Valsul zilelor pustii


Se-mbată ochii mei de ochii tăi
Când treci arareori la o cafea
Fară cuvinte sângeram în prag
Iubitul meu pierdut, prieten drag.

Se răsuceşte rana, pe cuţit
Sinucigaşi eterni, nu mai găsim.
Beţia zilelor de condamnaţi
La dragostea din care azi lipsim.

Zile pustii, logodindu-se.
Ploi spulberate în camera noastră.
Mi-e dor de tine, mi-e dor de tine
Şi te aştept mereu, la o fereastră.

Priviri prelungi se schimbă între noi
Dar alte braţe, noaptea, te cuprind…
Din mine cad zăpezi peste ce-a fost
Simţind în tine iernile cum ning.

Şi teamă mi-e să nu te pierd de tot
Cum teamă-ţi e, că se va fi sfarşit.
Şi-acest puţin ce încă ne-a rămas
Din zilele în care ne-am iubit.

Versuri: Camelia Radulian

72 comentarii

  1. fluxnews

     /  20 Octombrie 2012

    Iubesc Nutcracker, mai putin baletul 😉

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Octombrie 2012

      Ma bucur mult ca nutrim acelasi sentiment pentru, Nutcracker, doar ca mie imi place si baletul foarte mult! Poate o sa-ti placa si tie candva. Poate daca vei vedea un spectacol live, in cazul in care nu ai vazut unul pana acum, poate ai sa-l indragesti, cand ai sa vezi gratia si eleganta, cu care danseaza balerinii! 🙂
      O seara minunata iti doresc, fluxnews! cu mult drag! 🙂

      Apreciază

      • fluxnews

         /  20 Octombrie 2012

        ma faci sa inghit in sec… cu o asemenea perspectiva destul de stranie pt. mine 🙂 dar, voi incerca. Pot iesi in timpul spectacolului sa vb la mobil? Stii nu prea suport unii sclifositi care de regula merg la astfel de spectacole…

        Apreciază

        • Stefania

           /  20 Octombrie 2012

          Pai de ce sa inghiti in sec, fluxnews? Nu inteleg! Nu-ti place schimbarea? Daca-ti place schimbarea, atunci, incepe cu tine insuti! Incearca sa vezi doar un singur spectacol de balet, cap-coada si-ai sa vezi cat de fascinat vei fi, daca-ti vei canaliza toata atentia la ceea ce se intampla pe scena!
          Poti sa iesi sa vorbesti pe mobil, daca nu poti amana o convorbire, dar atunci, vei pierde din magia spectacolului.
          Nu exista, sclifositi, la spectacolele de gen, decat oameni ca noi toti, carora le place baletul. 🙂

          Apreciază

          • fluxnews

             /  20 Octombrie 2012

            o sa incerc 🙂 deocamdata am circul in oras

            Apreciază

            • Stefania

               /  20 Octombrie 2012

              Ma bucur sa aud asta, fluxnews!
              E chiar frumos sa participi la un specatacol de circ! 🙂

              Apreciază

              • fluxnews

                 /  20 Octombrie 2012

                sa faci poza cu Croco si… sarpele Mo 🙂

                Apreciază

                • Stefania

                   /  20 Octombrie 2012

                  Oh, Nu! Asta eu, nu as face-o! Eu, am o oroare pentru reptile si mi-e si teama de ele! 😦

                  Apreciază

                  • fluxnews

                     /  20 Octombrie 2012

                    sarpele Mo e bland, nu strange chiar tare

                    Apreciază

                    • Stefania

                       /  20 Octombrie 2012

                      prefer sa nu-i incerc pruterea si „gingasia” lui rece si umeda! :)))

                      Cu cativa ani in urma, fratele meu, a mers sa stropeasca, vita de vie, cu pesticide si a prins un pui de sarpe, de aprox jumatate de metru si subtirel, care era urcat pe vita de vie si l-a adus acasa si mi-a facut o farsa cu el! Vroia sa ma faca sa nu-mi mai fie frica de ei. M-a pus sa tin mainile caus si mi l-a pus in mana. Nu-ti povestesc, cand l-am simtit! Am simtit ca-mi sta inima in loc si-am inceput sa tip, iar din acea zi mi-e si mai teama de ei. Nu m-a convins cu nimic sa sunt inofensivi. Prefer sa nu am tangenta cu ei! 🙂

                      Apreciază

                    • fluxnews

                       /  20 Octombrie 2012

                      ce-ar fi sa te trezesti cu unul sub plapuma? :)))))

                      Apreciază

                    • Stefania

                       /  20 Octombrie 2012

                      Aoleu, frate! Doamne fereste! Cred ca as face infarct miocadic si-as muri pe loc! 😦

                      Apreciază

                    • fluxnews

                       /  20 Octombrie 2012

                      🙂

                      Apreciază

                    • Stefania

                       /  20 Octombrie 2012

                      🙂

                      Apreciază

  2. ginamihai

     /  20 Octombrie 2012

    Ador baletul!
    Atâta grațíe! Ființele acestea plutesc, au ceva nepământean în tot ce fac.
    Basme în voal, muzică eleganță, zbor!

    Îmi plac și versurile- dulci, cuminți, duioase-
    „Din mine cad zăpezi peste ce-a fost
    Simţind în tine iernile cum ning.„

    Un album frumos de sâmbătă seara!
    Frumoasă construcție, Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Octombrie 2012

      Sarut mana, doamna Gina!
      Si eu ador baletul! Dintotdeauna am adorat eleganta si delicatetea balerinelor. Sunt atat de gratioase si de pasionale atunci cand pasesc pe scena, de parca scena ar fi de gheata. Cand le privesc, par a fi niste fulgi ce plutesc in aer!
      Ma bucur nespus de mult, doamna Gina, ca va place combinatia pe care am facut-o! Ma bucur nespus de mult ca va simtiti bine aici! Va multumesc mult pentru aprecierea dumneavoastra! Va imbratisez cu mult drag!
      O noapte linistita va doresc, doamna Gina! 🙂

      Apreciază

  3. DiaMar bucataria galbena

     /  20 Octombrie 2012

    Buna,draga Stefy!
    Ce pot sa-ti spun?Absolut magnific ceea ce ne-ai daruit asta seara!Multumesc!
    Totul,dar absolut totul imi place foarte,foarte,foarte mult!
    Cata gratie la acesti balerini,parca plutesc.
    Te pup si te imbratisez cu mare drag!
    O duminica minunata iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Octombrie 2012

      Buna Mihaela draga!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea si ca te-ai simtit bine aici.
      Mie imi place foarte mult baletul, dar din pacate, nu am vazut decat cinci spectacol live, doua in Bucuresti la Opera Romana si trei in Constanta la Teatrul Fantasio si am fost fascinata de gratia si eleganta balerinilor! M-am simtit intr-o alta lume! Mi-as dori sa vad cat mai des astfel de spectacole.
      Iti multumesc mult, Mihaela draga!
      Te pup si te imbratisez si eu cu mult drag!
      O noapte linistita iti doresc si o duminica binecuvantata! 🙂

      Apreciază

  4. Very nice paintings of these tender teen ballerinas and very nice piece of video!

    Arlen

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Octombrie 2012

      Arlen, I’m so glad that you liked my post! Full of grace and elegance are the paintings ballerinas!
      Thank you so much for your appreciation and I’m glad you had a good time here.
      Have a wonderful Sunday! Be blessed with much happiness! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  5. Exquisite Stefania. As always.
    Take good care of yourself.
    Big hugs and love, Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Octombrie 2012

      Micheline, my dear, I heartily thank you for your good thoughts for me! I am so glad that you liked my post!
      I’m glad you’re here!
      Have a wonderful Sunday! Be blessed with much happiness! Big hugs always with love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  6. Delicate, gingaşe, atât de frumoase, ca nişte fluturi diafani!
    Foarte frumoasă postarea ta, dragă Ştefania!
    Pace şi bucurie! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Stefania

       /  21 Octombrie 2012

      Asa este, Alex, tare gingase si delicate sunt balerinele si tare mult imi place comparatia ta ca nişte fluturi diafani! Asa si par cand sunt pe scena!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea. Ma bucur ca te-ai simtit bine aici.
      Iti multumesc mult pentru gandurlie tale bune pe care mi le-ai adresat. Pace si bucurie sa fie pentru noi toti!
      Iti doresc o duminica binecuvantata, Alex draga, pentru tine si cei toti cei dragi ai tai! Cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  7. Fantastic Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Octombrie 2012

      I am so glad that you like my post, Sonali.
      Thank you so much for your appreciation!
      Have a wonderful Sunday! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  8. Buna Stefania
    Superbe picturi, juri ca-s fotografii! Nu cunosteam acest pictor!
    O incantare pentru vaz si auz!
    Te imbratisez cu mult drag!
    Duminica binecuvantata!

    Apreciat de 1 persoană

    • Stefania

       /  21 Octombrie 2012

      Buna, Melly draga!
      Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile. Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea si ca te-ai simtit bine aici.
      Artistul, Alexandru Sheversky, s-a nascut si crescut in Chisinau, Republica Moldova, iar talentul sau pentru pictura, l-a dobandit de la tatal sau, care a fost un mare artist in pictura murala. Stilul artistic a lui, Sheversky, reflecta admiratia lui pentru Rembrandt si Vermeer. Efectele remarcabile de clar-obscur, produc realism in picturile sale. El prima data creeaza cu atentie natura moarta, cu un sentiment de ordine geometrica si apoi picteaza lumina intr-o forma tridimensionala, incat sa produca efecte dramatice in lucrarile sale, efecte de lumina si umbra. Iar culorile de iluminare puternice, sunt motivele pentru care, Sheversky, alege sa picteze cu acrilic, in loc de ulei. El explica ca se usuca mai repede cu acril, de aceea, poate aplica vopsea pe panza si are posibilitatea de-a crea mai multe culori puternice, decat cu ulei, pentru ca, artistul trebuie sa picteze de la intuneric la lumina si doar cu acrilic, poate picta de la intuneric la lumina si de aceea creaza mult mai multa stralucire in pictura, pe cand cu ulei, e tocmai invers, se picteaza de la lumina spre intuneric. Si pe mine m-au impresionat foarte mult aceste lucrari, nu am mai vazut pana acum, picturi realizate cu acril si atat de luminate!
      Iti multumesc mult, Melly draga. Te pup si te imbratisez si eu cu mult drag!
      O duminica binecuvantata iti doresc si eu! Cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  9. Picturile redau foarte bine frumusetea baletului, dar si munca de ore intregi, inca din copilarie a balerinelor. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Octombrie 2012

      Foarte adevarat spui, Cristi. Foarte multe ore de munca si mult sacrificiu fac balerinele, inca de micute, incat sa se prezinte in fata noastra impecabil, cu miscari gratioase, elegante si delicate, incat pur si simplu te cuceresc cand le vezi pe scena. Iti marturisesc sincer, cand am vazut eu primul spectacol de balet, la Bucuresti, la Opera Romana, cand un grup de balerini de la Teatrul Bolsoi din Moscova, jucau, Lacul Lebedelor, pur si simplu am omis povestea pe care ei o puneau in scena, atat de fascinata am fost de miscarile lor. Urmaream fiecare miscare a lor cu sufletul la gura, aproape fara sa clipesc! E uimitor ceea ce fac ei pe scena… te poarta intr-o lume de basm… de vis!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea.
      Iti multumesc mult. O duminica minunata iti doresc, Cristi, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  10. convietuire

     /  21 Octombrie 2012

    Delicatete cit cuprinde! Duminica frumoasa, Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea, Oana draga!
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun. O duminica minunata iti doresc si eu, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  11. So beautiful and I miss looking at your paintings
    They make me happy!

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Octombrie 2012

      Jenny, my dear I’m so glad that you like paintings and are so glad that you feel good here! Glad to see you back here! Thank you so much! Have a wonderful Sunday, dear Jenny! Big hugsm, always with love Stefania! 🙂

      Apreciază

  12. O postare perfectă pentru sfârșitul de weekend! Îmi place foart mult grația și delicatețea balerinelor, iar aceste picturi reușesc de minune să exprime acest lucru! O seară frumoasă și o săptămână excelentă, Stefania, cu mult drag! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

    • Stefania

       /  21 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, gvarenberg2009, ca iti place postarea mea. Ma bucur mult ca te simti bine aici. Foarte adevarat spui, sunt absolut de acord cu tine, picturile exprima foarte bine, gratia, eleganta si delicatetea balerinelor.
      Iti multumesc din suflet pentru gandul tau bun. O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata iti doresc, gvarenberg2009, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  13. It’s soooo beautiful, absolutely gorgeous!

    Greetings from the far North
    Dina

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Octombrie 2012

      Dina, I’m so glad that you like my post. Thank you so much for your visit and your good thoughts for me.
      Have a wonderful evening! I salute and embrace you with love from Romania! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  14. This is so beautiful, fascinated me. Thank you dear Stefania, have a nice new week, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Octombrie 2012

      I’m so glad, dear Nia because you like my post and you feel good here!
      I thank you so much for your words so beautiful to me!
      Hope you have a wonderful evening and a new exceptional week! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  15. Foarte foarte frumos ! 😀

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Eda draga mea, pentru ca iti place postarea mea!
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun! Te imbratisez cu mult drag!
      O seara minunata si-o noua saptamana excelenta iti doresc, Eda draga! 🙂

      Apreciază

      • Multumesc tare mult !

        O seara frumoasa si o saptamana minunata si tie, Stefania !

        Te pup. ♥

        Apreciază

        • Stefania

           /  22 Octombrie 2012

          Eu, iti multumesc mult, Eda draga! Sa fie pentru noi toti o seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata!
          Te pup si te imbratisez cu mult drag! 🙂

          Apreciază

  16. ideisiidei

     /  22 Octombrie 2012

    Frumos decorul din imagini. Albul mi se pare un pic obositor. De ce sunt zilele pustii?

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Alex, ca iti plac picturile! Intr-adevar, culorile si in mod special albul, sunt atat de puternice, cred eu ca, datorita luminii tridimensionale pe care o picteaza si o evidentiaza, Sheversky, in picturile sale. El fiind fascinat de lumina diminetii si a dorit s-o reflecte in picturile sale. Chiar spune ca, dimineata cand soarele este in dreptul fereastrei lui, iar lumina soarelui cade pe obiectele lui, din atelier, ii aduce atat de multa fericire si asteapta nerabdator momentul acesta in fiecare dimineata… care inseamna viata!
      Sunt o mie de motive care ne fac sa consideram unele zile pustii! Si este ciudat ca doar pe acestea le vedem mai repede si adesea uitam ca sunt un milion de motive care ne pot inveselii si colora zilele!
      Iti multumesc mult, Alex, pentru gandul ce mi l-ai impartasit! O seara minunata si-o noua saptamana excelenta iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  17. diverse

     /  23 Octombrie 2012

    Ce frumos.. cata gratie! 🙂
    Seara buna sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Octombrie 2012

      Asa este, diverse. Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea.
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun. O seara minunata iti doresc si eu, diverse, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  18. Cand eram copila visam sa fiu balerina(care fetita nu viseaza), acum nu mai visez…mi-ar fi greu.
    Imi place baletul desi nu am vazut un spectacol cap -coada.Dar as vrea sa merg la unul .Dar nu-l inteleg!
    Picturile sunt ….super…nu gasesc acum cuvintele potrivite.A fost o zi lunga si grea dar sunt o incantare.Sa stii ca le-am privit pe toete…pe rand!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Octombrie 2012

      Bine mai zici, draga mea tink3rbe11, cred ca toate fetitele viseaza sa fie balerine. Si eu visam sa ajung balerina!
      Cand eram micuta, ori de cate ori ramaneam putin singurica, in casa, fugeam si dansam in oglinda.
      Doamne, acum cand imi amintesc, zambesc… rad chiar, ce figura mai eram! Parca ma si vad.
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea. Eu stiu ca tu vi intotdeauna cu mult drag. Stiu ca ai admirat picturile cu mult cu drag. Eu te inteleg atata de bine. La fel ca si tine sunt si eu, draga mea tink3rbe11, de doua luni trec printr-o perioada foarte aglomerata. Am sperat ca la sfarsitul acestei luni sa intru la program acceptabil. Nu se v-a intampla asta, iar cum decurg lucrurile si studiind graficul, se pare ca si luna urmatoare v-a fi pentru mine l-a fel de aglomerata!
      Eu sper din tot sufletul meu sa vezi un specatacol de balet. Vei fi fascinata! Iti doresc sa vezi unul cat mai curand posibil.
      Iti multumesc mult. Te imbartisez cu mult drag. O noapte linistita iti doresc, tink3rbe11, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  19. melanietoulouse

     /  24 Octombrie 2012

    Stefania… ai ales, ca de-obicei, imagini superbe… am deplina admiratie si profund respect pentru toti artistii talentati, în orice domeniu artistic. În cei 5 ani petrecuti la Houston, Texas, „Nutcracker” era spectacolul traditional de sfârsit de an, diferit de fiecare-data, de nu te „saturai”… 🙂 în ceea ce ma priveste, sunt „marcata” de „Lacul lebedelor” vazut cu ani în urma la Opera din Paris…
    – – –
    Sanatate si cele bune, azi si mereu… 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, doamna Melanie, ca va plac imaginile. Si eu la fel ca dumneavoastra, am deplina admiratie si-un mare respect pentru toata lumea care ne incanta sufletul si privirea cu creatiile lor si cu toate lucrurile frumoase care ni le ofera si cu care ne lumineaza si inveselesc vietile.
      Sunt convinsa ca spectacolul traditional era de vis! Tare mi-ar mai placea si mie sa ma aflu cel putin o data in viata acolo. Ma bucur pentru dumneavoastra ca ati avut posibilitatea sa vedeti „Lacul Lebedelor” la Opera din Paris, sunt convinsa ca ati fost fascinata. Va marturisesc sincer, cea mai mare dorinta a mea este sa vad live, Concetrul Extraordinar de Anul Nou de la Viena! M-as simti in al noua-lea cer!
      Va multumesc mult, doamna Melanie pentru gandurile dumneavoastra bune pe care mi le adresati si pe care vi le intorc inmiit! O noapte linistita va doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  20. De data asta imaginile m-au pregătit pentru un cu totul alt fel de text. Mă aşteptam la Macedonski – Valţul rozelor. Frumoasă şi muzica. N-am fost de-un timp pe la tine. Este la fel de frumos cum ştiam.

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Roxana draga, ca iti place postarea mea. Intotdeauna esti binevenita cu mult drag. Timpul asta nu ne mai ajunge si eu, asa greu ajung aici si la tine, rusinata o spun. Imi place foarte mult si mie Valţul rozelor-Macedonski, si-mi place foarte mult cantat de, inegalabilul Tudor Gheorghe. Si daca tot ne place amandurora s-o ascultam impreuna.
      Iti multumesc mult, Roxana draga, pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit! Te imbratisez cu mult drag. O noapte linistita iti doresc! 🙂

      Apreciază

      • Mulţumesc mult pentru pentru cântec. Chiar duminică voi merge la spectacol – Tudor Gheorghe „Nu se poate cu de toate” – sunt un fan înrăit 🙂

        Apreciază

        • Stefania

           /  26 Octombrie 2012

          oooo, ce frumos! Ma bucur nespus de mult pentru tine!
          Eu, iti multumesc mult, Roxana draga. Te imbratisez cu mult drag! 🙂

          Apreciază

  21. Always wonderful! Love to you~

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Octombrie 2012

      Cynthia, darling I’m so glad that you like my post.
      Thank you so much for your words so beautiful to me! Have a wonderful day! Be blessed with happiness.
      Big hugs, with much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  22. liviuchrisavram

     /  27 Octombrie 2012

    BAILANDO .,, BAILAR .. BALERINA, BALERIN… a zbura ,pluti subtil imaginiile create ne trasmit capacitatea noastra de a „zbura” , „desprinde”.. de a redeveni ceea ce suntem .. luminozitatea din imagini chiar si in aspect tridimensional ar trebui sa respecte geoometria spatiala a luminii sursa..gingasia si vivacitatea unei balerine se pierde intr un ambient „pietrificat aproape inghetat”.. dand senzatia ca ele balerinele sunt imobile .. (prizoniere..?).. felicitari Stefania 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      E intresant ceea ce spui, Liviu, nu m-am gandit la asta. Ca noi toti si balerinele au momente in care se simt prizonierele propriilor sentimente, dorinte, vise!
      Iti propun sa vezi cateva schite si sa faci diferenta intre ele si rezultatul final!
      Iti multumesc mult pentru aprecierea ta. Imi cer mii de scuze pentru intarzierea cu care raspund, insa, din motive obiective, abia acum am reusit sa ajung aici.
      O duminica minunata iti doresc, Liviu, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  23. The ballerinas look angelic. The costumes turn them into princess’. A sweet and delicate post
    about a dance that can transport you to a magical place. The pencil drawings at the end of the comments are perfection. The nutcracker a classic ballet. I enjoyed this post tremendously.
    Isadora xo
    p.s. I think I’ve figured out that the language is Italian. Is it ??? I can figure out some of the words since I speak Spanish.

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Octombrie 2013

      I absolutely agree with you, Isadora . I’m so glad that you like paintings . The artist, Alexander Sheversky has a natural. Addressed technique creates a harmonious balance between classical and modern composition . The artist loved bright morning and transposed it exceptional in its work . Each canvas is impressive and monumental .

      All poems posted here are written in Romanian .
      Thank you so much . Have a wonderful day, Isadora. Hugs , Stefania ! 🙂

      Apreciază

  24. Stefania, your artistic isight is amazing. l love ballet. these ballarinas are so charming and vivid, the more you look at these portraits the more you wonder about the genuis of the painters. Awesom collection. Be blessed. jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 Octombrie 2013

      Thank you so much, Jalal! Yes, I also love ballet. The artist who created these paintings are a natural.
      I am so glad that you like paintings
      Have a wonderful day, Jalal, and many blessings. Sincerely Stefania! 🙂

      Apreciază

  25. Stefania

     /  21 Octombrie 2012

    Thank you so much, dear Arlen for your appreciation! I feel so honored!
    Be blessed with happiness to you and your family!
    Stefania fondly! 🙂

    Apreciază

  1. Էվրիկա. նորույթ` հայկական բլոգոսֆերայում / Evrika! Innovation in Armenian Blogosphere | Առլեն Շահվերդյան. հեղինակային բլոգ-կայք
  2. Mara de Ioan Slavici – o carte, un film şi o acţiune la bibliotecă « bibliodevafiliala3
  3. Sfantul Mucenic Dimitrie | Rokssana's Blog
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,163 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
