Meditaţie în ritm de maree

Eugen von Blaas

Numai tăcând şi gândindu-te singur la toate,
ajungi să-nţelegi că din tot ce-ai fi vrut prea puţine rămân lângă tine,
numai văzând cum se-aprind şi se sting noaptea toate cărările tale greşite – numai lăsând
să te-nvăluie pulberea lor vei ajunge să ştii
că regretul e şarpele galben pe care-ntr-un vis
îl auzeai ca pe-un râu adormind la picioarele tale,
adormind şi trezindu-se iar. Fără cuvânt, fără strigăt:
drumul pe care-ai umblat, ori că-l strigi, ori că-l fluieri,
nu se va-ntoarce la tin
e; ghemul lui negru şi brun

cineva l-a zvârlit în ocean. Decât orice părere de rău
e mai bună tăcerea. Numai tăcând şi gândindu-te singur
ajungi să-nţelegi că trecutul e-o casă pustie, pentru toate
păcatele tale izbăvirea e numai în timp, e numai în roşu,

e numai în oameni, în faptele lor. Linişte-n urmă!
Totul e numai acolo-nainte, totul e-n faţă. Aleargă uitând,
ceea ce nu vei uita va veni după tine o dată cu turma
de cerbi străvezii, care sunt poate visele tale.
Totul e doar înainte, totul sunt anii
care ard şi te-ntâmpină-n cale.

poezie de Anatol E. Baconsky (June 16, 1925 – March 4, 1977)

Articol anterior
Articol următor

80 comentarii

  1. fluxnews

     /  28 Octombrie 2012

    Pictures at an Exhibition 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      Picturile acestea, fluxnews, se pot vedea in cele mai mari muzee ale lumii, in colectiile private si enciclopedii.
      Ma bucur nespus de mult ca iti plac! Iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O duminica minunata iti doresc, fluxnews, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  2. Bine te-am regăsit,Stefania!…îmi plac toate tablourile expuse de tine ,expresia feţelor arată bucurie de viaţă.Mulţumesc pentru plăcerea de a vedea ceva frumos.O duminică plină de viaţă!

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      Si eu ma bucur mult sa te regasesc aici, David! Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile, care sunt cu adevarat deosebite si fac parte dintre favoritele mele, ca de altfel, toate pe care le-am postat pe blog.
      Eu, iti multumesc mult pentru aprecierea ta! O duminica minunata iti doresc si eu, David, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  3. fluxnews

     /  28 Octombrie 2012

    Fără cuvânt, fără strigăt:
    drumul pe care-ai umblat, ori că-l strigi, ori că-l fluieri,
    nu se va-ntoarce la tine; ghemul lui negru şi brun
    cineva l-a zvârlit în ocean. Decât orice părere de rău
    e mai bună tăcerea.

    Klumea 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      Parca mi-ai fi ghicit gandul, fluxnews si eu am ales acest fragment, pentru sufletul meu, ca, maxima zilei de astazi! 🙂
      Daca vrei sa mai vezi si alte lucrari ale artistului, Eugen von Blaas, am lasat sub ultima pictura link-ul care duce la o postare a mea mai veche si unde se pot vedea si alte lucrari ale sale!
      O duminica asa cum ti-o doresti, iti doresc, fluxnews! cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  4. De Blaas este unul din pictorii cei mai dragi mie!
    Frumoasa si poezia, iar Chi Mai e o melodie rascolitoare!
    Duminica placuta Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      Ooo, Melly draga, ce mult ma bucur ca amandoua nutrim aceasi dragoste pentru lucrarile sale si nici nu-ti poti da seama cat de mult ma bucur, eu, cand vin la tine si ne intampini cu lucrari ale artistilor pe care eu ii ador sau cu lucrari extraordinar de frumoase ale altor artisti, despre care nu mai auzisem pana in acel moment si-ti multumesc din suflet pentru aceasta.
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea. Melodia, am ales-o pentru ca asa m-am trezit cu ea in gand si-mi acompania gandurile… .
      Iti multumesc mult, Melly draga. Te imbratisez cu mult drag.
      O duminica binecuvatata iti doresc si eu, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  5. diverse

     /  28 Octombrie 2012

    Frumoase imagini, relaxanta muzica! 🙂
    Zi buna sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, diverse, ca iti place postarea mea! Ma bucur nespus de mult ca te simti bine aici.
      Iti multumesc mult, pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O duminica minunata iti doresc si eu, diverse, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  6. Acest pictor sigur a avut-o drept muza pe eroina acestor picturi pentru ca exista trasaturi comune fizice, chiar daca personajele par diferite. Cel putin aceasta este opinia mea. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      Adevarat spui, Cristi, muza artistului era insasi sotia sa, pe care a si portretizat-o in multe din picturile sale. Nu am gasit insa, portretul pe care sa fie mentionat, ca acesta ar fi chipul sotiei sale. Eu am sa mai caut dovezi, pentru ca mi-ar placea sa stiu acest lucru, insa, am indraznit, asa, in sinea mea, iar acum ti-o spun si tie, s-o consider pe doamna din ultima pictura pe care am postat-o, ca fiind sotia sa, pentru ca: chipul, trasaturile ei fizice, privirea, forma si culoarea ochilor si-a sprancenelor, forma buzelor, forma fetei, textura parului si culoarea, tinuta chiar si sanii, etc… se regasesc in multe din lucrarile sale, dar acest lucru este doar o banuiala a mea, nicio dovada viabila nu am in acest sens.
      Iti multumesc mult, Cristi, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O duminica minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  7. Soothing….

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      Sonali my dear, I’m so happy to hear that and you like my post and that for your soothing…
      Thank you so much! Have a wonderful day! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  8. Nu sunt multe situaţiile în care, deşi îţi doreşti mult să „comentezi”, rămâi mut în faţa rubricii de „Comentarii”. Aş vrea să spun numai atât : „No comment” dar mi-ar fi teamă să nu fiu greşit înţeles şi să te supăr, pentru că nu ai merita asta. Mulţumim mult !

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      Bine ati venit aici, Dan si Diana!
      Ma bucur nespus de mult ca va place ceea ce ati gasit aici! Simtiti-va liberi sa spuneti orice. Intotdeauna sunteti bineveniti cu mult drag. Eu nu sunt o persoana sofisticata, puteti sa-mi spuneti orice. Sunt adepta comunicarii si a libertatii de exprimare. Suntem pe blog, nu suntem la examene in fata unei comisii cu examinatori rigurosi.
      Eu va multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ati impartasit. O seara minunata va doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  9. Superbe picturile, foarte expresive! Îmi place cum a surprins și cum a transmis relaxarea și pofta de viață a personajelor. Îți mulțumesc că ne-ai făcut cunoștință cu acest pictor, de care eu, sincer, nu știam! Și vesurile sunt foarte frumoase, iar melodia este sublimă! O seară frumoasă și relaxantă, Stefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, gvarenberg2009, ca iti place intreaga mea postarea. Eu mai am o postare, putin mai veche cu lucrarile artistului Eugen von Blaas, pe care le poti vedea aici. Iti marturisesc sincer,
      cu melodia aceasta m-am trezit in gand si m-a insotit pe tot parcursul zilei.
      Iti multumesc mult, gvarenberg2009, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc si eu si-o noua saptamana excelenta, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  10. Superbe femeile pictate! Mi-ar fi placut sa traiesc in tablourile lui, zugraveste totul atat de curat si interesant! Si poezia sa stii ca mi-a picat la fix…

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult Ioana, ca iti place postarea mea! Sa inteleg ca ti-ar fi placut sa fi muza artistului? glumesc desigur, insa, mie tare mult mi-ar fi placut! Ma bucur nespus de mult ca te-ai simtit bine aici.
      Iti multumesc mult, Ioana, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  11. ooooo, ce femei frumoase! cat de reale par aceste picturi!
    imi plac mult si versurile si… ma plutit pe aripi de vis, in acordurile minunatei melodii atasate aici, la postarea ta plina de sensibilitate si frumos!
    Sa ai o saptamana minunata, Stefania draga! pupici

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, doamna Carmen, ca va place postarea mea!
      Ma bucur nespus de mult ca v-ati simtit bine aici!
      Va multumesc din tot sufletul meu pentru aprecierea dumneavoastra! Va imbratisez cu mult drag!
      O seara minunata si-o noua saptamana plina de reusite si multe bucurii va doresc si in oricare parte vi se vor indrepta pasii sa fiti intampinata numai cu zambete calde si sincere! cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  12. Ennio Marricone is one of my most favorites composers! And the paintings are so alive and lovely! Thank you dear Stefania for the excellent post!

    Arlen

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      Ennio Marricone is for me a favorite copozitori, Arlen dear! I am so glad that you like my posting! I’m glad you feel comfortable here! Thank you so much for your words so beautiful to me!
      Have a wonderful evening, Arlen and a new exceptional week!
      Another song that I really like! Theme created by Ennio Morricone. The pan flute is played by romanian artist Gheorghe Zamfir. Gheorghe Zamfir, is recognized internationally as the best panpipe player!
      I hope you enjoy this song, Arlen dear! Stefania fondly!

      Apreciază

      • Oh, I love this so much! So thankful to you! Thank you Stefania! I love this melody very very much!

        Arlen

        Apreciază

        • Stefania

           /  28 Octombrie 2012

          I am so glad that you like melody, Arlen! It is my great pleasure. Thank you very very very much!
          Be blessed with happiness, Arlen dear! Stefania fondly! 🙂

          Apreciază

  13. DiaMar bucataria galbena

     /  28 Octombrie 2012

    Buna,draga Stefy!
    Cuvintele sunt de prisos.Este absolut superb totul.
    Imi inchei ziua minunat datorita tie,si iti multumesc pentru acest lucru!
    Te imbratisez cu drag,si iti doresc sa ai o saptamana minunata!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Octombrie 2012

      Buna, Mihaela draga!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea si ca te simti bine aici!
      Iti multumesc din suflet pentru gandul tau bun.
      Te pup si te imbratisez si eu cu mult drag!
      O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata iti doresc, Mihaela draga, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  14. Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I have truly enjoyed browsing your blog posts. After all I’ll be subscribing to your feed and I hope you write again very soon!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Octombrie 2012

      amedar consulting, welcome here!:)
      I am so glad that you like what you find here! Thank you very much for your visit and for your appreciation! You are welcome here, always with love! We wait!
      Have a wonderful day and a new exceptional week! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  15. I love paintings on women and the very nice soothing music to refresh ourselves before a new week. Have a great week!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Octombrie 2012

      simplecherishes, very truly say, I am happy to hear that! All we need to refresh for another week! I’m so glad you like my post! Thank you so much for your words so beautiful to me!
      Have a wonderful day and an exceptional week! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  16. Picturi superbe , cuvinte marete… creatie minunata !
    Te pup , Stefania ! 😀

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Octombrie 2012

      Asa este, Eda draga! Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea! Iti multumesc din suflet!
      Te pup si te imbratisez cu mult drag.
      O seara minunata si-o noua saptamana splendida iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

      • O seara minunata si tie scumpa mea Stefania !

        Multumesc frumos ! 😀
        Pupici

        Apreciază

        • Stefania

           /  29 Octombrie 2012

          Iti multumesc din suflet, Eda draga mea. Cu totii sa avem o seara minunata!
          Te pup si imbratisez cu mult drag! 🙂

          Apreciază

  17. Superbe picturi! M-am relaxat cu adevarat privindu-le si ascultand muzica lui Ennio! O saptamana frumoasa iti doresc! Toate cele bune!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Octombrie 2012

      Ooo, Alina draga, pentru mine este o mare bucurie sa aud acest lucru! Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea si ca te-ai simtit bine aici! Iti multumesc din suflet pentru gandul tau bun!
      Te imbratisez cu mult drag! O seara minunata iti doresc, Alina draga si-o noua saptamana binecuvantata, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  18. Great paintings, I loved them all. Thank you dear Stefania, you introduce me with amazing painters. Have a nice day, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Octombrie 2012

      I am so glad that you like my post, Nia darling! Paintings really are masterpieces of art! Stunning! I love them!
      Thank you so much for your words, so beautiful to me. Have a wonderful day and an exceptional week! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  19. Full of vitality-life!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Octombrie 2012

      Elena, my dear, you say very really ! I am so glad that you like my posting! I’m glad to see you here! Thank you so much!
      Have a wonderful day and an exceptional week! Big hugs with much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  20. HI JUST SITTING HERE THIS RAINLY MORNDAY…MY MORNDAY HI…..DOT..BLESSING…………………………………………..Be anxious for nothing, but in everything by prayer and supplication, with thanksgiving, let your requests be made known to God;”
    Philippians 4:6

    Debora could be very stressed: she’s a wife, mother, occupational therapist, writing instructor, piano teacher, speaker, author and (deep intake of breath) tennis enthusiast.

    How does Debora handle a stress-filled life like that?

    Well, she doesn’t!!! She gives it all to God!

    Friend, the Bible says not to worry or be anxious, but to pray…

    Tell God about your needs and thank Him.

    And God’s peace will guard your heart and mind as you live in Christ.

    Debora’s acronym will help you remember:

    It’s p-e-a-c-e… placing each aggravation at Christ’s feet… expectantly!

    Yes, real peace is yours when you intentionally give it to god in prayer.

    Give each annoyance, dilemma, and burden to God, one by one, and minute by minute.

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Octombrie 2012

      sisterdot56, Welcome here! 🙂
      Your story is impressive and thank you so much for sharing it with me! I absolutely agree with you, – God is omnipotent!
      „Man is like a breath, his days are like a passing shadow” – Psalm 144:4

      Thank you so much for your visit and your words so beautiful. You are always welcome with much love! Have a wonderful evening and a blessed week! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  21. ginamihai

     /  29 Octombrie 2012

    Ca și cum toată frumusețea lumii s-ar fi adunat aici!
    Minunat!
    p.s. am un volum Bakonsky- trebuie să recitesc!

    Seară frumoasă, Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Octombrie 2012

      Sarut mana, doamna Gina! 🙂
      Ma bucur nespus de mult ca va place postarea mea si pentru ca va simtiti bine aici! Va marturisesc sincer, doamna Gina, eu, in fiecare seara citesc cate o poezie, lasandu-ma condusa de starea mea de spirit. Altfel imi lipseste ceva. La fel se intampla si cu muzica! Neaparat trebuie sa ascult melodia pe care-o alege inima mea. Sambata seara a fost, Bakonsky si-a fost de bun augur pentru mine!
      Va multumesc din tot sufletul meu, doamna Gina, pentru gandul dumneavoastra bun si pentru aprecierea dumneavoastra! Va imbratisez cu mult drag!
      O seara minunata si o noua saptamana binecuvantata va doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  22. Minunate, fermecatoare, o veritabila încântare vizuala, merci… par atât de reale, în cele mai profunde detalii, încât dau impresia(iluzia?) ca-s fotografii nu picturi… Iata un artist interesant, talentat, are numa’ 22 ani:

    http://www.huffingtonpost.fr/2012/10/24/dessins-hyperrealistes-diego-fazio_n_2017600.html?utm_hp_ref=mostpopular,fr-culture
    – – –
    Blogu’ tau s-ar putea numi „Muzeul virtual al Stefaniei”… 🙂 Bonne continuation! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, doamna Melanie, ca va place postarea mea si ca va simtiti bine aici. Am intrat pe site-ul pe care mi l-ati recomnadat si sunt uluita de ceea ce am vazut! Acest tanar este foarte talentat, iar lucrarile sale sunt incredibil de reusite. Daca nu ar fi mentionat ca sunt picturi, pur si simplu ai crede ca sunt fotografii. Exceptionale lucrari!
      Eu sper sa vada cat mai multa lume lucrarile sale vor fi cu totii impresionati de creatiile artistului! Va multumesc din tot sufletul meu pentru recomandarea dumneavoastra.
      Va propun si eu sa vedeti cateva lucrari ale artistului Collin Bogle aici si aici , cred ca v-ar placea ceea ce vedeti.
      Va multumesc din suflet pentru aprecierea dumneavostra. Va imbratisez cu mult drag!
      O seara minunata si-o saptamana binecuvantata va doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  23. Thank you for another beautiful article. Big hugs and love, Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  31 Octombrie 2012

      Micheline, my dear, I’m so glad that you like my post. Thank you with all my heart, for your appreciation.
      Have a wonderful day, dear Micheline! Big hugs always with love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  24. Awesome and so very lovely Stefania! As my eyes embrace each image, i felt as though i was in an art gallery in Spain, at a private showing, drinking some wine and tasting of cheese and just losing myself in the artistic radiating bliss that came alive from the heart of the artist, to dance before my eyes. Lovely and beautifully engaging post! Thanks for sharing dear one!

    Apreciază

    • Stefania

       /  31 Octombrie 2012

      Wendell A. Brown, welcome here! 🙂
      I am so glad that you like what you find and I am so glad that you had a good time here.
      Oh, how beautiful you said: „a presentation on, drink some wine and cheese tasting and just get lost in ecstasy radiation artistic …” – I’m so glad to hear this!
      Thank you very much for your appreciation! You are always welcome here with much love!
      Have a wonderful day! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  25. convietuire

     /  1 Noiembrie 2012

    de privit, de revenit 🙂
    Zi frumoasa, Stef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Noiembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Oana draga, pentru ca iti place postarea mea! Iti multumesc mult pentru aprecierea ta! Intotdeauna esti binevenita cu mult drag! O seara minunata iti doresc, Oana, cu mult drag!:)

      Apreciază

  26. Duduile de odinioara, frumoase prin simplitatea lor 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Noiembrie 2012

      Asa este, Doru! Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea! Simplitatea, intotdeauna va fi remarcabila!
      Iti multumesc mult, Doru, pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      O noapte linistita iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  27. Ce picturi extraordinare! Superbe chipuri, imortalizate atât de frumos de artist. Şi versurile….
    iar muzica lui Moriccone…este superbă.
    Îţi doresc un sfârşit de săptămână frumos, dragă Ştefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 Noiembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Alex, pentru ca iti place intreaga mea postare!
      Iti multumesc din suflet pentru gandul tau bun.
      O seara minunata si-un sfarsit de saptamana binecuvantat iti doresc, Alex draga, impreuna cu cei pe care-i iubesti tu, cel mai mult! Cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  28. sunith sudakaran

     /  3 Noiembrie 2012

    hiiii…….
    Very nice post….. 🙂

    Apreciază

  29. Spuneam ca m-am indragostit de blogul tau 🙂 de fiecare data cand imi doresc sa vad ceva cu adevarat frumos, fac o vizita. Foarte frumos!!! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 Noiembrie 2012

      Pentru mine este o mare bucurie sa aud acest lucru, Victoria draga. Ma bucur nespus de mult ca-ti place si ca te simti bine aici. Intotdeauna esti binevenita cu mult drag!
      Iti multumesc din suflet pentru aprecierea ta!
      O seara minunata si-un sfarsit de saptamana binecuvantat iti doresc, Victoria draga! cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  30. ideisiidei

     /  4 Noiembrie 2012

    Buna, eu cred ca in imagini e surprins foarte bine un fragment dintr-o anumita realitate. Ma gandesc daca e numai realitatea celui care le-a pictat fiindca sunt prea multe persoane in anumite scene. Nu ma pricep deloc la pictura, din ce tara sunt scenele de mai sus?

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Noiembrie 2012

      Buna, Alex! 🙂
      Asa este, pictorul a ilustrat scene caracteristice din Venetia, cum ar fi pescarii locali, femei frumoase si gondolieri, minunata arhitectura inconjuratoare. Eu am postat deocamdata mai mult portrete, pentru ca imi plac foarte mult si-mi place cum ilustreaza farmecul si eleganta femeilor, concentrandu-se pe piele, par, dantela brodata si alte texturi moi. Multe dintre scenele sale, pictate fie in ulei sau acuarela, sugereaza flirt intre barbat si femeie. Artistul a folosit-o de multe ori pe sotia sa, Paola Prina, ca model. Chiar am spus si lui, Cristi, nu am gasit inca mentionat pe un portret, numele sotiei sale, incat, sa stiu exact ca aceasta este sotia sa. Sper sa gasesc, pentru ca trebuie sa existe.
      Pictorul italian Eugene de Blaas sau Eugen von Blaas, pentru ca acesta este numele real, s-a nascut in Albino, in apropiere de Roma, din parinti austrieci, dar s-a mutat cu intreaga familie, in Venetia, deoarece, tatal sau, Karl von Blaas (1815-1894) de origine evreu, fiind pictor de asemenea, a devenit profesor la Academia de Arta.
      Ma bucur nespus de mult, Alex ca ti-a placut postarea mea! Iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O duminica minunata iti doresc, Alex, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  31. greu de comentat. sunt superbe. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Noiembrie 2012

      Asa este, picturile sunt adevarate capodopere de arta! Ma bucur nespus de mult ca iti plac! Iti multumesc mult.
      O seara cat se poate de frumoasa iti doresc, Raluca draga, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  32. Câteva din frumuseţile de mai sus m-au dus cu gândul la Lina (din romanul lui Arghezi) sau la Eliza Doolittle din My Fair Lady (înainte de a fi cizelată şi după 🙂 ) Bună muzica! Mi-a plăcut şi textul.

    Apreciază

    • Stefania

       /  8 Noiembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult ca iti place intreaga mea postare. Cat despre romanul lui Arghezi, post pune doar ca e un roman, care, numai in primul capitol isi justifica titlul!
      Iti multumesc mult, Roxana draga, pentru gandul ce mi l-ai impartasit! O zi minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  33. toti avem perioade in care trecem prin ceva dureros care ne marcheza viata, trebuie doar sa ne regasim puterea de a ne ridica de jos si sa mergem mai departe.Acum 2 saptamani am aflat ca iubitul ma inseala, dupa o relatie de aproape 11 ani si mie imi vorbea de nunta. O saptamana nu am fost eu, am plans mereu, nu mancam, nu am dormit 3 zile la rand si nu aveam un gand normal, tot cautam explicatii si vinovati. Norocul meu a fost ca familia mea nu m-a parasit au fost si sunt langa mine, ma ajuta sa o iau de la capat si imi vad acum de viata mea. Stare depresiva inca mai am insa incerc sa gandesc pozitiv si cand imi vin in minte amintiri incerc sa le manevrez cum vreau eu ca sa nu doara. Nu este usor sa treci printr-o depresie si ce e si mai important nu incerca sa faci fatza depresiei de unul singur. Daca nu ai prieteni, nu ai familie care sa te sustina cautati vechi prieteni din facluate sau liceu crae o sa teasculte si o sa te ajute sau cauta ocupatii constructive. Eu de exemplu imi umplu timpul liber cu ganduri despre viitor, vreau ca din toamna sa ma inscriu la o noua facultate si vreau sa incep sa fac lucrurile care mie imi plac. In ceea ce priveste credinta in Dumnezeu nu cred ca trebuie sa lasi totul pe seama Lui, te ajuta si El dar numai daca tu te ajuti pe tine. Daca treci printr-o depresie cel mai usor e sa ai timp sa te gandesti de la ce iti vine starea si dupa ce ai aflat luptate ca sa iesi de acolo, viata e frumoasa si e una singura si merita traita in asa fel incat sa fi mandru de tine. Ganduri si stari negative avem toti, insa fiecare are stilul lui de a iesi din ele. Multa bafta tuturor si sper sa va fi dat ceva sfaturi care sa va ajute.

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Noiembrie 2012

      Bine ai venit aici, Piracetam! 🙂
      Asa este, fiecare din noi trecem prin diferite situatii neplacute, dar asta nu inseamna ca se sfarseste lumea! Viata este dincolo de orice problema neplacuta care apare! Nu trebuie sa ne plafonam in situatiile neplacute care sunt totusi atat de putine in comparatie cu celelalte un milion de lucruri frumoase care ne inveselesc viata! Nu trebuie sa stam retrasi si sa ne plangem de mila.
      Imi pare nespus de rau pentru situatia neplacuta prin care treci! Eu zic sa nu regreti ca relatia ta cu iubitul tau s-a sfarsit. Fii fericita ca ai descoperit la timp infidelitatea lui. Asta demonstreaza ca nu te-a iubit si-mi pare atat de rau sa spun acest lucru, pentru ca, daca te iubea, avea ochi doar pentru tine si nu te facea sa suferi. Mai grav era sa fiti casatoriti si sa fi avut impreuna si 1-2-3 copii, in acest caz pe copii ii afecta foarte mult separarea voastra.
      Sunt de acord cu tine, familia intotdeauna ne sprijina in orice situatie.
      Ma bucur ca te gandesti la viitor, fiecare din noi o facem. Fiecare din noi lupta sa se realizeze si profesional si material. „Dumnezeu iti da, dar nu-ti baga in traista”, totul depinde de tine, ce vrei in viata si cat poti realiza! El ne ajuta, daca-L cautam si-i cerem ajutorul!
      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru increderea cu care te-ai destainuit!
      Eu iti doresc din tot sufletul meu sa-ti gasesti linistea interioara, pacea mintii si mult mult succes in tot ce ti-ai propus! Intotdeauna esti binevenita, cu mult drag!
      O zi minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  34. Stefania

     /  28 Octombrie 2012

    Thank you so very much for your appreciation, Arlen! I feel honored! Have a quiet night! Stefania fondly 🙂

    Apreciază

  1. Էվրիկա. նորույթ` հայկական բլոգոսֆերայում / Evrika! Innovation in Armenian Blogosphere | Առլեն Շահվերդյան. հեղինակային բլոգ-կայք
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,973 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
