Rugă pentru Duminica Floriilor

Dezleagă-mă, Părinte, de ce-am jurat să fiu
Şi iartă-mă că-n viaţă n-am fost decât ce sunt –
Un cântec prea devreme, sau poate prea târziu,
Un ropot scurt de ploaie
Şi-un mic vârtej de vânt…

Dezleagă-mă de vina de-a fi-ncercat să fac
Granit din cărămidă
Şi bronz din băligar,
Colan de pietre scumpe din sâmburi de dovleac
Şi-un Pegas cu-aripi duble din clasicul măgar…

Şi iartă-mă că-n viaţă n-am fost decât aşa
Cum te-am văzut pe tine –
C-aşa credeam că-i bine!…
Dar azi, când văd că-i altfel de cum am vrut să fie,
Stropeşte-mi ochii, Doamne, cu stropi de apă vie,
Retează-mi mâna dreaptă
Şi pune-mi strajă gurii,
Alungă-mi nebunia din scoarţele Scripturii
Şi-apoi desprinde-mi chipul de pe icoana Ta
Şi fă să uit c-odată am fost şi eu ca Tine!…

poezie de Ion Minulescu

Articol anterior
Articol următor

60 comentarii

  1. So much innocence and beauty.
    Big hugs and love,
    Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  27 Aprilie 2013

      Thank you so much, dear Micheline!
      I am very glad you like my post again! Because I am an Orthodox Christian, in my country today it celebrates Palm Sunday – Jesus’ entry into Jerusalem, because May 5, celebrate the resurrection of Jesus, Easter Holidays!
      Have a wonderful day and many blessings.
      Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. These are wonderful. The detail in their faces are amazing. Plus the artist uses the fuller figure woman as well.

    I hope this comes out right:

    Acestea sunt minunate. Gradul de detaliere la fețele lor sunt uimitoare. Plus artistul folosește femeia Fuller figura, de asemenea.

    Apreciază

    • Stefania

       /  27 Aprilie 2013

      Thank you so much, Alastair!
      I am very glad you like my post! Indeed artist has paid particular attention to detail and used in his paintings two important elements that symbolize beauty: woman and flowers! Thank you very much for talking to me in Romanian! I really appreciate it!
      Have a wonderful day and many blessings, Alastair! Regards Stefania! 🙂

      Va multumesc foarte de mult, Alastair!
      Eu sunt foarte bucuroasa pentru ca va place postarea mea! Intr-adevar artistul a acordat o atentie deosebita detaliilor si a folosit in picturile sale cele doua elemente importante care simbolizeaza frumusetea: femeia si florile !
      Va multumesc foarte mult pentru incercarea dumneavoastra de-a vorbi cu mine in Limba Romana! Apreciez foarte mult acest lucru!
      Ai o zi minunata si multe binecuvantari, Alastair! Cu stima, Stefania! 🙂

      Apreciază

  3. Cele mai frumoase picturi florale! Felicitari pentru postrea frumoasa de Sarbatoarea Floriilor, intrarea lui Isus in Ierusalim. O Duminica cu ramuri binecuvantate.

    Apreciază

    • Stefania

       /  27 Aprilie 2013

      Iti multumesc foarte mult, Ane, pentru aprecierea ta. Intr-adevar aceste picturi sunt deosebite.
      Asa este, e mare sarbatoare pentru noi credinciosii ortodoxi, celebram in Duminica Floriilor, an dupa an, intrarea lui Isus in Ierusalim.
      Iti multumesc din suflet pentru gandul tau bun. Sa dea Dumnezeu sa avem si eu si tu si noi toti o Duminica binecuvantata!
      O noapte linistita iti doresc, Ane! 🙂

      Apreciază

  4. Superbe versurile lui Minulescu, iar „oceanul” ala de flori e o incantare pentru ochi.

    Apreciază

    • Stefania

       /  27 Aprilie 2013

      Iti multumesc mult, Tina!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea! Da, sunt de acord cu tine,… florile sunt cuceritoare!
      O noapte linistita iti doresc, Tina, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  5. Am intrat acolo, am simțit mirosul, am dansat și m-am pierdut pe străzi…acum vreau să mă întorc…poate prin viitorul tău post. Mulțumesc! Melodia împreună cu poezia și imaginile m-au impresionat până la lacrimi… fii binecuvântată, Ștefi! O duminică superbă!

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Aprilie 2013

      Ma bucur mult de tot, Mihai, ca te-ai simtit bine pe, strazile pariziene incarcate de culoare si miresme, cu femei foarte frumoase si-o sumedenie de flori care mai de care mai frumoase, ilustrate de artist.
      Ma bucur mult de tot ca iti place postarea mea. Iti multumesc mult de tot pentru gandul tau bun.
      O zi minunata cu multe binecuvantari iti doresc si eu, Mihai! 🙂

      Apreciază

  6. Nu pot să nu remarc dincolo de mesajul religios al postării motivul pentru care femeile sunt asemănate cu florile și asta se datorează numai artistului care a redat totul atât de real, curat, frumos. Îți mulțumesc că mi l-ai făcut cunoscut pe Louis Marie Schryer cunoscut, e o plăcere să văd selecțiile picturilor alese de tine.

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Aprilie 2013

      Asa este, Ina, artistul francez a acordat o atentie deosebita detaliilor, iar lucrarile sale sunt adevarate capodopere, si in prim plan a fixat cele doua elemente care simbolizeaza frumusetea: femeia si florile!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea!
      Mie imi plac foarte mult poeziile lui, Ion Minulescu si mi-a fost atat de greu sa fac acesta alegere intre „Rugă pentru Duminica Floriilor” si „Ruga pentru ultima ruga” pe care cu siguranta o cunosti si am vrut ca postarea sa duca simbolic spre sarbatoarea ce-o celebram astazi, intrarea lui Isus in Ierusalim.

      Dă-mi, Doamne, binecuvântarea Ta,
      Să pot intra-n Ierusalim şi eu, cândva,
      Ca şi Cristos, călare pe măgar,
      În înflorita lună-a lui florar !…

      Dă-mi bucuria să mă văd trădat
      Ca fiul Tău —
      De Iuda sărutat —
      Şi, ca să-mi pot îndepărta sfiala,
      Dă-mi buzele Mariei din Magdala…

      Cum nu sunt decât scribul cărturar,
      Dă-mi, Doamne, spor la minte —
      Nu lipsă la cântar…
      Ia-mi inima şi-aruncă-mi-o la câini,
      Şi-n locul ei dă-mi patru ochi
      Şi zece mâini…

      Dă-mi zborul râdunicii peste mări,
      Să-mi ducă scrisul dincolo de zări,
      Şi-n ciocnetul de cupe —
      La beţie —
      Dă-mi darul să schimb vinu-n apă vie.

      Dă-mi învierea morţilor din mine
      Să-mi pot lega viaţa, prin ea, numai de Tine —
      Nu să-mi reneg stăpânul, ca Petre-n sărbători.
      Când va cânta-n ogradă cocoşul de trei ori.

      Iar dac-o fi să mor şi eu, ucis
      De cei care n-au înţeles încă ce-am scris,
      Dă-mi, Doamne, binecuvântarea Ta,
      Să pot muri, ca şi Cristos, pe Golgota !…

      poezia: Ruga pentru ultima ruga, de Ion Minulescu

      Si eu iti multumesc mult de tot, Ina, pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      O duminica minunata cu multe binecuvantari iti doresc, Ina, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

      • Inițial, după nume am crezut că e vorba de o pictoriță dar am văzut că e de fapt un bărbat și se pare că nu doar femeile sunt atât de atente la detaliile semenelor; detalii și amănunte atent și plăcut redate. Am fost tentată să zic că îmi place mai mult ce-a de a doua poezie însă am recitit-o și pe prima așa că le pun pe amandouă pe aceiași treaptă și îți mulțumesc pentru că mi le-ai împărtășit alături de urarile frumoase pe care mi le-ai făcut și pe care ți le întorc cu drag.

        Apreciază

        • Stefania

           /  28 Aprilie 2013

          Si eu sunt uluita de fiecare data de artistii barbati, care acorda o atentie deosebita detaliilor si realizeaza picturi la cel mai inalt nivel calitativ, incat cu greutea si doar pentru ca este mentionat poti realiza ca este o pictura sau o fotografie si am cateva postari ale unor atisti care au astfel de lucrari, cum ar fi aristi, Lee Bogle, Collin Bogle, Rob Hefferan…
          Ma bucur mult ca iti place si cea de-a doau poezie. Cu greu am facut aceasta alegere pentru ca ambele imi plac ambele, sunt atat de profunde si ambele ma indeamna la meditatie.
          Iti multumesc din suflet pentru gandul tau bun.
          O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata iti doresc, Ina, cu mult drag. 🙂

          Apreciază

  7. Frumoasa alegere de Florii, Stefania draga! O adevarata incantare! La multi ani tuturor florilor din viata ta! O duminica frumoasa iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Aprilie 2013

      Iti multumesc din suflet, draga Alina pentru aprecierea ta! Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea!
      La multi ani, fericiti!, le doresc si eu tuturor florilor din viata si tie multe bucurii impreuna cu toti cei dragi ai tai!
      O duminica binecuvantata iti doresc, draga Alina! 🙂

      Apreciază

  8. O duminica frumoasa draga Stefania! Iti multumesc pentru picturile frumoase pe care le-ai postat! Te pup 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Aprilie 2013

      Iti multumesc din suflet, draga Melania!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea.
      Te pup si te imbratisez si eu cu mult drag!
      O duminica binecuvantata iti doresc, draga Melania! 🙂

      Apreciază

  9. lisaelskerarvid

     /  28 Aprilie 2013

    Så vakre bilder 😊💕💕💕 Åssen er det med deg kjære😊

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Aprilie 2013

      Jeg er så glad du likte innlegget mitt, kjære Lisa! Takk så mye.
      Ha en flott søndag. Store klemmer, mye kjærlighet, Stefania! 🙂

      Apreciază

  10. Buna,Stefania!Sublim! O dedicatie pentru o zi de Florii!

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Aprilie 2013

      Buna, David! Ma bucur nespus de mult c iti place postarea mea!
      Iti multumesc din suflet pentru dedicatie. E foarte frumoasa melodia. Am ascultat-o cu bucurie si incantare!
      O zi minunata iti doresc, David si-o noua saptamana binecuvantata! 🙂

      Apreciază

  11. melanietoulouse

     /  28 Aprilie 2013

    Multumesc pentru minunatele tablouri florale, Stefania draga… parca-s imagini vii! Iar pe Minulescu cel francofon si francofil, influentat de simbolistii francezi, îl iubesc din liceu, mai ales c-a petrecut câtiva ani si la Pitesti, desi a preferat Parisu’… 🙂 Daca vei avea timp si interes, volià: 🙂
    http://incaunipocrit.wordpress.com/?s=minulescu&submit=Search
    – – –
    Sunt agnostica, dar respect credinta semenilor mei… Stii cu siguranta ca atât catolicii cât si protestantii – din toata lumea, deci si cei din Ardeal, au sarbatorit Pastele pe 31/3… Mama mea(RIP) avea prenume de floare si adora toate florile, casa-i era mereu plina de plante verzi si flori! O duminica însorita si înflorita, afar’s si-n suflet! Sanatate deplina, curaj, optimism!
    Cu drag, Mélanie…<3

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Aprilie 2013

      Ma bucur nespus de mult, doamna Melanie ca va place postarea mea. Mie imi plac foarte mult poeziile lui Ion Minulescu.
      Am sa vin cu mult drag, va multumesc foarte mult.

      Si eu respect credinta fiecarei persoane. Mi-ar fi placut ca bisericile sa ajunga la un consens si Sarbatorile Pascale sa le celebreze toti credinciosii deodata, asemeni Craciunului. Imi pare rau ca exista aceste mari diferente.
      Imi pare rau pentru mama dumneavoastra. Si mamica iubeste florile si are multe flori, dar cel mai mult si mai mult dintre toate florile, ii plac muscatele,.. vara, pervazele terasei si-ale ferestrelor sunt pline cu muscate majoritatea rosii, acestea ii plac dumisale cel mai mult.
      Va multumesc din suflet pentru gandul dumneavoastra bun. Va imbratisez cu mult drag. O duminica minunata va doresc doamna Melanie, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

      • melanietoulouse

         /  28 Aprilie 2013

        Draga mea, poate ecumenismul se va realiza peste zeci de ani… cert e ca se exista o singura religie crestina cu 3 confesiuni: catolica, protestanta(reformata) si ortodoxa. Dupa câtiva ani de studii bilbice, aici si-n USA, sunt agnostica, dar am multe afinitati cu protestantii(reformatii)… 🙂
        Ce-i trist si uneori dramatic e ca atât religia, cât si politica pot supara si chiar desparti definitiv, din pacate si din nefericire… toate „relele” provin de la ignoranta, neinformare, necunoastere si intoleranta. Sanatate si-o seara placuta alaturi de mama ta, draga Stefania… îmi permit sa va îmbratisez cu drag, Mélanie…<3

        Apreciază

        • Stefania

           /  28 Aprilie 2013

          Asa este, doamna Melanie, aveti perfecta dreptate in totate si subsriu spuselor dumneavoastra.
          Va multumesc din tot sufletul meu pentru gandul dumneavoastra bun.
          O seara minunata va doresc doamna Melanie. Si eu trimit imbratisari calde si prietenesti spre dumneavoastra cu mult drag! 🙂

          Apreciază

  12. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  28 Aprilie 2013

    Hello Stefania dazzling post with the love,and cellebrations the flower Ladies offer to give to others.The paintings are superb,the music is outstanding. Regards.jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Aprilie 2013

      Hello, Jalal!
      I’m so glad you like my post. Yes, today in my country celebrates Palm Sunda, entry of Jesus into Jerusalem , and I am dedicated to this posting this very important day for Orthodox Christians. Next Sunday, on 5Mai in my country celebrates Easter – the resurrection of Jesus!
      Have a wonderful day and a new week with many blessings, Jalal.
      Regards Stefania! 🙂

      Apreciază

  13. Frumoasă postarea ta de Florii, dragă Ştefania! Numai picturi înfloritoare şi chipuri zâmbitoare! Iar poezia lui Minulescu…deosebită! Nu ştiam că are şi astfel de creaţii cu caracter religios.
    Îţi doresc o duminică de Florii cât mai frumoasă, alături de cei dragi! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Aprilie 2013

      Ma bucur nespus de mult, Alex, ca iti place alegerea mea pentru astazi.
      Ion Minulescu are chiar doua poezii cu caracter religios, una dintre ele am postat-o intr-un comentariu, fiind vorba de poezia: Ruga pentru ultima ruga” cand ma destainuiam, Inei ca nu stiam ce alegere sa fac, pentru ca ambele poezii imi plac mult de tot.
      Iti multumesc din suflet pentru gandul tau bun. O seara minunata iti doresc, Alex, impreuna cu toti cei dragi ai tai si-o noua saptamana binecuvantata! 🙂

      Apreciază

  14. Minunate alegeri!

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Aprilie 2013

      Ma bucur nespus de mult ca iti plac alegerile mele, Cristi!
      Iti multumesc mult pentru aprecierea ta!
      O seara minunata iti doresc, Cristi si-o noua saptamana binecuvantata! 🙂

      Apreciază

    • Stefania

       /  28 Aprilie 2013

      🙂 Va multumesc foarte mult pentru aprecierea voastra.
      O seara minunata va doresc, doragilor, Diana si Dan si-o noua saptamana binecuvantata! 🙂

      Apreciază

  15. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  28 Aprilie 2013

    He is R I S E N .Every Easter Christians are asured that death is defeated for ever.Romania has beautiful churches (Am l right you are in Romania?). Happy Easter to you Stefania and to everyboy you know.Always ,jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Aprilie 2013

      Thank you so much, Jalal! Yes, you say so true. And every Christian hope to be saved!
      Yes, many churches in Romania are very beautiful.
      Thank you very much for the greeting. So be it, Jalal, as you say, and each of us to have Happy Easter!
      Have a wonderful evening, Jalal and a new week with many blessings! Regards, Stefania! 🙂

      Apreciază

  16. So beautiful dear Stefania, Thank you, Blessing and Happiness, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Aprilie 2013

      Thank you so much, dear Nia!
      I am so glad that you like my post again.
      I’m so glad you’re okay here!
      Have a wonderful day and many blessings in the new week!
      Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  17. We are so blessed with beautiful and delightful paintings and music like these. Thanks for sharing with us, Stephanie. Have a wonderful week!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Aprilie 2013

      Thank you so much, dear simplecherishes!
      I am so glad you like my post again.
      It is my great pleasure to share with you my dear friends, beautiful things.
      Have a wonderful day and many blessings in the new week! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  18. Gând la gând cu bucurie, în alegerea ideii poetice, dragă Ștef!

    Am o tristețe: nu voi înțelege niciodată de ce bisericile, dacă toate propăvăduiesc iubirea între oameni, nu cad de acord ca Sărbătorile Primăverii să fie în același timp. Sigur, răspunsul va fi că există niște calendare..toate sunt relative, toate sunt făcute de oameni, pentru oameni.

    Bunicica mea, care mi-a dat numele, îmi spunea că atunci când Sfântul Gheorghe „pică „ în post , va fi un an secetos..

    Ieri a fost o zi superbă!
    Dumnezeu ne ocrotește.

    Să ai parte de zile bune și frumoase!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Aprilie 2013

      Sarut mana, doamna Gina! 🙂
      Eu ma bucur enorm de mult ca am fost pe acelasi gand. Poate daca ne intelegeam pentru postarea din Duminica Floriilor sa alegem una din poeziile lui Ion Minulescu nu ne sincronizam atat de bine.

      Oh, doamna Gina si eu am aceasta tristete. De micuta ma intreb acest lucru: de ce trebuie neaparat divizati credinciosii si nu pot celebra Sarbatorile Pascale deodata, incat bucuria sa fie multiplicata? Acelasi raspuns l-am primit… calendarele. Eu va spun cu sinceritatea ceea ce cred eu si sunt convinsa ca este asa, si-mi asum pacatul pentru care ma voi căi, orgoliile si inversunarile dintre mai marii bisericii fac ca acest lucru sa nu se intample.

      Eu nu am stiut pana acum ceea ce v-a spus bunicica dumneavoastra despre Sfantul Gheorghe ca daca „pica” in post, va fi un an secetos. Am sa tin minte acest lucru si-am sa-l urmaresc.

      Si la noi, doamna Gina, ieri a fost o zi foarte bogata cum spun oamenii batrani pe la noi „umbla vremuri grase”, de dimineata a plouat, apoi a iesit usor soarele, din nou a plouat sanatos si iar a iesit soarele si asta noapte a plouat din nou, dimineata pe la 5 si 45 de minute cand am iesit eu din casa sa merg la serviciu, totul era proaspat si vioi, toate plantele si pomii parca zambeau de fericire!
      Va multumesc din suflet, doamna Gina, pentru gandul dumneavoastra bun. Va imbratisez cu mult drag.
      O seara minunata va doresc, doamna Gina! 🙂

      Apreciază

  19. De vis! Absolut de vis este fiecare scena de tablou! Melodia este superba, un adevarat vals al primaverii iar poezia… ce se mai poate adauga?! Divina!

    O saptamana minunata iti doresc, Stefania draga!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Aprilie 2013

      Ma bucur nespus de mult, doamna Carmen, pentru ca va plac alegerile mele pentru postare!
      Va multumesc din tot sufletul meu pentru gandul dumneavoastra bun!
      Trimit imbratisari calde spre dumneavoastra. O seara minunata va doresc, doamna Carmen! 🙂

      Apreciază

  20. Minulescu…….e superb ,scrie atat de frumos incat te ademeneste cu splendoarea lui.Chiar si proza o face mai deosebita precum,,Corigent la limba romana ,,ti-o recomand:-)

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Aprilie 2013

      Ma bucur mult de tot Anushka ca si tie iti place, Ion Minulescu.
      Am citit „Corigent la limba romana” eram in liceu.
      Iti multumesc mult de tot pentru gandul ce mi l-ai impartasit! O seara minunata iti doresc, Anushka!

      Apreciază

  21. Eu, cu ochii mei analitici am observat ca in acele vremuri barbatii nu prea erau prezenti la astfel de evenimente ale infloririi… Un singur barbat stingher, cu flori la spate… poate inca intrebandu-se daca sa le ofere sau nu, poate le cumparase pentru sotie, dar erau cam putine si le ascunsese… cine stie, insa nu da bine ochiului meu… 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Aprilie 2013

      🙂 Pai, nu stiu ce sa spun, artistul a aranjat in prim plan floraresele care-si vand florile, acuma ca a mai portretizat si cate un barbat zgarcit, poate a vrut sa traga un semnal de alarma, incat barbatii sa fie mai plin de afectiune si daruire.. ( glumesc desigur)
      Ma bucur mult de tot ca iti plac tablourile si ca lea-i admirat cu multa bucurie si incantare!
      Iti multumesc mult de tot pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O noapte linistita iti doresc, cosmisian! 🙂

      Apreciază

  22. Bountiful flowers!

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Aprilie 2013

      Thank you very much, dear Elena!
      I am so glad that you like my post again.
      Have a wonderful day, dear Elena, and week with many blessings!
      Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  23. convietuire

     /  1 Mai 2013

    Emotionant…
    Sarbatori cu bine, Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Mai 2013

      Iti multumesc mult de tot, Oana!
      Ma bucur nespus de mult ca ti-a placut postarea mea!
      O seara minunata iti doresc, Oana si Sarbatori Pascale, binecuvantate, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  24. Draga Stefania, sunt sigura ca blogul tau a devenit un fel de garantie a placerii ochilor si urechilor, un fel de muzeu al frumosului… fapt dovedit de numarul de comentarii si de publicul international. Eu personal, de cate ori am dorinta de a vedea niste opere de arta fara a iesi din casa, sa ascult o lucrare muzicala extraordinara sau sa citesc o poezie, un gand frumos, deschid blogul tau si sunt rasplatita pe deplin. iti multumesc din suflet pentru sarguinta ta si un Paste fericit alaturi de cei dragi!

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Mai 2013

      Iti multumesc din toata inima mea, draga Rodica, pentru aprecierea ta.
      Ma bucur mult de tot ca te simti bine aici. Oricand esti binevenita cu mult drag.
      Iti multumesc mult de tot pentru gandul tau bun.
      O seara minunata iti doresc si Sarbatori Pascale, binecuvantate impreuna cu toti cei dragi ai tai!
      Trimit imbratisari calde spre tine, cu mult drag, Stefania! 🙂

      Apreciază

  25. Ritiu Maria

     /  6 Mai 2013

    Mai bine mai traziu decat niciodata, asa ca eu doar astazi am avut timpul disponibil pentru a ma delecta cu postarea ta. Mi-ai umplut sufletul de bucurie, am savurat fiecare pictura, fiecare rima si melodiile pe care le-am urmarit aici la tine, iti multumesc pentru aceasta posibilitate de a cunoaste si pictori sensibili care au stiut sa vada frumosul si frumusetea si s-o imbrace in culori si forme asa de suave si de minunate.
    Intodeauna este o placere sa poposesc la tine pe blog, sunt o fericita ca te-am cunoscut si ca, am aceasta posiblitate de a te vizita, ori de cate ori, timpul mi-o permite.
    Un Paste fericit, multa sanatate si cat mai multe si frumoase realizari

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2013

      Oricând sunteți binevenită, doamna Maria. Pentru mine este o mare bucurie că vă simtiți bine aici și vă rupeți puțin de grijile cotidiene, care nu sunt puține și vă relaxați puțin aici în colțișorul meu. Eu vă mulțumesc din toată inima mea pentru aprecierea dumneavoastră.
      Mă simt onorată de vizitele dumneavoastră și-ale tuturor prietenilor mei.
      Un Paște Fericit, vă doresc si eu, din tot sufletul meu împreună cu cei pe care îi iubiți dumneavoastră cel mai mult! Multă sănătate și zile frumoase vă doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  26. e unul din cele mai încântătoare bloguri pentru inimă și pentru cuget. sincere felicitări și….distinsă invidie de la un cârpaci păcătos!

    Pr.Dr.Dumitru Ichim
    kitchener, ontario

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Mai 2013

      Vă mulţumesc din toată inima mea, domnule Pr.Dr.Dumitru Ichim, pentru apreciere dumneavoastră!
      Mă simt onorată!
      Vă mărturisesc sincer, tot ceea ce găsiţi aici pe blog, sunt elementele care mie îmi mângâie sufletul şi mă încarcă pozitiv!
      Vă mulţumesc încă o dată pentru aprecierea dumneavoastră! Întotdeauna sunteţi binevenit cu mult drag.
      O seară minunată vă doresc! 🙂

      Apreciază

  27. Stefania

     /  29 Aprilie 2013

    Va multumesc mult de tot dragilor, Diana si Dan, pentru aprecierea voastra!
    O seara minunata va doresc si-o noua saptamana excelenta! 🙂

    Apreciază

  1. Săptămâna cu numărul 3. | Graffiti-uri pe pereţii unei gări
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,987 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
