Contraste

Sunt bucurii care-ntristează,
Sunt întristări ce fericesc,
Sunt zile fără de lumină
Şi nopţi adânci ce strălucesc.

Sunt adevăruri ce doboară
Şi sunt minciuni care ridică,
Sunt împăraţi, atotputernici
Ce însă tremură de frică.

Sunt vieţi ce-au strălucit în viaţă,
Dar când s-au stins parcă n-au fost,
Palate care nu pot ţine
Cât o cocioabă adăpost.

Sunt oameni albi pe dinafară,
Dar negri în adâncul lor
Şi negri în afară, negri,
Da-n ei de-un alb strălucitor.

Sunt dulciuri ce-amărăsc ca fierea,
Dar şi amaruri ce-ndulcesc
Sunt nedreptăţi care îndreaptă,
Dreptăţi care nedreptăţesc.

Sunt multe contradicţii, multe:
Sunt uri adânci ce nasc iubiri,
Sunt suferinţi ce-aduc lumină
Şi fericiri nefericiri!…

poezie de Virgil Carianopol

48 comentarii

  1. What a wonderful mixture there are there. Wonderful.

    Thanks for sharing, have a great weekend Stefania

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Aprilie 2013

      Thank you so much more, Alastair!
      I’m so happy for, you will love the selection of paintings, which I did.
      Have a wonderful evening and a great weekend, Alastair! 🙂

      Apreciază

  2. Au fost, sunt si vor fi…

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Aprilie 2013

      Asa este, Cristi.
      Fara contraste, poate viata noastra ar fi prea monotona… Cred ca contrastele sunt totusi benefice!
      Iti multumesc mult. O noapte linistita si-un week-end minunat iti doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  3. It’s a lovely post Stefania, as always.
    Big hugs and love,
    Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Aprilie 2013

      Thank you so much, dear Micheline!
      I am so glad that you like my posting!
      Have a wonderful day and a wonderful weekend, dear Micheline.
      Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  4. lisaelskerarvid

     /  6 Aprilie 2013

    Nydelig💖

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Aprilie 2013

      Takk så mye, Lisa!
      Jeg er glad for at du liker det!
      Ha en flott kveld og en flott helg, Lisa! 🙂

      Apreciază

  5. A meritat așteptarea, Ștefania! Ai scos ce ai avut mai frumos, și-ți mulțumim!

    Să ai o duminică frumoasă!
    Mihai

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Aprilie 2013

      Oh, Mihai, ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea. As vrea sa pot sa fac postari mai dese, insa eu sunt intr-o disputa continua cu, Timpul si nu prea reusesc sa le impac pe toate.
      Trebuie sa fac o analiza pentru aceasta situatie neplacuta, sa vad, nu mi-l gestionez eu cum ar trebui sau ma leg de prea multe si atunci esuez… poate unde n-ar trebui.
      Iti multumesc mult, Mihai. O noapte linistita si-un week-end minunat iti doresc si eu! 🙂

      Apreciază

  6. Buna seara, draga Stefania. Nu te-am mai vizitat de ceva timp dar, de fiecare data cand ajung pe paginile blogului tau, sunt rasplatita din plin prin postarile minunate pline de farmecul culorilor, a muzicii si caldura sufleteasca. Multumesc, te imbratisez afectuos si o duminica minunata iti doresc.

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Aprilie 2013

      Buna dimineata, Rodica!
      Ma bucur mult de tot ca iti place ceea ce gasesti aici, ma bucur ca te simti bine aici si oricand esti binevenita cu mult drag.
      Eu, iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      Trimit imbratisari calde si prietenesti spre tine, cu mult drag.
      O duminica minunata iti doresc, draga Rodica! 🙂

      Apreciază

  7. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  6 Aprilie 2013

    Fascinating portraitsnthe old the young and the beautiful motherhood.Johann Strauss WEIN reminded me of my years in Vienna the lovely the classic Era.l AM still in love with Wein.Sincerely jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Aprilie 2013

      Thank you so much, Jalal !
      I am so glad that my posting will wake up memories of Vienna! Music of Johann Strauss is favirit my music is my soul. Of course I listen to more music and other genres that delight my soul.
      Music for me is spiritual food.
      I am so glad that you like my posting!
      Have a wonderful Sunday and many blessings! Sincerely, Stefania! 🙂

      Apreciază

  8. This is an inspiring poem – food for thoughts indeed. The pictures are very delightful – I love seeing family and happy people together. Have a great week from simple cherishes!

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Aprilie 2013

      Thank you so much, simplecherishes!
      I am very glad that you like my post.
      I also love when I see harmony, understanding and love in families. I love harmony and understanding among all people of the world. It’s wonderful world we live in, we can do even more beautiful if we live in love!
      Have a wonderful Sunday and many blessings! With much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  9. amazingly beautifulllll paintings! I almost went through teh ages and lived few moments there within the scenes! exhilarating!

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Aprilie 2013

      Thank you so much, soumyav!
      I am so happy to hear this! I am so glad that my posting delighted and cheer your soul.
      I also every time you admire works by artists from other centuries past, I transposing for a few minutes at the time, and I really like it!
      Have a wonderful Sunday and many Blessings! With much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  10. melanietoulouse

     /  7 Aprilie 2013

    Bonjour Stefania & welcome back! 🙂 Contraste si extreme vor fi existat din totdeauna – fac parte din natura umana de când lumea si pamântu’… 🙂 Concluzia mea dupa vizionarea acestor tablouri realiste: daca as avea înca o viata, as dedica-o lecturii, documentarii, informarii – în toate domeniile si-n limbile pe care le stapânesc onorabil… 🙂 Consider ca de la ignorantza(nestiinta) si lipsa de informare (re)vin toate „relele”, indiferent pe ce meridian am trai… Am zis! 🙂 Sanatate si-o duminica însorita! Love & hugs…<3
    – – –
    P.S.-N.B. à propos de lipsa de timp si de gestionarea lui: YOU are THE Boss, Miss Stephanie: TU trebuie sa-l "posezi", nu el pe tine… 🙂 Think it over, sweet Crabby & good luck! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Aprilie 2013

      Buna dimineata, Doamna Melanie! 🙂
      Sunt absolut de acord cu dumneavoastra in tot ceea ce spuneti si subsriu spuselor dumneavoastra.
      Da, bine ziceti, un om bine informat este mai puternic si poate evita raul, care nu face bine nimanui.
      Cat priveste, Timpul, da, aveti dreptate, acum lasand putin modestia la o parte, eu sunt o persoana ordonata si organizata si acasa si la serviciu, inca de foarte micuta am invatat acest lucru, insa, vedeti dumneavoastra, uneori apar in viata noastra neprevazutele, care ne dau totul peste cap. Cand apare numai o neprevazuta, o mai sucesti si-o invarti si te redresezi oarecum, insa, cand apar mai multe deodata, atunci, pentru mine este putin mai greu. Trebuie sa gasesc o solutie benefica sa le pot incadra pe toate.
      Va multumesc din suflet pentru gandul dumneavoastra bun!
      Trimit imbratisari calde si prietenesti spre dumneavoastra. O duminica minunata va doresc, doamna Melanie, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

      • melanietoulouse

         /  7 Aprilie 2013

        @”lasand putin modestia la o parte, eu sunt o persoana ordonata si organizata si acasa si la serviciu…” – same here, Miss Stefi! 🙂 Zodii complementare, remember? 😉
        – – –
        Am quasi-certitudinea ca vei gasi o cale de mijloc pentru a dispune de timp asa cum îti doresti… stii cum se zice: orice problema are cel putin o solutie… 🙂 Cu drag back, don’soara Stefania! 🙂

        Apreciază

        • Stefania

           /  7 Aprilie 2013

          Oh, daaa, imi amintesc mereu… ne potrivim de minune la foarte multe, doamna Melanie!
          Asa este , sunt total de acord ” orice problema are cel putin o solutie”.
          O duminica plina de veselie si senin in suflet si afara va doresc doamna Melanie, cu mult drag! 🙂

          Apreciază

          • melanietoulouse

             /  7 Aprilie 2013

            Merci, Stefi! Va fi senina si vesela, caci fiica noastra ne-a invitat la „restoul” nostru oriental preferat de noi toti de multi ani… 🙂 Bon appétit et bon dimanche! Pe curând! 🙂 Hugs back…<3

            Apreciază

            • Stefania

               /  7 Aprilie 2013

              Oh, ce frumos gestul fiicei dumneavoastra, doamna Melanie, ma bucur nespus de mult.
              Va doresc tuturor petrecere foarte frumoasa si sa traiti impreuna clipe memorabile!
              Imbratisari calde si prietenesti pentru dumneavoastra, cu mult drag! 🙂

              Apreciază

  11. Tot este la superlativ,dar strofa asta mi-a ramas pe retina.

    Sunt oameni albi pe dinafară,
    Dar negri în adâncul lor
    Şi negri în afară, negri,
    Da-n ei de-un alb strălucitor.

    O duminica frumoasa si plina de ganduri bune!

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Aprilie 2013

      Iti multumesc mult de tot, David, pentru gandul tau bun.
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea.
      Intr-adevar aceasta strofa, si pe mine ma indeamna la meditatie.
      O duminica minunata iti doresc si eu, David, cu multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  12. Reading does transport! Have a great Sunday Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Aprilie 2013

      Thank you so much, dear Elena!
      I am so glad that you like my post.
      Have a wonderful day and many blessings! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  13. adorabile momentele surprinse de acesti pictori! adevarat, contrastante sunt ipostazele prezentate! lectura din dragoste de carte, de catre o fetita dintr-o familie saraca, pe drum spre târg, o seara de lectura in mijlocul unei aristocrate, privirile pline de incântare ale analfabetilor în jurul unui copil sau a unuia mai istet în ale literelor, lecturi lânga o halba de bere sau consultante avocatesti, lecturi care aduc vesti bune sau inmarmuresc fetele cititorilor… Oh, cat de diferita este lumea! Minunata prezentare, Stefania draga! multumesc pentru minunata melodie si pentru poemul care este o adevarata incantare pentru suflet!
    Sa ai o duminica minunata! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Aprilie 2013

      Ma bucur nespus de mult, doamna Carmen, ca va place postarea mea. Mi-au placut mult de tot aceste ipostaze in care artistii ilustreaza stari si situatii ale oamenilor.
      Bine mai spuneti dumneavoastra suntem atat de diferiti, cu trairi si sentimente diferite. Deseori ma gandesc, cate situatii poate infrunta un om intr-o singura zi si prin cate stari poate sa treaca, de la bucurie la tristete si invers si cum o informatie il poate intrista si darama sau il poate inalta si bucura.
      Va multumesc din suflet pentru gandul dumneavoastra bun.
      Trimit imbratisari calde si prietenesti spre dumneavoastra.
      O seara minunata va doresc, doamna Carmen si-o noua saptamana plina cu reusite si multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  14. Calm, echilibru, armonie, întrebări, răspunsuri, îndoieli, de fapt, ce este viața noastră, a tuturor? ce suntem noi?
    un veșnic schimbător /nestatornic/ însuflețit balans între bine și rău, alb/negru/ cert și incert..

    Nu știam poezia asta a lui Virgil Carianopol – teribilă antiteză, o filozofie profundă, turnată în rime!
    Am copiat-o, trebuie s-o tot citesc!
    Mulțumesc frumos pentru darul acestei duminici, dragă Ștef!
    Tu dăruiești atât de firesc!
    Mă bucur să te știu!
    Mă bucur să vin în ferestruica ta atât de bogat înflorită!

    Să fii iubită!

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Aprilie 2013

      Sarut mana, doamna Gina.
      Asa este, doamna Gina, bine mai spuneti dumneavoastra, noi oamenii suntem mereu intr-o continua schimbare.
      Va marturisesc sincer, doamna Gina, am analizat doar o singura zi din viata mea si am descoperit cum informatiile ce le-am primit in acea zi, m-au purtat prin aproape toate starile sufletesti si-am trecut prin roata emotiilor am simtit furie, frica, tristete, dezgust, surprindere, anticipare, acceptare, bucurie, optimism, dragoste, veneratie, dezamagire, remuscare, dispret, agresivitate. M-am si gandit asa ca omul, intr-o viata intreaga de cate ori sufletul nostru trece prin roata emotiilor. Cata putere si pana cand avem putere sa ne controlam sentimentele incat sa nu le lasam pe cele negative sa ne influenteze actiunile noastre.
      Ma bucur mult de tot, doamna Gina, ca v-a placut poezia, ca v-a placut postarea mea ca va simtiti bine aici si ma bucur nespus de mult ca Bunul Dumnezeu a ingaduit sa ne intalnim, chiar si virtual si-i sunt recunoscatoare pentru aceasta.
      Va multumesc din tot sufletul meu pentru gandul dumneavoastra bun. Va imbratisez cu mult drag.
      O seara minunata va doresc, doamna Gina si-o noua saptamana binecuvantata! 🙂

      Apreciază

  15. Foarte frumoasa postarea,la fel si fotografia cu apusul de soare de la „header”.

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Aprilie 2013

      Iti multumesc mult de tot, Razvy, pentru apreciere!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea si ceea ce gasesti pe aici prin casuta mea virtuala!
      O seara minunata iti doresc, Razvy si-o noua saptamana excelenta! 🙂

      Apreciază

  16. Viata se compune dintr-o infinita succesiune de contraste, lângă o floare plăcut mirositoare care se înalţă spre cer, vezi o alta ofilită, plecându-se la pământ; vezi, lângă zâmbet, lacrima, lângă viaţă – moartea. Deasemeni printre oameni, unii sunt de piatră, alţii din pietre scumpe (afirma un proverb indian) .
    Unii aleg potecile padurii doar pentru plimbari relaxante…altii pe aceleasi poteci isi aduc vreascurile necesare gospodariei si traiului. Enumerarea ar putea continua la infinit, dar tocmai din aceste contraste rezulta bucuria de a trai, jocul de umbra si lumina, bucuria care se afirma ca un suprem triumf peste durerea invinsa…
    Versurile alese sunt sublime, transpun o lectie de viata si adevar …picturile glasuie fara cuvine…
    Sa te intampine o saptamana generoasa si echilibrata, Stefania! Cu drag si ganduri bune!
    Un „bonus” duminical pe tonul temei alese de tine 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  8 Aprilie 2013

      Asa este, Ginuca, tu spui atat de bine, sunt de acord cu tine si subscriu spuselor tale!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea, in totalitate.
      Iti multumesc din suflet pentru gandul tau bun si pentru superba melodie! Imi place mult de tot.
      La fel iti doresc si eu o seara minunata si-o saptamana cu multe binecuvantari si numai ganduri bune pentru tine cu mult drag.
      Iti propun sa ascultam impreuna o melodie care mie imi place mult! 🙂

      Apreciază

  17. Dear Stefania, what a beautiful and amazing paintings… Fascinated me. „Reading” is being showed once again how enjoyable time… I loved the expressions of the people on their face. Thank you dear, great post, as always. Have a nice week, and day, love and hugs, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  8 Aprilie 2013

      Thank you very much, dear Nia, for your appreciation.
      I am so glad that you like my post.
      I am very happy because you feel good here and you like what you find.
      Thank you so much, once again! I feel so honored!
      Have a wonderful day and a wonderful week and many blessings, dear Nia!
      Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  18. Foarte pitoresti sunt! Imi plac mult!
    Multumim ca ni le faci cunoscute, Stefania!
    Seara placuta!

    Apreciază

    • Stefania

       /  8 Aprilie 2013

      Ma bucur nespus de mult, draga Melly ca iti plac picturile.
      Eu, iti multumesc din suflet pentru gandul tau bun.
      Te imbratisez cu mult drag, Melly. O seara minunata, iti doresc si eu! 🙂

      Apreciază

  19. Buna, Ștefania! Mie îmiplace a patra imagine, a barbatului in varsta, cu o barba alba, care citeste. M-as regasi in imaginea aia! 🙂 Zi frumoasa!

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Aprilie 2013

      Buna Marin!
      Ma bucur mult de tot ca ai o pictura favorita printre cele postate de mine.
      Iti doresc din suflet sa ajungi sanatos si voios la varsta intelepciunii! 🙂
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun!
      O seara minunata iti doresc, Marin! 🙂

      Apreciază

  20. Sunt vremuri de mult uitate. Desi aproape toti suntem alfabetizati unii nu stiu sa citeasca si sa inteleaga sensul unei fraze. Comunicarea a devenit in prezent necomunicare. Frumoase imagini, imi e dor de zilele in care, prin anii 2000 stateam linistit si citeam ziare/reviste in format print. New media, mai precis online media a furat tot farmecul unui ziar.

    Apreciază

    • Stefania

       /  12 Aprilie 2013

      Comunicarea ar trebui sa fie cel mai important factor in relatiile interumane, dar vezi tu, Alex, oamenii sunt diferiti, iar unii cred ca numai ideea lor e buna, numai cum gandesc ei este corect, numai ce fac ei este bine si atunci apare aceasta bariera in comunicare. Oamenii nu prea accepta diversitatea umana si de aceea exista aceasta raceala si distanta intre semeni. Putem schimba multe in lumea asta, numai mentalitati, nu, din pacate. Comunicare nu inseamna doar persoana X sa vorbeasca, iar restul sa taca si s-o asculte, cand comunici trebuie sa te mai si opresti si sa asculti parerile altora, altfel nu este comunicare, ci dictatura, prin care transmiti un comunicat. Insa, fiecare e liber sa fie cum vrea sa fie, si sa vorneasca, cu cine vrea sa vorbeasca…
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea. On-line-ul este un rau necesar, are avantaje si dezavantaje.
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O noapte linistita iti doresc, Alex! 🙂

      Apreciază

  21. Ritiu Maria

     /  14 Aprilie 2013

    Actualiatea o cauta fiecare dintre cei imortalizati in picturile minunate, pe care le-ai postat draga Stefania.
    Chiar daca stim sa citim, multi dintre noi nu ajung la sensul cuvintelor scrise si acest lucru este raul care ne macina si care produce multa amaraciune.
    Diversitatea este ceva bun si necesar pentru a nu deveni plictisitori, cine vrea doar sa aiba dreptate intodeauna, asa cum ai specificat si tu, nu comunica ci dicteaza, tiranizeaza si acest lucru nu este de acceptat.
    Versurile sunt minunate si potrivite postarii tale. Nu le-am citit pana in prezent., dar sunt pline de intelepciune si mi-au facut o reala placere.
    Ca de obicei popasul la tine m-a alinat, m-a mangaiat si mi-a facut placere sa-mi rasfat simturile cu minunatiile pe care le-ai cules pentru a le darui, cu atata degajare, incat putem aprecia ca facem parte din „familia” ta spirituala si acest lucru cred ca ne face pe noi fericiti, iar pe tine mandara de munca pe care o faci, cu atata implicare.
    Te plangi ca, nu ai timp suficient pentru a face tot ce-ti propui dar acesta este cred, impactul pe care-l are viata asupra noastra, suntem nevoiti sa „vietuim” si pe unele coordonate care chiar nu ne aduc placere ci, doar stras, nelinisti si uneori ne simtim storsi si de ultimul pic de energie, dar trebuie sa ne „achitam ” de acele sarcini care chiar ca, nu ne aduc implinire dar sunt necesare pentru a ne „castiga” existenta.
    Cred ca faci chiar mai mult decat fac marea majoritate a semenilor nostrii si te implici intr-un domeniu care, adus la cunostinta noastra, a celor doritori sa te vizitam, ne umpli sufletele de frumos, lucru pentru care iti multumim ca existi si ca esti dispusa sa imparti cu noi, frumusetile pe care le „descoperi”.
    O seara de duminica linistita, multa sanatate si o saptamana cat mai buna si mai pe plac inimi tale.

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Aprilie 2013

      Va multumesc din toata inima mea, doamna Maria, pentru aprecierea dumneavoastra si pentru ca veniti cu drag la mine de fiecare data, simt eu acest lucru si va multumesc inca o data.
      Ma bucur nespus de mult ca va plac postarile mele.
      Imi place sa impartasesc frumosul si ceea ce imi place mie mai mult si-i face bine sufletului meu si-o fac cu multa bucurie si credeti-ma pe cuvant, o fac total dezinteresata.

      Da, doamna Maria, recunosc ca ma plang de lipsa timpului, ma leg de foarte multe responsabilitati dar nu pun in calcul si neprevazutele care pot aparea si care-mi dau totul peste cap si apoi ma redresez putin mai greu. Deseori ma gandesc la filmul „toate mi se intampla numai mie”, asa sunt si eu, parca am magnet si atrag raul spre mine, insa voi face tot ce-mi sta in putinta sa nu-l las sa se cazeze nici macar temporar!

      O seara minunata va doresc si eu, doamna Maria, multa sanatate si o saptamana binecuvantata cu tot cei mai bun si frumos pe lumnea aceasta. 🙂

      Apreciază

  22. O selectie foarte frumoasa, ca de fiecare dată, pana acum nu prea am vazut picturi cu personaje absorbite de citirea ziarelor. O zi excelentă! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Aprilie 2013

      Iti multumesc din suflet pentru aprecierea ta, Gabi. Trebuie sa recunosc ca mi-am ales o tema destul de grea, stiam lucrarile a trei pictori cu a acesta tema, cititul presei si m-am gandit ca este imposibil sa nu fi abordat si alti artisti acest subiect, in conditiile in care presa scrisa era pe acele vremuri in mare voga. A urmat o perioada destul de lunga de studiu, insa ma bucur ca am reusit sa fac o postare asa cum mi-am dorit-o, mai lipseste inca ceva, insa sunt multumita si asa, iar bucuria mea este si mai mare daca si tie si voua prietenilor mei bloggeri v-a placut postarea.
      O seara minunata iti doresc, Gabi si-o noua saptamana plina de reusite si multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,130 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
