capodopere

Pentru a putea vedea imaginea cât mai confortabil, dă click, pe fiecare imagine pentru marire.

“Viaţa nu este plictisitoare. Viaţa este un veşnic mister, e o veşnică surpriză, e mereu nouă, se înnoieşte constant.” – Osho

“Dorim ca viaţa noastră să fie simplă, sigură şi liniştită şi de aceea problemele sunt tabu. Vrem certitudini şi nu îndoieli, vrem rezultate şi nu experienţe, fără să ne dăm seama însă că numai din îndoieli se pot naşte certitudini şi numai din experienţe – rezultate.” 

Articol următor

28 comentarii

  1. Wonderful profiling again as usual Stefania. Have a great week

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Martie 2013

      Thank you so much, Alastair!
      I am so glad that you like my post again!
      Have a wonderful week and you Alastair! 🙂

      Apreciază

  2. „Capodopere”…. what a beautiful word, I love its sound and also the meaning too. They are all masterpieces dear Stefania, paintings, words,and music. Fascinated me again. You are one of my romantic place that I love to visit. Thank you. Have a nice evening, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Martie 2013

      Thank you so much, dear Nia! Infiniti is a joy in my heart because you like my post again and you feel good here!
      Thank you again for your appreciation!
      Have a wonderful evening! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  3. Capodoperă e fiecare post al tău, Ștefania! Citatele sunt magnifice, melodia e o bucată din Rai iar tablourile domină, ca întotdeauna, prin frumusețea lor.
    La (mult) mai mare!. Ne place, place, place! 🙂
    O seară superbă! Mihai 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Martie 2013

      Iti multumesc din suflet, Mihai, pentru aprecierea ta.
      Ma bucur mult de tot ca iti place alegerea mea si combinatia pe care am facut-o.
      Iti multumesc inca o data! O seara minunata iti doresc si eu! 🙂

      Apreciază

  4. melanietoulouse

     /  4 Martie 2013

    🙂 Long story, very short: I’ve always loved mountains, Miss Stephanie, so thanx a lot! 🙂 Iarasi suntem gând la gând cu bucurie pe drum de seara… 😉
    – – –
    Pe talentatu’ Zamfir l-am cunoscut personal cu ani în urma, la coada la ambasada României de la Paris: completa formularele pentru renuntarea la cetatenia româna, iar eu solicitam viza pentru maman(RIP)…
    ===
    Noapte-buna, vise placute, „copila mea”! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Martie 2013

      OOO, da si eu iubesc muntele, mult mai mult decat marea! Ma bucur mult ca avem ganduri comune!

      Sunte-ti o norocoasa ca l-ati intalnit pe Gheorghe Zamfir, face-to-face, eu doar la televizor si in clipuri, insa ador cum canta, fiecare nota imi atinge inima!
      Imi pare rau pentru pierderea mamei dumneavoastra!

      Apropo de postarea dumneavoastra, vreau sa va arat ce instantanee am surprins intr-o dimineata, vara trecuta, cand am iesit din casa sa merg la serviciu. Era in jurul orei 6 si 15 minunte… Le-am facut cu telefonul, nu aveam aparatul foto, ca de obicei, cu mine si nu au iesit exceptionale… Niciodata n-am mai vazut un curcubeu atat de matinal. Plouase mult mult in acea dimineata, iar cand a rasarit soarele s-a format acest curcubeu ce-avea culorile pronuntate ( imi pare asa rau ca nu am avut un aparat profesionist, poate reuseam sa fac poze exceptionale), apoi a mai aparut inca unul si inca unul mai indepartat care doar putin l-am surprins… A fost un fenomen fantastic si unic pana acum in viata mea.
      O noapte linistita va doresc, doamna Melanie! 🙂

      Apreciază

      • melanietoulouse

         /  4 Martie 2013

        Mille merci, Stefania draga! Minuni naturale, fenomene magice, ca si aurorele boreale, capodopere unice… 🙂
        http://incaunipocrit.wordpress.com/2013/01/23/aurora-borealis-magic-fire-in-the-sky/
        – – –
        O zi formidabila, colorata cu bucurii si realizari, Miss Stephanie… 🙂 Cu drag…<3

        Apreciază

        • Stefania

           /  5 Martie 2013

          Asa este, doamna Melanie, fara doar si poate natura este cel mai mare pictor, sculptor si compozitor… Omul incearca sa imite cu mari eforturi, ceea ce face natura.

          O zi splendida va doresc si eu, doamna Melanie. La noi este soare si-i atat de placut afara! Va imbratisez cu mult drag! 🙂

          Apreciază

  5. Viata este mister si bucurie, adevarat!
    Multumesc pentru portia de arta, emotie si frumusete pe care mi-ai oferit-o astazi, Stefania draga!
    Sa ai o zi minunata si sa te bucuri de fiecare moment. Pupici
    ☆★☆★☆★☆★

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Martie 2013

      Va multumesc din tot sufletul meu, doamna Carmen, pentru gandul bun!
      Ma bucur mult de tot ca v-a placut postarea mea!
      O zi minunata va doresc si eu cu multe bucurii! Va imbratisez cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  6. Minunat …asta pot spune ….emotie ,frumusete,liniste sufleteasca ,arta toate le gasesti si le simti aici…minunat!
    o zi frumoasa sa ai 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Martie 2013

      Bine ai venit aici, adrya!
      Ma bucur nespu de mult ca iti place ceea ce ai gasit aici.
      Iti multunesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      Oricand esti binevenita cu mult drag!
      O zi minunata iti doresc si eu! 🙂

      Apreciază

  7. Foarte interesant cum seamana picturile intre ele. Reprezinta probabil aceeasi zona.

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Martie 2013

      Adevarat spui, Cristi, foarte buna remarca ta. E posibil ca artistul sa fi ilustrat zona in care isi ducea traiul. Eu, nu am gasit detalii in ceea ce priveste si tare mi-ar fi placut sa stiu acest lucru. Eu am incercat oarecum in momentul in care am selectat imaginile si incarcat pentru postare sa le aranjez incat sa aibe legatura intre ele, sa se imbine asemeni unui joc de puzzle, incat sa alcatuiasca peisajul complet, insa, cateva lipsesc din cauza rezolutiei lor prea mare si-mi pare asa rau pentru acest lucru.
      Iti multumesc mult de tot pentru gandul tau bun.
      O zi minunata iti doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  8. ginamihai

     /  5 Martie 2013

    În fereastra ta mereu deschisă către certitudini, viața îmbracă toate culorile firii!
    Mulțumesc pentru porția de frumos!
    Să-ți fie ziua senină, Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Martie 2013

      Sarut mana, doamna Gina!
      Va multumesc din tot sufletul meu pentru aprecierea dumneavoastra si pentru gandul dumneavoastra bun!
      Ma bucur nespus de mult ca va simtiti bine aici!
      Va imbratisez cu mult drag. O zi minunata va doresc, doamna Gina, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  9. Bate vant de primavara si pe aici, la tine. Foarte frumos articolul.
    O zi frumoasa, draga Stefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Martie 2013

      Asa e, Alex, e primavara si afara si pe blog, pe toate blogurile se poate simti parfumul primaverii.
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea!
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun.
      O zi minunata iti doresc, Alex cu multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  10. Incantatoare peisaje. Sunt o bucurie pentru ochii privitorilor 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Martie 2013

      Ma bucur nespus de mult, Alex, ca iti plac peisajele pictate. Intr-adevar sunt realizate exceptional!
      Imi cer mii de scuze ca raspund cu asa mare intarziere, insa, a aparut ceva neprevazut si-am lipsit cateva zile de aici.
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      O seara minunata si-un week-end superb iti doresc Alex! 🙂

      Apreciază

  11. panseluta

     /  14 Martie 2013

    Buna ,Stefania! Te urmaresc de ceva timp si sincer datorita tie incerc si eu sa construiesc un fel de lume a mea .
    Tot ce postezi ma incanta si le citesc cu placere 🙂 intr-un fel trebuie sa-ti multumesc pentru multe decizii.
    Felicitari!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Martie 2013

      Buna, Panseluta si bine ai venit aici!
      Imi cer scuze pentru ca raspund cu asa mare intarziere, insa, a intervenit ceva neprevazut si n-am reusit sa mai ajung aici.
      Ma bucur mult de tot ca iti place ceea ce ai gasit aici! Ma bucur mult ca iti place lumea mea, cu bune si cu rele. Iti multumesc din suflet pentru aprecierea ta si-ti doresc mult succes in ceea ce faci!
      Oricand esti benevenita cu mult drag.
      O seara minunata si-un sfarsit de saptamana binecuvantat iti doresc, Panseluta! 🙂

      Apreciază

  12. I am late responding to my email, but the feelings remain sincere. These are lovely pictures that warm the heart. Thank you Stefania.
    Big hugs and love,
    Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Aprilie 2013

      Thank you so much for your sincere feelings, dear Micheline.
      I appreciate it very much! I am so glad that my posts have warmed your heart! I feel so honored!
      Thank you again!
      Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  13. adevarat: chiar capodopere!

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Septembrie 2013

      Mă bucur mult că îţi place postarea mea, Raluca!
      Îţi mulţumesc mult! Un week-end minunat îţi doresc! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,145 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
