Bunica

O sfântă din icoane cu faţa zâmbitoare,
Cu ochii de cărbune, cu părul ca de nea,
De-o bunătate rară, cu inima deschisă,
Curată ca şi crinul. Aşa-i bunica mea.

O, cum o văd şi-acum, cu furca-n brâu înfiptă,
O văd şi simt cum trece prin mine un fior,
Căci parcă-aud şi-acum povestea cu crăiese
Şi fusul la ureche cum sfârâie uşor.

Această poezie îţi este închinată,
Bunică scumpă, ţie, din tot sufletul meu.
Eşti sacră pentru mine şi te asigur buno,
Că vie şi măreaţă rămâne-vei mereu!

poezie de Nicolae Labis

Articol anterior
Articol următor

54 comentarii

  1. DiaMar bucataria galbena

     /  16 Septembrie 2012

    Buna,draga Stefania!
    Cu aceasta postare ai patruns pana in cel mai adanc ungher al sufletului meu,acolo unde imi tin amintirile mele dragi.Mi s-au umplut instantaneu ochii de lacrimi la gandul ca bunica mea scumpa si draga nu mai este,dar in acelasi timp mi-am adus cu mult drag aminte de serile tarzii de iarna, cand avea furca prinsa la brau si torcea.Fusul sfaraia,iar bunica mea iubita imi spunea povesti nascocite de ea,dar si povesti despre viata ei.O ascultam cu sufletul la gura,avea un har anume pentru povestit.As fi fost in stare sa o ascult zile in sir fara sa ma plictisesc absolut deloc.Doamne,ce copilarie frumoasa am avut alaturi de bunicii mei iubiti.I-am iubit si i-am respectat enorm.Cand au plecat spre zari mai bune,s-a rupt ceva in mine si a plecat o data cu ei.Acum nu mi-a ramas decat sa ma rog zi de zi pentru odihna lor si sa ma vegheze de acolo de unde sunt.
    Iti multumesc din tot sufletul pentru tot ce ai postat.
    Te imbratisez cu mare drag!
    O saptamana grozava iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Septembrie 2012

      Buna, Mihaela draga! 🙂
      M-au emotionat foarte tare, cuvintele tale, atat de frumoase despre bunica ta. Parca mi-ai povesti povestea mea. Ma bucur ca postarea mea, ti-a deschis comoara cu amintirile cele mai frumoase ce-o porti in suflet si ai retrait momentele cele mai placute pe care le-ai trait impreuna cu bunicii tai. Imi imaginez cata armonie era in casa bunicilor tai si cu cata dragoste te intampina bunica ta si-ti povestea si te rasfata si-ti facea toate poftele, de draga ce ii erai, pentru ca asa sunt toti bunicii. Grijulii si iubitori. Nici bunicii mei nu mai sunt printre noi si astazi rasfoind albumele cu fotografii, m-a cuprins melancolia si nostalgia si dorul cumplit de ei.
      Eu iti multumesc mult pentru amintirile tale frumoase pe care mi le-ai impartasit.
      Te pup si te imbratisez cu mult drag!
      O seara minunata si noua saptamana binecuvantata cu reusite si multe bucurii iti doresc, Mihaela draga, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  2. Thanks you for sharing these lovely photos on grandma which remind me so much of my grandma whom I was very close to. I would say we don’t usually get enough pictures on grandmothers! The music is my all-time favorite, too. Many thanks!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Septembrie 2012

      simplecherishes, my dear, I’m so glad that my post up your most beautiful memories you’ve lived with your grandmother!
      I think you had a very good and loving grandmother! My grandmother was good and loving.
      I’m glad that you like music. It is also my favorite!
      I thank you so much for visiting and for such beautiful words.
      Have a wonderful day! Be blessed with beautiful life and happiness! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  3. Foarte expresive picturi, reprezentand cateva paturi sociale. Melodia este deosebita, o ascult oricand cu placere, iar despre versurile lui Labis nu pot sa comentez prea mult, a fost mare de tot. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Cristi, pentru ca iti place postarea mea. Adevarat spui, Cristi. Trebuie sa recunosc ca, am incercat oarecum, din ceea ce am avut, sa scot in evidenta ca indiferent de clasa sociala, bunicii isi iubesc foarte mult nepotii si sunt atat de grijulii si iubitori cu ei. Asa au fost cat au trait si cu mine.
      Ma bucur nespus de mult, Cristi, pentru ca iti place si melodia. Este una din favoritele mele, nelipsita din playlist-ul zilnic. Niciodata nu ma plictisesc de ea si-o ascult cu aceeasi emotie intensa de fiecare data.
      Sunt absolut de acord cu tine. Nicolae Labis este unul din marii nostri poeti si vorbesc la prezent pentru ca el traieste prin poeziile sale si-a faurit o comoara impresionanta pentru noi de care sa ne bucuram fiecare din noi.
      Iti multumesc mult, Cristi, pentru cuvintele tale frumoase pe care mi le-ai impartasit. O seara minunata iti doresc si-o noua saptamana binecuvantata cu reusite in tot ceea ce faci si multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  4. Sensibil și plin de căldură moment ai creat, Ștef! Doar cine nu și-a cunoscut bunica nu-l poate înțelege.

    Am fost o nepoată răsfățată!

    Astăzi a fost o zi , cumva, specială, poate și pentru că mâine începe școala- mi-au revenit în minte clipe unice- o zestre pe care nimeni și nimic n-o egalează- dragostea bunicilor!

    Să ai o seară lină!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Septembrie 2012

      Sarut mana, doamna Gina.
      Asa este, doamna Gina sunt absolut de acord cu dumneavoastra. Toti bunicii isi iubesc si isi rafata nepotii. Trebuie sa recunosc ca astazi si eu am fost putin mai sensibila decat de obicei. Oricum eu sunt o sensibila ireversibila. Am rasfoit albumele cu fotografii si in momentul in care i-am revazut pe bunicii mei in poze, am cazut in butoiul cu melancolii si cu nostalgii, m-a impresurat dorul cumplit de ei si m-au podidit lacrimile.
      Ma bucur nespus de mult pentru ca ati fost rasfatata de bunici. Am retrait si eu astazi multe clipe frumoase pe care le-am trait impreuna cu bunicii materni, care ne-au iubit atat de mult, nu stiau ei care dintre ei ne iubesc mai mult. Imi amintesc ca bunica mea, mereu ne astepta cu placinte cand stia ca mergem pe la dansa si mereu punea ceva in dulap pentru noi, sa aibe sa ne dea cand mergeam s-o vizitam, o sosetuta, o batista, o esarfa sau prosoape flausate, sapun de fata, sampoane. Primea dansa pachet, din Germania de la o sasca, tot felul de lucruri si de dulciuri si nimic nu folosea pentru ei, ci ni le dadea noua toate, iar noi eram in culmea fericirii. Nu existau bunici mai buni ca si ai nostri.
      Va multumesc mult, doamna Gina, pentru cuvintele dumneavoastra atat de frumoase pe care mi le-ati impartasit.
      O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata cu reusite in tot ceea ce faceti si multe bucurii va doresc, cu multa drag! 🙂

      Apreciază

  5. Ce amintiri minunate mi-a redesteptat postarea ta!
    Iti multumesc mult! Sa ai o seara minunata!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Melly draga, daca postarea mea ti-a trezit amintirile cele mai frumoase si-ai retrait clipele cele mai frumoase pe care le-ai trait candva.
      Eu, iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata cu reusite in tot ceea ce faci si multe bucurii iti doresc, Melly draga, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  6. Toate Bunicile sunt frumoase si bune, sunt iubite de nepoti 🙂
    ce tablouri superbe, ce atmosfera frumoasa razbate din aceste picturi!
    Poezia lui Labis descrie toate bunicile… cu multa emotie si sensibilitate.
    Sper ca melodia Time to say goodby sa nu aiba acum legatura cu vre-un eveniment trist din familia ta…
    îmbratisari :-*

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Septembrie 2012

      Asa este, doamna Carmen, iubirea dintre bunici si nepoti este sincera si reciproca!
      Ma bucur nespus de mult pentru ca va place postarea mea in intregime. Sunt absolut de acord cu dumneavoastra in ceea ce priveste poezia lui Nicolae Labis.
      Astazi, „Time to say goodby”, pentru mine a fost melodia zilei, mereu reveneam la ea, asa am simtit, nu am fost defel in apele mele, am cazut inca de dimineata in starea ceea de moleseala, melancolie si nostalgie, de parca mi s-au incecat toate corabiile, am mai pus putin „jar pe foc” sa-i spun asa, rasfoind si albumele cu fotografii si important este ca, acum, mai spre seara, mi-am revenit si sunt hotarata sa incep noua saptamana foarte fresh!
      Va multumesc mult, doamna Carmen pentru cuvintele dumneavoastra frumoase pe care mi le-ati impartasit. O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata cu reusite in tot ceea ce faceti si multe bucurii va doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  7. Bocelli, gifeted musician, brilliant singer, heavenly voice. Great post. Jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Septembrie 2012

      Jalal, I am so glad that you like my post. Andreea Bocelli is a tenor that I love it! It is one of my favorite tenors! I love his music! Is indeed exceptional voice, clear as crystal! I never get bored listening to music and Andreea Bocelli’s voice.
      Thank you so much for your words Jalal so beautiful. Have a wonderful day! Be blessed with beautiful life and happiness wherever you are! with love, Stefania! 🙂

      Apreciază

      • Stefania,your reply to my comment felt like a bliss,brightend my day.l do wish you the same.,to be blessed with happiness always.Jalal

        Apreciază

        • Stefania

           /  17 Septembrie 2012

          Jalal, I thank you so much for your beautiful words. I am so glad that you feel good here. You are always welcome with much love!
          Be blessed always nice life and happiness to you and your family wherever you are! with love, Stefania! 🙂

          Apreciază

  8. so beautiful all of them… fascinated me. Thank you dear Stefania, this is great inspirational post, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Septembrie 2012

      Nia, my dear, I’m so glad that you like my post again. I’m glad that what fascinates you find on my blog and you feel good here. Thank you so much for your appreciation and for your nice words.
      Have a wonderful day! Be blessed with much happiness! Big hugs, always, with love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  9. Buna dimineata!
    Frumoasa postare!
    Pentru mine este de o frumusete „clasica”, as traduce „rece”, distantata, ca o pictura, ca o statuie… Nu e infumurare sau nesimtire (o fi, Dumnezeu stie…), e mai repede tristetea unei copilarii fara bunici, fara niciunul din patru posibili…
    Si nici eu nu sunt bunic, desi „traditia” spune altfel…
    Saptamana frumoasa sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Septembrie 2012

      Buna seara, Vasile!
      Ma bucur nespus de mult ca , iti place postarea.
      Imi pare nespus de rau, Vasile, pentru ca nu ai petrecut parte din copilaria ta, impreuna cu bunicii tai sa fii alintatul lor. Insa, cred eu ca, daca, Bunul Dumnezeu va ingadui, vei fi cel mai bun bunic din lume, tocmai pentru ca tu nu ai avut parte de bunici si cu siguranta toata dragostea ta si toata atentia ta o vei acorda nepotilor tai pe care ii vei rasfata si-i vei iubi si te vei juca cu ei si-i vei indruma, asa cum ti-ar fi placut tie sa te iubeasca bunicii tai! Eu sunt convinsa ca atunci cand va sosi momentul, tu vei fi cel mai bun bunic din lume!
      Iti multumesc mult, Vasile pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata si-o saptamana binecuvantata, cu reusite in tot ceea ce faci si multe bucurii, iti doresc, cu multa drag! 🙂

      Apreciază

  10. liviuchrisavram

     /  17 Septembrie 2012

    frumos impreionant bunica !!!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Liviu, pentru ca iti place postarea mea. Iar daca ti-a trezit si amintirile cele mai frumoase pe care le-ai petrecut si poate le petreci impreuna cu bunicii tai, atunci bucuria din sufletul meu este infinita!
      Iti multumesc mult, Liviu, pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  11. Dupa concediu o alta mare desfatare a simturilor este trecerea pe aici pe acest blog. O zi faina.

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, domnule pisicaru, sa aud toate acestea. Va multumesc atat de mult pentru aprecierea dumneavoastra. Ma bucur ca va simtiti bine aici! Intotdeauna sunteti binevenit, cu mult drag!
      Va multumesc mult pentru, gandul ce mi l-ati impartasit. O seara minunata va doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  12. Deosebit, Ştefania… Şi emoţionant. Un gând bun la început de săptămână!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Septembrie 2012

      Bine ati venit, aici, in coltisorul meu de liniste, domnule Cristian Lisandru! 🙂

      Ma bucur nespus de mult, pentru ca va place postarea mea. Acum m-am emotionat eu.
      Va multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ati impartasit. Sunteti binevenit intotdeauna cu mult drag. Eu va apreciez foarte mult poeziile si scrierile dumneavoastra si cu incantare le citesc de fiecare data. Deseori v-am vizitat pe blogul dumneavoastra, insa, aproape intotdeauna in „varful picioarelor” sa nu stric ceva!
      O seara minunata va doresc si-o noua saptamana plina de reusite, in tot ceea ce faceti si multe bucurii, impreuna cu cei pe care ii iubiti cel mai mult! 🙂

      Apreciază

  13. Aceasta postare se numara printre articolele mele preferate! Ma regasesc in unele imagini. 🙂 Felicitari sincere! Ai adus un zambet pe buzele mele. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult sa aud toate acestea, Raluca draga! Ma bucur daca admirand picturile, ai retrait momentele cele mai fericite petrecute impreuna cu bunicii tai.
      Iti multumesc mult, Raluca pentru aprecierea ta. O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  14. Buna dimineata, Stefania si bine te-am re(re)găsit!
    Imaginile sunt graitoare iar poezia este induiosatoare. Nu am putut niciodata suporta suferinta copiilor si a batranilor. Revolta interioara este imensa…
    Sa ai o zi de marti excelenta!

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Septembrie 2012

      Buna seara, Marin si bine ai re (re)venit!
      Intai de toate imi cer scuze pentru ca iti raspund cu intarziere, insa, eu trec printr-o perioada putin mai aglomerata si fac tot ce-mi sta in putinta sa fac fata situatiei.
      Intr-adevar si pe mine ma intristeaza profund suferinta copiilor si a batranilor nostri si in general suferinta oamenilor ma intristeaza. Nimeni n-ar trebui sa sufere. Fiecare din noi are dreptul la o viata normala, fiecare din noi trebuie sa duca cel putin un trai decent.
      Stii, Marin? Uneori imi doresc din tot sufletul meu sa am Bagheta Magica si sa pot indrepta tot ce-i rau si imoral in lumea aceasta.
      Iti multumesc mult, Marin, pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc si eu, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  15. Buna ziua, Stefania!…fara cuvinte!Sublim!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Septembrie 2012

      Buna seara, David!
      Ma bucur nespus de mult pentru ca iti place postarea mea!
      Iti multumesc mult pentru aprecierea ta!
      O seara minunata iti doresc, David, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  16. Emoţionantă postare! Îţi mulţumesc că mi-ai prilejuit o aducere-aminte de bunica mea dragă. Ce-mi mai plăcea să o ascult povestind, în zilele de iarnă, la gura sobei, în timp ce torcea… Aşa frumos ne recita poezii pe care le ţinea minte încă din anii de şcoală. Îmi plăcea cum spunea poezia „Bunica” de St.O.Iosif, pentru că i se potrivea la fix!
    Am rămas cu amintiri minunate, dincolo de care veghează „icoana” dragei mele Bunici!
    O seară bună, dragă Ştefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult sa aud toate acestea, Alex draga. Ma bucur nespus de mult ca postarea mea ti-a trezit cele mai frumoase amintiri, pe care le-ati petrecut impreuna cu bunica voastra. Imi imaginez cat de fascinati erati voi copiii si cum ii savurati fiecare cuvant al povestii si-al poeziei pe care, dansa, vi-l spunea, in timp ce harnicele-i maini, torceau caierul de lana, tot pentru voi nepotii dansei. Si noua ne spunea poezia ” Bunica de St.O.Iosif”.
      Parca si acum o vad pe bunica materna, asezata pe bancuta din fata ferestrei mici, de la bucataria din dos, cu caierul proptit in brau, iar noi, pe scaunele din lemn, in fata dansei, cu cate o bucatica de placinta in mana, cum ii savuram fiecare cuvant al povestii, uneori chiar inventate de dansa. Povestea cu intonatie, replica fiecarui personaj al povestii, incat, sa ne capteze toata atentia, iar noi eram cu ochii atintiti si cu urechile ciulite spre dansa. Din cand in cand o vedeam cum din ochii ii scapara cate-o lacrima. Nu am inteles niciodata acele lacrimi,… cand ne privea cu zambetul pe buze.
      Acum, ne-au mai ramas doar aminitirile frumoase si credinta ca e de acolo, de pe alte taramuri, ne vegheaza!
      Iti multumesc mult, Alex, pentru gandurile tale frumoase pe care mi le-ai impartasit.
      O seara minunata, impreuna cu cei pe care ii iubesti tu cel mai mult iti doresc, Alex, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  17. Un articol excelent! unul din cele mai bune aș spune chiar! Nu cred că lasă pe cineva neîncîntat! Totul așa se „prinde”! Emoții, amintiri o sumedenie! Mulțumesc de acest articol! 😉

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Boris pentru ca iti place postarea mea. Iar daca ti-a trezit si ai retrait, cele mai frumoase amintiri din vremea copilariei tale, bucuria din sufletul meu este infinit de mare!
      Eu, iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc, Boris, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  18. diverse

     /  21 Septembrie 2012

    Imi aduc aminte cu drag de clipele petrecute la bunici! 🙂
    Weekend placut!

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, diverse, ca postarea mea ti-a trezit cele mai frumoase amintiri si ca ai retrait cele mai frumoase clipe petrecute cu bunicii tai dragi! Cred ca erai rasfatatul lor!
      Iti multumesc mult, diverse, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc si un week-end superb impreuna cu cei pe care ii iubesti tu, cel mai mult! 🙂

      Apreciază

  19. Mulțumesc pentru această postare emoționantă, care îmi amintește de bunica, o persoană deosebită, blajină și foarte atentă cu noi, nepoții cei neastâmpărați. Erau vremuri frumoase, de care mi-e dor. O zi minunată!

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Septembrie 2012

      Ce frumoase amintiri ai despre bunica ta si cu atata emotie si sensibilitatea ai descris-o, gvarenberg2009. Imi imaginez cat de mult o iubeai si dansa te iubea la randul sau. E asa trist ca clipele frumoase se termina asa de repede dar bine totusi ca ne raman amintiril frumoase pe care le-am trait candva.
      Iti multumesc mult, gvarenberg2009, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  20. ideisiidei

     /  30 Septembrie 2012

    Cate emotii de nedescris am putut sa traiesc privind aceste imagini. Multumesc Stefania :).

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Alex, ca postarea mea ti-a trezit cele mai frumoase amintiri despre bunicii tai dragi! Cred ca erai rasfatatul lor si ma bucur nespus de mult pentru tine!
      Eu iti multumesc mult, Alex, pentru gandul ce mi l-ai impartasit! O duminica minunata iti doresc, in continuare, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  21. Ritiu Maria

     /  30 Septembrie 2012

    Impresionant, mirific domeniul amintirilor in care bunicii, in general, ne stateau alaturi, ne mangaiau, ne povotuiau si mai ales, ne povesteau, cate in luna si-n stele.
    Mi-a placut mult articolul tau, este bun pentru suflet si ajuta la alinarea dorului, mai ales pentru aceia dintre noi, care si-au pierdut bunicii.
    Eu, la randul meu, sunt bunica si-mi iubesc nepoteii, ca pe ochii din cap; alaturi de ei simt ca intineresc si cred ca si ei, la randul lor, se bucura de prezenta mea.
    Ai atins o coarda sensibila, la care nici unul dintre noi, nu este imun.
    Sper ca sa-ti treaca melancolia, sa fii fericita si sa te bucuri ca, esti pentru noi, o oaza de frumos si de bine.
    Si eu simt, ca si tine ca, daca as avea o bagheta magica, as face pe toata lumea fericita si as eradica raul din fiintele, asa zis umane, care ne polueaza zilele, prin relele pe care le raspandesc, in jurul lor.
    O duminica frumoasa in continuare si cat mai multe postari care sa ne mearga la suflet.

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Septembrie 2012

      Sarut mana, doamna Maria!
      Ma bucur nespus de mult ca, postarea mea, a patruns in casuta amintirilor dumneavoastra si ati retrait cele mai frumoase clipe petrecute cu bunicii dumneavoastra! Si eu, ori de cate ori admir aceste lucrari sau fotografii cu bunicii mei, retraiesc cele mai frumoase clipe petrecute impreuna cu ei!
      Oh, ma bucur nespus de mult ca Bunul Dumnezeu a randuit sa deveniti bunica… cea mai fericita bunica! Eu imi imaginez cu cata dragoste ii impresurati si le povestiti si-i rasfatati, incat ei, nu ar mai vrea sa plece niciodata de langa dumneavoastra!
      Daca, Bunul Dumnezeu, va randui vreodata, ca eu sa devin bunica, cred ca as fi cea mai fericita bunica din lume!
      O, da, cred ca sunt inca foarte multi printre noi care si-ar dori o astfel de bagheta! Eu as fi prima care mi-as cumpara-o daca ar fi de vanzare.
      M-au emotionat foarte mult cuvintele dumneavoastra, doamna Maria si va multumesc din tot sufletul meu pentru aprecierea dumneavoastra!
      O duminica minunata in continuare va doresc si eu si-o toamna imbelsugata in tot si in toate, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  22. pur si simplu superb..iti cer permisiunea sa creez un post in curand cu unele din picturile expuse mai sus..mi-ar placea mult..

    Apreciază

    • Stefania

       /  4 Octombrie 2012

      Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile, Naomikko! Cu cea mai mare placere! Picturile sunt create pentru a fi admirate! Pentru mine este o mare bucurie sa le vada cat mai multa lume si sa-si incarce sufletul admirand aceste capodopere! 🙂

      Apreciază

  23. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  16 Februarie 2013

    Dear Stefania , thanks for liking my recent post ( Women / Atrosious Tragedies ) Sincerely jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Februarie 2013

      Thank you very much, Jalal! I liked your post very much. I return to it. We had a very busy week and in addition to this I was sick and I could not do everything I wanted to do! Sorry! I promise to come back!
      Have a wonderful Sunday, Jalal and many blessings!
      Sincerely, Stefania! 🙂

      Apreciază

  24. jalal michael sabbagh.http://gravatar.com/jmsabbagh86@gmail.com

     /  10 Martie 2013

    Thank you, Merci, Gracia, Danke schon, Stefania for liking my quotation ( He who knows Christ) and for you lovely comment. With adiration. jalal

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Martie 2013

      Thank you so much, Jalal, for your appreciation!
      Have a wonderful day and many blessings!
      Sincerely, Stefania! 🙂

      Apreciază

  1. colţul românesc – 24 « Colţu' cu muzică
  2. colţul cu rock clasic – 24 « Colţu' cu muzică
  3. colţul cu vechituri – 24 « Colţu' cu muzică
  4. colţul european – 24 « Colţu' cu muzică
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,163 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
