Bucuraţi-vă

alte lucrari ale artistului se pot vedea aici

Eu mă grăbesc, tu te grăbeşti, el se grăbeşte.
Îmbătrânesc, îmbătrâneşti, îmbătrâneşte.
Ce am iubit? Ce n-am iubit? Ca-ntr-o poveste,
Simplă de tot, scurtă de tot viaţa ne este.

Uite-o din nou trece pe drum fata zglobie.
Uite-un băiat floare şi-a pus la pălărie.
Uite un prunc râde în prag, ai, năzdrăvanul!
Uite un moş tace-n toiag, alb ca troianul.

Muntele ieri ne-ademenea, astăzi ne doare.
S-a împlinit, nu s-a-mplinit visul cel mare?
Cine sunt eu? Cine eşti tu? Cine e dânsul?
Noi am ştiut zborul înalt, dorul şi plânsul.

Zilele vin, zilele trec… ce va rămâne?
Suflet de lut, necunoscut, suflet de pâine?
Grijile cresc, toamnele cresc, viaţa descreşte,
Eu mă grăbesc, tu te grăbeşti, el se grăbeşte.

Bucuraţi-vă, prieteni, de prieteni şi de fraţi,
Bucuraţi-vă de-un nume ce vi-i dat ca să-l purtaţi,
Bucuraţi-vă de-un cântec, de-un amurg cu flori de tei,
Bucuraţi-vă o viaţă de lumina dragostei.

poezie de Dumitru Matcovschi

Articol anterior

24 comentarii

  1. Imagini și versuri, într-o tristă meditație asupra trecerii mereu neoprite a timpului.
    Îmi plac castelele, îmi place să-mi imaginez viața de altădată, dincolo de zidurile lor.

    „Zilele vin, zilele trec… ce va rămâne?
    Suflet de lut, necunoscut, suflet de pâine?
    Grijile cresc, toamnele cresc, viaţa descreşte,
    Eu mă grăbesc, tu te grăbeşti, el se grăbeşte.„
    Poate că dacă am citi mai multă poezie, am fi mai atenți la „cântărirea „clipei..

    O seară senină, Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2013

      Sarut mana, doamna Gina! 🙂
      Parca am fi fost pe-un gand. La necrutatorul timp m-am gandit si eu, doamna Gina, cand am facut selectia pentru postare. Asa este. Poate daca am realiza cu adevarat cat de efemera este viata noastra, nu ne-am mai ingreuna-o alegand mereu de colo-colo, sa ne indeplinim toate poftele si dorintele noastre, unele care chiar nu ne sunt de nici-un folos, doar ca le vrem pentru simplu motiv ca le au si altii si-am trai fiecare clipa la intensitate maxima, bucurandu-ne de toate frumusetile din jurul nostru cu care suntem binecuvantati, pentru ca numai ce adunam in suflet, este al nostru.
      Si mie imi plac castelele, cand eram micuta , visam ca orice fetita sa-mi traiesc viata intr-un castel precum Cenusareasa, poveste care mi-a ramas in suflet si-mi va ramane cea mai draga poveste dintre toate.
      Va multumesc din suflet pentru gandul bun.
      O seara minunata va doresc doamna Gina, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  2. Chiar sunt o bucurie sa le privesti!
    Nu cunosteam acest pictor!
    Multumesc Stefania!
    O seara cat mai placuta!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2013

      Ma bucur mult de tot, Melly, ca iti plac picturile.
      Intr-adevar mi-e imi incanta sufletul cand le admir.
      Eu, iti multumesc mult pentru gandul bun.
      O seara minunata iti doresc, draga Melly! cu mult drag.:)

      Apreciază

  3. melanietoulouse

     /  19 Martie 2013

    Cu alte cuvinte: gaudeamus igitur! 🙂 Stii ca-mi plac muntii, codrii, poienele, râurile… Ce bine ca esti tu, Stefi tu, ca ne încânti privirea si-apoi sufletu’ cu fiecare postare… 🙂 Iata artistu’ ales de mine azi:
    http://incaunipocrit.wordpress.com/2013/03/19/fundacion-cesar-manrique-lanzarote-las-canarias/
    Am avut sansa sa-i vizitez casa-muzeu si sa-i admir operele în decembrie-trecut… O seara placuta si merci encore, Miss Stephanie! 🙂 Cu drag…<3

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2013

      Ooo, daa,… stiu, doamna Melanie si mie imi plac foarte mult, poate si pentru ca toata copilaria mea mi-am petrecut-o la tara unde puteam sa le cutreier dintr-un capat in altul, fara oprelisti. Vin sa sa vad artistu’!
      Va multumesc mult pentru gandul bun. O seara minunata va doresc doamna Melanie, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  4. Humble abodes-There’s no place like home. Lovely Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Martie 2013

      Thank you so much, dear Elena!
      I am so glad that you like!
      Have a wonderful day and many blessings!
      Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  5. … 🙂

    Apreciază

  6. Beautiful… You know I am a romantic one too… And I love castles too…. Fairy Tales stories… I loved this song too. Thank you dear Stefania, you are the sun of my day, Blessing and Happiness, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Martie 2013

      Thank you very much, dear Nia!
      I am so glad that you like my post. I am so glad that you feel good here.
      I also am romantic person. I love Castle. When I was a kid my dream was to live in a castle like a princess.
      Have a wonderful day dear Nia and many blessings!
      Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  7. Foarte frumoase picturi.

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Martie 2013

      Ma bucur mult de tot ca iti plac picturile, Cristi. Iti multumesc mult.
      O zi minunata iti doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  8. oh, de-aș putea pătrunde și fizic în imaginile din tablourile prezentate…dar nu, tot mai bine e așa 🙂
    Mulțumesc, Ștefania!
    O zi curată!
    Mihai

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Martie 2013

      Oh, ca bine mai zici, Mihai. Si mie mi-ar placea sa ma aflu in momentul de fata in oricare loc ilustrat de artist si cel mai mult mi-ar placea intr-un loc asemeni ultimului tablou postat,– sa stau pe malul apei, la umbra copacului si cu picioarele in apa… Curand o sa vina si acel moment si-l astept cu nerabdare.
      Eu, iti multumesc, Mihai pentru gandul tau bun. O zi minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  9. Dragă Ștef,
    Este o vorbă- dar din dar se face rai!
    N-o fi chiar așa, eu, oricum, te premiez cu mare drag!

    http://incertitudini2008.blogspot.ro/2013/03/in-lumeaasta.html

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Martie 2013

      Sarut mana, doamna Gina.
      Va multumesc din tot sufletul meu pentru aprecierea dumneavoastra si pentru premiu. Ma simt onorata.
      Va imbratisez cu mult drag. O seara minunata va doresc, doamna Gina si-un mic, dar, pentru dumneavoastra cu mult drag, Stefania! 🙂

      Apreciază

  10. Simply beautiful. Thank you Stefania.
    Big hugs and love,
    Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Martie 2013

      Thank you with all my heart, dear Micheline!
      I am so glad that you like my posting!
      Have a wonderful day and many blessings!
      Big hugs with much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  11. Minunate peisaje. Unele dintre ele pot fi gasite si in Romania. Tara asta are locuri exceptionale insa uneori snobismul ii face pe unii sa viziteze alte state „turistice”, care stiu sa-si vanda mai bine povestile, miturile si legendele.

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Martie 2013

      Ma bucur nespus de mult ca iti plac, Alex!
      Ai dreptate, suntem binecuvantati cu peisaje foarte frumoase, cel putin in zona in care locuiesc eu, sunt peisaje de vis!
      Eu nu vad ca facand un lucru rau, cei care aleg destinatii turistice din alte tari, cred ca pe ale noastre le-au vizitat de mai multe ori si vor sa vada si alte locuri frumoase de pe acest pamant!
      Si mai cred ca pentru frumusete, in orice, nu exista patriotism, frumusetea este universala si trebuie sa ne bucuram de ea la justa ei valoare.
      Iti multumesc mult, Alex. O seara minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

      • Nu exista granita pentru frumusete dar exista niste limite din punctul meu de vedere. Cunosc persoane care prefera sa plece prin Europa inainte sa vada Romania asa cum este.

        Apreciază

        • Stefania

           /  26 Martie 2013

          Te inteleg, Alex, si-ti respect punctul tau de vedere.
          Si totusi, eu consider ca fiecare din noi are dreptul de-a alege ce sa vada si unde vrea sa plece. E singurul drept care ne-a mai ramas libertatea de-a alege.
          Romania noastra e foarte frumoasa. Eu n-as pleca din ea, pentru nimic in lume, aici ma simt cel mai bine, dar as fi ipocrita sa spun ca n-as vrea sa fac inconjurul lumii sa vad toate frumusetile acestui pamant cu care suntem binecuvantati.
          Iti multumesc, Alex. O noapte linistita iti doresc! 🙂

          Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,145 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
