În această zi din viaţa ta….

„Dacă tu faci ceva pentru a primi aprobarea cuiva, ar fi mai bine să nu faci nimic. Există un singur motiv pentru a face orice: să anunţi şi să declari, să exprimi şi să împlineşti, să devii şi să experimentezi Cine Eşti Tu cu Adevărat. De aceea, orice ai face, fă-o pentru simpla bucurie, pentru adevărata bucurie a ceea ce eşti. Fă ceea ce alegi tu, nu ceea ce alţii aleg pentru tine.
Cel ce se hrăneşte cu iubirea, se hrăneşte cu viaţa veşnică a lui Dumnezeu”. Sfântul Isaac Sirul

„Mintea şi sufletul trebuie să lucreze împreună dacă vrei să experimentezi adevărata strălucire. Încearcă să nu petreci timp exclusiv în mintea ta. Este o unealtă magnifică, dar are o perspectivă limitată. Încearcă să nu petreci timp exclusiv în sufletul tău. Are o perspectiva mult mai largă, însă nu poţi negocia existenţa fizică numai din acel loc. Dacă ai putea, nu ţi s-ar fi dat şi mintea. Aici e şmecheria: echilibrul. Petrece în fiecare zi ceva timp hrănindu-ţi şi exersând şi mintea şi sufletul. Ştii cum să le faci pe amândouă. Aşa că fă-le!
Pentru a evita bolile, mănâncă mai puţin; pentru a prelungi viaţa, îngrijorează-te mai puţin.” Chu Hui Weng

„Puţină distracţie din când în când este un lucru bun. Eliberează-te din când în când. Asumă-ţi un risc! Răspunde unei provocări! Cântă-ţi cântecul tare, astfel încât toată lumea să-l poată auzi! Dansează ca şi cum nu te-ar vedea nimeni! Ieşi afară! Încalcă câteva reguli! Dacă nu le faci acum, când le vei face? Şi oricum cine a impus acele reguli?
Un trai bun este inspirat de iubire şi condus de cunoaştere.” Bertrand Russell

Articol anterior
Articol următor

58 comentarii

  1. He was old when he died. 83 in those years is what 100 is now.

    Love the quotes.

    Have a great Sunday Stefania

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Februarie 2013

      Thank you so much, Alastair!
      I am so glad that you like paintings and quotations!
      Have a wonderful evening, Alastair and a wonderful new week!
      Sincerely, Stefania! 🙂

      Apreciază

  2. ginamihai

     /  10 Februarie 2013

    Îmi place lumea ta, pe jumătate reală, jumătate de vis!
    Leagăn de povești!
    în seara asta chiar așa simt- că aparțin unei lumi blânde, cuminți, suave!
    Seară bună, Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Februarie 2013

      Sarut mana, doamna Gina!
      Ma bucur nespus de mult ca va place, lumea mea, in care incerc sa mentin echilibru. Va marturisesc sincer, pentru mine, cantaresc foarte mult cuvintele dumneavoastra, doamna Gina. Aceasta-i lumea in care imi place mie sa traiesc. O fi bine, o fi rau, fac tot ce-mi sta in putinta sa mi-o pastrez asa, pentru ca imi place si ma simt bine in ea.
      Va multumesc din suflet pentru gandul bun! Va imbratisez cu mult drag!
      O seara minunata si-o noua saptamana excelenta va doresc, doamna Gina, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  3. De très beaux tableaux qui méritent toute l’attention.

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Februarie 2013

      Bienvenue ici, oasien!
      Oui, dites-vous, si vrai! Les peintures sont magnifiques! Je suis tellement heureux que vous aimez ce que vous trouverez ici!
      Merci beaucoup de votre visite et de vos paroles. Vous êtes toujours les bienvenus avec beaucoup d’amour!
      Une merveilleuse soirée et je vous souhaite beaucoup de bénédictions!
      Sincèrement, Stefania! 🙂

      Apreciază

      • Au plaisir Stefania et je suis sincèrement émerveillé par ton blog et surtout par les merveilleux tableaux qui y sont postés.

        Apreciază

        • Stefania

           /  10 Februarie 2013

          Merci beaucoup, oasien, pour votre appréciation! Je me sens honoré!
          Ici vous pouvez voir de nombreuses peintures les plus belles.
          A tout moment, vous pouvez consulter mon blog!
          Merci encore!
          Avoir une belle soirée!
          Sincèrement, Stefania! 🙂

          Apreciază

  4. Absolut superbe si atat de proaspete ca zici ca acum ninge.
    Si ninge si la Bacau imbelsugat si toate s-au acoperit de nea ca in tablourile tale.
    Noapte linistita si maine o zi senina iti doresc draga mea.
    Te imbratisez cu drag.

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Februarie 2013

      Ma bucur mult de tot, draga Melly, ca iti place postarea mea!
      E tare frumos cand ninge, cred ca aveti niste priveslisti de basm!
      Tare mult imi mai place mie sa ma plimb printre fulgi de nea!
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun!
      Te imbratisez si eu cu mult drag!
      O noapte linistita iti doresc si eu, draga Melly si-o noua saptamana cu multe binecuvantari! 🙂

      Apreciază

  5. ca intotdeauna, o postare echilibrata, intre imagini, cuvinte si melodii care ating perfectiunea! Multumim Stefania draga! o placere de sfarsit de weekend 🙂
    Iti doresc o seara de duminica minunata si un start bun in saptamana ce urmeaza!

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Februarie 2013

      Va multumesc mult de tot, doamna Carmen, pentru gandul dumneavoastra bun.
      Ma bucur nespus de mult ca va place postarea mea! E tot ce-mi doresc, echilibru!
      Va imbratisez cu mult drag.
      O seara minunata va doresc, doamna Carmen si-o noua saptamana cu multe binecuvantari! 🙂

      Apreciază

  6. Ştefania, draga mea,

    Ieri şi azi mi-am ocupat timpul cu vizionarea întregului blog al tău, cap-coadă. Sper că nu te vei supăra pe mine dacă-ţi voi spune că e frumos şi captivant, dar ai două minusuri. Când cineva doreşte să se ducă la arhive, îi apare o pagină cu foarte multe postări, multe comentarii etc. într-o singură lună. Asta împiedică pagina să se încarce şi, implicit, duce la blocarea calculatorului. Cred că ar fi bine să creezi cumva o arhivă pe topicuri, nu pe luni, fiindcă altfel nu se vede tot şi e păcat.
    Al doilea minus ar fi probabil muzica, videoclipurile de pe youtube. Mă refer la faptul că apare cam prea des Strauss cu valsurile lui. Nu contest că sunt excepţionale, dar şi excesul ăsta duce la o saturaţie uşor accentuată, mai ales că sunt alţi o mie de compozitori la fel de buni, de care lumea se bucură din plin şi de care Internetul abundă.
    Sunt convinsă că vei găsi şi alţi compozitori pe marele youtube, compozitori care-ţi taie respiraţia prin creaţiile lor şi care nu sunt neapărat europeni. Vei descoperi asiatici care-ţi vor sălta inima şi urechea dacă le vei da şansa de a-i asculta. Un exemplu ar fi Samvel Yervinyan care mai cântă uneori şi în concert cu Yanni şi a cărui vioară măiastră face să vibreze sufletele.

    Uite, ia spune-mi, nu-ţi place aşa ceva?

    sau japonezul Shigeru Umebayashi:

    Ce spui? Nu-i aşa că sunt excepţionali?
    Mie îmi place muzica clasică, muzica din filme, diverse coloane sonore etc.

    Sper să nu te superi pentru ceea ce ţi-am scris.

    Şi, ca să ai o dumincă seară perfectă, îţi fac o dedicaţie Schubert – Serenade:

    Cu mare drag,

    Aurora

    PS – Am văzut că m-ai vizitat… Ai acolo o droaie de interpreţi de unde te-ai putea inspira… 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Februarie 2013

      Intai de toate, iti multumesc mult, Aurora, pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      Iti inteleg doleantele! In ce priveste incarcarea site-ul meu si al paginilor, cred ca aici sunt mai multi factori partasi la aceasta neplacere, cum ar fi, viteza conexiunii la internet, brawserul de lucru si capacitatea calculatorului. Eu, am verificat de pe trei calculatoare, unul dintre ele fiind la tara, unde semnalul si viteza conexiunii este destul de redusa si pot spune ca si acolo paginile se incarca in 4 secunde, de pe celelate doua, paginile se incarca in fractiune de secunda! De pe laptop in 3 secunde, iar de pe un telefon mobil normal, Nokia, paginile se incarca in 4 secunde! Pentru toate am utilizat, pe rand, browserele, „Internet Explorer 8”; „Mozilla Firefox” si apoi „Google Chrome” si „Opera mini”, pentru telefon. Nici unul dintre, calculatoare, laptop sau telefon, nu s-au blocat! Nu stiu ce-as putea sa mai spun in aceste conditii.

      In ceea ce priveste muzica. Daca ai vizionat blogul meu in intregime, precum susti, ai fi observat ca muzica lui Strauss, apare in anumite perioade ale anului! Muzica lui Strauss, e muzica sufletului meu si va fi prezenta in postarile mele ori de cate ori sufletul meu plange sau este in acea stare de beatitudine! Am mai spus-o de cateva ori, e muzica care ma reinvie, ma inalta, imi mangaie sufletul, imi da aripi, ma elibereaza si ma impulsioneaza de-a merge mai departe. E seva cu care eu imi hranesc sufletul. E muzica care m-a insotit mereu de-a lungul vietii, inca de la noua ani, e cel mai bun prieten al meu, care imi este atat de aproape in orice situatie si-n orice moment al zilei!
      Asta nu inseamna ca nu ascult si alte genuri muzicale, in afara de manele pe care eu le detest pur si simplu, ascult aproape toate genurile muzicale existente.
      Cred eu ca e dreptul fiecaruia sa asculte muzica care ii place. Eu respect dreptul fiecaruia.

      Nu-l cunosc pe Samvel Yervinyan si muzica lui, l-am ascultat, acum, insa sper sa nu te dezamagesc prea tare, nu m-a convins cu nimic. Nu-i contest calitatile, insa prefer sa raman rezervata in afirmatii!
      Muzica japonezului Shigeru Umebayashi, imi place si-o ascult cu placere.
      Atat muzica lui Yanni cat si Serenade by Schubert, eu le ador si au fost prezente de mai multe ori in postarile mele, insa, cred ca ai remarcat acest lucru.

      Seara mea perfecta se incheie in fiecare seara, zi de zi, an dupa an, inca de mica, asculatand, Balada lui Ciprian Porumbescu, atunci cand, stau de vorba doar eu cu mine, cand meditez asupra tuturor actiunilor mele si a faptelor mele de peste zi! Cand ma caiesc cu recunostinta!

      Eu iti doresc o seara minunata, Aurora si multe binecuvantari! 🙂

      Apreciază

    • These are favorites. Thank you Stefania for the constant gift of beauty.
      Big hugs and love,
      Micheline

      Apreciază

      • Stefania

         /  13 Februarie 2013

        Thank you so much dear Micheline!
        I am a constant and loyal person! That’s why I try to represent my posts, this feature for me !
        Also, what I love in this world is loveliness!
        Thank you very much, dear Micheline!
        Have a wonderful day and many blessings!
        Big hugs, much love, Stefania! 🙂

        Apreciază

  7. …a fost o lume!

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Februarie 2013

      Da, asa este Dan, a fost…. a fost, o lume frumoasa si sanatoasa spiritual… si datorita, marilor artisti, cu un har aparte, noi putem vedea scene din viata inaintasilor nostrii, pe care artistii le ilustreaza in operele lor!
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      O zi minunata iti doresc, Dan! 🙂

      Apreciază

  8. Extraordinare picturi!

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Februarie 2013

      Adevarat spui, Cristi! Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile!
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      O zi minunata iti doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  9. Buna ziua… restul e privire, ascultare, ganduri!
    Saptamana reusita sa ai, ca toate postarile tale!

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Februarie 2013

      Buna ziua, Vasile!
      Iti multumesc mult pentru gandul bun!
      Sa dea Dumnezeu, sa avem cu totii o saptamana reusita!
      Ma bucur mult ca iti place postarea mea!
      O zi minunata iti doresc, Vasile! 🙂

      Apreciază

  10. Glorious water in all it’s forms. Thanks Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Februarie 2013

      Yes, you say very true, dear Elena! I’m glad that you like my posting! Thank you so much!
      Have a wonderful evening and many blessings! Big hugs with much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  11. Un gând bun la ceas de seară, Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  12 Februarie 2013

      Sarut mana, doamna Gina!
      Va multumesc din suflet pentru gandul bun!
      Toate gandurile mele bune se indrept acum spre dumneavoastra, insotite de miresme florale!
      Va imbratisez cu mult drag.
      O noapte linistita va doresc, doamna Gina! cu mult drag!

      Apreciază

  12. In aceasta zi din viata ta,…in aceasta seara din viata ta si a noastra sa nu uitam sa traim momentul bucuriei acestei existente, sa ne scaldam privirea pe minunatele picturi, sa ne incantam auzul si sa ne deschidem usile universului sufletesc cu legatura de chei fermecate a muzicii; sa apreciem ce este frumos si sa descoperim ce este bun in fiecare.
    Pentru tine Stefania, spre delectarea serii…

    Apreciază

    • Stefania

       /  12 Februarie 2013

      Bine mai spui tu, Ginuca, sunt de absolut de acord cu tine si subscriu spuselor tale!
      Iti multumesc din suflet pentru minunatul, dar, muzical. Am ascultat melodia cu multa placere, imi place mult de tot.
      O noapte linistita iti doresc, Ginuca!
      Acesta este, darul, meu din suflet pentru tine, Ginuca, cu multa bucurie! 🙂

      Apreciază

    • I like Lara Fabian. She started her career here. And success followed. Thank you for another excellent article.
      Big hugs,
      Micheline

      Apreciază

      • Stefania

         /  13 Februarie 2013

        Thank you so much, dear Micheline, for your appreciation!
        Lara Fabian has an exceptional voice! I adore! All songs in her repertoire, I love so much!
        This is the, gift, music for you my, dear Micheline !
        Big hugs always with love, Stefania 🙂

        Apreciază

  13. Reciproc iti intorc multumirea din tot sufletul. Sa te bucuri in continuare de frumusetile vietii si o noapte linistita sa ai !!
    Cu regret pentru ca nu pot sa-ti trimit o imagine…

    Apreciază

    • Stefania

       /  13 Februarie 2013

      Iti multumesc din suflet pentru gandul tau bun, Ginuca!
      La fel iti doresc si eu, sa fii binecuvantata cu multa sanatate si multa fericire!
      Nu te ingrijora pentru imagine, cuvintele tale calde si prietenesti, sunt mai mult decat o imagine si-ti multumesc mult de tot!
      O noapte linistita iti doresc, Ginuca! 🙂

      Apreciază

      • Cu speranta ca voi reusi sa-ti ofer surpriza promisa…Toate gandurile mele cele mai bune! 🙂

        Apreciază

        • Te-as ruga sa stergi link-ul respectiv pentru ca nu a rezultat ce as fi dorit 😦

          Apreciază

          • Stefania

             /  14 Februarie 2013

            Nu te ingrijora, Ginuca, uite a iesit asa cum ti-ai dorit! 😉 Darul tau pentru mine este incantator, nu ma satur sa-l admir!
            Acesta este darul meu pentru tine! Te imbratisez cu mult drag, Ginuca!

            Apreciază

        • Stefania

           /  14 Februarie 2013

          Iti multumesc din suflet, Ginuca, pentru aceasta minunata surpriza pe care mi-ai facut-o!
          Te imbratisez cu mult drag!
          O seara minunata iti doresc, Ginuca! 🙂

          Apreciază

          • In sfarsit , dupa emotiile negative pe care le-am avut, rasuflu usurata. Surprize la maxim! Multumesc mult pentru darul primit ,viata sa te binecuvanteze si sa ai parte de multa iubire!! 🙂

            Apreciază

            • Stefania

               /  15 Februarie 2013

              Eu, iti multumesc din suflet, Ginuca, pentru toate gandurile tale bune! Si eu, m-am bucurat mult de, darul, de la tine si ma bucur ca reciproca este valabila!
              Fii binecuvantata si tu cu multa sanatae si multa fericire!
              Trimit imbratisari calde spre tine!
              O seara minunata iti doresc, Ginuca si-un week-end vesel si relaxant! 🙂

              Apreciază

              • Multumesc, asemeni un weekend pe masura sufletului tau, sa ai grija de tine si de cei dragi tie!

                Apreciază

                • Stefania

                   /  16 Februarie 2013

                  Multumesc mult de tot, Ginuca, pentru gandurile tale bune.
                  La fel iti doresc si eu, un sfarsit de saptamana plin de bucurii, alaturi de cei pe care ii iubesti tu cel mai mult! Te imbratisez cu mult drag! 🙂

                  Apreciază

  14. beautiful With love maxima

    Apreciază

    • Stefania

       /  13 Februarie 2013

      I am so glad that you like my post, Stefan.
      I’m so glad to see you here again!
      Thank you very much!
      Have a wonderful day, Stefan and many blessings!
      Sincerely, Stefania! 🙂

      Apreciază

  15. Happy Valentine’s Day! ¸.•°♡♡⊱彡

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Februarie 2013

      Va multumesc din suflet, doamna Carmen! Ma bucura mult de tot gandul dumneavoastra!
      Happy Valentine’s Day, doamna Carmen! Va imbratisez cu mult drag!
      Acesta este darul meu pentru dumneavoastra! O seara minunata va doresc! 🙂

      Apreciază

  16. Hallo,
    This is for you, for being kind to others and me, http://www.bigcards.nl/card/pickup/bc-c7cf3c10/

    Sweet Valentine greetings, Summer

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Februarie 2013

      Hello, Summer!
      Thank you so much for your words so beautiful! Your message is brilliant!
      Happy Valentine’s Day for you Summer!
      Have a wonderful evening and many Blessings!
      Sincerely, Stefania! 🙂

      Apreciază

  17. Ce frumoase picturi! Şi gândurile bine alese, ca să medităm la fiecare. Mulţumesc pentr clipa de linişte.

    O zi frumoasă, dragă Ştefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Februarie 2013

      Iti multumesc din suflet, Alex, pentru aprecierea ta! Asa este, tu spui atat de bine, uneori mai avem nevoie sa si meditam!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea!
      O seara minunata iti doresc, draga Alex! 🙂

      Apreciază

  18. diverse

     /  16 Februarie 2013

    Ce picturi frumoase! 🙂
    Acum ninge si in Bucuresti 🙂
    Zi buna!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Februarie 2013

      Ma bucur mult de tot ca iti place postarea mea, diverse!
      O, ce frumos ca aveti zapada. La noi doar pe ici pe colo mai este cate un petic de zapada prin locurile dosite, in rest, miroase a primavara. Deja, oamenii au iesit la lucrarile de sezon prin gradini! 🙂
      Iti multumesc diverse pentru gandul tau bun!
      O zi minunata iti doresc, diverse si-un sfarsit de saptamana vesel si relaxant! 🙂

      Apreciază

  19. ce lume frumoasa ai tu Stefania! Din pacate e de gasit doar aici…. imediat ce scoti nasucul afara te darama mizeria spirituala si prostia intalnita la tot pasul. Secolul in care traim…. n-are nimic… n-are in primul rand Oameni! E gol… n-are suflet!

    Te-am pupat

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Februarie 2013

      Bine ai revenit, draga Orry.
      Ma bucur nespus de mult sa stiu ca iti place lumea mea. Si tocmai pentru ca si eu intampin multe neplaceri in lumea de afara, incerc sa-mi construiesc lumea in care imi place mie, cel mai mult sa traiesc!
      Iti multumesc din suflet pentru gandul tau bun!
      Te pup si te imbratisez si eu cu mult drag.
      O zi minunata iti doresc, draga Orry si-un sfarsit de saptamana vesel si relaxant! 🙂

      Apreciază

  20. Minunate picturi și interesante citatele! Ca de fiecare dată, încântătoare atmosfera pe care ne-ai înfățișat-o! O zi excelentă! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Februarie 2013

      Iti multumesc din suflet, Gabi, pentru aprecierea ta!
      Ma bucur nespus de mult sa aud toate aceastea!
      O duminica minunata, vesela si relaxanta, iti doresc si eu, Gabi, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  21. ideisiidei

     /  23 Februarie 2013

    Citatele sunt bine alese. Din momentul in care m-am mutat in Bucuresti nu am mai trait adevarata iarna. Am vazut doar partea mai putin frumoasa a unui anotimp (e drept, nu e preferatul meu) care, intre beton, asfalt si blocuri cenusii nu capata farmecul pe care l-am vazut in imaginile de mai sus. Multumesc :).

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Februarie 2013

      Iti multumesc mult, Alex, pentru apreciere. Cred ca in oricare oras, peisajele de iarna nu-s atat de frumoase cum sunt la munte, campuri deschise, parcuri sau in sate…
      Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile,
      Eu, iti multumesc pentru gandul tau bun.
      O zi minunata iti doresc, Alex! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,163 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
