Primăvara şi toamna

Acelaşi farmec verde
Şi ochiul nostru viu
O primăvară verde
Şi-o toamnă-n arămiu.

Că dacă primăvara, cu voci de păsărele
Ne-nveseleşte-n cântec de paseri neînvinse,
Toamna calmă, tristă, cu vânturile grele,
Ne linişteşte-n taină cu umbrele ei stinse.

O veselie albă
Ce nu cunoaşte haos;
Pe când toamna în salba
Îmbie la repaus.

Inspiră fiecare o altă nostalgie
Şi-n caldele miresme ne-am vrea mereu ascunşi:
Cele de primăvară – ne-îmbată: o orgie;

De cele ale toamnei suntem mereu pătrunşi.

Dorinţa de ieşire
Adâncul cercetându-l;
Dar toamna, c-o privire,
Ne reculege gândul.

În fiecare lucru un farmec poate fi!
Aflându-l, omul ştie să fie mulţumit:
În primăvară simte nevoia de-a iubi,
Pe când în umbra toamnei se vrea a fi iubit!

poezie de Iulia Haşdeu (3 octombrie 1887)

Articol anterior

73 comentarii

  1. Special post dear !

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Septembrie 2012

      Thank you so much! I am so glad that you like my posting!
      Have a wonderful day! All the best to be for you!

      This is my gift to you! A bountiful autumn you want! Stefania fondly!

      Apreciază

    • Scurtă, mult prea scurtă trecere prin lume a avut copilul ăsta genial cu trup de femeie.
      Cuvântul ei pare rupt din inimă, a ars ca o flacără vie.
      Frumoase și pline de trăire versuri-

      ”În fiecare lucru un farmec poate fi!
      Aflându-l, omul ştie să fie mulţumit:
      În primăvară simte nevoia de-a iubi,
      Pe când în umbra toamnei se vrea a fi iubit!”

      Seară cu parfum de struguri mustind de viață, Ștef!

      Apreciază

      • Stefania

         /  3 Octombrie 2012

        Sarut mana, doamna Gina!
        Adevarat spuneti, copilul ăsta genial cu trup de femeie, Iulia Haşdeu, a infruntat la 18 ani, viata si deopotriva moartea! Toate poeziile ei sunt pline de trairi! Ori de cate ori le citesc, eu, plang!
        Ma bucur nespus de mult ca va place postarea mea.
        Va multumesc mult, doamna, Gina! O seara minunata va doresc si un mic, dar, din tot sufletul meu, pentru dumneavoastra si va doresc, o toamna imbelsugata, in tot si in toate, impreuna cu toti cei dragi ai dumneavoastra. Va imbratise zcu mult drag, Stefania!

        Apreciază

      • Wonderful ,amazing !

        Apreciază

  2. oooo, am o veste buna si una rea!
    vestea rea e pentru tine! din clipa aceasta blogul tau ramane „negru”, iau eu imaginile! toate!
    vestea buna e pentru mine! week-end cu fructe!!!
    week-end placut!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Septembrie 2012

      🙂 Oh, Vasile… Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile! Iti multumesc mult.
      In cazul acesta, iti daruiesc un mic cadou, din tot sufletul meu!
      O zi minunata si un week-end superb iti doresc, Vasile, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  3. convietuire

     /  29 Septembrie 2012

    Toate anotimpurile ne leaga de iubire…. 🙂
    Gand bun pt tine, Stef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2012

      Asa este, Oana draga! Toate anotimpurile sunt frumoase daca exista si iubire!
      Iti multumesc mult, pentru gandul tau bun! O duminica minunata iti doresc!
      Acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata in tot si in toate, iti doresc, Oana draga! cu mult drag! 🙂

      Apreciază

      • convietuire

         /  30 Septembrie 2012

        frumos dar…. am cules deja cateva boabe de strugure si o piersica 🙂
        Iti multumesc ! Toamna pe masura inimii tale iti doresc!

        Apreciază

        • Stefania

           /  30 Septembrie 2012

          Ma bucur nespus de mult, Oana draga, ca ti-a placut darul meu. E placerea mea!
          Eu, iti multumesc mult. O seara minunata iti doresc si-o noua saptamana, binecuvantata, in tot si in toate! cu mult drag! 🙂

          Apreciază

  4. O dedicatie pentru sambata seara…ca tot a venit toamna. 🙂

    La ceas de seara un gand bun,Stafania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2012

      Iti multumesc din suflet, David, pentru dedicatie si pentru gandul tau bun. Am ascultat-o cu emotie si cu multa placere, de mult nu mai ascultasem Margareta Paslaru! O duminica minunata iti doresc!
      Acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata in tot si in toate, iti doresc, David! cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  5. Pentru orice stare de spirit,blogul tau este un rasfat audio vizual.
    Multumesc,Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult ca te simti bine aici, fosile! Iti multumesc mult pentru aprecierea ta si pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O duminica minunata iti doresc!
      Acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata in tot si in toate, iti doresc, Fosile! cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  6. DiaMar bucataria galbena

     /  29 Septembrie 2012

    Buna,draga Stefy!
    Ce mult mi-as dori sa am acum langa mine un cos din acesta.”Fur” unul de la tine.
    Te imbratisez cu drag!
    O noapte linistita iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2012

      Buna, Mihaela draga!
      Ma bucur nespus de mult pentru ca iti place postarea mea! Ador fructele! Nici o zi fara fructe!
      Un fruct pe zi, inseamna o vizita mai putin la medic, in special merele!
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit! O duminica minunata iti doresc!
      Acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata in tot si in toate, iti doresc, Mihaela draga! cu mult drag!

      Apreciază

  7. primavara si toamna, renastere sau nostalgii… contraste si asemanari. Superbe tablouri ne oferi aici… nu am auzit niciodata de Elia Josza, dar ma bucur sa descopar o maestra a naturii statice. Multumesc Stefania, atât pentru tablouri, cat si pentru momentul muzical si versurile pline de sensibilitate.
    Sa ai un weekend minunat!

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2012

      Foarte frumoasa comparatia dumneavoastra intre cele doua anotimpuri, doamna Carmen. Ma bucur nespus de mult ca va plac tablourile. Elia Josza, este un artist contemporan, de origine maghiara! Sunt impresionante lucrarile sale, pe mine m-au cucerit. Eu va multumesc mult, doamna Carmen pentru gandul bun. O duminica minunata va doresc!
      Acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru dumneavoastra! O toamna imbelsugata, in tot si in toate, va doresc, doamna Carmen! cu mult drag!

      Apreciază

  8. Ce amestec minunat de culori.Toamna este un adevarat pastel!
    O duminica minunata iti doresc si la fel de pastelata!!!!

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2012

      Oh da, tink3rbe11 draga mea, toamna este cel mai mare pictor! Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile din imagini.
      Iti multumesc mult, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O duminica minunata iti doresc!
      Acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata in tot si in toate, iti doresc, tink3rbe11 draga! cu mult drag!

      Apreciază

      • Arata….hmmmm ..ademenitor, placut…minunat! Multumesc mult!!

        Apreciază

        • Stefania

           /  1 Octombrie 2012

          Ma bucur nespus de mult, tink3rbe11 draga mea, ca iti place micul meu, dar, chiar daca este virtual, e din tot sufletul meu! E placerea mea! E toamna, e vremea culesului! Aceste picturi le-am cules, sa le impartasesc cu voi, prietenii mei dragi!
          Eu, iti multumesc mult, tink3rbe11 draga! Te imbratisez cu mult drag! O noapte linistita iti doresc! 🙂

          Apreciază

  9. diverse

     /  30 Septembrie 2012

    Cu cate bunatati si culori placute ne incanta toamna! 🙂
    Duminica frumoasa sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2012

      Adevarat spui, diverse. Toamna este foarte generoasa cu noi daca suntem harnici in celelate anotimpuri! Ea ne rasplateste pentru harnicia noastra!
      Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile din tablouri! Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O duminica minunata iti doresc!
      Acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata in tot si in toate, iti doresc, diverse! cu mult drag!

      Apreciază

  10. Vai ce bine arata! Imi vine sa intind mina si sa fur un strugure!
    Frumoase picturi de toamna!
    Duminica placuta Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Melly draga, ca iti plac picturile cu fructe!
      Oh, da… si mie imi plac strugurii foarte mult, se gasesc printre fructele mele favorite!
      Iti multumesc mult, Melly draga. O duminica minunata iti doresc si eu!
      Te imbratisez cu mult drag, iar scesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine si iti doresc din tot sufletul meu, o toamna imbelsugata in tot si in toate, Melly draga! cu mult drag!

      Apreciază

  11. Asa vitamine pictate frumos sa tot vezi! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult ca iti plac, „vitaminele” pictate, Cristi! Ce frumos le spui fructelor! Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit! O seara minunata si-o noua saptamana excelenta, iti doresc!
      Acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata, in tot si in toate, iti doresc, Cristi! cu mult drag!

      Apreciază

  12. Practic imaginile sunt superbe, cred ca a fost nevoie de ceva luni de munca pentru a realiza astfel de opere de arta, practici aceasta arta, arta a desenului?

    Oricum imaginile ma fac sa ma gandesc cum faci frumosul mai frumos, si uite ca primesc si raspunsul.

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2012

      Bine ai venit aici, Mirela!
      Ma bucur nespus de mult ca iti place ceea ce ai gasit, aici! Cu cativa ani in urma, da, pictam, in acuarela, era doar un hobby al meu, eu pregatindu-ma profesional intr-un alt domeniu, total diferit si totusi putin asemanator. Nu am ajuns la o performanta cum sunt aceste capodopere de inalt clasa, pe care, daca ai rasfoit putin blogul meu, le poti admira! Eu iubesc si apreciez enorm de mult pictura clasica si realismul in arta.
      Iti multumesc mult pentru vizita! Esti binevenita aici, intotdeauna cu mult drag. Iti doresc o seara minunata si un mic, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata, in tot si in toate, iti doresc, Mirela! cu mult drag!

      Apreciază

  13. superbe imagini si ma bucur sa te cunosc! eu am fost cam absenta in ultimele luni si am reaparut de curand,…si m-am „impiedicat” de blogul tau plin de culoare si poezie. Multumesc!!!

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Octombrie 2012

      Bine ai venit aici, delicii! 🙂
      Ma bucur nespus de mult ca iti place ceea ce ai gasit aici, – si eu ma bucur sa te cunosc. Imi cer mii de scuze pentru intarzierea cu care raspund, insa, abia acum am reusit sa ajung aici.
      Esti binevenita intotdeauna cu mult drag!
      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru aprecierea ta! O seara minunata iti doresc!
      Iar acesta, este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata, in tot si in toate, iti doresc, delicii! cu mult drag!

      Apreciază

  14. So beautiful… so beautiful. Thank you for sharing all with us, you are the sun of my day. have a nice week, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Octombrie 2012

      Nia, my dear, thank you with all my heart for your words so beautiful to me! I’m so glad that you like my posting! Have a wonderful day! This is my gift to you, my dear friend, Nia! You have a rich autumn all in all! Big hugs, always, with love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  15. Minunate picturi! Ai adunat aici toate frumusetile si bunatatile toamnei! Si versurile sunt tare frumoase.
    O seara frumoasa, draga Stefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  2 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Alex, ca iti plac frumusetile care le-am adunat aici! Iti multumesc mult pentru ca ai venit sa ne bucuram, impreuna, cu totii, de ele! O seara minunata iti doresc!
      Iar acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! Iti doresc o toamna imbelsugata, in tot si in toate, Alex draga, pentru tine si cei dragi ai tai, cu mult drag!

      Apreciază

      • Sărut mâna, dragă Ştefania, pentru darul tău de suflet! Îţi doresc o toamnă frumoasă şi plină de bunătăţi! 🙂

        Apreciază

        • Stefania

           /  4 Octombrie 2012

          Ma bucur nespus de mult, Alex, ca ti-a placut, darul meu, de suflet! Aceasta a fost marea mea placere! La fel sa fie si pentru tine si pentru toti cei dragi ai tai, o toamna frumoasa si inmiresmata, cu parfumul fructelor coapte! cu mult drag, Stefania! 🙂

          Apreciază

  16. „Toamna este a doua primavara cand fiecare frunza este o floare.” – Albert Camus. Încântătoare imagini, îmi lasă gura apă! Foarte frumoase și versurile și muzica! Îmi place toamna foarte mult, iar postarea ta mi-a mers la suflet! O toamnă frumoasă! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 Octombrie 2012

      Foarte frumos si adevarat citatul, gvarenberg2009! Ma bucur nespus de mult sa aud toate acestea! Iti multumesc mult, gvarenberg2009, pentru ca ai venit sa ne bucuram impreuna de aceste frumuseti.
      O seara minunata iti doresc! Iar, acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata, in tot si in toate, iti doresc, gvarenberg2009! cu mult drag!

      Apreciază

  17. liviuchrisavram

     /  4 Octombrie 2012

    FRUMOS SI MINUNAT
    🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Liviu, ca iti place postarea mea! Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit! O seara minunata iti doresc!
      Acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata, in tot si in toate, iti doresc, Liviu, cu mult drag!

      Apreciază

      • liviuchrisavram

         /  4 Octombrie 2012

        MINUNAT SI TIE ITI DORESC CA TOATE GANDURILE TALE BUNE SA SE IMPLINEASCA SI PACE MULTA IN INMA SI ABSOLUT TOT CE ITI DORESTI SA FIE REAL IN LUMINA . O NOAPTE LINISTITA

        Apreciază

        • Stefania

           /  5 Octombrie 2012

          Iti multumesc mult, Liviu, pentru gandurile tale bune! Aceleasi ganduri bune sa fie si pentru tine, inmiit!
          O noapte linistita iti doresc, cu mult drag! 🙂

          Apreciază

  18. ideisiidei

     /  4 Octombrie 2012

    Eu prefer mai mult primavara pentru explozia naturii care imi incanta privirea (probabil si din cauza sfarsitului de iarna cand natura capata prin orase un aspect de „gri”, de „murdar). Cantecele pasarilor care se reintorc an de an in stoluri numeroase, suflul proaspat al oamenilor, zilele care sunt din ce in ce mai lungi si permit oamenilor sa vada mai mult, sa vorbeasca mai mult, pregatirile de Pasti dar si multe altele ma determina sa imi indrept sentimentele catre primavara.

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Octombrie 2012

      Ooo, da! Primavara este atat de frumoasa cand totul renaste! Mie toate anotimpurile imi plac , pentru ca fiecare are farmecul si frumusetea lui, insa, anotimpul meu favorit este, vara! Nu pentru caldura, chiar daca sunt nascuta in luna lui cuptor, prefer racoarea, ci pentru ca, pentru mine este miraculoasa, ma absolva de aproape toate grijile si-mi confera o stare de bine, de liniste interioara!
      Iti multumesc mult, Alex, pentru gandul ce mi l-ai impartasit! O seara minunata iti doresc!
      Acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata, in tot si in toate, iti doresc, Alex, cu mult drag!

      Apreciază

  19. The paintings are gorgeous!

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Octombrie 2012

      Welcome here, Resa McConaghy! 🙂
      I’m so glad you like paintings! Thank you very much for your visit and appreciation! You are always welcome with love! Have a wonderful day!
      This is a gift for you! It is my great pleasure! You have a rich autumn, in all and all, with much love, Stefania!

      Apreciază

  20. superb. de fiecare data cand imi fac timp sa trec pe la tine, plec doar cu ganduri curate!

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Octombrie 2012

      Bine ai venit aici, aprilloyd!
      Ma bucur nespus de mult sa aud toate acestea. Ma bucur nespus de mult ca iti place ce gasesti aici si ca te simti bine. Esti binevenita oricand cu mult drag!
      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit! O zi minunata iti doresc!
      Acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata, in tot si in toate, iti doresc, aprilloyd, cu mult drag!

      Apreciază

  21. Such beauty, such bounty. Your posts are a poem. Big hugs & love always,
    Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Octombrie 2012

      Micheline, my dear, I’m so glad that you like my post. Thank you so much for your words so beautiful to me, always!
      Have a wonderful day!
      This is a little gift for you, dear Micheline! It is my great pleasure! I wish with all my heart a fall rich in everything and in everything! Big hugs always with love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  22. melanietoulouse

     /  7 Octombrie 2012

    Bonjour Stefania! Minunate si delicioase pânze, de-ti vine sa le „manânci”… 🙂 Toamna-i anotimpul meu preferat, i-am dedicat câteva texte, daca ai timp si „chemare”: 🙂

    http://incaunipocrit.wordpress.com/?s=toamna

    Apreciază

    • Stefania

       /  7 Octombrie 2012

      Bine ai venit, aici Melanie! 🙂
      Ma bucur nespus de mult ca iti place ceea ce ai gasit! O, ce frumos ca toamna e anotimpul tau preferat! Mie toate anotimpurile imi plac, insa anotimpul meu preferat este, vara!
      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru ganduul ce mi l-ai impartasit! O duminica minunata iti doresc!
      Iar, acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru tine! O toamna imbelsugata, in tot si in toate, iti doresc, Melanie, cu mult drag!

      Apreciază

      • melanietoulouse

         /  8 Octombrie 2012

        Mille merci, ador fructele, în general si cele rosii, în special… 🙂 Sanatate si-o saptamâna senina, afar’ si-n suflet…

        Apreciază

        • Stefania

           /  8 Octombrie 2012

          A fost marea mea placere, Melanie! Si eu ador fructele, nici o zi nu trece fara fructe, iar strugurii si merele sunt fructele mele favorite!
          Iti multumesc mult, Melanie, pentru gandul tau bun, pe care si eu ti-l intorc inmiit! O seara minunata si-o saptamana binecuvantata iti doresc, cu mult drag! 🙂

          Apreciază

  23. Ritiu Maria

     /  14 Octombrie 2012

    Imi pare bine ca „am inserat” la tine pe blog, picturile, versurile si muzica, m-au facut sa retraiesc o clipa de primavara si sa „ma imbat” de aroma fructelor toamnei, ochii mei fiind incantati de paleta coloristica specifica unei perioade de „maturizare” a tuturor roadelor, ce au promis ca vor fi, inca din primavara.
    Minunat.
    Iti doresc o seara minunata si o saptamana cat mai plina de evenimente ce-ti vor merge la suflet.

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Octombrie 2012

      Sarut mana, doamna Maria!
      Pentru mine este o mare bucurie si-o onoarea totodata, sa va am ca musafir intr-o seara de duminica!
      Ma bucur nespus de mult ca va place postarea mea! Va multumesc mult pentru aprecierea dumneavoastra si pentru gandurile bune pe care mi le-ati adresat.
      Acesta este micul meu, dar, din suflet, pentru dumneavoastra, doamna Maria! O toamna imbelsugata, in tot si in toate, va doresc doamna Maria! cu mult drag!:)

      Apreciază

  24. How beautiful a day can be when music touches it. Amazing paintings too. jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Noiembrie 2012

      Jalal, I’m so glad you like paintings and song! Thank you very much for your visit and appreciation! You are always welcome with love! Have a wonderful day!
      This is a gift for you! It is my great pleasure! You have a rich autumn,Jalal, in all and all! Stefania fondly! 🙂

      Apreciază

  25. jalal michael sabbagh.http://gravatar/jmsabbagh86@gmail.com

     /  29 Noiembrie 2012

    Stefania, These portraits make feel as if l can touch and smell the fruits. Thank you for following my site. Greetings and regards. Jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Noiembrie 2012

      Jalal, thank you so much for your appreciation! I am so glad that you like my posting! I love fruit!
      This is a little gift for you, Jalal! It is my great pleasure!
      Be blessed with beautiful life with your family, wherever you are! With much love Stefania! 🙂

      Apreciază

  1. colţul românesc – 26 « Colţu' cu muzică
  2. colţul cu rock clasic – 26 « Colţu' cu muzică
  3. colţul european – 26 « Colţu' cu muzică
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,083 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
