragilor, Diana şi Dan pentru aprecierea voastră!
      O seră minunată vă doresc! 🙂

      Apreciază

  6. Felicitari, Stefania! La cat mai multi ani de bloggerit! Si multumesc pentru clipele de relaxare pe care mi le oferi de cate ori vin in vizita! In loc de cadou, iti dedic si eu un videoclip, frumos si sensibil ca sufletul tau: http://www.youtube.com/watch?v=XNGxhC6kRFk
    Te imbratisez cu drag!

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din toată inima mea. dragă Alina pentru aprecierea ta şi pentru cadoul tău minunat, mi-a mângâiat sufletul.
      Te îmbrăţişez şi eu cu mult drag! O seară minunată îţi doresc, ddragă Alina! 🙂

      Apreciază

  7. La mulți și prolifici ani, Ștefania! Mulțumesc pentru prietenie… și nu! Nu m-ai sufocat și nici nu m-ai deranjat cu nimic, asta ca să răspund grijilor tale 😉 Ești și vei fi mereu binevenită pe blogul meu, îți mulțumesc că exiști (ca persoană și ca prieten blogger) 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din toată inima mea, Mihai! Am să vin întotdeauna cu mult drag!
      O seară minunată îţi doresc, Mihai! 🙂

      Apreciază

  8. Fie ca prin postările tale să aduci multa bucurie în sufletele oamenilor!. O zi minunată, Ștefania. Te pup 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din suflet, dragă Melania pentru aprecierea ta!
      Te îmbrăţişez si eu cu mult drag! O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  9. Cuvânta

     /  11 Iunie 2013

    Pe mine poti sa ma deranjezi mai des, esti atat de politicoasa incat nu cred ca ma poti supara. Si nici supararile nu ma deranjeaza prea tare.
    Frumoase tablouri pui, chiar e un colt de relaxare blogul tau.

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din toată inima mea, Cuvânta pentru aprecierea ta! Am să vin întotdeauna cu mult drag la tine!
      O seară minunată îţi doresc, Cuvânta! 🙂

      Apreciază

  10. All flowers what I want to embrace… How beautiful they are… Thank you my beautiful soul, dear Stefania, as always you are sharing beauties with us. You made my day. Blessing and Happiness, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Thank you so much, dear Nia!
      I am so glad that you like my post! Have a wonderful day and many blessings!
      Big hugs, much love, Ştefania ! 🙂

      Apreciază

  11. popescu daniel

     /  11 Iunie 2013

    Eu te cunosc de putin timp(de fapt iti cunosc munca de aici)si imi place ce ai postat si postezi aici.Vreau sa-ti multumesc pentru oaza de liniste ,confort si placere pe care am gasit-o aici.Se impletesc asa de minunat versurile,cu tablourile si cu muzica aleasa.Felicitari pentru munca ta si iti doresc sanatate si continuitate.Pot sa te rog sa copiez anumite tablouri care imi plac sa le postez pe Facebook?.Am constatat ca desi tineri vor sa vada arta de multe ori preturile ca sa o poata cunoaste sunt prohibitive pentru multi din ei.Ar fi o metoda de promovare a frumosului.Este o tara sufocata de nonvalori,de manelisti si parasute ajunse formatori de opinie.Hai sa postam lucruri frumoase deoarece prin frumos,prin arta,prin poezie,prin muzica poate facem lumea un pic mai buna.

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Vă mulţumesc din suflet pentru aprecierea dumneavoastră! Simţiţi-vă liber să luaţi ceea ce vă place şi să împărtăşiţi şi cu alţi semeni ai noştri!
      O seară minunată vă doresc! 🙂

      Apreciază

  12. I love the flowers 🙂 Great paintings again Stefania. Hope today is being good for you

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Thank you so much, Alastair!
      I am so glad that you like my post!
      Have a wonderful day and many blessings! 🙂

      Apreciază

  13. DiaMar bucataria galbena

     /  11 Iunie 2013

    Buna,draga Stefania!
    Tare mult ma bucur ca te-am descoperit,insa imi pare rau ca nu de la inceput!
    Nici nu stii cat de bine imi fac vizitele la tine,ti-am spus ca esti un coltisor de liniste si relaxare pentru mine,mai ales acum cand din pacate am probleme mari cu inima!Iti multumesc mult,mult,mult pentru ca existi!
    Te pup si te imbratisez cu mare drag!
    O seara frumoasa iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Bună Mihaela dragă! 🙂
      Îţi mulţumesc din toată inima mea pentru aprecierea ta! Şi pe mine mă bucură nespus de mult vizitele tale şi eu vin cu mult drag, la tine
      Te pup şi te imbrăţişez si eu cu mult drag. O seară minunată îţi doresc, Mihaela! 🙂

      Apreciază

  14. La mulți ani!!
    Ce pot să îți urez în afară de succes în continuare și inspirație să scrii tot atât de frumos ca până acum 😉

    P.S. Nu știu părerea altora dar comentariile tale sunt mereu binevenite pe blogul meu.

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din toată inima mea, Paul, pentru aprecierea ta care mă bucură!
      O seară minunată îţi doresc, Paul! 🙂

      Apreciază

  15. Felicitari! 🙂
    La cat mai multi! 🙂

    Apreciază

  16. La cât mai mulți ani de blogărit! Florile sunt superbe.

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Mă bucur mult, Ina, că îţi plac picturile!
      Îţi mulţumesc din suflet. O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  17. La cat mai multi ani si la cat mai multe bloguri minunate cu care ne incanti de fiecare data! 🙂
    Ca fiecare postare si aceasta este super reusita, cu tablouri celebre si cu flori minunate si nu in ultimul rand….garnisite la final cu multe cuvinte la fel de minunate!
    Cu mare drag voi veni de fiecare data pe pagina ta chiar daca imi i-a ceva timp,si nu cred ca s-a simtit cineva sufocat.Daca se sufoca…virtualia este mare… 🙂
    >:D<

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din suflet, draga mea tink3rbe11, tu mi-ai fost aproape chiar de când am început eu bloggingul şi mi-ai rămas aproape şi-ţi sunt recunoscătoare pentru asta!
      Te pup şi te îmbrăţişez cu mult drag. O seară minunată îţi doresc, draga mea! 🙂

      Apreciază

  18. La multi ani in continuare cu blogul.Nu ai deranjat pe nimeni cu comentariile pentru ca au fost de fiecare data foarte bune si la subiect.Mie mi-a facut placere sa te intalnesc aici in spatiul virtual si sa iti admir postarile pe blog care mi-aduc intotdeauna clipe de relaxare si contemplare.Daca nu ar fi cititorii nostri poate ca multi dintre noi am renunta la blog.Dar ei ne ajuta sa mergem mai departe.

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din suflet Razvy! Si eu mă bucur că v-am cunoscut pe tine şi pe voi toţi!
      Aşa este, avem nevoie unii de alţii!
      O seară minunată îţi doresc, Razvy! 🙂

      Apreciază

  19. Multi ani in virtual Stefania 🙂 Seara de vis!

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc mult de tot, Ane pentru gândul tău bun, pe care ţi-l întorc înmiit!
      O seară divină îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

  20. Să-ţi aducă multe bucurii şi viaţa să-i fie lungă.

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc mult de tot, Dan, pentru gândul tău bun pe care ţi-l întorc înmiit! Îţi mărturisesc sincer, blogul mi-a adus multe bucurii până acum, cu ajutorul lui v-am întâlnit pe voi, oameni minunţi!
      O seară minunată îţi doresc, Dan! 🙂

      Apreciază

  21. LA MULTI ANI draga Stefania, creatoarea acestui „colt de rai” pe pamant! MULTI ANI inspirati creatiei tale!
    Cu toate ca eu nu posed blog si nu fac parte din lunga ta lista de bloggeri, intotdeauna mi-a facut mare placere sa poposesc la tine.
    Postarile tale imi inunda sufletul de bucurie, culoare, placere, surprindere pozitiva, relaxare, noutate…
    Iti doresc multa sanatate, creativitate si perseverenta in continuare !

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din suflet, Ginuca pentru aprecierea ta şi pentru, cadoul, minunat pe care mi l-ai adus! Mă bucur nespus de mult că îţi place blogul meu şi vi cu bucurie aici!
      Mi-ar plăcea să ai şi tu un blog cu bucurie te-aş vizita! Eu voi lipsi o perioadă, nu pot spune cât, a intervenit ceva neaşteptat, însă, sper să nu lipsesc prea mult!
      Această floare o am eu în balconul meu şi aşa m-a întâmpinat într-o duminică dimineaţă!
      O seară minunată îţi doresc, dragă Ginuca! 🙂

      Apreciază

  22. Sunt foarte frumosi crinii tai roz, chiar pentru mine sunt o noutate, nu am vazut in ghiveci de asemenea culoare. Hai sa facem schimb cu ai mei care sunt portocalii si au inflorit de o zi 🙂
    Eu sunt mare admiratoare a culorii si nuantelor de roz, am si in garderoba multe piese vestimentare astfel colorate.
    Multumesc pentru surpriza oferita!
    Chiar daca ai sa lipsesti te voi insoti cu ganduri bune si-ti doresc ocrotire divina!
    O noapte parfumata cu miros de tei si vise frumoase!

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Mă bucur nespus de mult că îţi plac, Ginuca. Am şi eu şi portocalii şi în combinaţie crem cu roz, însă aceştia, anul acesta nu mi-au înflorit, cred că nu i-am îngrijit cât ar trebui! Nu ştiu ce s-a întâmplat, unde şi ce am greşi, dar nu mi-au înflorit!
      Oh, ce frumoase ţinute porţi. Eu, de când a murit fratele meu, aproape toate ţinutele mele sunt negru şi blue, doar accesoriile diferă, de asemenea eşarfele şi cămăşuţele sunt în contrast cu restul îmbrăcămintei,…
      O noapte divină îţi doresc şi eu, dragă Ginuca! 🙂

      Apreciază

  23. Fragrant and beautiful Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  12 Iunie 2013

      Thank you so much, dear Elena! I am so glad that you like my post again!
      Have a wonderful day! Big hugs, much love Ştefania! 🙂

      Apreciază

  24. La multi ani si la cat mai multe postari in blogosfera! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  12 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din suflet, Cristi!
      Sper din toată inima mea ca, Timpul, să-mi permită asta, el, fiind singurul impediment!
      O seară minunată îţi doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  25. La mulţi ani, ţie şi blogului tău, dragă Ştefania! Te felicit încă o dată pentru colţul tău de suflet şi pentru fiecare prilej pe care ni-l oferi de a admira picturi frumoase, poezii de suflet, melodii deosebite şi gândri bune. la cât cenuşiu este în lumea înconjurătoare, avem nevoie mare să evadăm în locuri frumoase, sensibile.
    Îşi doresc numai bine şi… la cât mai multe postări! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  13 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din suflet, Alex, pentru gândul tău bun şi pentru aprecierea ta!
      Mă bucur nespus de mult că îţi plac postările mele. Crede-mă tocmai pentru că m-am săturat de atâta cenuşiu din jurul meu, am ales că-mi făuresc lumea mea,…
      O seară minunată îţi doresc, Alex, împreună cu toti cei dragi ai tăi! 🙂

      Apreciază

  26. La multi ani şi la cat mai multe postari! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc mult de tot, Naty! Sper ca, Timpul, să-mi permită asta!
      O zi minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  27. La cat mai multi ani si felicitari pentru frumoasele imagini!! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc mult de tot, sourina!
      Mă bucur mult că îţi plac postările mele!
      O zi minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  28. Mulți ani frumoși, sănătoși și plini de inspirație, Ștefania!!!
    Felicitări pentru toate minunățiile pe care ni le aduci aici, pentru grija și minuțiozitatea așezărilor în pagină, pentru emoțiile pe care ni le transmiți!
    Te îmbrățișez cu mult drag și succes pe mai departe!

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc din suflet, Andreea, pentru urare, pentru gândurile tale bune pentru mmine şi pentru aprecierea ta, care mă bucură foarte foarte mult!
      Te îmbrăţişez şi eu cu mult drag! O zi minunată şi-un week-end superb îţi doresc, Andreea! 🙂

      Apreciază

  29. La multi ani! Frumusetea să te însoţească! 🙂

    Apreciază

  30. Eu, intarziata ca intotdeauna :).
    La multi, multi ani in blogosfera. eu ma bucur tare ca ti-am gasit blogul. fiecare vizita e o incantare pentru ochi.

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Iunie 2013

      Niciodată nu-i târziu pentru gândurile bune, care mă bucură mult de tot şi-ţi mulţumesc din suflet pentru ele, Tina! Mă bucur mult că îţi place blogul meu!
      O duminică minunată îţi doresc, Tina! 🙂

      Apreciază

  31. Draga mea, iti marturisesc ca nu am reusit sa citesc decat o mica parte din toate postarile tale, dar mi-au placut foarte mult. Iti urez cat mai multi ani aici si fii binecuvantata 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  13 Iulie 2013

      Bine ai venit aici, Une Petite Dame!
      Mă bucur nespus de mult că îţi place ceea ce ai găsit, aici. Îmi cer scuze pentru că răspund cu întârziere, însă din motive obiective, n-am reuşit să ajung şi aici.
      Îţi mulţumesc mult pentru gândul tău bun pentru mine şi pentru aprecierea ta. Oricând eşti binevenită, cu mult drag şi poate mai răsfoieşti pe aici, pentru că am postări cu lucrări extraordinar de bine realizate, la cel mai înalt nivel calitativ, în opinia mea.
      Eu îţi doresc o seară minunată şi-un sfârşit de săptămână binecuvântat! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 385,159 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

    Ridiculous

    Color explosion

    JWL8376  Cuckoo..

    Desert River Clouds

    Dragonfly

    Chrysis duo

    Smoky Mountain Blaze

    Out and up.......

    apricot jam _ week 25/52

    Peaceful

    Mai multe poze
  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
