Portret cu cireşe la urechi

Mi se mai coc
Lângă urechi
Astăzi perechi
Mâine deloc
Cireşe dulci
Copilăreşti.
Tu încă eşti
Ca şi atunci
Uşor, din umeri
Când te-ndoi
Foi de trifoi
Tu încă numeri
Tu încă-mi pui
Ca alteori
Cununi de flori
Pe sub gutui
Şi pe sub pruni
Pe sub caişi
Cu ochii-nchişi
Tu înc-aduni
Luni şi cu marţi
Şi joi cu vineri
De anii tineri să mă desparţi

Cireşe port
Cercei de-o oară
Ce-mi înconjoară
Obrazul mort
Şi cât de straniu
Cununi de flori
Maci şi bujori
Îmi stau pe craniu.

poezie de de Ana Blandiana

Articol anterior
Articol următor

34 comentarii

  1. E vară! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Iunie 2013

      🙂 Da! O vară tare plângăcioasă! 🙂
      Îţi mulţumesc mult, Dragoş! O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  2. DiaMar bucataria galbena

     /  6 Iunie 2013

    Buna,draga Stefania!
    Ce copilasi frumosi si fericiti!
    Cred ca asa am fost cu totii candva,cand purtam cercelusi din cirese!
    Te imbratisez cu drag!
    O noapte linistita iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Iunie 2013

      Bună dragă, Mihaela!
      Bine mai zici, cred că fiecare din noi se poate regăsi in aceste picturi!
      Da, şi mie tare mult imi mai plăcea să-mi pun cireşe la urechi când eram de-o şchioapă!
      Îţi mulţumesc mult de tot pentru gândul tau bun.
      Te îmbrăţişez cu mult drag. O noapte liniştită îţi doresc şi eu, draga mea! 🙂

      Apreciază

  3. melanietoulouse

     /  6 Iunie 2013

    gând la gând… iata-le pe-ale mele: 🙂
    http://incaunipocrit.wordpress.com/2013/06/06/my-cherry-earrings/#comment-37925
    sanatate si noapte-buna! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Iunie 2013

      Tare frumoase sunt ale dumneavoastră, doamna Melanie şi naturale.
      Mulţumesc foarte mult pentru gândul bun pe care vi-l întorc înmiit!
      O noapte liniştită vă doresc! 🙂

      Apreciază

  4. Delicios post, Ștefania! O seară fantastică!!

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Iunie 2013

      Îţi mulţumesc mult de tot, Mihai! Mă bucur mult că îţi place postarea mea!
      O noapte divină îţi doresc şi eu, Mihai! 🙂

      Apreciază

  5. You always choose such marvellous paintings, Stefania. Thank you.
    Have a great evening

    ­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±­±

    Puteți alege întotdeauna astfel de picturi minunate, Stefania. Mulțumesc.
    Au o seară mare

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Iunie 2013

      Thank you so much, Alastair! I am so glad that you like my post again!
      I hope you have a peaceful night and you, Alastair! 🙂

      Apreciază

  6. Multumesc pentru incantare, cata frumusete, inocenta si bucurie ; splendoarea Creatiei! Weekend cu soare 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Iunie 2013

      Eu, îţi mulţumesc mult, Ane pentru gândul tău bun! Mă bucur nespus de mult că îţi place postarea mea!
      O seară minunată şi-un week-end superb îţi doresc şi eu, Ane! 🙂

      Apreciază

  7. Minunate picturi si versuri! Eu nu obisnuiam sa port cercei din cirese pentru n-aveam timp de asa ceva. Le mancam imediat in copilarie. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Iunie 2013

      Bine mai zici tu, Cristi, aşa făceam şi eu şi cu fratele meu, Alex, în copilărie. Mergeam în grădină, unde avem doi cireşi mari, să aducem cireşe, pentru mămica şi sora noastră, dar mai întâi ne umpleam noi burţile şi apoi culegeam pentru ele, apoi îi puneam surorii mele şi mie, cercei la urechi, după ce ne săturam de mâncat şi asta era în fiecare zi până se terminau toate cireşele din pomi, făcea mămica gem şi compot dintr-o parte din ele, iar restul le mâncam noi pe săturate!

      Mă bucur nespus de mult că îţi place postarea mea.
      Îţi mulţumesc mult, Cristi! O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  8. Cuvânta

     /  7 Iunie 2013

    Ahhh! Am vrut azi dimineata sa cumpar un kilogram perfect de cirese, dar nu a avut sa-mi dea rest! Ce pofta mi s-a facut!
    PS scuze de grosolania sentimentelor, de obicei nu reactionez asa in fata frumosului, dar ciresele din tablouri arata apetisant…

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Iunie 2013

      :))) of of şi comercianţii ăştia tare neserioşi mai sunt cu clienţii! :))
      Nu te îngrijora, Cuvânta, sentimentele tale sunt cât se poate de frumoase şi te cred că ţi s-a făcut poftă, pentru că şi mie mi s-a făcut în timp ce-am pregătit postarea, însă mă „înarmasem” înaite cu câteva cireşe.
      Da, cireşele, căpşunii, piersicile toate fructele în general sunt foarte apetisante!
      Îţi mulţumesc mult, Cuvânta! O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  9. Thank you for including my favourite singer and my favourite fruit – cherries! They are lovely. Have a great weekend!

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Iunie 2013

      Thank you very much. I’m so glad you like my post again!
      I am so glad because we have common tastes in terms of both music and fruit!
      I hope you have a beautiful weekend! Big hugs, Stefania! 🙂

      Apreciază

  10. Superbă asociere!

    Fiul meu cel mic ( unchiul) a făcut odată o fotografie cu nepotul lui( fiul fratelui mai mare)- ei doi, mâncând cireșe, fiecare îi anină celuilalt cireșe la urechi.
    Fotografia este la fiul meu. La mine a rămas doar dorul!

    Să fii iubită, Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Iunie 2013

      Sărut mâna, doamna Gina!
      Îmi imaginez, doamna Gina, cu câtă emoţie v-aţi amintit această scenă atât de emoţionantă şi de frumoasă, dintre unchi şi nepot.
      Mă bucur nespus de mult că vă place postarea mea!
      Vă mulţumesc mult pentru gândul dumneavoastră bun! Vă îmbrăţişez cu mult drag.
      O seară minunată vă doresc, doamna Gina! 🙂

      Apreciază

  11. Sweet=the children and the fruit. Brightened up a rainy day Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Iunie 2013

      I absolutely agree with you, dear Helen!
      Oh, also in my country now raining very hard! It’s thunder and lightning storm!

      I am so glad that my post has enlightened your day! Thank you so much for your appreciation!
      Have a wonderful day! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  12. Frumoase amintiri mi-au mai stârnit picturile alese de tine, dragă Ștefania! Minunata vârstă a copilăriei, cu cireșe la urechi. Cine n-a trăit cu bucurie astfel de momente?
    De-am ști să ne păstrăm în suflet zâmbetul de atunci….
    Îți doresc un sfârșit frumos de săptămână, dragă Ștefania! Liniște și bucurie! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  8 Iunie 2013

      Mă bucur nespus de mult, dragă Alex, dacă postarea mea ţi-a trezit amintiri frumoase şi-ai retrăit cele mai frumoase clipe trăite în copilărie!
      Bine mai zici tu, bine-ar mai fi dacă n-am lăsa grijile cotidiene şi dorinţele noastre infinite să ne răpească şi să ne ucidă zâmbetul.
      Îţi mulţumesc din suflet, dragă Alex pentru gândul tău bun!
      O seară minunată şi-un sfârşit de săptămână numai cu bucurii îţi doresc, împreună cu familia ta dragă! 🙂

      Apreciază

  13. prin imaginile de mai sus mi-ai adus amintiri de demult. multumesc, alex

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Iunie 2013

      Mă bucur nespus de mult, Alex, dacă postarea mea ţi-a trezit amintiri frumoase din perioada copilăriei!
      Îţi mulţumesc, Alex! O duminică minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  14. Stefania

     /  7 Iunie 2013

    Bine ai venit, aici, agri!
    Îţi mulţumesc mult pentru vizită. Oricând eşti binevenită cu mult drag!
    O seară minunată îţi doresc! 🙂

    Apreciază

  15. Stefania

     /  7 Iunie 2013

    Îţi mulţumesc mult pentru apreciere şi nominalizare!
    O seară minunată îţi doresc şi-un week-end superb! 🙂

    Apreciază

  1. Cu cireșe la urechi | GriArg
  2. Recomandarea de vineri | Dor De Dragoste
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,987 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
