Eu fără tine

12

Şi brusc am înteles că fără tine
Nici eu în toate minţile nu sunt,
Să fug şi să mă-ntorc aici îmi vine,
Să nu-mi mai aflu locul pe pământ.

Atât de grabnic mi-ai intrat în sânge,
Atât de mult trăieşti în sinea mea,
Încât şi zgâriindu-mă n-aş plânge,
Temându-mă că-n stropi te pierd cumva.

Nu este primăvară nicăierea,
Cu muguri morţi paltonul ţi-l închei.
Cu fierea primăverii caut mierea,
Iar tu exişti, iubito-n locul ei.

Şi brusc am înteles că fără tine,
Eu însumi mor şi nu pot învia,
Deşi am fost născut, cum ştii prea bine,
Ca să te apăr şi-mpotriva ta!

poezie de Adrian Păunescu

Articol anterior

28 comentarii

  1. Great selections… I love Paco de Lucia, Thank you, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Mai 2013

      Thank you very much, dear Nia!
      I’m so glad you like my post! I adore him Paco de Lucia!
      Have a wonderful evening, dear Nia! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  2. Great again Stefania. Have a wonderful Sunday

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Mai 2013

      Thank you very very much Alastair!
      I’m so glad you like my post!
      Have a wonderful evening, Alastair! 🙂

      Apreciază

  3. Superba interpretarea lui Paco da Lucia. Unul din cei mai mari interpreti de chitara clasica. o combinatie reusita cu poezia lui Adrian Paunescu. frumos. mi-a placut.

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Da, adevărat spui, Tina. Eu ador interpretările lui, Paco da Lucia, iar Adagio, este favorita mea. Şi vreu să-ţi spun că, Adrian Păunescu, de asemenea este poetul meu favorit!
      Mă bucur nespus de mult ca ţi-a plăcut postarea mea. Îţi mulţumesc din suflet pentru aprecierea ta.
      O zi superbă îţi doresc, Tina! 🙂

      Apreciază

  4. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  5 Mai 2013

    Exquisit portraits .The themes ,love ,serenade,marriage proposal .So much beauty you bring Stefania to our days.Sincerely jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Yes, you say so true Jalal! Very nice romantic scenes illustrating artist, perhaps there were marriage proposals.
      I’m so glad you like my post.
      Thank you so much, Jalal. Regards Stefania! 🙂

      Apreciază

  5. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  6 Mai 2013

    Coceierto Aranjuez is one of mein and my wife’s favorate of all time .We love classical music but this one has a sweet flavor.Blessings.jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      I am so glad that Paco da Lucia is your wife’s favorite. I love classical music … is my favorite. I hope listening to this beautiful song here. Warm wishes for your wife!
      Thank you again for such beautiful words to me!
      Have a wonderful day and many blessings, Jalal for you and your entire family! Regards Stefania! 🙂

      Apreciază

  6. frumoasa intepretare a melodiei !

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Adevărat spui, e şi favorita. Mă bucur mult de tot că îţi place şi ţie!
      Îţi mulţumesc mult pentru gândul ce mi l-ai împărtăşit.
      O zi superbă îţi doresc, blogulunuiconcitadin! 🙂

      Apreciază

  7. Alin Fazakas

     /  6 Mai 2013

    awsome, like aleays 🙂
    sper că am scris bine 😀

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      🙂 M-ai făcut să zâmbesc, Alin, şi-ţi mulţumesc mult.
      Nuu, nu ai scris bine, îmi place gluma ta mult. Aşa ca un nevorbitor nativ de Limbă Engleză, mi-am permis să te corectez puţin (awesome, like always) glumesc desigur, am înţeles ce-ai vrut să spui. 🙂
      Îţi mulţumesc mult pentru aprecierea ta. O zi superbă îţi doresc, Alin! 🙂

      Apreciază

  8. Minunata alegere draga Stefania! Imi plac mult aceste lucrari!
    O saptamina minunata draga mea!

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Îţi mulţumesc din suflet, dragă Melly. Mă bucur mult de tot că iţi plac alegerile mele.
      O săptămână minunată îţi doresc şi eu, dragă Melly. 🙂

      Apreciază

  9. ane

     /  6 Mai 2013

    supeeeerb!

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Îți multumesc mult de tot, Ane, pentru aprecierea ta!
      O zi plină cu bucurii îți doresc, Ane! 🙂

      Apreciază

  10. The joy of village life. Lovely.

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Mai 2013

      I thank you very much, dear Elena! I’m so glad you like my post!
      Have a wonderful day and many blessings! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  11. Picturi cu veselie si voie buna. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Mai 2013

      Așa este, Cristi. Mă bucur mult de tot că îți place postarea mea.
      Îți multumesc mult. O zi minunată îți doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  12. popescu daniel

     /  30 Mai 2013

    Multumesc din suflet ca existi,esti minunata pentru ceea ce ai facut pe acest blog,sa te ocroteasca Dumnezeu si sa faci in continuare ceva atat de minunat.Pur si simplu dintr-o intamplare dupa o seara in care am ascultat cuvintele sfantului Arsenie Boca si ale doctorului Dragos Argesanu am dat de aceasta comoara de blog.Fata draga esti minunata,cum ai putut tu sa alegi tablourile astea fantastice,muzica dumnezeiasca pe care ai ales-o facand o selectie de suflet si ca sa ne dai complet pe spate ai ales si niste versuri superbe ale unui poet inegalabil ca Adrian Paunescu.Tu chiar existi cu adevarat?Nu imi vine sa cred ca intr-o lume mizerabila si intr-o tara care isi pierde moralitatea zilnic mai vietuiesc fiinte ca tine.Multumesc.Pur si simplu ramai fara cuvinte in fata alegerilor tale si mai ales ca ai selectat tu din multe parti acele tablouri minunate si nu ai pastrat pozele pentru tine ci le-aI pus aici sa le vada si altii,muzica aleasa este fantastica si imbii clasicul cu modernul cu o delicatete a gustului iesita din comun.Maximele zilei sunt minunate .Iti pot dori numai bine ,sanatate,atat tie cat si familiei care a format si care are un asemenea membru .Felicitari si sarutari de maini,Multumesc.
    P.S.Daca nu va inoportunez as dori din suflet sa-mi trimiteti pe mail cand postati asemnea minuni.
    Scuzati-ma ca poate am gresit scriindu-va fara sa va cunosc dar mi-ati creat o bucurie prin comoara gasita pe blogul dumneavoastra.Voi incerca sa va trimit o colectie de poze cu tablouri salvate de mine de pe mai multe site-uri de profil care cred ca ar sta mai bine aici decat intr-un fisier din calculatorul meu.Un om frumos la suflet poate alege asemenea lucruri si ma bucur sa constat ca inca exista minunii.
    Cu simpatie
    Dan Popescu

    Apreciază

    • Stefania

       /  31 Mai 2013

      Bine aţi venit, aici, în lumea mea, domnule Dan Popescu,
      Vă mulţumesc din suflet pentru aprecierea dumneavoastră. Mă bucur nespus de mult că vă place ceea ce aţi găsit aici. Oricând sunteţi binevenit, cu mult drag!

      Nu aveţi pentru ce să vă cereţi scuze, nu vă îngrijoraţi de asta, eu sunt o persoană comunicativă.

      Dacă aţi bifat cele doua căsuţe, de sub fereastra unde aţi scris comentariul, pe viitor o să fiţi anunţat prin e-mail, de următoarele comentarii dacă vor mai exista, de asemenea veţi fi anunţat şi de următoarea postare!

      Vă mulţumesc mult pentru propunearea dumneavoastră de a-mi trimite tablouri, însă, sper să nu vă supăraţi, deocamdată am resursele mele, încât nu reuşesc să le selectez şi să fac postări deorece, timpul meu liber este destul de limitat şi vă rog frumos să nu vă supăraţi.
      Poate cu timpul o să vă creaţi dumneavoastră un blog, chiar mi-ar plăcea să se întâmple acest lucru!

      Vă mulţumesc încă o dată pentru aprecierea dumneavoastră şi pentru frumoasele dumneavoastră cuvinte pe care mi le-aţi adresat, iar eu vă recomand cu încredere, să vizitaţi şi blogurile prietenilor mei bloggeri care sunt nişte oameni minunaţi, şi care zilnic ne întâmpină cu postări interesante, incitante şi atractive şi cu siguranţă veţi fii fascinat de ceea ce veţi găsi şi pe blogurile lor.
      Vă mai aştept aici, domnule Dan Popescu. O seară minunată vă doresc! 🙂

      Apreciază

  13. A happy world.
    Thank you, Stefania.
    Love,
    Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Iunie 2013

      Yes it is! Thank you very much, dear Micheline!
      Have a wonderful day and many blessings!
      Big hugs, much love, Ştefania! 🙂

      Apreciază

  14. Ritiu Maria

     /  11 Iunie 2013

    Minunat, cuvintele sunt prea comune pentru a spune ce am simtit vazand picturile, citind versurile si ascultand muzica, toate alese de tine, cu multa grija si cu multa sensibilitate.
    Meriti toate laudele pentru ce faci si pentru ca impartasesti cu noi frumusetile descoperite de tine.
    Mi-ai facut seara mult mai placuta si sunt acuma, intr-o forma sufleteasca mai buna, doar pentru ca te-am „intalnit”.
    Dumnezeu sa te ocroteasca si sa te ajute in tot ceea ce faci.
    Un gand bun si multa sanatate iti transmit, cu mult drag.

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Iunie 2013

      Vă mulţumesc din toată inima mea, doamna Maria, pentru aprecierea dumneavoastră.
      Mă bucur nespus de mult că vă simţiţi bine aici!
      Toate gândurile dumneavoastră bune pentru mine vi le întorc înmiit! O seară minunată vă doresc, doaman Maria! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 386,994 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
