Mi-e sete

Tânjesc pe-ndelete.
Mi-e foame, mi-e sete,
Dar n-aş putea, poate, să-i spui
Orişicui
Ce hrană
Mă poate nutri şi ce mână.
Am pâine, merinde şi vin.
Pătulul mi-e plin.
Am poame-n livadă
Lasate sa cadă
Din pomi, din belşug.
Cirezile mug
De ugerii grei:
Mulgi câte ciubere şi doniţe vrei.
Nici vechea prisacă
Nu-mi este săracă
Şi am in cămară
Şi miere amară,
Pe langă bucate.
Mi-e silă de toate,
De rău şi de bine.
Mi-e foame şi sete de tine.

Poezie de Tudor Arghezi

Articol anterior

24 comentarii

  1. Beautiful pictures and fine music. Thank you Stefania. Big hugs, Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 August 2012

      I am so glad that you like my post, Micheline, my dear! Thank you so much for your nice words.
      Have a wonderful day! Big hugs, Love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  2. Some more beautiful pictures and music for me to enjoy, Stefania. Thank you. Ralph 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 August 2012

      Ralph, I am so glad that you like my post ! Thank you so much for your nice words. Have a wonderful day! Stefania! 🙂

      Apreciază

  3. Am vazut citeva goblenuri dupa ele! Sunt fantastice!
    Multumesc pentru clipa de delectare!
    Duminica placuta Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 August 2012

      Te cred ca sunt foarte frumoase goblenurile, Melly draga! Tare mult mi-ar placea si mie cel putin unul, din cele trei picturi favorite ale mele, una din ele fiind ultima pe care am postat-o.
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea.
      Iti multumesc mult, Melly, pentru pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc, cu mult drag!

      Apreciază

  4. Wow, fantastic pictures.

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 August 2012

      Welcome here, padraigoconnor! 🙂
      I am glad that you like what you find here, my blog. You are always welcome with much love! Thank you so much for visiting and your appreciation.
      Have a wonderful day! All the best to be for you! 🙂

      Apreciază

  5. „Putina apa si putina paine…”
    Omar Khayyam
    Seara frumoasa sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 August 2012

      Oooo, Da! Si-am rezolvat si foamea si setea! Insa, nu totul… 😉 :))))
      M-ai facut sa zambesc si iti multumesc mult, Vasile!
      O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  6. convietuire

     /  26 August 2012

    cea mai de nepotolit sete 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 August 2012

      Asa este, Oana draga! Sunt de acord cu tine!
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O noapte linistita iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  7. DiaMar bucataria galbena

     /  26 August 2012

    Buna,draga Stefania!
    Fugind de canicula,m-am refugiat aici la tine.Ce am gasit mi-a incantat privirea,auzul si sufletul.Multumesc mult pentru linistea pe care mi-o oferi draga mea.
    Te imbratisez cu drag!
    Pupic multi!

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 August 2012

      Buna, Mihaela draga!
      Ma bucur nespus de mult sa aud toate acestea. Ma bucur atat de mult ca aici, in coltisorul meu, te relaxezi in tihna. Iti multumesc mult pentru aprecierea ta, care ma onoreaza.
      Te pup si te imbratisez si eu, cu mult drag!
      O noapte linistita iti doresc, Mihaela draga! 🙂

      Apreciază

  8. Pictures are so beautiful and sensationa!!

    Apreciază

    • Stefania

       /  26 August 2012

      simplecherishes, I am so glad that you like my post! Thank you so much for your nice words.
      Have a wonderful day! Big hugs, Love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  9. Pot spune doar ca mi-e pofta e foarte superba persoane ce ai ales-o pentru a ne-o prezenta, insa stau si ma gandesc cum ar fi ea in realitate dincolo de minunata ilustrata pe care ne-o arati noua.

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Septembrie 2012

      Bine ai venit aici, Stefanut.
      Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile. Nu as putea sa spun, cinei persoana care l-a inspirat pe artist si poate ca i-a fost si model, pentru ca nu am aceasta informatie. In general marii pictori se inspira de la persoanele apropiate lor. Cei mai multi isi picteaza iubita sau fiica. Dar, pot spune cu certitudine ca este o femeie extrem de frumoasa!
      Iti multumesc mult pentru vizita, Stefanut. Esti binevenit oricand cu mult drag.
      O noapte linistita iti doresc! 🙂

      Apreciază

  10. Îmi plac foarte mult picturile, care transmit ceva din puritatea și frumusețea nativilor americani, dar mai ales puritatea unor trăiri. Muzica și poezia întregesc de minune ceea ce a vrut pictorul să exprime. Seară frumoasă, Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Septembrie 2012

      Ma bucur nespus de mult, gvarenberg2009, pentru ca iti place postarea mea si ma bucur nespus de mult ca iti place combinatia pe care am facut-o!
      Intr-adevar artistul exprima foarte evident trairile personajelor, iubirea si dorinta.
      Iti multumesc mult, gvarenberg2009, pentru aprecierea ta si pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O noapte linistita iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  11. Gabriel | 加百利

     /  11 Septembrie 2012

    lovely post ❤

    Apreciază

    • Stefania

       /  11 Septembrie 2012

      Gabriel, I’m glad that you like my post. Thank you so much for visiting. You are welcome anytime here!
      All the best to be for you! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,163 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
