A revenit frumoasa primăvară

6

A revenit frumoasa primăvară;
Copacii parcă-s ninşi de-atâta floare;
Dorinţi copilăreşti, renăscătoare,
Fac inimile noastre să tresară ….

Iubire e în razele de soare,
Şi farmec în a codrului fanfară,
Şi visuri dulci în liniştea de sară:
În cer şi pe pământ e sărbătoare.

Ascult, privesc, respir cu lăcomie,
Căci toată frumuseţea asta-mi pare
Că niciodată n-are să mai fie!

Şi-s fericit c-am fost o clipă-n stare
Să simt, în marea lumii simfonie,
A gândurilor mele întrupare.

Sonet de Alexandru Vlahuţă (1858 – 1919)

Articol anterior

54 comentarii

  1. They’re great Stefania. Thank you for sharing

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Martie 2013

      Thank you so much, Alastair!
      I’m so glad because you like my post!
      Have a wonderful day and a beautiful spring! 🙂

      Apreciază

  2. melanietoulouse

     /  1 Martie 2013

    Bonjour Stéphanie! 🙂 Sa ai o primavara cu martisoare-curcubeu de culori vii si vesele ca cele din minunatele tablouri… O zi însorita si-un weekend „trifoi cu 4 foi”! 🙂 My very best & friendly hugs…<3

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Martie 2013

      Buna dimineata, doamna Melanie!
      Va multumesc din suflet pentru gandul bun!
      O zi minunata si-o primavara vesela, colorata si parfumata va doresc si eu… si-un martisor, din partea mea, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  3. Ca de obicei – esti la inaltimea asteptarilor! Felicitari din suflet cu sosirea primaverii!

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Martie 2013

      Iti multumesc din suflet, Rodica, pentru gandul tau bun!
      O zi minunata si-o primavara vesela, colorata si parfumata va doresc si eu… si-un martisor, din partea mea, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  4. ce frumos ne incanti tu cu imagini deosebite si un un muzical…pe masura!!

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Martie 2013

      Ma bucur mult ca iti place, Ionela!
      Iti multumesc mult de tot, pentru gandul tau bun!
      O zi minunata si-o primavara vesela, colorata si parfumata iti doresc si eu… si-un martisor, din partea mea, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  5. Beautiful paintings, and poem and song… great post as always. Almost took me into those days, seems so romantic to me. 🙂 Thank you dear Stefania, be sure I am always excited for the next one… Have a nice weekend, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Martie 2013

      Thank you so much, dear Nia!
      I am so glad that you like my posts!
      I am so glad that you feel good here!
      Have a wonderful day and a beautiful spring!
      This is my gift to you, with love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  6. O primăvară frumoasă, pentru prețioasa Ștefania:)

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Martie 2013

      Iti multumesc din tot sufletul meu, Melania draga!
      La fel iti doresc si eu, o primavara frumoasa, vesela si cu multe impliniri… si-un mic martisor din partea mea, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  7. Îți doresc o primăvară frumoasă și caldă ca tine, Ștefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Martie 2013

      Iti multumesc din toata inima mea, Andreea!
      La fel iti doresc si eu, o primavara, frumoasa vesela si multe impliniri… si-un mic martisor din partea mea, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  8. A revenit intr-adevar. E o vreme splendida afara la fel ca picturile din aceasta postare.

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Martie 2013

      Asa de frumos este si la noi, Cristi. Chiar daca soarele astazi nu ne zambeste, a facut-o ieri cu multa generozitate, se simte in aer parfumul primaverii. In gradini, ghioceii au inflorit de cateva zile, zambilele au inmugurit si ele, iar pamantul incet incet se-mbraca in straiele verzi luxuriante!
      Ma bucur mult de tot ca iti plac picturile. Iti multumesc mult pentru gandul tau bun!
      O zi minunata iti doresc, Cristi si-o primavara frumoasa, vesela si cu multe impliniri! 🙂

      Apreciază

  9. O clipă de magie prinsă la rever
    Aduce primăvara pe pământ din cer,
    Un dar ce naşte zâmbet de suflet şi de dor
    E ziua specială,numită Mărţişor.

    Un gest simplu din suflet!

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Martie 2013

      Iti multumesc din suflet, David, pentru frumoasele versuri si pentru gandul tau bun!
      O seara minunata iti doresc, David si-o primavara, frumoasa, vesela si cu multe impliniri! 🙂

      Apreciază

  10. Un fulg de nea ratacitor,
    Vazand ca primavara vine,
    Ti-aduce-n zborul sau usor
    Un martisor frumos ca tine!

    De 1 Martie ghiocei din inima mea si o primavara frumoasa pentru sufletul tau!

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Martie 2013

      Iti multumesc din toata inima mea, Ginuca, pentru gandurile tale bune si pentru minunatul martisor pe care mi l-ai adus! Fie ca primavara sa-ti inmiresmeze inima si sufletul cu parfumul florilor ei neasemuite sa-ti aduca numai zambete si sa fii iubita cu adevarat, iar acesta este martisorul meu pentru tine cu mult drag! 🙂

      Apreciază

      • De pe-o „buna dimineata”
        de Otilia Cazimir

        De pe-o „bună dimineaţă”
        Cu tulpină de cârcel,
        A sărit un gândăcel
        Cu mustăţile de aţă.

        Alţi gândaci, mărunţi şi roşii,
        Care-şi poartă fiecare
        Ochelarii pe spinare,
        Dorm la soare, somnoroşii!

        Iar pe-un fir de păpădie,
        Ce se-nalţă, drept, din iarbă,
        Suie-un cărăbuş cu barbă,
        În hăinuţă aurie.

        Suie, mândru şi grăbit,
        Să vestească-n lumea mare:
        – Preacinstită adunare,
        Primăvara a sosit!

        Multumesc pentru urarile calde si frumoase , din inima ta uriasa, care imparte minunate ganduri tuturor…
        Sa lasam primavara sa ne inunde sufletul pe acorduri muzicale inegalabile, in interpretarea magnifica a maestrului…

        Apreciază

        • Stefania

           /  2 Martie 2013

          Iti multumesc din suflet, Ginuca, pentru completarea ta atat de frumoasa la postarea mea.
          Imi place mult, atat poezia cat si melodiea , in interpretarea exceptionala a lui Tudor Gheorghe, pe care-l ador! Am ascultat cu multa bucurie!
          Eu iti propun sa ascultam impreuna o melodie drga sufletului meu:
          O seara minunata iti doresc, draga Ginuca! 🙂

          Apreciază

          • Incantatoare melodie mi-ai „adus”…s-o intampinam cu bucurie…caci mult am asteptat-o.
            Iti doresc o duminica „parfumata”, „colorata”, relaxanta, in acorduri pozitive sufletesti !! 🙂

            Apreciază

            • Stefania

               /  2 Martie 2013

              Ma bucur ca iti place melodia, Ginuca! Asa este, tare mult am mai asteptat cu totii primavara! Mie imi plac toate anotimpurile, pentru ca fiecare are farmecul lui, aparte, insa anotimpul meu favorit este vara.
              Iti multumesc multumesc mult pentru urarea calda si prieteneasca. La fel iti doresc si eu, o duminica asa cum mi-o doresti tu mie ! Sa ai parte numai de bucurii, Ginuca! 🙂

              Apreciază

  11. La multi ani de Martisor, draga Stefania! iti doresc o primavara infloritoare si plina de bucurii! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Martie 2013

      Iti multumesc din suflet, Alex, pentru gandurile tale bune!
      Si eu iti doresc din toata inima mea, o primavara, frumoasa, vesela si cu multe impliniri! 🙂

      Apreciază

  12. Spring days are so romantic! Thanks for sharing! O primăvară frumoasă!:)

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Martie 2013

      Bine ai venit aici, Ice!
      Asa este. Ma bucur mult de tot ca iti place ce-ai gasit aici!
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun!
      O primavara frumoasa, vesela si cu multe impliniri iti doresc si eu… si-un mic martisor din partea mea, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  13. music an flowers! Thanks Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Martie 2013

      Thank you so much, dear Elena! I am so, so glad you like it.
      For you a flower as a symbol of spring!
      Have a nice, spring and happiness, dear Elena!
      With much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  14. Îţi doresc o primăvară cu soare în suflet, Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Martie 2013

      Iti multumesc din suflet, fatadefragi!
      Eu, de asemenea iti doresc primavara vesnica in suflet, veselie si cu multe impliniri… cu mult drag iti ofer un martisor… 🙂

      Apreciază

  15. ginamihai

     /  2 Martie 2013

    Îmi place exuberanța primăverii!
    Îmi plac tresăririle ei în explozie de mugurași, zbor de păsări, parfum de verde!
    Le adun pe toate într-un buchet de gânduri bune, pe care ți le ofer, cu mare drag!
    La mulți ani optimismului!
    O primăvară lină să ai, Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Martie 2013

      Sarut mana, doamna Gina!
      Va multumesc din toata inima mea pentru gandurile dumneavoastra bune, le-am adunat cu multa grija si le-am asezat usor in sufletul meu sa le pot simti mingaierea! Va imbratisez cu mult drag!
      La mulți ani optimismului!
      Fie ca primavara aceasta sa va umple sufletul de bucurie, doamna Gina… din tot sufletul meu va daruiesc acest mic martisor, cu mult drag!

      Apreciază

  16. O primavara minunata!

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Martie 2013

      Iti multumesc din toata inima mea, draga mea tink3rbe11, pentru gingasii ghiocei pe care-i ador si pentru gandul tau bun! Le-am asezat usor in sufletul meu.
      Si eu iti doresc din toata inima mea o primavara cu mult soare pe cer si-n suflet si sa-ti umple sufletul de bucurii! Te imbratisez cu mult drag!
      Pentru tine, draga tink3rbe11, un mic martisor, cu mult drag… 🙂

      Apreciază

  17. Să ai o primăvară frumoasă !

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Martie 2013

      Iti multumesc din tot sufletul meu pentru gandul tau bun si pentru minunatul martisor muzical pe care-l ador, mi-a incantat si bucurat sufletul!
      Eu de asemenea iti doresc o primavara frumoasa si multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  18. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  2 Martie 2013

    Primavara, Spring the season of Love, Life and Romance. Nature wears her new dress of beauty. Rebith of miracles. Jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Martie 2013

      Yes! You say so true, spring is the season of love, rebirth and the joy! Soon all of nature will dress in clothes amazing lush green … decorated with flowers many colors … and chirping of birds!
      Thank you so much, Jalal!
      Have a wonderful day and a spring, splendid! Sincerely Stefania! 🙂

      Apreciază

  19. La tine e intotdeauna frumos si miroase a primavara chiar si in iarna rece…
    Primavara in sufletele noastre, primavara afara , cred ca e cel mai frumos lucru .Desi fiecare anotimp are frumusetea lui totusi primavara are ceva special 🙂
    Iti doresc o primavara speciala , o primavara vesnica in sufletul tau si binecuvantari ceresti si pamantesti.Tatal minunat din cer sa te ocroteasca de tot ce este rau si pacea Lui sa fie cu tine zi de zi . Domnul Isus sa iti fie mangaierea si calauza in tot ce vrei sa realizezi pe acest pamant trecator.
    O zi frumoasa ca si sufletul tau care straluceste si aduce bucurie si miresme placute pe oriunde il poarta valurile dragostei….
    Cu drag Angela I.E.

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Martie 2013

      Iti multumesc mult, Angela, pentru aprecierea ta si pentru gandul tau bun!
      Da, e frumos cand pastram in suflet primavara in orice anotimp. Mie toate anotimpurile imi plac, fiecare are farmecul sau aparte!
      Fie ca Bunul Dumnezeu, sa ne dea tuturor, precum spui tu.
      O zi minunata iti doresc, Angela, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  20. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  5 Martie 2013

    Festival of flowers, Beauty and love. Jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Martie 2013

      Thank you very much for your appreciation!
      Yes, the flowers are so beautiful!
      Have a wonderful day and many blessings, Jalal!
      Sincerely, Stefania! 🙂

      Apreciază

  21. Foarte multa lumina in aceste imagini :). Toti au folosit culori deschise pentru a exprima lumina mai puternica din timpul zilei.

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Martie 2013

      Da, artistul a pus mare accent pe lumina si multitudinea de culori, incat tablourile sa transmita acel sentiment al veseliei!
      Iti multumesc mult, Alex, pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      O duminica minunata iti doresc si mult mult mult bine! cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  22. Ritiu Maria

     /  19 Martie 2013

    E frumos sa oferi culoare in prag de primavara, avem nevoie, mai mult decat oricand, sa simtim ca incepe reinnoirea intregii naturi, dupa o iarna, care pare ca nu se mai sfarseste.
    La noi este frig inca, norii se joaca cu ploaia, iar mirosul primaverii e inca departe.
    M-am „incalzit”, vizitand blogul tau si vazand atata frumusete.
    Multumesc Stefania, vizita la tine, ma face sa vad frumusetea creatiilor pe care le postezi si sa-i admir pe creatori.
    Un gand bun si multa sanatate.

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2013

      Daca in urma cu doua saptamani, era foarte cald si-au inflorit Ghioceii si-au inmugurit Salciile pletoase si Zambilele, acum, asemeni ca pe la dumneavoastra este vremea si pe la noi, doamna Maria. Zilele trecute a nins abundent incat s-a asternut o patura consistenta de omat peste tot, s-au format pe la stresini turturi ca in toiul iernii. Ieri si astazi a plouat din belsug, a tunat, a fulgerat, pentru prima data anul acesta. Ploaia a topit toata zapada, dar este foarte frig.
      Ma bucur nespus de mult ca va simtiti bine aici. Va multumesc foarte mult pentru aprecierea dumneavoastra.
      Intotdeauna sunteti binevenita cu mult drag.
      Va doresc o seara minunata si multe binecuvantari! Sa ne „revedem” sanatoase si vesele. Va imbratisez cu mult drag, doamna Maria! 🙂

      Apreciază

  23. …. picturile sunt superbe, incanta privirea 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2013

      Ma bucur mult de tot, Ane, ca iti plac picturile!
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O seara minunata iti doresc, Ane! 🙂

      Apreciază

  24. Stefania ! I wish you a prosperous and joyful spring !You have mail!

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Martie 2013

      Thank you so much, Stephen, for your thoughts so beautiful to me!
      I also wish for you, a spring full of joy and love much more!
      Have a wonderful evening and many blessings! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,130 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
