Când se iubesc doi oameni în tăcere

Când se iubesc doi oameni în tăcere,
încât destinul ce-ntre ei se-mparte
rănind pe unul, altul e pe moarte,
şi-n două inimi caste stă o vrere…
şi când, eternizat, un suflet cere
din două trupuri zbor spre cer, departe.
Când c-o săgeată două piepturi sparte
aprinde-amor cu tainică putere.
şi când ei speră cu înfrigurare
într-un sfârşit comun şi, peste-aceste,
iubindu-se, nu se iubesc pe sine.
şi când iubirea lor e mult mai mare
decât o mie de iubiri.
Cum este în stare supărarea să-i dezbine?

Poţi să înalţi cu flacăra dorinţei, 
speranţa, nu în van fiind râvnirea,
căci Domnul de ne-ar fi urât simţirea,
de ce-ar fi dat chip lumii şi fiinţei?
Slăvesc izvorul păcii şi-al voinţei,
de ce mi-aş pune-n altceva iubirea,
când Tu ţii sufletul divin, ce firea
mi-o-înnobilează şi o dă credinţei?
Speranţa-i vană în acea făptură
ce-n frumuseţi iubeşte pieritorul
pe care, ceas de ceas, îl soarbe-abisul.
Speranţa-i dulce în fiinţa pură
cu trupul, schimbătorul,
ori, moartea, şi-o aşteaptă, Paradisul?

poezii de Michelangelo di Lodovico Buonarroti Simoni (6 March 1475 – 18 February 1564),
traducere de C.D. Zeletin

Articol următor

104 comentarii

  1. Formidabile picturi! N-am mai vazut asa ceva pana acum.

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Cristi, ca iti plac picturile! Eu, le-am descoperit cu mai bine de un an, in urma, si pe mine m-a uluit frumusetea lor. Nu stiu inca ce tehnica a folosit artistul, insa, stiu ca, astazi, Kohn este un lider proeminent al impresionismului figurativ si ca intotdeauna cauta o interpretare poetica a unui moment care implica figura umana, in varietatea sa infinita de gesturi si de forme.
      Iti multumesc mult, Cristi! O duminica minunata iti doresc in continuare, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  2. Drag, tare drag imi e Andre Kohn!
    Lucrarile lui surprind stari emotionale stiute doar de cei doi dansatori, dar te lasa sa le intrevezi doar prin sticla aburita a bistroului parizian. 🙂
    Duminica placuta, draga Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Melly draga, ca nutrim aceeasi dragoste pentru lucrarile lui Andre Kohn. Eu, cred ca tocmai pentru ca suntem supusi sa le vedem prin „sticla aburita” le da o nota aparte! Imi place foarte mult still-ul elegant si plin de rafinament ce-l abordeaza artistul!
      Iti multumesc mult, Melly draga. O duminica minunata iti doresc si eu in continuare, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  3. fluxnews

     /  14 Octombrie 2012

    superrrrrrrr

    Apreciază

  4. Frumusetea nu se va opri din a crea lumi nebanuite, iar omul ca instrument al frumosului, nu va inceta sa dezvolte, sa adauge noutate sensibilitatii.

    Apreciază

  5. Nu sunt un fan al poeziilor, dar asta mi-a placut, cat despre picturi…jos palaria, sus umbrela 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Doru, ca iti place postarea mea!
      Iti multumesc mult, pentru aprecierea ta.
      O duminica minunata in continuare iti doresc, Doru, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  6. melanietoulouse

     /  14 Octombrie 2012

    rosu-pasiune si tango… excellent choice, fantastic match, Miss Stephanie! 🙂
    O seara calma si-o saptamâna senina, luminoasa, ca o aurora boreala…

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult ca va place postarea mea! Eu ador tangoul!
      Cand m-am intalnit prima data cu dragostea, ma indragostisem nebuneste de un baiat, primul meu gand a fost ” Doamne, cat de frumos este!” iar al doilea gand al meu a fost… ”Eu am sa dansez tango cu el toata viata!” N-a fost sa fie! Insa de atunci iubesc tangoul.
      Va multumesc mult pentru gandurile bune! O seara minunata va doresc doamna Melanie si-o noua saptamana binecuvantata! Cu mult drag! 🙂

      Apreciază

      • melanietoulouse

         /  14 Octombrie 2012

        îmi place tango, dar prefer rock’n roll… 🙂 Carlos Gardel, compozitor si cântaret de tango toulousain a facut cariera în Argentina, cre’ca ti-ar place:

        Apreciază

        • Stefania

           /  14 Octombrie 2012

          Va multumesc foarte mult pentru videoclip. Imi place foarte mult. Mie imi plac aproape toate genurile muzicale. Ascult cu multa placere, tot ceea ce este frumos si-mi incarca sufletul de frumusete, insa, muzica mea favorita v-a ramane pentru totdeauna, cea clasica. Muzica lui, Johann Strauss II, este marea mea iubire si v-a ramane pana cand ma voi stinge. Am descoperit-o cand abia aveam noua anisori si de atunci m-a insotit pe drumul vietii si in momentele de tristete, dar si in momentele de bucurie! A fost pilonul care mi-a dat forta de-a merge mai departe! Apoi mai am inca multi compozitori favoriti!
          O noapte linistita va doresc si-o noua saptamana excelenta, doamna Melanie, cu mult drag! 🙂

          Apreciază

          • melanietoulouse

             /  16 Octombrie 2012

            Con mucho gusto, Senora Stefania… 🙂 Nu am cultura muzicala clasica, deci admiratie si respect pentru gusturile tale, am adaugat „lettre à Elise” la un post recent despre pensiunea-Elise(Kyushu, Japan) unde am petrecut 2 zile luna-trecuta… 🙂 O zi formidabila, bafta si spor în tot ce faci… 🙂

            Apreciază

            • Stefania

               /  16 Octombrie 2012

              Va multumesc mult, doamna Melanie, pentru apreciere! Eu respect preferintele muzicale ale fiecarui om, suntem diferiti si avem gusturi diferite si este normal! Eu ascult muzica cu inima, iar cand o melodie, indiferent din ce gen muzical face parte, imi atinge inima, ea ramane pentru totdeauna in inima mea si-o ascult intotdeauna cu multa emotie si incantare ca si in momentul in care m-a cucerit!
              Am sa vin, cu mult drag, sa vad! Am ajuns destul de tarziu acasa, in momentul de fata trec printr-o perioada putin mai aglomerata, insa, fac tot ce-mi sta in putinta sa fac fata situatiei.
              Va multumesc mult pentru gandurile dumneavoastra bune. O seara minunata va doresc, doamna Melanie, cu mult drag!

              Apreciază

  7. simplecherishes

     /  14 Octombrie 2012

    Sensational art and music! Thank you for sharing these with us. Happy Sunday and rest of week!

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Octombrie 2012

      simplecherishes, I am so glad that you like my posting! I’m glad to see you here! Thank you so much for your appreciation.
      Have a wonderful Sunday and a new week exceptional!
      Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  8. Gorgeous Stefania, as usual. Viewing the pictures while listening to the music is a wonderful experience. Red is a beautiful colour.
    I send you big hugs and love,
    Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Octombrie 2012

      Micheline, my dear, I’m so glad you liked my post! Red is the color sensitivity, self-confidence, but it is also very challenging and attractive to the viewer, but should not be used in excess!
      I’m just like you! Yes the first song and then play while listening to music, view images and read text attached! Effect is amazing!
      Thank you very much for your appreciation dumneavoasta! Have a wonderful day, my dear Micheline!
      Be blessed with happiness! Hugs always with love, Stefania!

      Apreciază

  9. Superbe picturi și foarte interesantă tehnica prin care artistul a transmis emotiile iubirii! Poezia și melodia sunt, de asemenea, superbe! Am văzut de multe ori dansându-se pe această melodie și de fiecare dată aceste ritmuri mă încântă și mă emoționează! O seară frumoasă!

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, gvarenberg2009, ca iti plac picturile! Asa este, fiecare lucrare transmite o mare incarcatura emotionala!
      Tangoul este unul dintre cele mai frumoase dansuri existente, provocator si plin de pasiune si peste toate acestea, e foarte romantic! Eu ador tangoul!
      Iti multumesc mult, gvarenberg2009! O noapte linistita si-o noua saptamana excelenta iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  10. What a wonderful post!!!! With great and lovely, passionate and nice video at the end!

    Thank you, Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Octombrie 2012

      Arlen, I’m so glad you like my post! Thank you so much for your words so beautiful and for your appreciation! Glad to see you here!
      Have a wonderful evening and a great new week! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  11. ginamihai

     /  14 Octombrie 2012

    Ce tehnică!
    Superbe lucrări, ghicești în fiecare acel ceva misterios, care este fragila graniță între real și fantastic! Ceva potrivit pentru o duminică seara- ceva se încheie, ceva începe. Mereu la fel, mereu atât de altfel!
    Mă simt copleșită!
    „ei speră cu înfrigurare
    într-un sfârşit comun şi, peste-aceste,
    iubindu-se, nu se iubesc pe sine.
    şi când iubirea lor e mult mai mare
    decât o mie de iubiri.
    Cum este în stare supărarea să-i dezbine?„

    Seară frumoasă, mereu culegătoare de frumos!

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Octombrie 2012

      Sarut mana, doamna Gina!
      Ma bucur nespus de mult ca va place postarea mea. Am tot cautat, doamna Gina, sa vad, ce tehnica foloseste artistul Andre Kohn, de creaza aceste lucrari uluitoare si din nefericire pentru mine, nu am descoperit. Mie imi place foarte mult sa stiu biografia artistului ale carui lucrari le postez, dar se pare ca Kohn, tine bine ferecat secretul tehnicii lui de lucru!
      Ma bucur nespus de mult ca va simtiti bine aici, doamna Gina! Si va marturisesc sincer, tare mult imi place cum mi-ati spus „mereu culegătoare de frumos! Mi-ati atins sufletul cu ele si va multumesc din tot sufletul meu!
      Va imbratisez cu mult drag, o nopate linsitita va doresc, doamna Gina si-o noua saptamana excelenta, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  12. 🙂 Se potrivesc cu starea mea de spirit! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult sa aud asta, Raluca draga!
      Iti multumesc mult! O seara minunata si-o noua saptamana excelenta iti doresc, Raluca draga, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  13. DiaMar bucataria galbena

     /  14 Octombrie 2012

    Buna,draga Stefy!
    Sunt absolut minunate aceste picturi.Parca sunt vazute printr-un geam de sticla udat de stropii de ploaie.Si muzica este frumoasa,dar trebuie sa-ti marturisesc ceva.Muzica sufletului meu este muzica lui Johann Sratuss.Asta nu inseamna insa,ca nu ascult cu foarte mare placere si alti compozitori.Imi place muzica buna,nu zgomotul.
    Te pup si te imbratisez cu drag!
    O saptamana grozava iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Octombrie 2012

      Buna, Mihaela draga!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postearea mea. Asa este,… e foarte intresanta tehnica de lucru a artistului, lasa loc de interpretari poetice pentru fiecare lucrare in parte!
      Ma bucur nespus de mult ca si tie iti place Johann Sratuss, muzica sa, este marea mea iubire si ma repet cred ca pentru a mia oara!
      Iti multumesc mult, Mihaela draga pentru gandul tau bun. Te pup si te imbratisez si eu cu mult drag.
      O seara minunata si-o noua saptamana excelenta iti doresc si eu, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  14. Stefania draga, ne-ai oferit din nou o surpriza deosebita! ce picturi reusite! primele îmi plac în mod deosebit!
    Superbe si versurile dar si melodia, ce beneficiaza de o intrepretate colosala!
    Multumesc pentru desfatarea ochilor si a sufletului!
    Noapte buna! sa-ncepi ziua de maine cu zâmbet si buna dispozitie sa te însoteasca toata saptamâna!

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult sa aud asta, doamna Carmen! Pentru mine este o mare bucurie ca va simtiti bine aici! Ma bucur nespus de mult ca va place combinatia mea! Trebuie sa recunosc ca pe mine picturile, m-au detreminat sa aleg poeziile si muzica!
      Va multumesc mult pentru gandul dumneavoastra bun. Va imbratisez cu mult drag!
      O noapte linistita si-o noua saptamana excelenta va doresc si in oricare parte vi se vor indrepta pasii sa fiti intampinata numai cu zambete calde si sincere! Cu mult drag, Stefania! 🙂

      Apreciază

  15. Lovely blog! I am loving it!! Will come back again. I am bookmarking your feeds also.

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Octombrie 2012

      Welcome, here, nova group! 🙂
      I am so glad that you like my blog! Thank you so much for your appreciation! You are always welcome with much love!
      Have a wonderful day and I hope to have a exceptionla week! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  16. Superbe picturile! O adevarata incantare! Si tangoul ales deosebit! Nu am mai ascultat de mult tango… O saptamana frumoasa iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Alina draga, ca iti place postarea mea! Tangoul pe care l-am ales, face parte din playlist-ul meu. Eu sunt o mare mare consumatoare de muzica! Nu concep sa treaca o zi din viata fara muzica! De aceea mi-am si facut un playlist generos, la care in fiecare zi mai adaug ultima descoperire muzicala!
      Ma bucur nespus de mult ca te-ai simtit bine aici!
      Iti multumesc mult pentru gandul tau bun!
      O seara minunata si-o saptamana binecuvantata iti doresc, Alina, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  17. giani

     /  15 Octombrie 2012

    Eternul feminin….inefabil si emotionant…

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Octombrie 2012

      Bine ai venit aici, giani! 🙂
      Adevarat spui! Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea.
      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit! Intotdeauna esti binevenit cu mult drag!
      O seara minunata si-o noua saptamana, binecuvantata iti doresc, giani, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  18. tutankhamon61

     /  15 Octombrie 2012

    Interesting idea. I like it

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Octombrie 2012

      tutankhamon61, I’m so glad that you like my posting! Thank you so much for your appreciation and to be here!
      Have a wonderful day and I hope to have another exceptional week! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  19. diverse

     /  15 Octombrie 2012

    Foarte interesant cum sunt lucrate.. imi plac! 🙂
    Seara placuta!

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Octombrie 2012

      Asa este, diverse. Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile. Eu am tot cautat sa descopar tehnica de lucru a artistului si materilele pe care le foloseste la realizarea acestor lucrari uluitoare, insa, nu am reusit! Cert este ca pe mine m-au cucerit aceste lucrari!
      Iti multumesc mult, diverse! O seara minunata iti doresc si eu! Cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  20. Nu stiu multe despre tehnica picturii, dar imi place aspectul acestora, de parca ar fi fost privite printr-un geam udat de ploaie.

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Octombrie 2012

      Bine ai venit, aici, Ioana K-man!
      Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile! Cred eu ca este mult mai important ca ne umplu sufletul si privirea de frumos. Intotdeauna esti binevenita cu mult drag, aici!
      Iti multumesc mult pentru vizita. O seara minunata iti doresc, Ioana K-man, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  21. Dear Stefania, I have just nominated your lovely blog for 2 awards: Very Inspiring Blogger Award and One Lovely Blog Award! Please see my post: http://simplecherishes.wordpress.com/2012/06/05/receiving-gratefully-the-very-inspiring-blogger-and-one-lovely-blog-awards/

    Warm wishes from simple cherishes!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Octombrie 2012

      simplecherishes, thank you so much for the nomination and for your appreciation! I feel so honored!
      Have a wonderful day! Be blessed with much happiness! With much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

      • simplecherishes

         /  16 Octombrie 2012

        You are most welcome and your surely deserve them! Your paintings and songs chosen are really special and beautiful! Warmest wishes!

        Apreciază

        • Stefania

           /  16 Octombrie 2012

          Thank you with all my heart for your appreciation! I think my heart is responsible for the posts they make! She finally decides to painting, music and poetry! I’m so glad that you like! I’m so glad that dumnevoastra feel good here!
          Thank you again for your nomination and you’re here!
          I wish with all my heart all the best in this world to be for you! Love, Stefania! 🙂

          Apreciază

  22. Daniel Nica

     /  15 Octombrie 2012

    Titlul m-a facut sa „citesc” articolul, prima pictura m-a facut sa raman in continuare asupra momentului „când se iubesc doi oameni în tăcere” iar toate celelalte mi-au ajuns direct la inima. [pare-se ca dragostea nu trece tot timpul prin stomac].
    Daca as concluziona prin: „foarte frumos” cu siguranta nu este de ajuns, asa ca inchei prin salutari catre autoarea acestui post @Stefania.

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Octombrie 2012

      Bine ai venit, aici, Daniel!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea. Sper sa mai fi atras si de alte titluri si sa revi cu drag aici. Iti multumesc mult pentru aprecierea ta. Esti intotdeauna binevenit cu mult drag!
      O seara minunata iti doresc, Daniel, si-o saptamana binecuvantata! cu mult drag! 🙂

      Apreciază

      • Daniel Nica

         /  16 Octombrie 2012

        Bine te-am gasit.
        O sa ma intorc, curand.
        Toate cele bune!

        Apreciază

        • Stefania

           /  16 Octombrie 2012

          Intotdeauna esti binevenit, Daniel, cu mult drag!
          Iti multumesc mult!
          Toate cele bune sa fie si pentru tine! 🙂

          Apreciază

  23. Dragă Stefania! Iarăși am încântat privirea și am bucurat sufletul… Felicitări! O postare superbă! O săptămână rodnică în toate!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult ca va place postarea mea. Ma bucur nespus de mult ca va simti bine aici.
      Va multumesc mult, doamna Maria, pentru gandul dumneavoastra bun si pentru aprecierea dumneavoastra.
      O seara minunata si-o saptamana binecuvantata va doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  24. beautiful paintings, and music and of course great post with this theme: Tango I loved it. Thank you dear Stefania, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Octombrie 2012

      Nia, my dear, I’m so glad that you like my posting! I know you love tango! I love tango!
      Thank you so much for your words so beautiful!
      Have a wonderful evening, dear Nia! Big hugs, always with love, Stefania! 🙂
      For you, Nia dear! 🙂

      Apreciază

  25. nota 10 pentru aceste picturi. pentru artist cat si pentru tine.

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Octombrie 2012

      Bine ai venit, aici, Un Bec! 🙂
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea! Meritul ii apratine in totalitate pictorului, pentru realizarea acestor lucrari uluitoare, de inalta clasa!
      Iti multumesc mult pentru aprecierea ta, pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit! Esti binevenit(a) intotdeauna cu mult drag!
      O noapte linistita iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

      • Un Bec

         /  16 Octombrie 2012

        placerea a fost de partea mea, o sa mai revin cu siguranta, ti-am rasfoit in graba blogul si pot spune ca voi gasi in continuare tot la fel sau chiar mult mai interesante, imagini picturi sau lucrari frumoase ale multor artisti mari sau chiar in devenire.

        Apreciază

        • Stefania

           /  16 Octombrie 2012

          Ma bucura foarte mult sa aud asta! Oricand esti binevenit(a)! Eu spun ca ceea ce am postat pana acum, majoritatea picturilor, sunt capodopere, care se pot vedea in marile muzee ale lumii sau in colectiile particulare! Lucrari foarte vechi, care vor daini peste ani, datorita marilor iubitori de arta! Dar iti las placerea de-a le admira, merita sa-ti acorzi timp sa le admiri!
          O noapte linistita iti doresc, cu mult drag! 🙂

          Apreciază

  26. E intotdeauna o placere sa vezi rezultatele unui maestru al spaclului.Lucrarile sint remarcabile.Mai ales ca ne prezinta viata,asa cum e ea.
    ( la noi,Ciupe ne-a dat multe,minunate peisaje de toamna si iarna)
    Iar tangoul,ca orice tango,este minunat.
    Multumesc,Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, fosile, pentru ca iti place postarea mea.
      Am vazut si eu, o expozitie cu lucrari de-ale lui Aurel Ciupe si mi-au placut foarte mult si tablourile cu peisaje, cu natura statica, dar si cu portrete!
      Oh, Da! Tangoul este minunat! Eu il ador! ( poate pentru ca, se poate dansa numai in doi(?))
      Eu, iti multumesc mult, fosile, pentru gandul tau bun! O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  27. ideisiidei

     /  18 Octombrie 2012

    Imaginile astea sunt mult mai graitoare decat cuvintele. Poti observa din privirea personajelor (atat cat se poate) si din gesturi mai mult decat din vorbe. Predominata in unele poze iar in altele doar nunantata, culoarea rosu cred ca aduce un pic de vitalitate si erotism necesare unor astfel de povesti.

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Octombrie 2012

      Adevarat spui, Alex, sunt absolut de acord cu tine! Artistul, pentru fiecare lucrare in parte, a lasat o porita deschisa, pentru o intrepretare romantica, poetica, incat fiecare admirator are libertatea de-asi pune imaginatia in valoare!
      Oh da, rosu este o culoare provocatoare si seducatoare totodata, pentru privitor, insa nu cred ca in aceste lucrari se poate merge atat de departe, pana la erotism… mai degraba la romantism, chiar daca picturile sunt putin indraznete…
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea. Iti multumesc mult pentru gandul tau bun.
      O seara minunata iti doresc, Alex, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  28. Ești ok, Ștef?

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Octombrie 2012

      Sarut mana, doamna Gina!
      Da, sunt bine, va multumesc din tot sufletul meu, pentru gandul dumneavoastra bun. Trec printr-o perioada putin aglomerata si fac tot ce-mi sta in putinta sa fac fata situatiei.
      Va imbratisez cu mult drag.
      O noapte linistita va doresc, doamna Gina, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  29. galaxybureau

     /  19 Octombrie 2012

    Reblogged this on PRESIDENTS OF THE SOLAR SYSTEM.

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Octombrie 2012

      Thank you so much, galaxybureau, for your appreciation and for Reblogged.
      Have a wonderful day! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  30. Bine te-am regăsit,Stefania!…sublimul la cote înalte!Un sfârşit de săptămână plin de viaţă! 🙂

    „Iubirea este cea mai mare forţă a omenirii şi totuşi este cea mai modestă pe care ne-am putea-o închipui.”Mahatma Gandhi

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Octombrie 2012

      Bine te-am regasit si eu, David! Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea! Imi cer mii de scuze pentru intarzierea cu care raspund, insa, abia acum am reusit sa ajung aici.
      Iti multumesc mult pentru acest minunat citat pe care mi l-ai adus! Sunt absolut de acord cu, Mahatma Gandhi, la fel cum sunt de acord si cu, Neale Donald Walsch, care spune:
      „Dragostea este energia care se extinde, se deschide, trimite departe, stă pe loc, scoate la iveală, împarte cu alţii, vindecă.”

      Iti multumesc mult, David, pentru gandul tau bun. O zi minunata si un sfarsit de saptamana, binecuvantat, iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  31. Foarte frumoase gânduri şi picturi. Interesantă tehnica folosită, arată atât de bine. Parcă ai privi printr-o fereastră pe care se preling picăturile de ploaie…
    Numai bine îţi doresc, dragă Ştefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Alex, ca iti place postarea mea! Inca nu am descoperit tehnica de lucru a artistului si nici materialele pe care le utilizeaza, se pare ca este un secret profesional, pe care, nici partial nu-l dezvaluie, nu vorbeste nicaieri despre aceasta. Intr-adevar picturile sale arara extraordinar de bine si nu am mai intalnit un alt artist sa foloseasca aceasta tehnica. Andre Kohn e unic!
      Iti multumesc mult, draga Alex, pentru gandul tau bun. O duminica minunata iti doresc, impreuna cu cei pe care ii iubesti tu, cel mai mult! 🙂

      Apreciază

  32. Wow!!!!!!!!!!!!!!!!

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Octombrie 2012

      Sonali, my dear, I’m so glad that you like my post. Thank you so much for being here.
      Have a wonderful Sunday! Love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  33. Thank you for liking my new post (master) jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Noiembrie 2012

      I thank you so much, Jalal! Have a wonderful day!
      Be blessed with much happiness! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  34. cum le gasesti?! esti fantasctica. superbe cum le alegi. imi place ce faci aici?

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Decembrie 2012

      Bine ai venit, aici, Eleni!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place ceea ce ai gasit! Majoritatea postarilor mele sunt influentate de starea mea spirituala din momentul in care decid sa fac o postare.
      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru apreciere. Oricand esti binevenita cu mult drag!
      O seara minunata iti doresc si-o noua saptamana binecuvantata! 🙂

      Apreciază

  35. Tăcerea se îmbracă-n roşu şi neapărat are umbrelă

    Apreciază

    • Stefania

       /  22 Septembrie 2013

      :)) Da, Radu, iar imaginile evidenţiază foarte bine acest lucru! :))
      Îţi mulţumesc mult, Radu! Ai o duminică minunată! 🙂

      Apreciază

  36. Gracias.Muy Bueno!

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Ianuarie 2014

      Muchas gracias, Rubén!
      Me alegra oír eso!
      Que tengan un buen día, Rubén! 🙂

      Apreciază

  37. Stefania

     /  14 Octombrie 2012

    Thank you so much for your appreciation Arlen! I feel honored! Hope you have a wonderful evening! 🙂

    Apreciază

  38. All the best to you dear Stefania. It is an honor to have a friend like you!

    Arlen

    Apreciază

  39. Stefania

     /  14 Octombrie 2012

    Thank you with all my heart, dear Arlen! And I am honored by your friendship!
    All the best to be for you! Stefania fondly! 🙂

    Apreciază

  40. Stefania

     /  21 Octombrie 2012

    Iti multumesc din suflet, Alex, pentru aprecierea ta! Ma simt onorata!
    O duminica minunata iti doresc, Alex, cu mult drag! 🙂

    Apreciază

  41. Stefania

     /  22 Ianuarie 2013

    Thank you very much, dear friend Arlen, for your appreciation for nomination! I feel honored!
    Have a wonderful evening and many blessings!
    With respect and friendship, Stefania! 🙂

    Apreciază

  1. Էվրիկա. նորույթ` հայկական բլոգոսֆերայում / Evrika! Innovation in Armenian Blogosphere | Առլեն Շահվերդյան. հեղինակային բլոգ-կայք
  2. colţul românesc – 28 « Colţu' cu muzică
  3. colţul cu rock clasic – 28 « Colţu' cu muzică
  4. colţul cu vechituri – 28 « Colţu' cu muzică
  5. colţul european – 28 « Colţu' cu muzică
  6. Lectura de duminica | idei si idei
  7. Archive of Comments | Առլեն Շահվերդյան. հեղինակային բլոգ-կայք
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 385,159 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

    Ridiculous

    Color explosion

    JWL8376  Cuckoo..

    Desert River Clouds

    Dragonfly

    Chrysis duo

    Smoky Mountain Blaze

    Out and up.......

    apricot jam _ week 25/52

    Peaceful

    Mai multe poze
  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
