capodopere

Arta nu este un meşteşug, este transmiterea sentimentului pe care artistul l-a simţit. Lev Tolstoi

Arta nu este, aşa cum cred filosofii, o manifestare a ideii de frumuseţe sau divinitate, nici expresia emoţiilor individuale sau producerea unor obiecte care să provoace plăcere, ci un mijloc de a-i uni pe oameni într-o comunitate a ideilor şi sentimentelor. Lev Tolstoi

Muzica mă transpune fulgerător şi nemijlocit în starea sufletească în care se găsea acela care a compus-o. Mă contopesc sufleteşte cu el şi împreună cu dânsul trec de la o stare de spirit la alta, dar de ce fac asta, nu ştiu. Lev Tolstoi

Muzica mă face să uit de mine însumi, de adevărata mea situaţie; ea mă strămută în altă lume, care în orice caz nu este lumea mea. Sub influenţa muzicii mi se pare că simt ceea ce de fapt nu simt, că înţeleg ceea ce nu înţeleg, că pot face ceea ce nu pot să fac.  Lev Tolstoi

Articol anterior

28 comentarii

  1. Mi se par interesante picturile realizate in diferite perioade de timp pentru ca arata preocuparile oamenilor din vremurile respective.

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Februarie 2013

      Asa este, Cristi sunt foarte interesante aceste picturi.
      Mie imi place mult de tot acest stil neo-clasic, inclinat mai mult spre stilul baroc, pe care-l abordeaza artistul, in lucrarile sale!
      Ma bucur nespus de mult ca iti plac picurile!
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      O seara minunata si-un week-end superb iti doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  2. jalal michael sabbagh

     /  9 Februarie 2013

    Dear Stefania, this post is so coherent with beauty, love and inspiration. Lovely. jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Februarie 2013

      Your, say true, Jalal.
      I am so glad that you like my posting!
      Thank you so much!
      Have a wonderful day and many blessings!

      Sincerely,
      Stefania! 🙂

      Apreciază

  3. ginamihai

     /  9 Februarie 2013

    Îmi plac serile de sâmbătă, chiar și când plouă ca acum..îmi place să-mi odihnesc ochii pe darurile tale.
    Aduci imagini atât de minunate, că par aievea..

    Într-o realitate cenușie ca aceasta în care trăim, frumosul artistic ne ridică deasupra tuturor necazurilor. Tu chiar dăruiești musafirilor seri de vis!

    „Muzica mă face să uit de mine însumi, de adevărata mea situaţie; ea mă strămută în altă lume, care în orice caz nu este lumea mea.„
    Frumos!
    Plin de afecțiune și de grație!
    Mulțumesc pentru clipele de profundă trăire, dragă Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Februarie 2013

      Sarut mana, doamna Gina!
      Ma bucur nespus de mult sa stiu ca va plac postarile mele si ca va simtiti bine aici!
      Mie toate acestea, doamna Gina, imi aduc multa bucurie in suflet si ma hranesc spiritual si ma ajuta sa uit problemele existentiale cu care ma confrunt zilnic si care nu sunt putine. Iar daca si musafirii mei dragi, se simt bine si pentru cateva clipe simt ca au pasit intr-o lume de vis, atunci si bucuria din sufletul meu este infinit de mare!

      Va multumesc mult de tot pentru gandul dumneavoastra bun. Va imbratisez cu mult drag!
      O noapte linistita si-un week-end cu multa binecuvantari va doresc, doamna Gina, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  4. So beautiful and so inspirational post… Vivaldi was a nice selection too. I loved it. Thank you dear Stefania, have a nice day, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Februarie 2013

      Thank you so much, dear Nia! I am so glad that you like my post again!
      Have a wonderful Sunday and many blessings!
      Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  5. You always amaze me with your beautiful collection Stefania, thank you so much for sharing.

    Love & hugs,
    mei

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Februarie 2013

      Thank you so much, dear Meiro!
      I am so glad that you like my post again!
      Have a wonderful Sunday and many blessings!
      Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  6. diverse

     /  10 Februarie 2013

    Adevarate capodopere! 🙂
    Duminica placuta!

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Februarie 2013

      Asa este, diverse! Ma bucur mult ca iti plac!
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun!
      O duminica minunata iti doresc, diverse! 🙂

      Apreciază

  7. Ritiu Maria

     /  10 Februarie 2013

    Talent, creatie si daruire, sunt elementele cheie care, i-au putut caracteriza pe cei care, ne incanta si azi cu lucrarile lor.
    Arta, este o stare de spirit atat al celuia care creaza, cat si al celuia care priveste, asculta, citeste, ceea ce ne-au daruit, oamenii cu har.
    Ma incanta tot ce vad pe blogul tau, ales cu migala si bun gust, ceea ce face ca si noi sa avem acces la acest gen de frumuseti, pe care tu le descoperi, pentru a ne mangaia sufletele si a pune in valoare creatii, cu adevarat valoaroase.
    O duminica frumoasa in continuare si un gand bun, ce strabate pana la tine, pe aripile fulgilor de nea.

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Februarie 2013

      Aveti dreptate in tot ceea ce spuneti, doamna Maria si subscriu spuselor dumneavoastra! Exista atat de multi artisti plastici cu un har deosebit, ale caror lucrari nu sunt chiar atat de cunoscute si-ar fi pacat sa stea ascunse, pentru ca ele au fost create in scopul de-a fi admirate de cat mai multi oameni iubitori de frumos.
      Ma bucur nespus de mult ca va place ceea ce gasiti aici, in coltisorul meu drag, in care eu ma relaxez atat de mult! Mi-ar placea mult, sa am mai mult timp la dispozitie pentru blogging, insa, eu am un program foarte incarcat, chiar si dupa orele de serviciu si nu prea reusesc sa le impac pe toate, insa, incerc sa impartasesc cu prietenii mei, frumosul.
      Va multumesc mult de tot pentru gandul dumneavoastra bun! Trimit imbratisari calde spre dumneavoastra.
      O duminica minunata va doresc si eu, doamna Maria! 🙂

      Apreciază

  8. Minunat!

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Februarie 2013

      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea.
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O seara minunata si-o noua saptamana excelenta iti doresc, Vasile! 🙂

      Apreciază

  9. Frumos realizate, in tuse fine, parca stau sa ne zambeasca!
    Multumim Stefania ca ai impartasit cu noi descoperirea lor.
    Duminica placuta draga mea!

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Februarie 2013

      Asa este, Melly. Ma bucur mult de tot ca iti place picturile!
      Cu multa bucurie impartasesc cu voi, tot ceea ce si eu, primesc sau descopar!
      Iti multumesc din suflet pentru gandul tau bun!
      O seara minunata si-o noua saptamana cu multe binecuvantari iti doresc si eu, draga Melly! 🙂

      Apreciază

  10. DiaMar bucataria galbena

     /  10 Februarie 2013

    Buna,draga mea Stefania!
    Uite cat de frumos ne intampini tu de fiecare data cand venim in vizita!Iti multumesc pentru acest lucru!
    Foarte frumoase aceste picturi!
    O seara calda si frumoasa ca sufletul tau iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Februarie 2013

      Buna, Mihaela draga!
      Si eu iti multumesc din tot sufletul meu pentru ca ma vizitezi de fiecare data cu mult drag.
      Ma bucur mult de tot ca iti place postarea mea!
      O seara minunata si-o noua saptamana excelenta iti doresc si eu, draga mea Mihaela! 🙂

      Apreciază

  11. Magnificent!

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Februarie 2013

      Thank you so much, dear Elena! I’m glad that you like my posting!
      Have a wonderful evening and many blessings!
      Big hugs with much love,
      Stefania! 🙂

      Apreciază

  12. Thank you Stefania,
    I love your post. There is diversity, but constant loveliness,
    Big hugs and love,
    Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  13 Februarie 2013

      I am so glad that you like my post, dear Micheline.
      I’m so feel honored, pentru your appreciation!
      Thank you very much!
      Have a wonderful day and many blessings!
      Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  13. Câtă frumusețe! O zi minunată, Ștefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Februarie 2013

      Asa este! Pe mine aceste capodopere care dainuie de sute de ani pur si simplu ma facineaza si ma bucur daca iti plac si tie!
      O duminica cat se poate de frumoasa iti doresc, Gabi! 🙂

      Apreciază

  14. ideisiidei

     /  2 Martie 2013

    Sunt incantatoare pentru privire aceste imagini.

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Martie 2013

      Asa este, Alex… trebuie apreciate la adevarata valoare mai ales ca au trecut si testul timpului!
      Iti multumesc, Alex. O zi minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,973 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
