Când întâlnesc privirile-i ardente

Când întâlnesc privirile-i ardente,
spre fericirea mea, ca prin minune,
curaj, idei, cuvânt, înţelepciune,
intenţii, gânduri, până sentimente…

sau pier, sau copleşite, sunt mai lente
şi-o mută năucire mă supune,
dintr-un respect pe care îl impune
privirii mele-atâta de atente.

Destul! Fatal, divina lui făptură
întru atâta sufletul mi-l fură,
încât n-am vlagă să îngăim cuvinte.

Urmări miraculoase de iubire!
Cum poate-o frumuseţe şi-o uimire
să-ţi dea viaţă şi să-ţi ia din minte?!

sonet de Gaspara Stampa,

traducere de C.D. Zeletin

Articol anterior

30 comentarii

  1. I see a theme with the hairstyles in those 🙂 Great choices. I hope you have a good weekend Stefania. Enjoy your evening as well.

    Văd o temă cu coafuri din aceste alegeri foarte bune :-). Sper că aveți un Stefania week-end bun. Bucurați-vă de seara ta, de asemenea.

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Mai 2013

      Thank you very much, Alastair!
      I am very happy that you like my post again!
      Again I appreciate your comment biligvn.
      Thank you again.
      I hope you and you, Alastair, a wonderful evening and a splendid weekend! 🙂

      Apreciază

  2. jalal michael sabbagh

     /  26 Mai 2013

    Fantastic portraits. Animals were and still an important part of human livings. The dog is man’s best friend since the dawn of history. Your arrangments of the post are incredible. May The Lord bless you and yours. Sincerely jalal.

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Mai 2013

      You say so true, Jalal! I absolutely agree with you!
      Thank you very much for your appreciation!
      God bless you and you and your whole family!
      Have a wonderful day! Sincerely, Stefania! 🙂

      Apreciază

  3. sunt absolut superbe 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Mai 2013

      Bine ai venit, aici, Pishky!
      Aşa este! Mă bucur mult că îţi plac picturile!
      Îţi mulţumesc mult pentru vizită şi pentru gândul ce mi l-ai împărtăşit!
      O duminică minunată îţi doresc, Pishky! 🙂

      Apreciază

  4. Foarte frumoase picturi! Se vede că artistul era îndrăgostit de lumea vânătorilor, de câini de vânătoare şi persoane gata să asculte fermecătoarele poveşti vânătoreşti.
    Iar melodia lui Shania…este tare frumoasă.
    O duminică frumoasă, Ştefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Mai 2013

      Mă bucur nespus de mult că îţi place postarea mea, Alex!
      Aşa este, artistul iubea mult câini, de aceea şi apar în toate lucrările sale, dar totodată îi placea să ilustreze viaţa familiilor de vânători şi aproape în toate lucrările sale ilustrează scene din viaţa lor de zi cu zi!
      Oh, da, acesta melodie este una din favoritele mele din repertoriul Shaniei Twain.
      Îţi mulţumesc frumos, Alex, pentru gandul bun. O duminică minunată îţi doresc şi eu! 🙂

      Apreciază

    • Stefania

       /  26 Mai 2013

      Vă mulţumesc foarte mult dragilor, Diana şi Dan!
      O duminică superbă vă doresc! 🙂

      Apreciază

      • Și noi îți mulțumim și îți dorim la rândul nostru tot binele din lume.

        Apreciază

        • Stefania

           /  26 Mai 2013

          Oh, dragilor, vă mulţumesc din toată inima mea.
          Să dea Bunul Dumnezeu, precum spuneţi, să avem cu toţii numai bine şi voi şi eu şi noi toţi!
          Vă îmbrăţişez cu mult drag! 🙂

          Apreciază

  5. So loving-every image. Thanks Stefania. Enjoy your Sunday.

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Mai 2013

      Thank you very much, dear Elena! Glad you like my post again!
      Have a wonderful Sunday too! 🙂

      Apreciază

  6. Relaxante si vesele picturi!

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Mai 2013

      Aşa este, Cristi! Mă bucur nespus de mult că îţi plac!
      Îţi mulţumesc mult. O duminică minunată, în continuare, îţi doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  7. Incredible paintings! LOVE them!

    Apreciază

    • Stefania

       /  27 Mai 2013

      Welcome, here, Uday Narayanan!
      I am so glad that you like paintings! Really are created to the highest level of quality … are true masterpieces of art!
      Thank you very much for visiting! You’re always welcome with much love!
      Have a wonderful day and many blessings! With respect and friendship, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  8. Multumesc in primul rand pentru Shania, preferata mea! Imi place cum isi fac loc animalutele, mai ales cainii, in aceste picturi.
    Un premiu surpriza de asteapta la o pauza de ceai http://pauza-de-ceai.blogspot.ro/2013/05/surpriza-de-luni.html Nu e nevoie sa-l dai mai departe, dar as vrea sa stii ca m-am gandit la tine!
    O saptamana frumoasa iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  27 Mai 2013

      Îţi mulţumesc din toată inima mea, Alina, pentru că te-ai gandit la mine şi m-ai nominalizat pentru premiu! Îţi mărturisesc sincer, m-am emoţionat atât de mult, în sensul cel mai bun al cuvântului, eu sunt mai emotivă din fire. Mi-ai facut o mare surpriză la care nici nu m-aş fi gândit vreodată. Mă bucură enorm de mult gândul tau bun pe care l-ai îndreptat spre mine!
      Mă bucur nespus de mult că îţi place blogul meu. Oh, da, Shania, e una şi din interpretele mele favorite, iar această melodie este una din melodiile favorite din repertoriul ei!
      Îţi mulţumesc încă o dată, Alina. Premiul primit de la tine, am să-l pun la loc de cinste, la pagina mea cu nominalizări, lângă celelalte primite de la dragii mei prieteni bloggeri pentru care am un mare respect şi-o mare admiraţie!
      Te îmrăţişez cu mult drag, Alina! O seară minunată îţi doresc şi eu şi-o săptămână binecuvântată! 🙂

      Apreciază

  9. jalal michael sabbagh

     /  27 Mai 2013

    Good morning Stefania, l revisited your post. I realized every portrait is full of smiles and happiness great coincedent . Regards.jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Mai 2013

      Hi Jalal! That is, the artist has depicted scenes full of joy and smiles of families hunting!
      Glad that you like my post! Thank you very much!
      Have a wonderful day, Jalal! Regards Stefania! 🙂

      Apreciază

  10. Îmi place liniștea vieții modeste. Paradoxal, are un fel de noblețe.. se citește pe fețe, în priviri, în gesturile cuminți ale tuturor!

    p.s. îmi este dor de o scrisoare adevărată, într-un plic micuț. colorat!
    Să fii iubită, Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Mai 2013

      Sărut mâna, doamna Gina!
      Bine mai spuneţi dumneavoastră, doamna Gina, viaţa modestă are nobleţea ei. Asta mi-a plăcut foarte mult cum artistul evidenţiază, armonia şi bucuria din familie.

      Oh, doamna Gina, vă cred că vă este dor de o scrisoare adevărată, poate pentru că în cuvinte puteaţi găsi puţin din căldura sufletului celui ce o scria, puteai să-i simţi sentimentele de afectiune după scris. Din păcate tehnologia asta, pe cât este de utilă pe atât este de distructivă! Cu cât poţi comunica mai uşor şi mai repede cu o persoană, parcă cu atât depărtarea este mai mare, nu stiu, aşa îmi pare mie! Nu ştiu de ce, îmi pare mie că tehnologia asta răceşte comunicarea dintre oameni şi-i distanţează, mai degrabă decât să-i apropie!
      Vă mulţumesc din tot sufletul meu pentru gândul dumneavoastră bun!
      Vă îmbrăţişez cu mult drag! O seară minunată vă doresc, doamna Gina! 🙂

      Apreciază

  11. DiaMar bucataria galbena

     /  28 Mai 2013

    Buna,draga mea Stefania!
    Vai,cat de frumoase sunt aceste picturi.Aceea cu fetita in cos imi aminteste de mine cand eram micuta.Numai ca eu stateam pe o gentuta si ma trageau copiii mai mari.Ce vremuri frumoase erau!
    Te imbratisez cu mare drag!

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Mai 2013

      Bună, Mihaela dragă!
      Mă bucură nespus de mult că îţi plac!
      Eu mi te şi imaginez, pentru că şi noi făceam la fel, ne făceam jucării din orice şi făceam fel de fel de improvizaţii care mai de care mai năstruşnice! Dar aşa în simplitatea noastră, rădeam şi eram fericiţi!
      Da, ai dreptate frumoase vremuri au fost şi ne-au rămas amintiri frumoase, după care crede-mă, tânjesc! Mi-e dor de cea fost cândva!
      Îţi mulţumesc mult de tot pentru gândul tău bun! Te imbrăţişez şi eu cu mult drag.
      O noapte liniştită îţi doresc, dragă Mihaela! 🙂

      Apreciază

  12. There is a wonderful touches in all of them, love shines…. Thank you dear Stefania, fascinated me again. Love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Mai 2013

      Thank you very much, dear Nia! Yes, you say so true, love shines!
      Glad that you like my post again!
      Have a wonderful evening! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  13. Thank you Stefania,
    A source of pleasure.
    Love,
    Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Iunie 2013

      Thank you very much, dear Micheline!
      I am so glad that you like my post.
      Have a wonderful day and many blessings!
      Big hugs, much love, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,997 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
