Balada călătorului

O, e-atât de bine când pe drumuri ninse
Întâlneşti o casă cu lumini aprinse,
Un ogeac din care se ridică fum,
Când te prinde noaptea călător la drum!

Sania coboară clinul de pădure.
Fug în urma noastră luminişuri sure
Şi-n singurătatea care ne petrece,
Peste vârf de arbori, asfinţitul rece
Străbătând podoaba crengilor subţiri
Luminează-n aer bolţi de trandafiri.

Dar amurgul palid a-nceput să scadă.
Noaptea, ca un abur, creşte din zăpadă.
Se ivesc departe măguri de hotar,
Într-un loc se face drum pustiu de car,
Şi-o fântână strâmbă pe lumina zării
Pare că sporeşte liniştea-nserării…

Drum de vis! E clipa mutei agonii
Când alaiul Nopţii zboară pe câmpii,
Când singurătatea umbrele-şi arată
Şi departe-n şesuri Ziua alungată
Lângă reci fruntarii alergarea-şi curmă,
Cu ochi mari de spaimă să privească-n urmă,
Să-şi adune-n locul unde-a-ncremenit
Peste sâni de gheaţă părul despletit.

Ca-ntr-o presimţire sufletul ţi-e-nchis.
Unde eşti? Îţi pare că trăieşti un vis…
Treci lăsând în urmă, la răspântii mute,
Umbre solitare şi necunoscute,
Treci ducând o parte din tristeţea lor,
Un suspin, o rugă, un zadarnic dor.
Iar târziu, când taina dimprejur te cheamă
Şi-ţi strecoară-n suflet un fior de teamă,
Singur cu povara cugetului tău
Te cuprind deodată lungi păreri de rău
După-o fericire care întârzie,
După câte n-au fost, dar puteau să fie,
După cele duse pentru totdeauna…

Astfel, cu mirare, te trezeşti când luna
Luminează somnul unei lumi din basme,
Iar omătul umple noaptea de fantasme.

O, e-atât de bine când pe drumuri ninse
Întâlneşti o casă cu lumini aprinse,
Un ogeac din care se ridică fum,
Când te prinde noaptea călător la drum !

poezie de George Topârceanu

Articol anterior
Articol următor

78 comentarii

  1. I miss you Stefania and I miss looking at your beautiful art pieces.

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Decembrie 2012

      Oh, my dear Jenny, I’m so happy to see you again. I was so miss you! I am so glad that you like my post and you feel good here! Thank you so much for your words so beautiful to me that touched my soul.
      Have a wonderful day! Big hugs always with love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  2. Foarte frumoase peisajele de iarna.

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Decembrie 2012

      Ma bucur foarte mult, Razvy, ca iti place postarea mea!
      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O seara minunata iti doresc, Razvy! 🙂

      Apreciază

  3. Toate picturile sunt frumoase, dar cel mai mult imi plac cele cu cai. Topîrceanu e genial.

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Decembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Cristi ca iti place postarea mea. Si eu ador aceste picturi cu cai si cu sanii trase de ei. Iti marturisesc sincer, Cristi, cand le admir, retraiesc momente din copilaria mea, pe cand traia bunicul matern si iarna, ne urca pe noi nepotii si inca o droaie de copii, in sania trasa de cai, asemeni celor din picturi si ne purta pe toate ulitele satului si in satele invecinate si colindam cu totii, incat nu-ti pot descrie ce minunat era si cat de bucurosi eram cu totii. Bunicul vesnic se lasa induiosat de rugamintile noastre si ne facea poftele. Doamne ce, minunat era! Mi-e tare dor de acele vremuri.
      Ai perfecta dreptate, George Topîrceanu este genial, toate poeziile sale imi plac foarte mult! Le ador chiar!
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit! O seara minunata iti doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  4. Frumoasă iarnă, minunate locuri şi timpuri fără pereche! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Decembrie 2012

      Asa este, Dragos! E tare frumoasa iarna si in picturi, dar si afara! Suntem binecuvantati cu o iarna asa cum ii sta bine iernii sa fie, cu zapada si ger! Sunt de aceeasi parere cu tine, parca in acele vremuri, totul era mai frumos, acum cu atatea tehnologii, parca si noi oamenii ne robotizam!
      Iti multumesc mult Dragos, pentru gandul ce mi l-ai impartasit! O seara minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  5. Adaptez: blogul tau e casa cu lumini aprinse…

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Decembrie 2012

      Iti multumesc din toata inima mea, Vasile, pentru apreciere!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place!
      Ma bucur nespus de mult ca te simti bine aici!
      O seara binecuvatata iti doresc, Vasile! 🙂

      Apreciază

  6. DiaMar bucataria galbena

     /  15 Decembrie 2012

    Buna,draga Stefy!
    Faci tu ce faci,si ma duci cu gandul la copilaria mea.Am mers cu sania trasa de cai cu zurgalai la gat.Bunicul meu drag ma ducea cu ea,spunandu-mi povesti care ma fascinau.Doamne,ce frumoasa a mai fost copilaria mea.Cat as vrea sa o pot retrai.
    Te imbratisez cu drag!

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Decembrie 2012

      Buna, Mihaela draga!
      Asa este, fac ce fac si iar ma intorc in perioada copilariei. Ma bucur nespus de mult daca si tie iti trezesc amintirile cele mai frumoase din acea perioada! Ma bucur mult de tot ca ai avut o copilarie minunata!
      La noi si acum mai sunt cativa oameni care mai au sanii, chiar daca au si masini si tractoare. Au sanii de sarbatoare( asa spun ei) cu care merg in vizite la rudele din sat sau la cele din satele invecinate sau la targuri si sanii pe care le folosesc pentru a transporta, lemne, malai sau grau, la moara, gunoi de grajd, pentru pregatirea pamantului pentru noua recolta. Mai sunt oameni care inca nu s-au lepadat de obiceiurile vechi si de porturile noastre. Asa dragi imi sunt cand ii vad in sanii, imbracati in cojoace si infasurati la picioare cu toale de lana! Iar cailor pe toata perioada iernii poarta, ciucuri mari din lana rosie si zurgalai… E atat de frumos!
      Iti multumesc mult, Mihaela draga, pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      Te imbratisez si eu cu mult drag.
      O seara binecuvantata iti doresc, draga mea, impreuna cu cei pe care ii iubesti tu, cel mai mult! 🙂

      Apreciază

  7. Domnul Otto Eerelman avea o memorie vizuala si kinetica uimitoare. In zilele de azi nici cu aparate foto performante nu putem surprinde detaliile miscarii asa cum a facut-o el. Una din picturile dansului, mai exact cea cu cainele alb, a ajuns la mine ca wallpaper 😀

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Decembrie 2012

      Adevarat spui, Ioana, artistul,Otto Eerelman s-a specializat in picturi cu caini si cai in miscare, dar si portrete. Inca din timpul vietii sale el a fost laudat si respectat pentru lucrarile sale fine iar la varsta de optzeci de ani, a fost decorat si chiar o strada din Groningen, a primit numele sau. Iar la moartea sa, tot orasul a plans.
      Eu apreciez foarte mult si fotografiile, nu-i chiar asa simplu sa faci o fotografie exceptionala, dar picura va ramane slabiciune mea!
      Ma bucur nespus de mult ca ai un tablou favorit si ma bucur nespus de mult ca acum ai posibilitatea sa-l admiri ori de cate ori deschizi calculatorul!
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      O seara minunata iti doresc, Ioana, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  8. You did it again! Peisaje de poveste care te poartă în visare, un poem care nu mai are nevoie de nicio prezentare și o melodie tare :)) Am vrut să fac rimă ca să intru-n atmosferă! Numai bine!!!

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Decembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, ca din nou iti place postarea mea, in totalitate!
      Foarte frumoasa si reusita rima ta!
      Ma bucur foarte mult ca te simti bine aici!
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun!
      O seara minunata iti doresc, coltulcultural! 🙂

      Apreciază

  9. I agree with another commenter here- your art pieces are always sweet, same as your comments! Have a blessed week and happy holidays! Simple cherishes.

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Decembrie 2012

      simplecherishes are so glad that you like my post again. I’m glad you feel comfortable here. Thank you so much for your appreciation and words so beautiful to me!
      You also have a blessed week and happy holidays! With much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  10. Thank you so much for sharing your beautiful art pieces dear Stefania…, its awesome.

    Much love,
    mei

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Decembrie 2012

      Meiro dear, thank you so much for your appreciation. I am so glad that you like my post again!
      Have a blessed day!
      With love,
      Stefania! 🙂

      Apreciază

  11. Just perfect Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Decembrie 2012

      Elena dear, thank you so much for your appreciation.
      I am so glad that you like my post again!
      Have a blessed day!
      With love,
      Stefania! 🙂

      Apreciază

  12. „Unde eşti? Îţi pare că trăieşti un vis…” Mulţumesc ,pentru încă un vis readus la lumină.Îţi doresc un Decembrie plin de bucurii şi de viaţă îmbelşugată la toată familia!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Decembrie 2012

      Eu, iti multumesc din suflet, David, pentru aprecierea ta si pentru gandul tau bun, pentru mine.
      Ma bucur nespus de mult ca iti place din nou postarea mea!
      La fel iti doresc si eu sa ai parte numai de bucurii si-o viata imbelsugata impreuna cu familia ta, pentru toate zilele ce vor urma sa vina!
      O duminica minunata iti doresc, David! 🙂

      Apreciază

  13. spunea aseară la meteo că se poartă aversele de…stele 🙂
    http://coltulcumuzica.wordpress.com/2012/12/16/ploaia-de-stele/

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Decembrie 2012

      Iti multumesc mult, Calin, pentru aprecierea ta si pentru nominalizare! Ma simt onorata!
      O duminica minunata iti doresc, Calin! 🙂

      Apreciază

  14. Se cerne din văzduh puzderie albă,
    ador poezia picturală,
    când ninge,
    între cer și pământ
    doar fulgii dansează,
    ninge blajin ..
    În toate picturile aduse aici, lumea este veselă,
    este starea pe care ți-o dă plutirea cu sania.Lumea este ireală..
    Am mers în copilărie, în câteva rânduri, cu bunicii paterni , undeva, într-un sat – vreo doisprezece kilometri, la sora bunicului. El mâna caii. Noi, bunica și cu mine, încotoșmănate, primeam fulgi- în ochi, în palme, deschideam gura, le simțeam răceala.
    Era un basm viu!

    Topârceanu? inconfundabil
    „-Astfel, cu mirare, te trezeşti când luna
    Luminează somnul unei lumi din basme,
    Iar omătul umple noaptea de fantasme.”

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Decembrie 2012

      Sarut mana, doamna Gina!
      Ce frumos spuneti si ce frumoase amintiri mi-ati impartasit, mi-au atins sufletul. Eu imi imaginez trairile dumneavoastra din acele momente, pentru ca ma regasesc in ele. Noi faceam astfel de plimbari cu bunicul matern, care mereu se induiosa de rugamintile noastre insistente si ne urca in sania mare, trasa de cai si ne plimba pe ulitele satului, iar noi nu trebuia decat sa colindam, asta cerea dumnealui ca si plata.
      M-au emotionat atat de mult cuvintele dumneavoastra, in cel mai bun sens al cuvantului.
      Eu nu stiu cum si-au petrecut copilaria, copiii de la oras, insa pot spune ca noi cei care ne-am petrecut-o la tara, suntem niste privilegiati. Chiar daca ne-a fost mai greu, trebuia sa si muncim pe langa scoala, pentru a ne dovedi vrednicia de-a manca, ne ramanea timp pentru toate jocurile copilariei in oricare anotimp. Iar iarna, rasunau ulitele satului si dealurile din imprejurimi de rasetele si tipetele copiilor si de clinchetele clopoteilor ce ni prindeam la saniute. Colindam cu totii in timp ce alunecam cu sania la vale, iar oamenii mai in varsta stateau pe la porti si se bucurau de bucuria noastra.

      Eu ador poeziile lui Topârceanu, inca de pe vremea cand eram la scoala, mi-au atins sufletul in timp ce le invatam pentru serbarile scolare si mi-au ramas la suflet!
      Va multumesc din suflet, doamna Gina, pentru gandul dumneavoastra bun. Va imbratisez cu mult drag.
      O seara minunata va doresc, doamna Gina si-o noua saptamana binecuvantata! 🙂

      Apreciază

  15. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  16 Decembrie 2012

    These portraits embody the spirit of The Season. Merry Chrismas and joyous New Year. Stefania, this post brings delight and love. Jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Decembrie 2012

      Jalal, really say! I am very glad that you like my post and it will brings delight and love!
      Thank you with all my heart for the warm good wishes for me!
      I also wish for you and your entire family Merry Chrismas and joyous New Year!
      Sincerely and with love,
      Stefania! 🙂

      Apreciază

  16. Picturile cu cai sunt o splendoare!
    Multumesc Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Decembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Melly, ca iti place postarea mea. Si eu ador aceste picturi.
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun.
      O seara minunata iti doresc, Melly si-o noua saptamana binecuvantata! 🙂

      Apreciază

  17. mi-a placut intotdeauna Topârceanu, un fin observator al naturii, reactiei animalelor si a oamenilor. frumoasa balada…
    Tablourile pe care le-ai ales aici, imi amintesc de filmul Dr. Schiwago – unul din cele mai frumoase ale tuturor timpurilor. Superba iarna prezentata!
    Sa ai o saptamana de iarna minunata, sa te bucuri de pregatirile pentru sarbatorile de Craciun, Stefania draga! imbratisari si numai ganduri bune!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Decembrie 2012

      Adevarat spuneti, doamna Carmen, eu ador poeziile lui, Topârceanu.
      Spre marea mea rusine, nu stiu nimic despre acest film. Nu-mi amintesc de el. Va multumesc din suflet pentru recomandare. Am sa incerc sa-l caut in zilele libere si sa-l vizionez.
      Ma bucur nespus de mult, doamna Carmen , ca va place postarea mea. Va multumesc mult pentru gandul dumneavoastra bun!
      Si eu va doresc din tot sufletul meu o seara minunata si-o saptamana binecuvantata, sa va bucurati de toate pregatirile de Craciun! Va imbratisez cu mult drag, doamna Carmen! 🙂

      Apreciază

  18. so beautiful again… I love to visit your amazing blog. So romantic…. almost I felt myself in a dreamy voyage in my mind… Thank you dear Stefania, you are very special, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Decembrie 2012

      Nia, my dear , I’m so glad that you like my posts! I’m so glad you feel comfortable here.
      Thank you with all my heart, for your appreciation! ‘re Always welcome with love!
      You’re a very special friend and I am honored by our friendship!
      Have a wonderful evening! Big hugs always with love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  19. My dear friend my today post is dedicated to you!

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Decembrie 2012

      Thank you with all my heart, my dear friend, Stefan, for yours dedicated. I feel so honored!
      Have a wonderful evening! With much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  20. la Piatra Neamt avem o iarna ca in tablourile tale…ne lipseste doar sania trasa de cai 🙂
    te imbratisez si multumesc ca aprinzi luminitele in casuta ta virtuala, unde ne primesti pe toti !

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Decembrie 2012

      O, ce frumos trebuie sa fie. A fost si la noi o astfel de iarna cu cateva zile in urma, insa, vremea s-a mai incalzit si aproape toata zapada s-a topit. Dar o sa vina alta mai pufoasa si mai stralucitoare in curand!
      Eu iti multumesc mult, Giani, pentru aprecierea ta! Intotdeauna esti binevenita cu mult drag si oricine este binevenit.
      Te imbratisez si eu, cu mult drag! O seara minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  21. nadhja

     /  18 Decembrie 2012

    In sfarsit o surpriza placuta. Sa realizez ca mai exista bloguri care se mentin prin simplitate, arta si frumusete..

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Decembrie 2012

      Bine ai venit, aici, nadhja!
      Ma bucur nespus de mult ca vizita pe blogul meu te-a surprins placut si ca iti place ceea ce ai gasit aici.
      Esti binevenita oricand cu mult drag!
      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru aprecierea ta!
      O seara minunata iti doresc, nadhja! 🙂

      Apreciază

  22. Dear Stefania, I added your blog address to my blogroll with pleasure. Thank you! Hope my blog address will remain in your blogroll too!

    Unfortunately, I can not rad what is written in your tagline. It is not seen properly. Would you write it here, please? I need your tagline to add it to your blog’s explanation field (in my blogroll).

    Sincerely,
    Arlen

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Decembrie 2012

      Arlen dear, are honored by your appreciation for my blog in the past you’ve blogroll. Thank you so much for this thread.
      Yes, your blog is listed in my blogroll and will stay there!

      My motto is: „Nothing is lost that is given to heart because it is kept in the hearts of others.”
      Thank you again for your appreciation!
      Have a wonderful evening! Sincerely Stefania! 🙂

      Apreciază

      • Thank you very much, dear Stefania! I added the tagline. Please see if everything is OK. You can see your tagline by keeping the mouse cursor on your blog’s name in my blogroll.

        The only thing you are going to do now is to activate your social network 🙂

        Apreciază

        • Stefania

           /  19 Decembrie 2012

          Thank you very much, dear Arlen!
          Yes, I checked, so everything is fine! I feel honored and really appreciate it.
          Yes, you activate and social network, but only when I will have a program more freely.
          I hope to be as soon as possible!
          Thank you again! I wish you a peaceful night Arlen dear! Sincerely Stefania! 🙂

          Apreciază

  23. Merry Christmas and Happy New Year dear Stefania, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Decembrie 2012

      Thank you with all my heart, dear friend Nia, for your warm greeting.
      I also wish for you and your whole family: Merry Christmas and Happy New Year!

      With much love,
      Stefania! 🙂

      Apreciază

  24. diverse

     /  21 Decembrie 2012

    Frumoase imagini de iarna! Ce m-as mai plimba cu o sanie trasa de cai! 🙂
    Seara buna!

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Decembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile, diverse.
      Ooo, daa, si eu tare mult m-as bucura sa fac cel putin o plimbare cu sania trasa de cai, asa cum faceam in copilarie, cu bunicul!
      Iti multumesc mult, diverse! O seara minunata iti doresc si Sarbatori Binecuvantate, pentru tine si intreaga ta familie! cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  25. ideisiidei

     /  2 Ianuarie 2013

    Par peisaje de iarna blanda, nu de ger si de crivat din Baragan.

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Ianuarie 2013

      Da, ai dreptate, asa pare a fi ilustrat in picturi, o iarna blanda.
      Ma bucur mult ca iti plac.
      Iti multumesc mult, Alex. O seara superba iti doresc! 🙂

      Apreciază

  26. Ce frumoase picturi ai postat draga mea, adevarate minunatii…
    Te imbratisez din tot sufletul, suflet frumos!!!
    Sa ai o zi minunata. >:)<
    Ela

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Ianuarie 2013

      Ma bucur nespus de mult ca iti plac, draga Ela!
      Iti multumesc din suflet pentru gandul tau bun!
      Te imbratisez si eu cu mult drag!
      O zi minunata iti doresc si eu si-o noua saptamana excelenta! 🙂

      Apreciază

  27. Minunate picturi, iarna reprezentată în toată splendoare sa… Da, probabil pentru că sunt născut iarna, îmi place acest anotimp, mai ales zăpada la munte.
    Strauss, atât tatăl cât şi fiul, dar să nu-l uităm pe Richard sunt muzicieni pe care îi pot asculta 24 din 24. Mulţumesc pentru cele mai bine de 10 minute de încântare oferite, nu m-am îndurat să plec de aici până nu am ascultat întregul vals 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  31 Octombrie 2013

      Eu, îţi mulţumesc mult, Centurion. Mă bucur nespus de mult, că ai petrecut clipe încântătoare, aici, la mine.
      O, ce frumos, înseamnă că în scurt timp o să-ţi celebrezi aniversarea. Fii binecuvântat cu multă sănătate şi numai cu fericire.
      Mie toate anotimpurile îmi plac, însă, vara este anotimpul meu favorit cu tot ce-o caracterizează, poate şi pentru că m-am născut vara, pe 4 iulie şi în plus e anotimpul care mă absolvă de toate grijile.
      Muzica lui Strauss, e marea mea iubire, e muzica care m-a însoţit de-a lungul vieţii de la 9 ani de când am descoperit-o şi până acum şi mă va însoţi până când voi pleca în eternitate,– e muzica care mi-a mângâiat sufletul atunci când era sfâşiat de durere, mi-a ridicat moralul atunci când acesta era la pământ, mi-a dat impulsuri şi aripi de-a putea merge mai departe, dar şi în momentele de fericire mi-a aplificat fericirea.
      Muzica lui Strauss e pâinea mea. Am mai spus-o de câteva ori, dar cu mult drag ţi-o spun şi ţie, melodia în care eu mă regăsesc cel mai mult, de parcă ar descrie viaţa mea de când m-am născut şi până voi pleca în eternitate, este asta.
      O seară minunată îţi doresc, Centurion! 🙂

      Apreciază

  28. Tu pe 4 iulie eu pe 14 ianuarie 🙂 Una din cifrele datelor precum şi prima literă a lunii ne sunt comune, la fel ca şi pasiunea pentru muzica clasică. La fel ca şi tine, atuci când timpul îmi permite, ascut multă muzică clasică, chiar şi în maşină, în drum spre serviciu sau în călătorii mai lungi. Am mulţi compozitori preferaţi alături de Strauss, Verdi, Puccini, Wagner, Bizet, Ravel, Ceiakovski… o mulţime… sigur, la polul opus, ascult şi muzica anilor 60, 70, 80 şi îmi plac tare mult baladele rock ale celor de la Bon Jovi (Blaze of glory, Miracle, Bed of Roses) şi Guns ‘N Roses (November rain, Don’t cry)… şi Cher… ciudate preferinţe, aşa-i? 😆

    Apreciază

    • Stefania

       /  31 Octombrie 2013

      Ce interesante puncte comune avem. Nu m-aş fi gândit niciodată la asta. Da şi la mine muzica clasică este baza, dar bineînţeles ascult mai multe genuri muzicale, depinde foarte mult de starea mea de spirit. Nu sunt ciudate deloc preferinţele tale muzicale şi eu ascult balade rock, cu toate că nu sunt o fană rock, nici nu cunosc foarte multe trupe, însă pe cele enumerate de tine le ascult şi eu. Bon Jovi îmi place enorm de mult de asemenea, de la Aerosmith, am câteva favorite, I Don’t Wanna Miss a Thing a venit ca o revelaţie pentru mine, într-un moment de cumpănă, este melodia sufletului meu, pe care o ascult în momentele mele cele mai grele,… ciudat… nu? Santana îmi place foarte mult. Michael Bolton, Enya, Shania Twain, James Blunt, Bryan Adams, Rod Stewart, Holograf, Direcţia5, Vunk, Nicu Alifantis şi lista e lungă, lungă. Iubesc muzica şi nu concep cel puţin cum ar fi viaţa fără ea.
      Îţi mulţumesc mult, Centurion. O noapte liniştită îţi doresc. 🙂

      Apreciază

  29. ciubotaru dorel

     /  2 Ianuarie 2014

    Corabia vietii-mi grea de ganduri De stanca mortii risipita-n scanduri A vremii valuri o lovesc si sfarma Si se izbesc intr-una randuri-randuri.Da,fiecare din noi avem o corabie care trebuie sa o ducem intr-un colt al acestui minunat univers,dupa cum frumos spune minunatul nostru Eminescu.Cum nu poate face exceptie de la regula,si corabia mea sa izbit de multe stanci si se va mai izbi pana va ajunge la tarmul unde suntem chemati.Toate aceste lovituri nu mau fact sa nu iubesc si sa nu ma bucur de tot cei frumos.Ai facut un lucru minunat adunand intr-un frumos buchet toate muzele(muzica,pictura si poiezia)pentru care am un sentiment de respect si bucurie.Iubesc mult muzica lui Strauss si a lui Liszt,deopotriva poiezia si pictura in care ma regasesc.De cate ori incep sa zugravesc cate un colt de rai,intai vorbesc cu mama natura sa-mi dea voie sa fur o picatura din imensa frumusete pe care multi dintre noi nu o vedem.Din tot ce am vazut,repet nu pot sa am decat un sentiment de respect si de bucurie pentru munca pe care cu drag o faci.Cee ce faci defineste un om de o inalta tinuta morala si un frumos caracter.Ma bucur de cate ori avem ocazia sa vorbim.I-ti doresc sa fii inconjurata de dragoste si sa ai puterea sa treci usor peste tot ce te necajeste.

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 Ianuarie 2014

      Bine ai venit, aici, Dorel Ciubotaru! 🙂

      Ai dreptate, Dorel, cu toţii suntem doar nişte simpli corăbieri ce încercăm din răsputeri să răzbatem oceanul vieţii. Din păcate, chiar dacă avem o ţintă fixată, nu ştim spre ce tărâm ne îndreptăm şi unde va fi locul nostru şi casa noastră. Aici, pe Pământ suntem doar nişte administratori, mai buni sau mai puţin buni, de aceea unii au mai multe bunuri de administrat iar alţii mai puţine! Vâslim cu speranţă, vrând să dăm sens vieţii noastre care ne-a fost dăruită, înfruntând furtunile, izbindu-ne de tot felul de impedimente, uneori scufundându-ne, alteori plutind în derivă, dar bucurându-ne totodată de reuşitele noastre.

      Mă bucur nespus de mult că îţi place ceea ce ai găsit aici. Eu iubesc muzica lui Strauss, e marea mea iubire, atât creaţiile lui Johann Strauss I, Johann Strauss II, Richard Strauss, Josef Strauss, dar şi creaţiile altor compozitori celebrii, – muzica clasică este slăbiciunea mea.

      Da, natura, este sursa inepuizabilă de inspiraţie pentru noi toţi şi cu toţii apelăm la ea, chiar şi cei mai talentaţi pictori, poeţi, scriitori, compozitori. Omul încearcă s-o imite, aproape c-o imită excelent, dar o imită doar!
      Mesajele pe care ni le transmite natura sunt uluitoare şi pot fi cărămizi pentru noi, dacă încercăm să le înţelegem! Natura este dascălul care ne învaţă necondiţionat, noi trebuie doar să fim aţenţi la mesajele ei!

      Îţi mulţumesc din suflet, Dorel pentru gândurile tale bune pentru mine! La fel îţi doresc şi eu!
      Fii binecuvântat cu multă sănătate, putere şi multă fericire, în toate zilele vieţii tale ce vor fi să vină! Oricând eşti binevenit, aici, cu mult drag.
      O zi minunată îţi doresc, Dorel, iar anul 2014 să-ţi fie aşa cum ţi-l doreşti tu! 🙂

      Apreciază

  30. Stefania

     /  19 Decembrie 2012

    Thank you once again for the appreciation dumnaevoastra!
    Yes, I feel so honored!
    Be blessed dear friend Arlen, the beautiful life and a lot of happiness!
    Sincerely Stefania 🙂

    Apreciază

  1. topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (5) « Colţu' cu muzică
  2. Ploaia de stele « Colţu' cu muzică
  3. topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (semifinala 1) « Colţu' cu muzică
  4. Էվրիկա. նորույթ` հայկական բլոգոսֆերայում / Evrika! Innovation in Armenian Blogosphere | Առլեն Շահվերդյան. հեղինակային բլոգ-կայք
  5. topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (semifinala 3) « Colţu' cu muzică
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 385,099 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

    Dolus D'Oléron

    golden morning

    Im Gegenlicht

    It's a green day...

    Rainmaker

    All the Colorful Stories

    Room with a view

    Beach

    happiness

    Pink Florals, Andalusia, Spain

    Mai multe poze
  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
