Sărută-mă

Sărută-mi ochii grei de-atâta plâns,
Doar sărutarea ta ar fi în stare
Să stingă focul rău ce i-a cuprins,
Să-i umple de iubire şi de soare.

Sărută-mi gura, buzele-ncleştate
Ce vorba şi surâsul şi-au pierdut.
Îţi vor zâmbi din nou înseninate
Şi-ndragostite ca şi la-nceput.

Sărută-mi fruntea, gândurile rele
Şi toate îndoielile-or să moară,
În loc vor naşte visurile mele
De viaţa nouă şi de primăvară.

doar sărută-mă… atât…

poezie de Magda Isanos

Articol anterior
Articol următor

60 comentarii

  1. Ființe cu aripi crescute din suflet!

    „Saruta-mi fruntea, gândurile rele
    Si toate indoielile-or să moara,”

    Seară limpede, Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 August 2012

      Sarut mana, doamna Gina! 🙂
      Ce mult imi place metafora dumneavoastra. E atat de profunda! Cred ca doar atunci cand ai airipi crescute din suflet poti s-atingi cea mai inalta culme a iubirii. Ma bucur nespus de mult ca va plac versurile pe care le-am ales astazi. Va multumesc mult, doamna Gina, pentru gandul ce mi l-ati impartasit.
      Va imbratisez si va doresc o seara minunata, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  2. What a beautiful post… I am crazy with Tango (especially with Astor Piazzolla’s music and also the group Gotan Project and Tanghetto and dance… Thank you dear Stefania, always you make amazing post… Blessing and Happiness, love, nia

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 August 2012

      Nia, my dear, I’m so glad that you liked my post. I love Tango! Astor Piazzolla’s I really like. Gotan Project, I have not heard before. Definitely one to listen in the future. Thank you so much for your nice words and for your appreciation. Be blessed with happiness … Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  3. I Love Your Posts !
    Fabulous !

    Apreciază

  4. Such an animated sensual dance and post!

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 August 2012

      Helen, my dear, I’m glad that you liked my post. Thank you so much for your appreciation. All the best to be for you! Big hugs with love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  5. diverse

     /  15 August 2012

    Muzica, poezie, pasiune.. foarte frumos! 🙂
    Seara buna!

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 August 2012

      Ma bucur nespus de mult, diverse, pentru ca iti place combinatia pe care am facut-o! Iti multumesc mult pentru apreciere. O noapte linistita iti doresc si eu, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  6. Thank you Stefania. Again, a lovely post. Big hugs, Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 August 2012

      Micheline, my dear, I am so glad that you liked my post. Thank you so much for your appreciation.
      Be Blessed with happiness! Big hugs with love, Stefania! 🙂

      Apreciază

      • You post lovely images. Your page is beautiful. So I keep reading and looking. Big hugs, Micheline

        Apreciază

        • Stefania

           /  17 August 2012

          Micheline, my dear, thank you so much for your appreciation! I am so glad that you like my blog and you feel good here.
          You are always welcome with much love!
          big hugs with much love, Stefania! 🙂

          Apreciază

  7. Everything has beauty, but not everyone sees it.
    You have impeccable taste

    Jenny

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 August 2012

      Jenny, my dear, I absolutely agree with you, indeed, beauty is everywhere, is ideal when each of us see it!
      I’m so glad you liked my post. Thank you very much for your appreciation!
      Be blessed with happiness. Big hugs, much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

      • Always the sweeter commentor. Big hugs as well. Best, Jenny

        Apreciază

        • Stefania

           /  21 August 2012

          Oh, Jenny, my dear, you’re so sweet. Thank you so much for your words so beautiful. All the best to be for you! Big hugs always with love, Stefania! 🙂

          Apreciază

  8. Buna dimineata!
    O postare focalizata, in centrul atentiei nu mai este natura, culoarea, spectacolul luminii, atentia, acum, e „intoarsa”, interiorizata, e mai aproape de visare decat de contemplare…
    „Traducerea” mea este sustinuta si de poezia Magdei Isanos, un adevarat crin al poeziei de dragoste, ce a avut sufletul drept condei si cerneala i-au fost visele…
    Frumos!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 August 2012

      Buna seara, Vasile Dumitru! 🙂
      Excelenta traducerea ta! Asa este. Trebuie sa recunosc ca, picturile, in care sunt evidente, trairile intense si dorintele, m-au indemnat la visare si ele se fac „vinovate” de aceasta schimbare! Ele m-au influentat pentru alegerea poeziei.
      Ce frumos vorbesti despre, Magda Isanos si sunt absolut de acord cu tine. Eu ador poeziile sale.
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea. Iti multumesc din suflet, pentru aprecierea ta!
      Iti doresc o seara minunata, Vasile Dumitru, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  9. Ma bucur de cate ori intalnesc admiratori ai Magdei Isanos, una dintre poetele mele preferate. Multumesc ca mi-ai reamintit aceste superbe versuri!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 August 2012

      Bine ai venit, aici, Alina! 🙂
      Si eu sunt bucuroasa cand intalnesc semeni ai mei, cu care am puncte comune. Si eu ador poeziile sale. Iar, Magda Isanos, o sa mai fie prezenta aici, prin poeziile sale.
      Eu, iti multumesc mult, pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit. Esti binevenita oricand cu mult drag.
      O seara minunata iti doresc, Alina draga, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  10. ce invitatie seducatoare..ce imagini fantastice..si cata comunicare in ele..

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 August 2012

      Asa este, Ionela. Intr-adevar, este o postare putin indrazneata. Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile.
      Iti multumesc mult, Ionela, pentru aprecierea ta. O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  11. Frumoase versuri si imagini! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 August 2012

      Ma bucur nespus de mult, Cristi, ca iti plac si versurile si picturile.
      Iti multumesc mult pentru aprecierea ta si pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O seara minunata iti doresc, Cristi, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  12. Superbe picturi! Multa gratie si frumusete!
    Multumesc Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 August 2012

      Asa este, Melly draga. Ma bucur nespus de mult ca iti picturile.
      Eu, iti multumesc mult, pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      Te imbratisez cu mult drag si-ti doresc, o seara minunata! 🙂

      Apreciază

  13. Ar trebui sa schimbi titlul blogului in (richandhonest.wordpress.com) la cate bogatii impartasesti cu noi. Esti mult mai bogata decat crezi, perlele si margaritarele din suflet nu pot fi cumparate cu nimic. Se nasc si raman in sufletul celui care le poarta. Sper ca ai primit sarutul. O seara frumoasa!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 August 2012

      O, Alex… nu m-am gandit niciodata la asta. Imi place foarte mult propunerea ta, pentru titlul blogului meu. Ma simt onorata. Cuvintele tale atat de frumoase si sincere, m-au emotionat foarte mult, putin am rosit si vreu sa stii ca reciproca este valabila si pentru tine.
      Sunt absolut de acord cu tine, perlele si margaritarele din suflet nu pot fi cumparate cu nimic,… si ii multumesc lui Dumnezeu ca v-am intalnit pe tine si pe voi toti, care-mi trece-ti pargul si care aveti aceasta mare bogatie in sufletele voastre, pe care o impartasiti si cu mine si tuturor semenilor nostri!
      Iti multumesc din tot sufletul meu, Alex, pentru aprecierea ta! Fii binecuvantat, cu o viata foarte frumoasa si cu multa fericire, acolo unde esti. O noapte linistita iti doresc si eu, cu mult drag! >:D< 🙂

      Apreciază

  14. Wonderful l!!! I so love your blog 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 August 2012

      Cynthia, my dear I missed you! I am so glad that you like my posts … because you like my blog. You are always welcome with much love! Thank you so much for being here!
      Have a wonderful day!
      Be blessed with beautiful life wherever you are. big hugs with much love, Stefania! 🙂

      Apreciază

  15. DiaMar bucataia galbena

     /  17 August 2012

    Buna,draga Stefania!
    Este atata pasiune aici la tine.Foarte mult imi place.
    Esti o fiinta tare sensibila.
    Pupici multi si imbratsari!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 August 2012

      Buna, Mihaela draga.
      Asa este, – si putin indraznete picturile, as adauga eu. Insa si mie imi plac foarte mult.
      E adevarat, sunt un rac foarte sensibil, cred ca putin peste limita normala, dar asta sunt, cu bune si cu rele.
      Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea. Iti multumesc mult pentru cuvintele tale frumoase si pentru apreciere.
      Te pup si te imbratisez si eu, cu mult drag. O seara minunata iti doresc, Mihaela draga! 🙂

      Apreciază

  16. Tu-copac sprijinit in negura padurii;
    Eu-frunza… alunecand pe luciul apei;
    Tu-vant involburat de primavara;
    Eu-particula de praf dansand pe o raza de soare;
    Tu-cer instelat in noapte;
    Eu-puf de nor mangaindu-ti palmele;
    Tu-zambet de copil;
    Eu-lacrima din coltul ochilor.

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 August 2012

      Iti multumesc din tot sufletul meu, Rori, pentru versurile minunate pe care mi le-ai adus si care completeaza atat de bine postarea mea! Sunt atat de profunde… Imi plac foarte mult!
      Imi cer mii de scuze, pentru intarzierea cu care raspund. Din motive obiective, abia acum am ajuns aici.
      O zi minunata si un sfarsit de saptamana superb iti doresc, Rori, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  17. Stefania… „doar saruta-ma… atat…” fiecare postare sărută suflete!Stimă pentru fiecare „sărut” oferit!Fără cuvinte!

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 August 2012

      Iti multumesc din tot sufletul meu pentru aprecierea ta, David, care ma onoreaza. Reciproca este valabila si poeziile tale „saruta suflete si le inalta”. Ma bucur nespus de mult ca iti plac postarile mele si ca te simti bine aici.
      O zi minunata si un sfarsit de saptamana superb, iti doresc, David, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  18. Ritiu Maria

     /  19 August 2012

    Gingasie, tandrete, ritm sunt cele care se raspundesc din postarea ta. Ne faci pe toti sa traim momentele unice din viata noastra, sa ne gandim ca totul nu este pierdut daca mai sunt oameni talentati care ” se risipesc”, umplandu-ne noua inimile cu asemenea frumuseti.
    Poezia raspandeste gingasie, iubire si dor de persoana care face parte din viata fiecaruia dintre noi, ori daca aceasta persoana nu exista inca, tanjim dupa ea, imaginandu-ne o vreme cand aceasta ne va „poposi” in prag.
    Un gand bun, o seara frumoasa si multa sanatate iti doresc draga Stefania, esti o persoana sensibila si altruista care imparti cu noi „descoperirile” tale .Iti multumesc pentru tot ce faci pe acest blog.

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 August 2012

      Sarut mana, doamna Maria.
      Ma bucur nespus de mult ca va place postarea mea. Asa este, doamna Maria, exista multi oameni binecuvantati cu un har aparte, oameni talentati care ne umplu sufletele si ni le incanta cu lucrarile lor si-si dedica parte din viata lor pentru a-si bucura semenii, iar eu pentru asta, eu, le sunt recunoscatoare.
      Cred ca daca n-ar fi dorul de persoanele dragi sufletelor noastre, nu ar exista iubire.
      Va multumesc mult, doamna Maria, pentru gadurile dumneavoastra bune pe care mi le adresati iar eu vi le intorc inmiit.
      O seara minunata va doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  19. Stefania. This is the most beautiful blog. I glided through your excellent paintings with the back drop of guitar. Beautiful, Stefania, Beautiful 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 August 2012

      Ralph, welcome here! 🙂
        I am so glad that you like my blog! Is a blog for relaxation. I the evening, arrive home very tired, my schedule is very busy and here feels good!
      You are welcome here, always with love! Thank you so much for your appreciation!
      Have a wonderful day! All the best to be for you! 🙂

      Apreciază

  20. VIVA EL TANGO!

    Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 386,994 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
