capodopere

pentru mărire, dă CLICK, pe fiecare imagine

Niciodată despre dusul, ieri, să nu-ţi aduci aminte,
Iar de ziua care vine nu te plânge dinainte.
Nu te bizui pe mâine, nici pe ieri, şi-ntoarce-ţi faţa
Către astăzi, şi petrece, să nu-ţi pierzi zădarnic viaţa!

O-nchipuire-i lumea din năluciri şi fum!
Un loc pe scenă vrea fiecare să ocupe…
Tu află adevărul din năluciri de cupe:
Că totul pendulează între miraj şi scrum!

Un punct pierdut e lumea, în haosul imens
Toată ştiinţa noastră: cuvinte fără sens
Om, pasăre şi floare sunt umbre în abis
Zadarnic este gândul, iar existenţa – vis.

Fii vesel, căci tristeţea o să dureze pururi.
Mereu aceleaşi stele s-or învârti-n azururi.
Din cărămizi făcute din trupul tău, n-ai teamă,
Se vor zidi palate pentru neghiobi de seamă.

Catrene de Omar Khayyam

Articol următor

55 comentarii

  1. Ajunge zilei necazul ei, spune Biblia..Ce frumos cand ne legam viata de Isus..si atunci greul nu-i atat de greu..:). O zi frumoasa draga Stefania.

    Apreciază

  2. Adevarate capodopere, scene placute si cutremuratoare! Frumos!
    O duminica minunata!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Februarie 2013

      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea, draga tink3rbe11!
      Iti multumesc mult de tot pentru gandul tau bun!
      O duminica minunata iti doresc si eu, draga mea! 🙂

      Apreciază

  3. Truly Masterpieces – what a grandness the pictures as well as the music display! Have a grand Sunday and the week following!! Warm wishes from simple cherishes.

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Februarie 2013

      Thank you so much! I am so glad that you like my posting! Glad to see you here!
      Have a wonderful Sunday and many blessings!
      Warm wishes for you, with love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  4. I would love to be able to be an artist or poet of that calibre. Thank you for sharing with us Stefania.

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Februarie 2013

      And me, well, I’d love that!
      I am so glad that you like my posting! Thank you very much.
      Have a wonderful day and many blessings, Alastair!
      Sincerely, Stefania! 🙂

      Apreciază

  5. Picturile sunt extraordinare! Artistul a fost stapanit de pesimism in timpul vietii, cel putin asa cred… E prima data cand vad lucrari de-ale lui.

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Februarie 2013

      Ma bucur nespus de mult, Cristi ca iti plac picturile. Nu stiu, daca artistul a fost dominat de pesimism, nu m-am gandit la asta, insa, pot spune ca eu asa m-am simtit toata saptamana, dupa mai multe evenimente negative care au aparut in viata mea, poate de aici si rezulta aceasta postare a mea.
      Revenind la artist, stiu ca acesta s-a specializat in ilustrarea pe panza, a efectelor naturale ale atmosferei si locuind douazeci de ani in Roma, ilustreaza peisaje cu porturi maritime, furtuni, calmul intinderilor de ape, peisaje nocturne cu luna, straduindu-se sa transmita acel sentiment de agitatie si de drama din porturile maritime si ale navigatorilor.
      Chiar ma bucur mult mult de tot, ca iti plac! Mie imi plac foarte mult si am incercat sa le postez la cea mai mare rezolutie pe care o accepta wordpress, pentru a putea fi vazute confortabil si chiar se pot mari dand click pe fiecare imagine. Una dintre aceste lucrari nu mi-a acceptat-o wordpress, pentru ca avea rezolutia peste 1600 si nu am avut cum s-o micsorez si-mi pare asa rau, pentru ca este o lucrare exceptionala!
      Iti multumesc mult de tot, pentru gandul tau bun! O seara minunata iti doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  6. Gorgeously dramatic. Wish I could translate!
    From Maryland, USA

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Februarie 2013

      Welcome, here, Beyond Back Creek!
      I am so glad that you like what you find here!
      Unfortunately, I am not an English speaker and can not translate texts literally. I’m so sorry! You you could try to translate with Google Translate, I do not know another alternative!
      Thank you so much for visiting! Whenever you are welcome here with much love!
      Have a wonderful day and many blessings!
      With respect and friendship, Stefania! 🙂

      Apreciază

  7. You always displaying stunningly images dear Stefania, thank you so much.

    Love and hugs,
    mei

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Februarie 2013

      Thank you so much, dear Meiro! I am so glad that you like my posting!
      Have a wonderful day and many blessings!

      Big hugs, much love,
      Stefania! 🙂

      Apreciază

  8. ce sa scrii despre capodopere? doar ca sunt… capodopere!
    artistul nu are niciun merit… e suficient sa stai pe malul vietii, cu aparatul foto, si vei surprinde scene poate mai tragice… (glumesc -amar!- evident)

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Februarie 2013

      Ma bucur foarte mult ca iti place postarea mea!
      Mi-e imi place tot ceea ce este frumos pe lumea aceasta! Eu apreciez foarte mult si fotografiile, pentru ca nu-i chiar atat de usor sa faci o fotografie de colectie! Pe langa fapul ca trebuie sa ai un talent deosebit si ochiul format pentru frumusete, mereu trebuie sa fi la locul potrivit, in momentul potrivit, cu aparatul potrivit, ceea ce nu-i atat de simplu!
      Dar, sunt si artisti plastici, care picteza in aer liber, nu doar in ateliere!
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      O seara minunata iti doresc, Vasile! 🙂

      Apreciază

  9. Vivaldi and water-quite a pair!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Februarie 2013

      Thank you so much, dear Elena! I’m glad that you like my posting, and music Vivaldi !
      Have a wonderful day and many blessings!
      Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  10. Excepționale versuri și picturi! Mulțumim pentru momentele de relaxare oferite! Personal, este o plăcere să mă opresc la tine și să mă bucur de artă 🙂 O zi și viață minunată!! MIHAI

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Februarie 2013

      Ma bucur nespus de mult, Mihai, ca iti plac postarile mele si ma bucur mult ca te simti bine aici!
      Intotdeauna esti binevenit cu mult drag!
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      O seara minunata si multe binecuvantari iti doresc si eu, Mihai! 🙂

      Apreciază

    • Pentru ca nu am putut sa-ti las comentariul direct pe blog, aleg aceasta cale (sper sa nu suparam gazda…) Admirabile versuri inchinate in aceeasi masura Divinitatii si celei mai dragi fiinte pamantene…mamei. Fundalul sonor potrivit amplifica mesajul versurilor. Felicitari amandorura…Valorificativa talentul in arta scrisului! E o bucurie sa existe si astfel de fiinte printre noi. Toate gandurile bune!

      Apreciază

      • In final comentariul meu a fost postat in pagina pe alt loc decat cel unde a fost expediat…:( e vorba de tema „Omagiul unui prieten” , de pe blogul lui Mihai.

        Apreciază

        • Stefania

           /  20 Februarie 2013

          E bine cand totul se termina cu bine, Ginuca!
          Ma bucur mult ca ai reusit.
          Mihai va citi mesajul tau, chiar daca nu a fost afisat la postarea la care ai fi dorit tu.
          Important este ca el, il va citi si-i va spune si prietenului lui gandurile tale bune despre poezia lui! 🙂

          Apreciază

      • Stefania

         /  20 Februarie 2013

        Oh, Ginuca, din partea mea nu-i nicio suparare, Doamne fereste! Nu ai reusit sa postezi comentariu pe blogul lui, Mihai, pentru ca el are activata optiunea „modereaza” si probabil trebuie sa fii logat incat sa poti posta un comm.
        Si mie mi-a placut foarte mult poezia si mi-a placut de asemenea gestul lui Mihai, de-a aduce, omagiu unui prieten! E divin acest lucru, intr-o lume in care misuna egoismul si rautacismele.
        Ma bucura gandurile tale bune care se indreapta spre Mihai si prietenul lui!
        Eu, iti multumesc in numele lor, Ginuca! 🙂

        Apreciază

  11. Tot ce ne oferi pe acest blog sunt capodopere!Poze ,poezii,videoclipuri sunt la superlativ!Munca ta este o capodopera!Multumesc pentru ce oferi!O saptamana plina de viata!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Februarie 2013

      Iti multumesc mult de tot, David, pentru aprecierea ta.
      Tot ceea ce postez eu sunt elementele care mie imi aduc bucurie, liniste si echilibru in suflet si-n viata mea si mi-e drag sa le impartasesc cu voi.
      O seara minunata iti doresc, David si-o saptamana cu multe binecuvantari, impreuna cu toti cei dragi ai tai! 🙂

      Apreciază

  12. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  19 Februarie 2013

    Dear Stefania, this post is immensely beautiful. Sincerlly, Jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Februarie 2013

      Thank you very much, Jalal! I am so glad that you like my posting! I hope that in the future be the same!
      Have a wonderful day, Jalal and many blessings! Sincerely, Stefania! 🙂

      Apreciază

  13. Permets-moi chère amie de nommer ton blog” Le blog des merveilles”.

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Februarie 2013

      Merci beaucoup, oasien, pour vos paroles si belles!
      Je suis tellement heureux que vous aimez mon blog et que vous vous sentez bien ici!
      Vous êtes toujours les bienvenus avec beaucoup d’amour!
      Bonne soirée et beaucoup de bénédictions!

      Sincèrement,
      Stefania! 🙂

      Apreciază

  14. In momentele de ragaz, aici e taramul unde imi face placere deosebita sa poposesc…Aici e calea unde ne hranim frumos sufletul…unde gasim pacea sufleteasca atat de necesara fiecaruia. Zile minunate si inspiratie deplina!
    Cu speranta ca-ti va incanta spiritul…

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Februarie 2013

      Ma bucur mult, Ginuca, ca te simti bine aici. Iti multumesc mult pentru aprecierea ta si pentru minunatul tau, dar, muzical pe care mi l-ai adus si care mi-a incantat sufletul.
      O seara minunata iti doresc, Ginuca! 🙂

      Apreciază

  15. Superbe sunt!
    Multumesc Stefania!
    Seara placuta!

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Februarie 2013

      Ma bucur nespus de mult, Melly, ca iti place postarea mea.
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun.
      O seara minunata iti doresc si eu, draga Melly! 🙂

      Apreciază

  16. melanietoulouse

     /  20 Februarie 2013

    Hola Stefania! 🙂 Sper ca esti bine, sanatoasa, în forma… David a rezumat la fix (si) gândurile mele despre minunatele tablouri. Am avut sansa sa vizitez, sa admir si sa ma entuziasmez în fatza capodoperelor naturii costa-ricane, m-am reîntors cu-aceeasi certitudine: natura e si (va) ramâne cel mai desavârsit artist… 🙂 Sanatate si numa’ bine! O seara calma, senina!

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Februarie 2013

      Buna seara, doamna Melanie!
      Ma bucur nespus de mult ca ati avut sansa sa vizitati locuri de vis si ca v-ati reintors cu bine si sunt convinsa ca ati adus o gramada se amintiri frumoase de acolo! Sunt de acord cu dumneavoastra. Fara doar sau poate, natura este cel mai mare artist posibil!
      Ma bucur mult de tot ca va place postarea mea!
      Eu, sunt bine, doamna Melanie, multumesc mult. In forma nu prea sunt pentru ca de cateva zile ma lupt cu o raceala zdravana, ( din vina mea, mi-am dorit sa vina primavara mai repede si-am schimbat tinuta, iar acum trag ponoasele). O raceala, care ma poarta mai mult in deriva si careia vad ca tare-i mai place cum o tratez de nu mai vrea sa plece de la mine nici cum. Va multumesc din suflet pentru gandul dumneavoastra bun. Multa sanatate va doresc si eu si-o seara minunata, doamna Melanie! 🙂

      Apreciază

  17. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  20 Februarie 2013

    Superb portraits of the storms Stefania. Man was afraid of natur’s power then and he is still today. Fascinating theme and music. Sincerely Jalal.

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Februarie 2013

      Thank you so much, Jalal, for your appreciation. I’m glad that you like my post.
      You say so true when there are natural disasters, people are powerless!
      Undoubtedly, God and nature are the strongest!
      Have a wonderful evening and many blessings!
      Sincerely, Stefania! 🙂

      Apreciază

  18. Frumoase imagini! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Februarie 2013

      Ma bucur mult ca iti plac picturile, diverse!
      Iti multumesc pentru gandul tau bun.
      O zi minunata si-un sfarsit de saptamana superb iti doresc, diverse! 🙂

      Apreciază

  19. Mi-am hrănit sufletul, plimbându-mi ochii!
    Seară bună, Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Februarie 2013

      Sarut mana, doamna Gina!
      Ma bucur nespus de mult ca va place postarea mea!
      Va multumesc din suflet pentru gandul dumneavoastra bun.
      O seara minunata si-un sfarsit de saptamana plin de bucurii va doresc, doamna Gina! 🙂

      Apreciază

  20. ideisiidei

     /  23 Februarie 2013

    Ai o postare frumoasa. Albastrul si violetul se asociaza bine cu celelalte culori. Cromatica fiecarei imagini in parte da o senzatie de miscare, o dinamica ce te pune pe ganduri. Frumos :).

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Februarie 2013

      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea, Alex!
      Asa este, cromatica, are un efect inedit in fiecare pictura.
      Artistul ilustreaza excelent dinamica in mod special in temele „furtuna pe mare”.
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun.
      O zi minunata iti doresc, Alex! 🙂

      Apreciază

  21. Lovely, as usual. Vivaldi’s music is extraordinary. Thank you.
    Big hugs and love,
    Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Februarie 2013

      Thank you very much, dear Micheline.
      Yes, Vivaldi’s music is extraordinary!
      I am so glad that you like my posting!
      Have a wonderful day and many blessings!
      Big hugs with much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  22. Ritiu Maria

     /  24 Februarie 2013

    Se pare ca starea ta sufleteasca, nu a fost prea buna, esti dispusa la melancolie si la introspectii, de aceea postarea ta si pe noi ne obliga sa reflectam la nemurire si filosofand putin, sa gasim cai de a ne incarca bateriile pentru „lupta”, cu fiecare zi din viata noastra. Avem nevoie si de asa ceva, imi pare rau ca, nu am avut acuma timpul disponibil pentru a urmari, in intregime concertul, insa promit ca ma voi intoarce si voi savura muzica.
    Picturile reprezinta o reflectare a zbuciumului, in formele lui esentiale, sunt frumoase si placute ochiului, iar versurile, asa cum am precizat deja, te incita la introspectie.
    Multumesc pentru postare, mi-a placut.
    Iti doresc sa ai o saptamana cat mai buna, mai linistita si mai prolifica si bineinteles sa fii sanatoasa.
    O seara placuta in continuare.

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Februarie 2013

      Da, asa este, ati intuit foarte bine, doamna Maria! Din nefericire pentru mine, luna februarie a fost o luna, mai furtunoasa, iar starea mea generala a fost in deriva, am avut de infruntat mai multe evenimente neplacute, dar pe care le-am depasit oarecum si in plus de asta am mai fost si racita cobza incat ma simteam cazuta de pe o alta planeta, eram total dezorientat. Asta e viata cu urcusuri si coborasuri si multe incercari, poate pentru ca sa-i simtim gustul!
      Eu am nevoie zilnic de aceste catrene ale lui Omar Khayyam.
      Ma bucur nespus de mult ca va place postarea mea!
      Nu va ingrijorati doamna Maria, adevarul este ca, concertul dureaza 49,12 minute si nu intotdeauna ai timpul necesar pentru asta, mie imi place mult si-l ascult in timp ce lucrez, pentru ca la mine tot timpul se aude muzica in fundal. Nici nu mi-ar placea altfel. Oricand sunteti binevenita.
      Va multumesc din suflet pentru gandul dumneavoastra bun.
      O seara minunata va doresc si eu doamna Maria si-o noua saptamana binecuvantata! Va imbratisez cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  23. What a great composition,beautiful paints and music! I will follow your blog 🙂
    Best Regards
    M.

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Martie 2013

      Welcome, here M! 🙂
      Thank you so much for visiting and your appreciation.
      I’m glad that you like what you find here!
      Whenever you are welcome with much love!
      Have a wonderful day!
      Sincerely, Stefania! 🙂

      Apreciază

  1. Romanţa celor trei corăbii | Stefania's
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,145 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
