Oricât de drăgăstoasă ţi-e iscusita limbă…. (Sonet CLXXXI)

Oricât de drăgăstoasă ţi-e iscusita limbă,
Ştiu când mă minţi, cu toate ce-mi spui şi faci pe plac,
Neaşteptat culoarea privirilor se schimbă
şi ochii tăi o clipă se bâlbâie şi tac.

Cât mi-eşti de drag atuncea! Cum îţi iubesc minciuna!
Întreg te afli-acolo, tu, cel adevărat,
Tu, candid plin de vicii, amestecând într-una
Păcatul ce luceşte ca aurul curat…

Și nici o vină… Răul sub tine-i calul sprinten,
Sfărâmă stavili, inimi, să zboare unde-i ceri,
În coastele Iubirii cruzimea-i ager pinten,

Stau bine stropii roşii pe negrele plăceri,
Şi-ademenind lumina cu îngerii-ţi perfizi,
În iadul tău tragi cerul şi astfel mi-l deschizi…

sonet de Vasile Voiculescu

Articol anterior

38 comentarii

  1. Oooo pasiune 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Așa este, Doru. Pasiunea este vitală în toate! Fără pasiune nimic măreț nu se poate înfăptui.
      Mă bucur mult de tot că îți place alegerea mea.
      Îți mulțumesc mult de tot. O zi minunată îți doresc, Doru! 🙂

      Apreciază

  2. superb dansul

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Da, așa este, Răzvy! Mă bucur mult ca îți place! Eu, ador tangoul, iar acest clip e favoritul meu și te poartă prin toate stările sufletești,… așa cum îmi place mie! Excepțional realizat!
      Îti mulțumesc mult! O zi minunată iti doresc Razvy! 🙂

      Apreciază

      • Mie mi ar place foarte mult sa stiu sa dansez 😀 Din pacate nu am mers la dans cand eram mic desi aveam posibilitatea.Acum cred ca e tarziu.O seara minunata si tie.

        Apreciază

        • Stefania

           /  6 Mai 2013

          Dar nu e timpul pierdut, Razvy. Nu te descuraja. Poți să mergi la dans oricând. Poate că nu vei reuși să devi un dansator profesionist, însă, poți fi un bun dansator și-un excelent partener de dans, pentru iubita ta! E minunat când sincronizarea este perfectă între parteneri!
          Îți mulțumesc mult pentru gândul tău bun. O seară minunată îți doresc și eu! 🙂

          Apreciază

  3. Love them pictures and that video .. the Tango Flamenco is such a sexy dance.

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Thank you very much, Alastair!
      I am very glad you like my post again!
      This post is totally my favorite!
      Have a wonderful day, Alastair! 🙂

      Apreciază

      • I love it. I like the way the kids at the back are watching.

        Apreciază

        • Stefania

           /  6 Mai 2013

          Yes, for children who are in the back, is a very pleasant surprise! They were very impressed with this passionate dance.
          I am glad that you like very much for it!
          Thank you again, Alastair! 🙂

          Apreciază

  4. ane

     /  6 Mai 2013

    Păcatul ce luceşte ca aurul curat…:) Frumoasa postarea si video. Multumesc Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Mă bucur mult de tot că îți place alegerea mea, Ane!
      Îți mulțumesc mult de tot! ( e postarea mea favorita … și mai am câteva postări dintr-astea, fierbinți… așa pentru sufletul meu)
      Eu îți mulțumesc mult, Ane. O zi minunată îți doresc! 🙂

      Apreciază

  5. melanietoulouse

     /  6 Mai 2013

    Wow, Miss Stephanie! 🙂 Ma uimesti, nu alta! 🙂 Totu’-i minunat, iar tangoul ramâne cel mai sensual dans, olé! 🙂 So, let’s tango! 🙂
    http://incaunipocrit.wordpress.com/2012/11/23/sa-pui-ca-semn-o-floare-la-fereastra/
    O seara însorita si senina, ca aici… 🙂 Cu drag, Mélanie

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Vă mulțumesc din suflet, doamna Melanie, pentru aprecierea dumneavoastră. Mă bucur nespus de mult că vă place postarea mea.
      Așa este, doamna Melanie, e cel mai pasional dans și va tramane pentru totdeauna! Eu, ador tangoul!
      O seară minunată vă doresc și eu, doamna Melanie cu multe bucurii! Trimit îmtrătișări calde spre dumneavoastră, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  6. Pasiune,tandrete a lor frumusete! :)Hristos a Inviat! Sarbatori Fericite!

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Adevărat a Înviat!

      Îți mulțumesc mult de tot David, pentru superba melodie, am ascultat-o cu bucurie, îmi place mult!
      Mă bucur că îți place postarea mea.
      O seară minunata îți doresc si eu și sărbatori minunate în continuare! 🙂

      Apreciază

  7. Atat de fina pasiunea ta! Convertesti trairi in imagini deloc apuse, iar poeziei ii dai aripi, doua chiar!

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Îți mulțumesc mult de tot, Cosmin, pentru aprecierea ta! ( „convertesc” ce și cum mă simt) 🙂
      Mă bucur mult de tot că îți place postarea mea!

      Așa este, artistul de origine chinez, este contemporan cu noi, este născut în anul 1974, în Taipei, Tawain.
      O seară minunată îți doresc, Cosmin! 🙂

      Apreciază

  8. It is simply exquisite. More beauty. Thank you Stefania.
    Big hugs and love,
    Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Thank you, dear Micheline!
      I’m so glad you like my post again!
      Indeed paintings are extremely well made, masterpieces of art!
      Have a wonderful day dear Micheline! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  9. So beautiful so beautiful…. Thank you dear Stefania, this is another great post and your selections are amazing. I love Tango… Have a nice day, love you, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Thank you. Thank you very much, dear Nia!
      I’m so glad you like my post again! I’m really glad that you feel good here!
      Oh yeah! I know you love tango! I also love tango!
      Have a wonderful day, dear Nia! Big hugs, much love, Stefania!:)

      Apreciază

  10. Superb! trebuie sa iti spun ca faci niste combinatii extraordinare intre imagine si sunet. Muzica lui Armik, filmul cu Banderas, care e excelent, unul din cele mai expresive filme ale lui, chiar daca nu e cotat ca unul dintre cele mai bune roluri, pasiunea din picturi … toate creaza o atmosfera fierbinte 🙂
    Tangoul exprima senzualitate prin toti porii, ca sa zic asa. il ador. Mi-as dori tare mult sa invat sa dansez tango argentinian. Ala e cel mai senzual. E senzualul la superlativ 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Îți mulțumesc mult de tot, Tina, pentru aprecierea ta! Mă bucur nespus de mult că îți place postarea mea. În general picturile sunt factorul decizional în alegerea melodiei, însă totul depinde și de starea mea spirituală, uneori mă las dominata și condusă de sentimente… și nu-i prea bine.
      Eu ador tangoul. E dansul meu favorit. Mai am câteva postări dedicate lui.
      Tangoul nu-i greu de dansat, totul este să asculți muzica cu inima și să lași muzica să-ți patrundă în toate celulele corpului și apoi s-o lași să-ți coordoneze mișcările…
      Oh, și mie mi-ar placea foarte mult să știu dansa tango argentinian.
      O seară superbă îți doresc, Tina, cu mult drag. 🙂

      Apreciază

  11. Ole! Such heat Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Mai 2013

      Thank you very much, dear Elena! Oh yes, I chose hot scenes for painting and video!
        Sometimes I feel that!
      Warm wishes, dear Elena! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  12. jalal michael sabbagh.http//gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  6 Mai 2013

    Sensational post. Lation Dance The Flamengo so passionate and firy. The prtraits are compolet with the videos. Best regards, and Blessings. Jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Mai 2013

      Thank you very much, Jalal! I’m so glad you like my post.
        Regards, Stefania!

      Apreciază

  13. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  7 Mai 2013

    Sensational post.The portrait are so vivid .The painter is a great artist .The charictars can talk.The Flamingo is firy dance by latinos.THe video is exquisit.l enjoyed it a lot.With admiration jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Mai 2013

      Thank you very much, Jalal! Yes, the paintings are extremely well made, Chinese painter, Tony Chow is very talented. The video is also amazing! Tango is the most sensual and passionate dance a lot many, impressive!
        Have a wonderful day, Jalal and many blessings! Regards, Stefania!

      Apreciază

  14. Deosebite imagini!

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Mai 2013

      Adevărat spui, Cristi! Mă bucur nespus de mult că îți plac picturile.
      Îți mărturisesc sincer, pe mine pur și simplu m-au cucerit. Și vreau să-ți spun că am fost uimită nu numai de calitatea lucrărilor ci și de stilul de lucru al artistului chinez Tony Chow, care abordează aproximativ același stil creativ, cu cel al artistului argentinian Fabian Perez, cu ale cărui lucrari am cel putin două postări.
      Îți mulțumesc mult, Cristi! O zi superbă îți doresc! 🙂

      Apreciază

    • Stefania

       /  7 Mai 2013

      Vă mulțumesc mult dragilor, Diana și Dan, pentru aprecierea voastră!
      O zi splendidă vă doresc! 🙂

      Apreciază

  15. I like this so much. Hawe nice day.

    Apreciază

    • Stefania

       /  8 Mai 2013

      Thank you very much, Stefan!
      I’m so glad you like my post!
      Have a wonderful day and you Stefan! 🙂

      Apreciază

  16. Felicitări din toată inima pentru această livadă spirituală!
    Pr.Dr.Dumitru Ichim
    Kitchener, Ontario

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Mai 2013

      Bine aţi venit, domnule Pr.Dr.Dumitru Ichim, aici, în colţişorul meu drag!
      Mă bucur nespus de mult că vă place ceea ce aţi găsit aici. Întotdeauna sunteţi binevenit cu mult drag!
      Îmi cer mii scuze pentru întârzierea cu care răspund, însă abia acum am reuşit să ajung aici!
      O seară minunată vă doresc, domnule Pr.Dr.Dumitru Ichim ! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,997 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
