Asteapta

Te-am strigat cu disperare, cu-nfrigurare şi plângând…
Am auzit o voce blândă şi uimitoare răspunzând.
Te-am rugat sa-mi dai lumina, călăuzirea înţeleptă
Cu nesfârşita bunătate…  mi-ai spus numai atât:” Aşteaptă!”

S-aştept?… Ce să aştept? De ce? Stăteam înfrânt şi rătăcit…
Oare e mâna Ta prea scurtă? Urechea Ta n-a auzit?
În genunchi… a câta oară? Te-am implorat un semn să-mi dai?
Vreau un răspuns la rugăciune! Spune-mi „mergi” sau spune-mi „stai” !

M-ai învăţat să vin la Tine, să cer, să cred şi voi primi…
Ai promis că eşti cu mine să mă ajuţi oriunde-aş fi!
Dar mă simţeam pierdut şi singur şi strigam… Tu, răspundeai în şoaptă
Cu dragoste şi cu răbdare:” copilul Meu iubit: Aşteaptă!”

Eram dezamăgit şi totul îmi părea cumplit, nedrept…
Priveam spre cer cu neputinţă… Să mai aştept? Dar ce s-aştept?
Atunci ai coborât la mine, m-ai privit în ochi, plângeai

Mi-ai spus: „”Doreai un semn? O voce? Asta e tot ce îţi doreai?””

„Aş fi putut să clatin munţii, să-ntunec soarele pe cer.
Aş fi putut s-aprind văzduhul; să-i  înviez pe cei ce pier!
Dacă ţi-aş arăta într-una ce să alegi să-ţi fie bine,
Tu ai avea răspuns la toate… dar… Nu M-ai întalni pe Mine!”

„Nu ai putea să simţi iubirea, cu care îi înconjor pe sfinţi
Nu ai putea primi puterea, pe care o dau celor înfrânţi.
N-ai aştepta tăcut o raza, s-alunge norii disperării
Nu ai simţi odihna sfântă, venită-n urma încercării!”

„N-ai şti să umbli prin credinţă, nu M-ai vedea că-S lângă tine…
Inima ta cea zbuciumată, nu s-ar mai odihni în Mine!
Nu ai cunoaşte revărsarea, iubirii Mele pe deplin,
Când, Duhul Sfânt, îţi umple viaţa, cu pace şi cu har divin.”

„Dacă durerea ta ar ţine o clipă… nu ai lupta!
Nu ai cunoaşte biruinţa, ce poţi s-o ai prin jertfa Mea!
S-ar împlini visele tale, dar dorul Meu s-ar spulbera.
N-aş mai putea să fac din tine, o perla în comoara Mea!”

„Deci, fiul Meu, mergi prin furtună, gândind la zilele senine…
Ştiind că, cel mai mare dar, e, să Mă-ntâlneşti pe Mine!
Chiar dacă nu găseşti răspunsuri, şi viaţa-ţi pare prea nedreaptă
Să-ţi aminteşti că sunt cu tine… chiar şi-atunci când spun… Aşteaptă!”

Autor: Anonim, 

Articol anterior
Articol următor

50 comentarii

  1. cultural dimensions and inspiration woven into these post is brilliant , you are great thanks

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Septembrie 2012

      Stefan, thank you so much for your appreciation! I am so glad that you like my message, which is intended to be as a dressing for the souls of defeated! Do not lose faith because no one is ever alone! God is always with us!
      Thank you again! Be blessed with happiness, Stefan!
      Have a wonderful Sunday! All the best to be for you! Love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  2. Desi unele fetisoare sunt chiar triste sunt luminate de speranta!
    Frumoasa si poezia! Albinoni e frumos, dar trist, sper ca nu esti trista si tu draga Stefania!
    Iti urez o seara minunata!
    Calde imbratisari!

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Septembrie 2012

      Asa este, Melly draga, speranta aduce o unda de lumina pe chipul celor tristi si in realitate.
      Trebuie sa recunosc ca sunt putin trista, dar constructiv as spune eu. Sa fiu multumita si recunoscatoare intotdeauna, pentru ceea ce am.
      Citeam in Biblie, cand de afara am auzit pe cineva cantand. Am iesit la fereastra. Era o mama, cu doi copilasi maricei, pana in sase ani, care cantau, melodii crestine, pentru a sensibiliza inimile oamenilor. M-a bulversat aceasta situatie si nu am ramas indiferenta fata de ei. Dar din pacate exista astfel de situatii disperate, in care se afla unii semeni ai nostrii.
      Ma bucur foarte mult ca iti place postarea mea, chiar daca este putin in ton cu starea mea.
      Iti multumesc mult, Melly draga, pentru gandul tau bun.
      Te imbratisez si eu cu mult drag. O duminica minunata iti doresc in continuare! 🙂

      Apreciază

  3. All those sweet little urchins. Tugs on the heart.

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Septembrie 2012

      Elena, my dear, I’m so glad that you like my post, a little sensitive today. Thank you so much for being here. Have a wonderful Sunday!
      Be blessed with much happiness! Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  4. Frumoase picturi! Din fericire am avut o copilarie deosebita in comparatie cu personajele din imagini. Singurul tablou in care ma regasesc este primul, uneori mergeam cu bunicii, copil foarte curios fiind, la cimitir. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile, Cristi! Ma bucur nespus de mult pentru tine ca ai avut o copilarie fericita. Cred ca iti amintesti cu drag de toate momentele pe care le-ai petrecut si poate inca le petreci cu bunicul tau, care cu certitudine te iubeste foarte mult, ca toti bunicii de altfel.
      Eu nu as putea spune ca am avut o copilarie roz, dintr-un anumit punct de vedere. Insa, pot spune ca am avut o copilarie frumoasa, pentru ca estompam tristetea cu jocurile si nazdravaniile inocente pe care le faceam impreuna cu fratele meu, de care mi-e cumplit de dor si cu alti copii de seama noastra.
      Ii multumesc lui Dumnezeu, Cristi, ca,ne iubeste atat de mult si ne-a dat intelepciune si rabdare si o mama pe cat de severa pe atat de buna si inteleapta si am trecut cu bine peste toate incercarile pe care viata ni le-a asternut in cale. Si ii multumesc si-i sunt recunoascatoare pentru ca nu am ajuns niciodata intr-o situatie atat de disperata asemeni copiilor din tablouri sau cum inca sunt multi semeni ai nostri si in realitate.
      Iti multumesc mult, Cristi, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc si-o noua saptamana binecuvantata cu multe reusite si multe bucurii, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  5. Sa nu trecem nepasatori pe langa semenii nostri, chiar daca sunt copii, chiar daca (sau mai ales daca) trec prin momente dificile…
    Din poezie vreau sa inteleg ca in drumul catre Dumnezeu poate fi si suferinta, si nu ideea ca suferinta e obligatorie!
    Seara placuta sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Septembrie 2012

      Sunt absolut de acord cu tine, Vasile. Sa fim mereu aproape, de aproapele nostru, sa nu ignoram pe oamenii aflati in situatii dificile si sa nu-i judecam, mai intai sa ne punem putin in situatia lor si atunci poate le vom intelege mai bine suferinta.
      Eu cred ca daca nu ar fi si putina suferinta in viata noastra, nimeni nu l-ar mai cauta pe Dumnezeu, dar asa cum bine spui si tu, suferinta nu este obligatorie. Si mai cred ca cine recunoaste ca Dumnezeu este Creatorul lumii si nimic nu se poate face fara voia Sa, cauta drumul spre El, indiferent de statul sau social.
      Iti multumesc mult, Vasile, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata cu multe bucurii, iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  6. Thank you for the gift of beauty. Albinoni. I could listen to that music all day. Big hugs, Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Septembrie 2012

      Micheline, my dear, I’m so glad that you like my post and you’re here. I love Albinoni, lies one of my favorite composers and found in my daily playlist, with Johann Strauss II, which is my great love and with Chopin and many others!
      Thank you so much for your appreciation and kind words. Big hugs always with love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  7. of Doamne, cât de triste sunt unele tablouri! frumoase pâna la perfectiune…
    Minunat sonet, iar videoclipul….oh! balsam pentru suflet!
    sa ai o duminica seara plina de tihna!
    sa pasesti cu dreptul în noua saptamâna , Stefi draga! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  9 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, doamna Carmen, pentru ca va plac picturile si intreaga postare. Asa este, multa tristete reflecta artistul in picturi si din pacate astfel de scene le regasim si in viata reala.
      Va multumesc mult, doamna Carmen pentru gandul ce mi l-ati impartasit si pentru urarea dumneavoastra calda din suflet.
      Va doresc si eu, o noapte linistita si-o noua saptamana binecuvantata cu reusite in tot ceea ce faceti si multe bucurii, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  8. DiaMar bucataria galbena

     /  9 Septembrie 2012

    Buna,draga mea Stefania!
    Off,nu-i drept ca un copil sa sufere.Ce fetisoare triste au,dar in acelasi timp pline de speranta.Speranta ca intr-o zi o sa le fie mai bine.Am avut norocul sa am o copilarie fericita si lipsita de griji.Asta insa nu inseamna ca nu ma intristeaza insa orice suferinta,si in masura in care imi sta in putinta ajut oamenii de langa mine,dar cel mai mult ma intristeaza suferinta copiilor.Multumesc Bunului Dumnezeu ca pot ajuta,si o invat si pe Diana sa ajute si sa nu ramana indiferenta la suferinta altora.O invat sa nu judece pe nimeni si sa-i multumeasca Domnului zi si noapte pentru tot ceea ce are.
    O saptamana linistita iti doresc!
    Te imbratisez cu drag!

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Septembrie 2012

      Buna, Mihaela draga.
      Sunt absolut de acord cu tine. Nimeni pe acest pamant, nici copiii, nici oamenii, nici animalele si nici plantele nu ar trebuie sa cunoasca suferinta. Din pacate ea face parte din viata noastra, e „aliajul” care ne tine in credinta, cred eu…
      Ma bucur nespus de mult pentru tine, ca ai avut o copilarie fericita si te felicit totodata pentru educatia sanatoasa pe care io dai, Dianei. Trebuie sa fim buni cu semenii nostri aflati in suferinta, insa nu trebuie sa incurajam lenea! Cred eu, ca fiecare din noi stie, pe cine si cand sa ajute.
      Ma bucur ca esti recunoscatoare lui Dumnezeu pentru toate darurile primite, este divin acest lucru.
      Iti multumesc mult, pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      Te pup si te imbratisez si eu cu mult drag. O seara minunata si-o saptamana binecuvantata cu reusite in tot ceea ce faci si multe bucurii iti doresc, Mihaela draga ! 🙂

      Apreciază

  9. Breath taking paintings.Wonderfyl post.Happiness.

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Septembrie 2012

      You are right, Jalal Michael Sabbagh, these works are very exciting and sensitize any heart, they are condemned because life some children of this world which is reflected in the paintings. I’m glad that you like my posting! Whenever you are welcome with much love! Thank you so much for your appreciation and friendly words which I have passed!
      Be blessed with much happiness! All the best to be for you. Stefania! 🙂

      Apreciază

  10. Adesea, și tristețea înnobilează. Suferința curăță pe dinăuntru.Dincolo de ea, există speranța„Chiar dacă nu găseşti răspunsuri, şi viaţa-ţi pare prea nedreaptă
    Să-ţi aminteşti că sunt cu tine… chiar şi-atunci când spun… Aşteaptă!”

    Seară lină. Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  10 Septembrie 2012

      Sarut mana, doamna Gina! 🙂
      Sunt absolut de acord cu dumneavoastra, in tot ceea ce spuneti.
      Cred eu, ca fara credinta ca, Dumnezeu este mereu cu noi, in bucurii dar si in tristeti si ca nimic nu putem infaptui fara voia Sa, am rataci, fara temei, prin lumea asta.
      Va multumesc mult doamna Gina, pentru gandul ce mi l-ati impartasit. O noapte linistita si-o saptamana binecuvantata cu reusite in tot ceea ce faceti si multe bucurii va doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  11. Frumoase versuri! Iar melodia lui Albinoni este cutremurător de frumoasă.
    Numai bine, dragă Ştefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Alex, pentru ca iti plac versurile si melodia lui Albinoni. O melodie tare draga sufletului meu, chiar daca uneori il face sa planga, ascultand-o.
      Iti multumesc mult, Alex, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc si-o saptamana binecuvantata cu reusite in tot ceea ce faci si multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  12. Dragă Ștefania, ai un gust deosebit în a selecta și ne bucura nu numai privirile, dar și sufletul! Bravo! Succese! Tot ce ne propui e frumos!

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, doamna Maria, pentru ca va plac postarile mele.
      Va multumesc foarte mult pentru aprecierea dumneavoastra si pentru ca veniti cu drag aici, sa ne bucuram impreuna de aceste frumuseti.
      O zi binecubantata va doresc si un sfarsit de saptamana minunat, impreuna cu cei pe care ii iubiti cel mai mult! 🙂

      Apreciază

  13. Hi!
    I have nominated you for the „One Lovely Blog Award”. Congratulations!

    Arlen Shahverdyan

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Septembrie 2012

      Hello, Arlen Shahverdyan!

      Thank you so much for your appreciation and that you have nominated my blog for the „One Lovely Blog Award”. I feel so honored!
      Thank you again!
       
      Have a blessed day!

      All my respect for your, Arlen Shahverdyan! Stefania!

      Apreciază

  14. Stefania. Hi din nou. Locuiți în secolul gresit. Cred cu toată inima că ați iubit să fi trăit cu oamenii frumoase rochii superbe acei mulți ani în urmă. Vă mulțumim din nou pentru a posta poze interesante pe acest post. Have a happy day. Ralph x

    Apreciază

    • Stefania

       /  14 Septembrie 2012

      Buna ziua, Ralph!

      Va multumesc foarte mult pentru cuvintele dumneavoastra atat de frumoase. Eu sunt atat de bucuroasa pentru ca va place postarea mea. Da, uneori ma gandesc ca mi-ar fi placut daca se pastrau si in zilele noastre obiceiurile pe care le aveau oamenii in trecut…
      Va doresc o zi binecuvantata, Ralph! cu mult drag, Stefania! 🙂

      Apreciază

      • Am crezut că v-ar Ștefania, m-am gândit v-ar! Au un weekend minunat. Ralph x

        Apreciază

        • Stefania

           /  15 Septembrie 2012

          Va multumesc atat de mult, Ralph. Un week-end minunata va doresc si dumneavoastra. Fiti binecuvantat cu multa fericire! Cu mult drag, Stefania! 🙂

          Apreciază

  15. Foarte emoționante picturile, iar versurile și poezia întregesc de minune această stare! Un sfârșit de săptămână cât mai frumos! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Septembrie 2012

      Intr-adevar picturile sunt foarte emotionante, gvarenberg2009 si ma bucur nespus de mult pentru ca iti place postarea mea.
      Iti multumesc mult, gvarenberg2009, pentru aprecirea ta si pentru gandul tau bun.
      O seara minunata iti doresc si eu si un sfarsit de saptamana, superb si multe bucurii! Cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  16. liviuchrisavram

     /  15 Septembrie 2012

    FARA CUVINTE…..

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Septembrie 2012

      Bine ai venit, aici, Liviu! 🙂
      Ma bucur nespus de mult daca iti place postarea mea. Esti binevenit intotdeauna cu mult drag.
      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O zi minunata iti doresc, Liviu, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  17. Superbe imagini! Evident ca asteptarea este foarte grea – chiar si imaginile (privirile) reprezinta aceasta! 😉 🙂 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Septembrie 2012

      Ma bucur Boris pentru ca iti place postarea mea. Da, adevar spui, sa astepti este cumplit.
      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O zi minunata iti doresc, Boris, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  18. Superb draga Stefania. Multumesc. Hugs, te pup cu drag. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 Noiembrie 2013

      Mă bucur nespus de mult să aud toate acestea, dragă Adeena.
      Îţi mulţumesc mult.
      Te pup şi te îmbrăţişez şi eu cu mult drag.
      O seară minunată îţi doresc, draga mea! 🙂

      Apreciază

  19. Stefania

     /  17 Septembrie 2012

    Thank you so much, Arlen! Have a wonderful day!
    Be blessed with beautiful life for you and your family and happiness! with love, Stefania! 🙂

    Apreciază

  20. Stefania

     /  22 Ianuarie 2013

    Thank you! Thank you very much, dear friend Arlen! 🙂

    Apreciază

  1. colţul românesc – 23 « Colţu' cu muzică
  2. colţul cu rock clasic – 23 « Colţu' cu muzică
  3. colţul cu vechituri – 23 « Colţu' cu muzică
  4. colţul european – 23 « Colţu' cu muzică
  5. Էվրիկա. նորույթ` հայկական բլոգոսֆերայում / Evrika! Innovation in Armenian Blogosphere | Առլեն Շահվերդյան. հեղինակային բլոգ-կայք
  6. Archive of Comments | Առլեն Շահվերդյան. հեղինակային բլոգ-կայք
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,145 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
