E totul rânduit să se întâmple

Cum să trăieşti frumos fără iubire,
Cum să visezi, să umbli, ori să zbori,
Cum să cuprinzi neliniştea din zori
Şi pacea din amurg dintr-o privire?

Cum să înoţi prin mările de flori,
Cum să te bucuri de întreaga fire
Şi viaţa ta să-şi afle împlinire
Fără minunea care dă fiori?

E totul rânduit să se întâmple –
Cu simplitatea unei adieri –
Când de lumină sufletul se umple,

Dar dacă-n schimbul sterpei mângâieri
Gheţarii urii se ivesc la tâmple,
Nu-ţi vei afla iertarea nicăieri.

poezie de George Ţărnea

Articol anterior
Articol următor

37 comentarii

  1. DiaMar bucataria galbena

     /  23 Iulie 2012

    Buna seara ,draga mea!
    Absolut minunat este totul aici la tine.
    Eu una nu as putea sa traiesc in ura,fara iubire.Iubirea aceea sincera,curata,neconditionata.Iubirea fata de aproapele tau,de tot ce ne inconjoara.Asa o invat si pe Diana,sa iubeasca daca vrea sa fie iubita,sa ierte si sa nu urasca niciodata pe nimeni.
    Te imbratisez cu drag!
    O noapte linistita iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iulie 2012

      Buna seara, Mihaela draga!
      Nici eu nu as putea sa traiesc cu ura, fata de nimeni. Si sper din toata inima mea, sa tin cat mai departe de sufletul meu, acest sentiment distructiv. A ierta, este divin! Ma bucur nespus de mult si te felicit totodata, pentru educatia sanatoasa pe care i-o dai, Dianei, o sa-i fie de mare folos in viata.
      Ma bucur foarte mult ca iti place postarea mea.
      Iti multumesc mult, pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      Te imbratisez si eu cu mult drag!
      O noapte linistita si odihnitoare iti doresc, Mihaela draga! 🙂

      Apreciază

  2. Just beautiful

    Apreciază

  3. Ar fi trebuit sa ascult „linistea” aseara… dar niciodata nu e tarziu!
    Ar trebui sa ma uit in DEX, sa caut superlative, dar nu are rost, e frumos si atat!
    Buna dimineata!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iulie 2012

      Buna, Vasile Dumitru! 🙂
      Iti multumesc atat de mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit, care cantareste, mai mult decat toate superlativele existente.
      Ma bucur foarte mult ca iti place postarea mea! Ma bucur ca iti place melodia pe care am ales-o.
      Iti doresc o seara minunata, Vasile Dumitru si mult mult bine, cu mult drag!

      Apreciază

      • Comentariul tau de la mine m-a impresionat!
        Sa te bucuri de mama ta, cat mai mult!

        sună telefonul…

        Sună telefonul, nu răspunde Mama,
        Unde-o fi plecată, oare prin grădină?
        Simt cum îmi cuprinde gândurile teama,
        Sună telefonul, o aştept să vină…

        N-o lăsa în voie, Doamne, e bătrână,
        Paşii abia-i poartă trupul ei de-acum,
        Dacă sunt departe, ţine-o Tu de mână
        Şi îi luminează paşii de pe drum…

        Sună telefonul, mi-i atâta ciudă!
        Şi mă văd Copchilul colo sus pe Sturz
        Coasa taie iarbă, sufletul asudă-
        Sună telefonul, Mamă, nu-l auzi?!

        Nicolae Nicoară-Horia

        Apreciază

        • Stefania

           /  24 Iulie 2012

          Imi doresc acest lucru, Vasile Dumitru, din tot sufletul meu. Cum o vrea, Bunul Dumnezeu.
          Stii, Vasile Dumitru, uneori, cand o sun si nu-mi raspunde imediat, ma inpresoara teama, apoi, cand ii aud vocea calma, linistea se-asterne din nou, in sufletul meu.
          Iti multumesc din tot sufletul meu pentru versurile care mi le-ai adus.
          O noapte linistita iti doresc, cu mult drag! 🙂

          Apreciază

  4. Frumoasa viata la palat, mai ales ca aici frumusetea incinta ochiul. O zi faina.

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iulie 2012

      Asa este, domnule pisicaru. Eu am alesc aceste picturi pentru calitatea cu care sunt lucrate. Ma bucur nespus de mult ca va plac. Va multumesc mult pentru gandul ce mi l-ati impartasit. O seara minunata va doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  5. „E totul rânduit să se întâmple –
    Cu simplitatea unei adieri –
    Când de lumină sufletul se umple,

    Dar dacă-n schimbul sterpei mângâieri
    Gheţarii urii se ivesc la tâmple,
    Nu-ţi vei afla iertarea nicăieri.”

    Stefania,

    Ce minunate versuri cu tilc, am sa citesc mai mult din poeziile lui George Tarnea (de care nu am stiut, fiind departe de mult timp)

    Sint asa de incantat de fi aici, in presenta tablourilor, si a muzicii minunate.

    Sa aveti o seara placuta, si multumesc de acest prilej deosebit!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iulie 2012

      Ma bucur nespus de mult, domnule George, ca va plac versurile pe care le-am ales. Eu ador poeziile lui George Tarnea. Cu certitudine o sa va placa si dumneavoastra.
      Ma bucur foarte mult ca va place postarea mea.
      Va multumesc mult pentru aprecierea si pentru gandul ce mi l-ati impartasit. O seara minunata va doresc si eu cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  6. Superbe scene de salon! Ce frumos e redata matasea!! Mai ca imi vine sa intind mina sa o simt!
    Melodia lui Bethoven e foarte frumoasa, iar poezia lui Tarnea o completeaza minunat.
    Multumesc pentru acest moment minunat petrecut alaturi de tine.
    Seara placuta Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iulie 2012

      Ma bucur foarte mult, Melly draga, ca iti place postarea mea. Asa este. Ai mare dreptate. Iti marturisesc sincer si eu, am ramas uimita cat de bine este redata matasea si cu cata minutiozitate si atentie este executat fiecare detaliu.
      Iti multumesc mult, Melly draga, pentru ca ai venit sa ne bucuram impreuna de aceste frumuseti. O seara minunata iti doresc si eu, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  7. diverse

     /  24 Iulie 2012

    Ce imagini frumoase! 🙂
    Seara buna sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iulie 2012

      Ma bucur foarte mult ca iti plac picturile, diverse! Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O seara minunata iti doresc, diverse, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  8. Nu va suparati ca va zic, dar mie imi incarca greu pagina blog ului vostru, aveti prea multe elemente, probabil aveti imagini ce au dimensiuni prea mari, prea multe elemente.

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Iulie 2012

      Bine ai venit, Teodora! 🙂
      Nu ma supar, nu am de ce sa ma supar. Nu stiu care este motivul care creeaza aceasta neplacere si nici nu prea stiu ce as putea face in acest sens.
      Eu iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit. Esti binevenita oricand cu mult drag. O seara minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  9. onlinefunland

     /  25 Iulie 2012

    Just another gorgeous post with goodlooking pictures . These kind of articles attract tremendously !
    Reading and viewing them make us realize the deep , cute thoughts behind the post !
    Simply Awesome !

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Iulie 2012

      I’m so glad that you like my post. Thank you so much for your kind words and appreciation, I feel honored!
      Have a wonderful day. All the best for you! Be blessed with much happiness! 🙂

      Apreciază

  10. Picturi minunate, versuri deosebite, muzica care cotropeşte sufletul şi-l alină. Este frumos la tine, ca de obicei, este senina stare de iubire care însufleţeşte spiritul. Mă bucur , ca întotdeauna, să te vizitez.

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Iulie 2012

      Ma bucur atat de mult, Roxana draga, pentru ca iti place postarea mea Ma bucur nespus de mult ca vi cu drag si te simti bine aici. Iti multumesc mult pentru cuvintele frumoase.
      O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  11. Frumoase versuri, minunate picturi, un mesaj frumos:X

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Iulie 2012

      Bine ai venit, despreminedesprenoi! 🙂

      Ma bucur foarte mult ca iti place postarea mea. Iti multumesc mult pentru apreciere si pentru vizita. Esti binevenit(a) oricand cu mult drag.
      O seara minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  12. Ca de obicei, imagini, muzică și poezie minunate, care transmit o stare de bine și de visare! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Iulie 2012

      Iti multumesc din tot sufletul meu pentru aprecierea ta, gvarenberg2009, care ma onoreaza. Ma bucur nespus de mult ca te simti bine aici.
      O seara divina iti doresc, gvarenberg2009, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  13. ideisiidei

     /  30 Iulie 2012

    Stefania, ai postat o melodie excelenta. alex

    Apreciază

    • Stefania

       /  30 Iulie 2012

      Ma bucur nespus de mult, Alex, ca iti place melodia! E una din melodiile mele de suflet!
      Sunt incantata de cunostinta, Alex. Iti multumesc mult. O noapte divina, iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  1. Puşkin cel mai mare poet rus, un adevărat Don Juan « bibliodevafiliala3
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,145 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
