Orânduire

Pentru a vedea picturile cât mai confortabil, ~~dă click~~, pe fiecare imagine pentru mărire!

Dac-am trăi-n aceeaşi casă, în chilii vecine,
şi n-ai mai trece pe la mine,
nu aş putea să fac vreodată saltul
în consolare. Şi aş crede că trăim
departe, foarte departe unul de altul.

Dac-am trăi-n aceeaşi urbe, despărţiţi
prin câteva grădini şi printr-un murmur
De vale,
şi n-ai mai trece pe la mine
cu râsul tău şi cu luminile tale,
aş fi încredinţat că depărtare
nu-i alta mai cumplită şi mai mare.

Astăzi văd că de pe fluturi a căzut tot smalţul
de când tu pe la mine-anume
n-ai mai trecut. O, ce orând!
Mă mângâie un singur gând:
trăim în una şi aceeaşi lume.

Trăim în una şi aceeaşi lume. Prin urmare
nu suntem chiar aşa departe
unul de altul!
Ce gând cu adieri amare
când anul şi-a pierdut tot smalţul.

poezie de Lucian Blaga

Articol anterior
Articol următor

44 comentarii

  1. Another great profiling. Thanks Stefania. Have a great evening

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Mai 2013

      Thank you very much, Alastair! I am so joyful because you like my post again!
      Have a wonderful evening and you, Alastair! 🙂

      Apreciază

      • I always like your posts. Although I think I may have missed a couple 😉 Have a great Tuesday Stefania

        Apreciază

        • Stefania

           /  21 Mai 2013

          Thank you very much, Alastair! I am so glad to hear this!
          I’m so glad because you feel good here!
          Thank you again for your appreciation!
          Have a splendid evening and you, Alastair! 🙂

          Apreciază

  2. O încântare, Ștefania! Mi-a foarte plăcut 🙂 O seară frumoasă!
    Mihai

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Mai 2013

      Îţi mulţumesc mult de tot, Mihai!
      Mă bucur nespus de mult că ţi-a plăcut postarea mea din nou!
      O seară minunată îţi doresc şi eu, Mihai! 🙂

      Apreciază

  3. Noaptea asta pentru mine nu-i la fel. Din multe puncte de vedere si poate te-ai gandi ca e vorba de o masa luata tarziu care acum ma pune pe ganduri si care ma macina sau vreun gand straniu referior la vreo bazaconie de ce se intampla acolo afara in lumea asta in care ne integram. Adevarul e ca nu iau masa niciodata dupa ora 10, nu ma afecteaza nici bazaconiile de afara si poate nu m-ar afecta nici tentativa de relatie a barbatului care oscileaza intre 2 femei. Iar acum stiu ca se lafaie cu ea ca mai apoi, dimineata sa ma sune tot pe mine.
    Ma sperie groaznic furtunile, nu pot sa dorm in serile astea turbate poate si din cauza ca am pierdut pe cineva drag mie pe o vreme asemanatoare, nu stiu.
    Am intrat ca de obicei la tine sa imi trag putin sufletul. Sa gasesc iar linistea si Dumnezeule, esti ca o pata de culoare crede-ma! asta simt de fiecare data cand revin si patrund in lumile tale..
    multumesc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Mai 2013

      Îmi pare sincer rău, sourina, pentru situaţia neplăcută prin care treci! Mă gândesc că este tulburătoare.
      Nu sunt eu în măsură să-ţi dau sfaturi, nici nu-i corect şi nici moral s-o fac, însă, îmi asum acest risc şi sper să nu te supere sfatul meu.
      Eu cred că ar trebui să pui punct relaţiei cu acel bărbat, pentru că nu văd niciun rost să te consumi inutil, să-ţi risipeşti sentimentele inutil, când el îşi petrece nopţile cu o altă femeie… iar la tine vine când are chef sau poate chiar cu un scop anume, în niciun caz pentru că are sentimente profunde pentru tine… mă gândesc eu, altfel nu ar merge la o altă femeie şi nu te-ar face să suferi.
      Eu nu pot întelege genul ăsta de bărbaţi instabili, care zboară din floare în floare ( şi viceversa este valabilă )… Eu una n-aş putea şi nici n-aş accepta o astfel de relaţie atât de complicată. Ar însemna să-mi bat joc, eu, de mine însumi. Nu!, ce nu-i moral, nu-i moral.
      Acuma tu ştii cât de mult te-ai implicat emoţional, ca relaţia să mergă… eu zic că nu merită să-ţi risipeşti viaţa trăind în iluzii deşarte, sperând că mâine el se va schimba, iar mâinele acesta nu mai vine nicicând.
      Nu trebuie să-ţi fie teamă de furtuni, înfruntă-le, doar aşa vei învinge teama!
      Mă bucur nespus de mult că te simţi bine aici, în lumea mea! Întotdeauna eşti binevenită cu mult drag!
      Îţi mulţumesc şi eu, sourina, pentru vizită şi pentru aprecierea ta!
      O seară minunată îţi doresc, cu senin în suflet! 🙂

      Apreciază

  4. To visit your blog, is like to be in a fairy tales… or in another world… like a dreamy place… I love your selection (paintings, poem and music) they all become one impressive story of a post… Thank you dear Stefania, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Mai 2013

      Thank you very much, dear Nia! I am so glad that you like my post again and I am very happy because I feel good here in my world!
      Thank you again for your appreciation!
      Have a wonderful evening, dear Nia! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  5. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  20 Mai 2013

    Dear Stefania. Unique Art. Every painting bursting with sentiment and love. Super post. Wishing you a beautiful week. Much blessings. jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Mai 2013

      Thank you very much, Jalal, for your the appreciation! Indeed paintings are made from the highest quality level!
      Glad that you like my post again!
      Have a wonderful day and many blessings! Sincerely Ştefania! 🙂

      Apreciază

  6. DiaMar bucataria galbena

     /  21 Mai 2013

    Buna,draga Stefania!
    Frumoase picturi,frumoasa poezie!
    Cat de bine ma simt cand vin in „vizita” la tine,draga mea!
    O zi minunata iti doresc!
    Calde imbratisari!

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Mai 2013

      Bună, dragă Mihaela.
      Mă bucur mult de tot pentru că îţi plac postările mele şi mă bucur şi mai mult că te simţi bine, aici!
      Îţi mulţumesc din suflet pentru aprecierea ta!
      Te îmtrăţisez şi eu cu mult drag.
      O seară minunată îţi doresc, draga mea! 🙂

      Apreciază

  7. Minunate picturi!

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Mai 2013

      Mă bucur nespus de mult, Cristi, pentru că îţi plac picturile pe care le-am ales.
      Îţi mulţumesc mult de tot!
      O seară minunată îţi doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  8. Am mers de curand in vizita la o ruda a unei prietene.Are in fiecare camera cate 2 tablouri mari pictate de catre raposatul ei sot.Mai toate sunt in sau in preajma padurii(care este in spatele casei ei), si ma gandeam…ce mult mi-ar place sa am in casa un astfl de tablou.
    Acum vazand postarea ta, mi-am adus aminte ,,,minunate.

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Mai 2013

      O, ce frumos trebuie să fie! Sunt convinsă ca picturile sunt foarte frumoase. Peisajele pictate îmi plac şi mie foarte mult, dar şi portretele îmi plac de asemenea foarte mult!
      Mă bucur nespus de mult că îţi place postarea mea şi că ti-a trezit amintiri frumoase!
      Îţi mulţumesc mult, dragă tink3rbe11! O seară minunată îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  9. Picturile si poezia sunt minunate, pagina frumoas si estetic aranjata. Vise dulci 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Mai 2013

      Îţi mulţumesc din suflet, Ane, pentru aprecierea ta! Mă bucur mult că iţi place blogul meu!
      O seară minunată şi-o noapte divină îţi doresc, cu mult drag. 🙂

      Apreciază

  10. Calming and serene-just what I needed. thank you Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Mai 2013

      Thank you so much, dear Elena! I am so glad to hear this!
      I’m glad you feel comfortable here!
      Have a wonderful day, dear Elena! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  11. I nominated you for a Most influential blogger My sincerest congratulations to you ,Have nice day
    Maxima

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Mai 2013

      Thank you so much, Stefan, for your appreciation and for the nomination! I feel honored!
      Have a wonderful day and many blessings! Sincerely, Stefania! 🙂

      Apreciază

  12. Have nice weekend my dear friend ! with love maxima

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Mai 2013

      Thank you very much, Stefan! I also wish you a splendid weekend! With love Ştefania! 🙂

      Apreciază

  13. Frumosul si arta si-au facut casa la tine.O incantare,Stefania!Un gand bun la ceas de seara!

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Mai 2013

      Îţi mulţumesc foarte frumos, David, pentru aprecierea ta!
      Mă bucur mult că îţi place postarea mea!
      O seară minunată îţi doresc şi eu, David! 🙂

      Apreciază

  14. Stefania

     /  21 Mai 2013

    Lisa, Tusen takk for din forståelse og at du tenkte på meg for nominasjonen!
    Jeg føler meg beæret! Tusen takk!
    Ha en flott dag, og mange velsignelser! Store klemmer, mye kjærlighet, Stefania! 🙂

    Apreciază

  15. Stefania

     /  23 Mai 2013

    Tusen takk, kjære Lisa, for takknemlighet! Jeg føler meg beæret!
    Ha en flott dag, og mange velsignelser! Store klemmer, mye kjærlighet, Stefania! 🙂

    Apreciază

  16. Stefania

     /  5 Iunie 2013

    Tusen takk, Lisa for takknemlighet! Jeg føler meg beæret!
    Ha en flott dag! Store klemmer, mye kjærlighet, Stefania! 🙂

    Apreciază

  17. Stefania

     /  6 Iunie 2013

    Takk så mye Lisa, for din takknemlighet og takk for nominere meg! Jeg føler meg beæret!
    Ha en flott kveld! Store klemmer, mye kjærlighet, Stefania! 🙂

    Apreciază

  18. Stefania

     /  17 Iunie 2013

    Tusen takk, kjære Lisa, for din forståelse.
    Ha en flott dag! Store klemmer, mye kjærlighet, Ştefania! 🙂

    Apreciază

  19. Stefania

     /  18 Iunie 2013

    Takk, kjære Lisa, for takknemlighet!
    Ha en flott kveld og mange velsignelser!
    Store klemmer, mye kjærlighet, Stefania! 🙂

    Apreciază

  20. Stefania

     /  25 Iunie 2013

    Tusen takk, kjære Lisa, for takknemlighet!
    Jeg håper du får en flott dag, og mange velsignelser! Store klemmer, mye kjærlighet, Stefania! 🙂

    Apreciază

  1. Mange nominasjoner | Ta hendene til din kjære – se på dem og hold dem hardt Disse hendene skal du følge, leie og lede. Du skal få føle på varmen fra dem og kjenne en inderlig glede. De skal stryke deg og de skal holde rundt deg – de er ikke skap
  2. Award igjen!💗 Så koselig💗 | Ta hendene til din kjære – se på dem og hold dem hardt Disse hendene skal du følge, leie og lede. Du skal få føle på varmen fra dem og kjenne en inderlig glede. De skal stryke deg og de skal holde rundt deg – d
  3. Award | Ta hendene til din kjære – se på dem og hold dem hardt Disse hendene skal du følge, leie og lede. Du skal få føle på varmen fra dem og kjenne en inderlig glede. De skal stryke deg og de skal holde rundt deg – de er ikke skapt for å sår
  4. Award | Ta hendene til din kjære – se på dem og hold dem hardt Disse hendene skal du følge, leie og lede. Du skal få føle på varmen fra dem og kjenne en inderlig glede. De skal stryke deg og de skal holde rundt deg – de er ikke skapt for å sår
  5. Award💗💗💗 | Ta hendene til din kjære – se på dem og hold dem hardt Disse hendene skal du følge, leie og lede. Du skal få føle på varmen fra dem og kjenne en inderlig glede. De skal stryke deg og de skal holde rundt deg – de er ikke skapt
  6. Award | Ta hendene til din kjære – se på dem og hold dem hardt Disse hendene skal du følge, leie og lede. Du skal få føle på varmen fra dem og kjenne en inderlig glede. De skal stryke deg og de skal holde rundt deg – de er ikke skapt for å sår
  7. 😃💗awards💗 | Ta hendene til din kjære – se på dem og hold dem hardt Disse hendene skal du følge, leie og lede. Du skal få føle på varmen fra dem og kjenne en inderlig glede. De skal stryke deg og de skal holde rundt deg – de er ikke skap
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 386,994 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
