Sonet CLXXXVIII

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

1

Mă uit cum cade noaptea, aluzie la moarte,
Şi lumea-şi cată duhul în lămpile aprinse;
Reintră în vis viaţa, pătrunde de departe,
Ca o mireasmă, somnul, în cărnurile stinse.

Eu stau mereu în beznă: lumina mea-i la tine
Şi ochii mei o alta nu vor să mai primească.
Cum iroseşti aiurea plăcerile divine?
Nu ţi-a rămas o umbră de cuget să-ţi şoptească

Cum dragostea-mi, mai mare ca veşnica natură,
Ţi-a zămislit adâncul din nou, în zeci de feţe?
M-am despoiat în taină, de-nalta-nvestitură,

Ca să-ţi îmbrac unica şi goala-ţi frumuseţe;
Te-am învăţat iubirea, semeţul zbor în slavă,
Să pier ca scorpionul de propria-mi otravă.

sonet de Vasile Voiculescu

1

2

Articol anterior
Articol următor

61 comentarii

  1. Beautiful …., as always.

    Have a wonderful day Stefania.

    With love,
    mei

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Decembrie 2012

      Meiro, thank you so much!
      I am so glad that you like my post again!
      Have a wonderful day!

      With love,
      Stefania! 🙂

      Apreciază

  2. Beautiful and hopeful music contrasts with the more solemn tone conveyed by the paintings. Thanks so much for sharing.

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Decembrie 2012

      Simplecherishes are so glad that you like my association again, music, painting, poetry.
      Thank you so much!
      Have a wonderful day!

      With love,
      Stefania!

      Apreciază

  3. Ploaie, ploaie… Si la Bucuresti ploua in continuu. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Decembrie 2012

      La noi, Cristi, asa de frumos a nins asta noapte si acum inca mai ninge, incet incet si s-a depus un strat de cativa centrimetrii buni de zapada peste tot. E sclipitor totul! Inca nu am iesit afara, doar de la fereasta am vazut cum totul s-a imbracat in haine de sarbatoare, insa abia astept sa ies afara si sa ma bucur de albul moale al zapezii!
      Imi pare rau ca la voi ploua, Cristi, insa imi doresc sa ninga si la voi, pentru ca e asa frumos cand totul e alb!
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun!
      O duminica minunata iti doresc, Cristi! 🙂

      Apreciază

  4. WOW mă topesc de la aceste ilustrații…foarte frumos.
    Dragă Stefania, să ai o duminică cu mult soare în suflet :*

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Decembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Victoria draga, ca iti plac picturile.
      Si eu ador aceste picturi si sunt uluita cum, Aert van der Neer, ilustreaza atat de frumos, scene din sat in amurg, scene de noapte, luminate doar de lumina lunii. Ilustreaza incendii, dar si peisaje de iarna cu zapada. In majoritatea tablourilor sale am observat ca ilustreaza canalul raului inghetat unde se distrau satenii pe perioada iarnii!
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun.
      O duminica minunata iti doresc, Victoria draga! 🙂

      Apreciază

  5. Se potriveste perfect cu vremea de afara! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Decembrie 2012

      Asa este, Dragos, am ales o postare in ton cu atmosfera de afara!
      La noi este asa frumos, a nins si ninge si acum, iar de la fereasta am vazut cum primii copilasi nerabdatori, incerca sa faca deja primii oameni de zapada, sper sa reuseasca!
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun!
      O duminica minunata iti doresc, Dragos! 🙂

      Apreciază

  6. Splendori… mohorate!
    Am mai spus ca sunt carcotas, nu repet ca sa ma bag in seama dar parca intrezaresc o contradictie intre atmosfera generala (culori ne-vii, poezie in care regretul domina) si doua comentarii…
    Neaua de afara ti-a inspirat aceasta penumbra?
    Nu lua in seama intrebarea, sunt si eu precum scorpionul, trebuie neaparat sa… carcotesc! 🙂
    Duminica placuta sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Decembrie 2012

      Ma bucur foarte mult ca iti plac picturile, Vasile!
      Ai omis insa ceva, suntem intr-o continua schimbare, singura constanta de altfel.
      Aseara cand am lucrat la postarea cam asa era, atmosfera generala, mohorata iar regretul domina.
      Iar cum noaptea-i cel mai bun sfetnic s-a povestit cu zorii care-au spulberat negura si totul s-a luminat!
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      O duminica minunata iti doresc, Vasile! 🙂

      Apreciază

  7. Foarte frumoase picturile, multe dintre ele se potrivesc cu vremea de afară! M-au făcut să zâmbesc picturile cu oamenii de pe apele înghetate, imi amintesc de copilarie, aveam candva prin casa un tablou asemanator. Seara frumoasa, Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Decembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, gvarenberg2009, ca iti place postarea mea. O, ce frumos, ca ati avut un tablou asemanator. Avem si noi, acasa, la tara, cateva tablouri, insa numai reproduceri dupa picturi originale! Asta e!
      Si eu cand admir aceste lucrari imi amintesc de perioada copilariei, fac ce fac si iar ma intorc la acea perioada minunata, cand chiar ne distram toti copiii de pe ulita, pe gheata raului ce trece prin spatele gradinii noastre. Eram fascinati, de jocurile de iarna. Cum ne terminam indatoririle pe care le aveam ( pentru ca aveam si dintr-astea pe langa lectii), fiecare secunda o consumam la maxim, pe sanie, pe patine sau schiind! Abia intram in casa, eu si fratele meu, mai mult fortati decat de bunavoie.
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun!
      O seara minunata iti doresc si eu, gvarenberg2009! 🙂

      Apreciază

  8. I like it! A little different but just as romantic. Have a great week Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Decembrie 2012

      Thank you so much, dear Elena!
      I am so glad that you like my post.
      Thank you so much, dear Elena!
      Have a wonderful day and a wonderful new week! 🙂

      Apreciază

  9. Nu-mi displace atmosfera mohorâtă, acoperă ceva, matern, ca o mână grijulie..
    Este atmosfera pe care mi-am imaginat-o în romanele englezești.
    Vasile Voiculescu? mare poet! Sonete închipuite, scrise la bătrânețe,am scris ceva în urmă cu vreo două săptămâni de ziua nașterii lui și a lui Rebreanu, nimeni n-a avut nimic de zis, lumea fuge, mereu fuge!

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Decembrie 2012

      Sarut mana, doamna Gina!
      Ma bucur nespus de mult ca si dumneavoastra va plac aceste lucrari. Mie imi plac extraordinar de mult. Artistul in majoritatea lucrarilor a ilustrat, satul, pe timpul noptii sau la lasarea amurgului, singurul luminator fiind luna, de aceea atmosfera din ele este mohorata si inca foarte multe peisaje de iarna, in mod special ilustreaza canalul raului inghetat unde satenii se distreaza iarna! Eu nu am descoperit inca nicio lucrare a sa, in care sa fie ilustrata perioada din zi, decat noaptea sau amurgul!
      La fel imi plac foarte mult poeziile lui, Vasile Voiculescu, iar eu am preluat poeziile sale si sonete ale sale in postarile mele.
      Aveti dreptate, doamna Gina, suntem cu totii intr-o continua alergatura, facem totul in mare graba, chiar daca nimeni nu ne-a cerut acest lucru si totusi alergam. Nu stiu de ce alegem acest stil de viata.
      Va multumesc mult, doamna Gina, pentru gandul bun. Va imbratisez cu mult drag!
      O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata va doresc, doamna Gina, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  10. dragoste pentru detaliu, perfectiune în cel mai mic amanunt… frumoase mai sunt toate picturile pe care le-ai selectat aici Stefania draga! Unde mai pui si vizionarea cu muzica lui Stauss in fundal, atunci se poate vorbi despre o adevarata desfatare a simturilor. Minunate sunt si versurile lui Voiculescu… Multumim mult, Stefi draga!
    o seara minunata! pupici

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Decembrie 2012

      Asa este, doamna Carmen, artistul a acordat o mare atentie detaliilor. Ma bucur nespus de mult, doamna Carmen, ca si dumneavoastra va plac aceste lucrari. Ma bucur nespus de mult ca va place postarea mea in intregime si ca va simtiti bine aici.
      Va multumesc din suflet pentru aprecierea dumneavoastra.
      Va trimit pupici si imbratisari calde!
      O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata va doresc, doamna Carmen, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  11. DiaMar bucataria galbena

     /  9 Decembrie 2012

    Buna,draga Stefania!
    Ce frumos este totul aici la tine!Iar mi-ai starnit amintiri!
    Astazi am facut impreuna cu iubita mea Diana in curtea casei noastre dragi un om de zapada!In timp ce lucram fericite la el,i-am povestit iarasi intamplarile din copilaria mea la bunicii dragi de la tara.Ne zbenguiam noi toti copiii de dimineata pana seara prin zapada,ne trageam cu saniuta,veseli si fara griji.Aveam turturi pe hainute,dar nu simteam nici gerul,nici foamea,nimic.Cand intram in casa ma schimbam,apoi ma bagam direct dupa soba,acolo mancam,apoi repejor in pat si bunicul imi spunea povesti.Lemnele trosneau in soba,iar afara cernea alta zapada pufoasa.
    Sunt atat de bucuroasa cand o vad pe Diana cu nasucul rosu si atat de fericita ca are zapada.
    Sper ca nu te-am obosit cu povestile mele,dar asa postari ai tu,ca-mi reinvii amintire grozave.
    Te imbratisez cu drag!
    O saptamana buna iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Decembrie 2012

      Buna, Mihaela draga!
      O, ce frumos ca ati reusit sa faceti primul om de zapada din aceasta iarna! Eu, doar am privit copilasii de pe la blocuri cum se luptau sa faca primii oameni de zapada si tare m-am mai bucurat de bucuria lor cand ii terminau, desi erau destul de mici, dar erau unul din simbolurile iernii!
      Ce mult ma regasesc eu in poveste ta, asa eram si noi, tare ne mai placea sa ne zbenguim prin zapada, si chiar daca aveam hainele inghetate, iar la pantaloni ni se formau turturi, nu ne incumetam sa intram in casa, decat fortati.
      Niciodata sa nu te gandesti ca ar fi posibil sa ma obosesti cu povestile tale, dimpotriva, chiar imi face o deosebita placere sa le ascult. Cred ca si tu ai foarte multe nazdravanii din vremea copilariei, ca noi toti de altfel si iti multumesc mult de tot pentru ca mi le impartasesti si mie!
      Te pup si te imbratisez cu mult drag!
      O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata iti doresc, Mihaela draga! 🙂

      Apreciază

  12. How beautitul… Thank you dear Stefania, have a nice week, Love from Istanbul, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Decembrie 2012

      Dear Nia, I’m so glad that you like my post again. Thank you so much for your kind words for me.
      I also want for you to, you have a wonderful day and a new exceptional week!
      Big hugs, with much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  13. placuta poezie”!

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Decembrie 2012

      Ma bucur mult ca iti place poezia, Anushka!
      Iti multumesc mult pentru vizita.
      O seara minunata si-o noua saptamana excelenta iti doresc, Anushka! cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  14. Nu am cuvinte sa descriu frumusetea picturilor !
    Insa pot spune un lucru : felicitari , Stefania ! 😀

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Decembrie 2012

      Iti multumesc din suflet, Eda draga!
      Ma bucur nespus de mult ca place postarea mea!
      Eu ador aceste picturi!
      Te imbratisez cu mult drag, Eda!
      O seara minunata si-o noua saptamana excelenta iti doresc, draga mea! cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  15. Un gust fin și un simț al culorii te conduc în alegerea subiectelor. Știi să le înmănunchezi cu un vers și o melodie, cea ce conferă postărilor tale un farmec deosebit. Te laud din nou, pentru că-ți reușește de minune să-mi dăruiești clipe de revelație…

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Decembrie 2012

      Va multumesc din toata inima mea pentru aprecierea dumneavoastra, doamna Maria! Ma bucur nespus de mult ca va plac postarile mele si ca va simtiti bine aici.
      Ma incanta faptul ca ma laudati, de ce sa nu recunosc, insa, lauda o merita numai si numai artistii, poetii si compozitorii, eu nu fac altceva decat sa le fiu recunoscatoare in felul meu pentru creatiile lor, care ne incanta sufletele, noua, tuturor!
      Va multumesc inca o data, doamna Maria!
      O seara minunata si-o saptamana binecuvatata va doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  16. diverse

     /  11 Decembrie 2012

    Excelente lucrari! 🙂
    Seara buna sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  12 Decembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, diverse, pentru ca iti place postarea mea.
      Iti multumesc mult. Imi cer scuze pentru ca iti raspund atat de tarziu, insa am o problema cu logarea mea pe blog . Nu stiu daca acum o sa reusesc. Iti spun despre ce este vorba. In momentul in care vreau sa ma loghez imi apare o pagina alba pe care scrie:

      ” 400 Bad Request
      Request Header Or Cookie Too Large
      ________________________________________
      nginx ”

      Imi pare nespus de rau pentru ca mi s-a intamplat acest lucru. Sper sa se remedieze aceasta defectiune tehnica daca o pot numi, cat mai repede cu putinta. Eu nu stiu ce pot sa fac. Am nevoie de ajutor, insa, nu stiu la cine sa apelez. Sper sa se rezolve… asa … de la sine.
      Acum incerc sa raspund din panou de meniu, nu stiu daca o sa si reusesc. Iti multumesc mult, diverse pentru intelegere.
      O seara minunata iti doresc, diverse. 🙂

      Apreciază

  17. Foarte frumos aici, la tine, Stefania. Nu am mai reusit sa ajung de ceva vreme, iar acum am descoperit aceeasi liniste si pace.
    Tablourile alese de tine, imi amintesc de minunata colectie flamanda de la Muzeul Bruckenthal din Sibiu – un loc unde arta adevarata este la ea acasa.
    Iti doresc o zi minunata! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  13 Decembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Alex, ca iti place postarea mea. Ma bucur ca ti-a trezit amintiri frumoase din timpul vizitei tale la Muzeul Bruckenthal din Sibiu. O singura data l-am vizitat si eu si am ramas uluita cate opere ale marilor artisti gazduieste.
      Iti multumesc din suflet pentru aprecierea ta, vis-a-vis de casuta mea virtuala.
      O seara minunata iti doresc, Alex, impreuna cu cei pe care ii iubesti tu, cel mai mult! 🙂

      Apreciază

  18. Acest post este artă pură multivalentă. Nu m-am putut abține să spun cât de bine ai potrivit exprimările artistice din domenii diferite sub o singură fațetă. Felicitări! La mai mare!! Relaxându-te în acest mod, ne relaxezi și ne bucuri și pe noi 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  13 Decembrie 2012

      Bine ai venit, aici, coltulcultural!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place ceea ce ai gasit, aici. Daca vrei si iti face placere, poate mai rasfoiesti blogul meu si s-ar putea sa mai gasesti postari pe placul tau!
      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru aprecierea ta! Oricand esti binevenit cu mult drag!
      O seara minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  19. Ne-am „permis” luxul de a nominaliza acest blog pentru „Blog of the Year 2012”. O zi frumoasă !
    http://garapentrudoi.wordpress.com/2012/12/14/pentru-prieteni-si-nu-numai/

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Decembrie 2012

      Va multumesc din toata inima mea pentru aprecierea voastra si pentru nominalizare! Ma simt onorata!
      Va imbratisez dragilor! O seara minunata va doresc, Diana si Dan! cu mult drag! 🙂

      Apreciază

      • Si eu sunt bucuros!
        Sunt bucuros pentru tine, Stefania, dar si pentru… mine! Imi aduc aminte ca am scris si pe blogul meu si am spus si la radio ca „blogul tau e cel mai frumos dintre cele intalnite de mine!”
        Uite ca voturile se aduna!

        Apreciază

        • Stefania

           /  15 Decembrie 2012

          Iti multumesc din toata inima mea, Vasile, pentru aprecierea ta. Ma simt atat de onorata. Ufff, ce m-am emotionat. Da, Vasile, imi amintesc cu multa multa bucurie.
          Iti marturisesc sincer, am fost nominalizata de mai multe ori pentru premiu si le multumesc din toata inima mea, prietenilor bloggeri care m-au apreciat si m-au nominalizat si care ma sustin. Pentru mine toti prietenii bloggeri, care-i am trecuti in blogroll merita premiu, pentru ca fiecare impartaseste cu noi frumusete, armonie, bucurie, momente din viata sa. Eu pe toti prietenii mei bloggeri pe care ii am in blogroll ii admir si ii apreciez foarte mult si au tot respectul si toata stima mea.
          Iti multumesc inca o data, Vasile, pentru apreciere si pentru sustinere.
          O seara minunata iti doresc Vasile! 🙂

          Apreciază

  20. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  14 Decembrie 2012

    Hi Stefania,l send you for this christmas a gift of admiration for the fantistc enjoyment you give your viewer through your posts.Art Galary, Music and beauty.Merry Christmas.Jalal Michael Sabbagh

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Decembrie 2012

      Jalal Michael Sabbagh, thank you with all my heart for your words so beautiful to me. Thank you so much for your warm holiday wishes for Christmas. I really appreciate it.
      I would wish, Christmas joy, good health, along with your family!
      Merry Christmas!

      Sincerely,
      Stefania! 🙂

      Apreciază

  21. Ești bine, Ștef?

    Seară liniștită îți doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Decembrie 2012

      Sarut mana, doamna Gina!
      Sunt bine, doamna Gina, va multumesc din toata inima pentru gandul dumneavoastra bun. Din nou avut o saptamana foarte obositoare, putin peste capacitatea puterilor mele fizice si sufletesti, dar, e bine asa cum e, poate fi si mai rau. Toata saptamana am fost intr-o mare graba.
      Am avut probleme cu logarea mea pe blog, se pare ca nici acum nu s-a rezolvat, definitiv, cu toate ca am apelat la operatorii wordpress, nu stiu ce poate fi, sunt nevoita sa dau cateva restaruri sa ma pot loga, ma confrunt cu aceeasi situatia de aprox. o saptamana cand, la meniul blogului mi se deschide o pagina alba pe care scrie:
      ” 400 Bad Request
      Request Header Or Cookie Too Large
      ________________________________________
      nginx ” – sper sa fie doar temporar aceasta situatie neplacuta, pentru ca nu ma lasa sa aprob comentarii, numai cand si cand. Nu pot pregati postari sau sa public. E ciudat ce mi se intampla. Pot intra pe blog sau nu… chiar nu stiu ce poate fi. Dar in orice caz, sunt extrem de suparata pe acest lucru.

      Va multumesc inca o data, doamna Gina! Va imbratisez cu mult drag. O zi minunata va doresc, doamna Gina!

      Apreciază

  22. ideisiidei

     /  16 Decembrie 2012

    Desi in imaginile de mai sus predomina un cer plumburiu, observ vioiciunea oamenilor, pe care artistul a surprins-o foarte bine. Desi e frig ori vremea nu e tocmai insorita, nu trebuie sa fim indispusi ori morocanosi ci trebuie sa fim senini si sa privim lucrurile fiind calmi. Frumoasa postare :).

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Decembrie 2012

      Adevarat spui, Alex, in tablourile artistului Aert van der Neer, predomina cerul plumburiu, pentru ca in ele ilustreaza momentele lasarii amurgului sau noaptea. Este primul artist din acea perioada a anilor 1603 – 1677, care ilustreaza, noaptea, ce s-a asternut peste sat, in picturile sale, iar singurul iluminator este luna! Iar satenii se distreaza pe inserate pe gheata raului, pentru ca doar atunci au ragaz de-a o face!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea.
      Iti multumesc mult. O seara minunata iti doresc, Alex si-o noua saptamana excelenta! 🙂

      Apreciază

  23. Ritiu Maria

     /  29 Decembrie 2012

    De mult nu te-am mai vizitat, nu am avut timp. Acum m-am delactat cu aceasta minunata postare si ma simt mai bine.
    Iti doresc Stefania, sa ai multa sanatate si un An Nou cu multe realizari.LA MULTI ANI!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Decembrie 2012

      Sarut mana, doamna Maria!
      Ma bucura mult vizita dumneavoastra! Oh, daa… stiu cum este cu, Timpul! Deseori ma gandesc si eu, ca tare bine ar fi daca ar fi din elastic, sa-l pot lungi atat cat am eu nevoie!
      Va multumesc din suflet pentru urare. Ma bucura mult.
      Si eu va doresc din toata inima mea, doamna Maria, multa sanatate si un An Nou, mai bun, mai prosper, cu multe impliniri si mult bucurii!
      Va imbratisez cu mult drag. O seara minunata va doresc, doamna Maria! 🙂

      Apreciază

  24. Ganas de bailar!!!!

    Apreciază

  1. topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (1) « Colţu' cu muzică
  2. topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (3) « Colţu' cu muzică
  3. topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (4) « Colţu' cu muzică
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,163 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
