În grădină

Miresme dulci de flori mă-mbată şi mă alintă gânduri blânde …
Ce iertător şi bun ţi-e gândul, în preajma florilor plăpânde!
Râd în grămadă: flori de nalbă şi albe flori de mărgărint,
De parc-ar fi căzut pe straturi un stol de fluturi de argint,

Sfioase-s bolţile spre sară, şi mai sfioasă-i iasomia:
Pe faţa ei neprihănită se-ngână-n veci melancolia
Seninului de zare strânsă, şi-n trandafiri cu foi de ceară
Trăiesc mâhnirile şi plânge norocul zilelor de vară.

Atâtea amintiri uitate cad abăute de-o mireasmă:
Parcă-mi arunc-o floare roşă o mână albă de fantasmă,
Ş-un chip bălan lâng-o fereastră răsare-n fulger şi se strânge …
De-atuncea mi-a rămas garoafa pe suflet ca un strop de sânge.

Ca nalba de curat odată eram, şi visuri de argint
Îmi surâdeau cu drag, cum râde lumina-n foi de mărgărint,
Şi dulci treceau zilele toate, şi-arar dureri dădeau ocoale …
Ah, amintirile-s ca fulgii rămaşi uitaţi în cuiburi goale!

poezie de Dimitrie Anghel

Articol anterior

63 comentarii

  1. gorgeous post

    Apreciază

    • Stefania

       /  15 Iulie 2012

      I am so glad that you like my post!
      Thank you so much for your appreciation.
      Have a wonderful day, N Filbert!
      All the best for you! 🙂

      Apreciază

  2. Stefania,
    It’s poetry and the music is superb.
    Thank you,
    Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Iulie 2012

      Micheline my dear, I’m so glad that you liked my post.
      Thank you so much for your appreciation and for being here.
      Have a wonderful day. Big hugs, Stefania! 🙂

      Apreciază

      • Thank you so much Stefania. Your work is always so poetical, so soothing. It speaks every language. I love the music you choose. It is so gentle. So big hugs and be blessed!
        Micheline

        Apreciază

        • Stefania

           /  17 Iulie 2012

          Micheline my dear, I thank you so much for your appreciation. Music and art is the common language between peoples.
          I love music, poetry, paintings… just simply. They are my hobby, which I highly and I caress the soul.

          Micheline my dear, I have left comments on your posts on your blog, something bad happens to your wordpress. I think my messages go into spam. I apologize.

          I thank you so much for being here. Be blessed with good health, happiness. Always big hugs for you, with love Stefania! 🙂

          Apreciază

  3. galaxybureau

     /  16 Iulie 2012

    A beautiful way to start the day

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Iulie 2012

      I’m so glad that you liked my post, galaxybureau!
      Thank you so much for your appreciation and for being here.
      Have a wonderful day! 🙂

      Apreciază

  4. onlinefunland

     /  16 Iulie 2012

    Awesome _ Catch the eyes!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Iulie 2012

      Glad to hear it! I’m glad you like my post!
      Thank you so much for being here!
      Have a wonderful day! 🙂

      Apreciază

      • onlinefunland

         /  16 Iulie 2012

        Hi Friend !
        Nice Day 😀
        You write so Cutely !
        Most Welcome !
        Happy Times with Happy Moments 😀

        Apreciază

  5. onlinefunland

     /  16 Iulie 2012

    Reblogged this on onlinefunland and commented:
    In the Garden- A Lovely Look

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Iulie 2012

      I’m glad you like my post! Thank you so much for your appreciation and for Reblogged. I apologize for the delay in responding, but only just got here. Have a wonderful day!
      All the best to be for you! 🙂

      Apreciază

  6. Superbe imagini. Muzica, versuri excelente! mă liniştesc, mă trimit cu gândul la alte timpuri.Felicitări pentru post.

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Iulie 2012

      Ma bucur foarte mult, Roxana draga, pentru ca iti place postarea mea si pentru ca te simti bine aici.
      Iti multumesc mult pentru aprecierea ta si pentru gandul ce mi l-ai impartasit. Te imbratisez cu mult drag.
      O seara minunata iti doresc, Roxana, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  7. You are sharing some wonderful music with us.Thanks!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Iulie 2012

      Sonali Dalal, I’m Glad you like the music that I post it.
      Music is my favorite.
      Thank you so much for your appreciation.
      Have a wonderful day! big hugs! 🙂

      Apreciază

  8. DiaMar bucataria galbena

     /  16 Iulie 2012

    Buna ziua,draga Stefania!
    Cat sunt de frumoase si delicate florile,iar despre restul postarii ce sa-ti spun.Absolut minunat.
    Ma bucur ca impartasesti cu noi aceste frumuseti.
    Pupici multi si o zi buna!
    Te imbratisez!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Iulie 2012

      Buna, Mihaela draga! 🙂
      Asa este. Eu ador aceste picturi ! Ma bucur foarte mult ca iti plac si tie. Ma bucur nespus de mult ca iti place postarea mea.
      Iti multumesc mult pentru aprecierea ta si pentru gandul ce mi l-ai impartasit. Te pup si te imbratisez cu mult drag, Mihaela draga.
      O zi minunata iti doresc si eu, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  9. passagedugenie

     /  16 Iulie 2012

    it’s beautiful I am happy to know your world

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Iulie 2012

      Welcome here, passagedugenie!
      I am very glad that you like what you find here on my blog. Thank you so much for visiting my blog and for your appreciation. You are always welcome with love.
      Have a wonderful day. All the best for you! 🙂

      Apreciază

  10. …..
    (se traduce „vezi parerile mele anterioare”…)

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Iulie 2012

      :)))) Stiu parerile tale anterioare, Vasile Dumitru. Ma bucura foarte mult aprecierea ta!
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  11. Sunt incantatoare! 🙂
    Seara frumoasa!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Iulie 2012

      Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile, diverse.
      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  12. Superbe compozitii! Nu stiam de Cecile Keneddy! Are lucrari extraordinare!
    Multumesc mult pentru clipele de relaxare petrecute alaturi de tine!
    Seara placuta!

    Apreciază

    • Stefania

       /  16 Iulie 2012

      Ma bucur nespus de mult ca iti plac picturile, Melly draga si trebuie sa-ti marturisesc ca si tu, ne intampini mereu, cu lucrari extraordinar de frumoase si iti multumesc din tot sufletul meu, ca ni le faci cunoscute.
      Eu, iti multumesc mult pentru ca esti aici, sa ne bucuram impreuna de aceste lucrari minunate.
      Te imbratisez cu mult drag! O seara minunata si relaxanta iti doresc, Melly draga! 🙂

      Apreciază

  13. Ah, amintirile-s ca fulgii rămaşi uitaţi în cuiburi goale!

    Ce incheiere plina de adevar universal, si in acelasi timp, ce am fi noi fara amintiri, ce gol ar fi cuibul nostru atunci cand nu ne mai aducem aminte de cei iubiti care ne mai iubesc inca, desi poate nu
    ne-au vazut de multi ani. Dar exista intr-adevar o amintire a unui loc trecut, shimbat, de nerecunoscut, desi e acelasi loc in care ne-am scaldat ochii odata, de demult….

    Asa un manuchi bine asortat de imagini, sunete si vers!

    Stefania, ma bucur asa de mult ca ni s-au incrucisat cararile virtuale! Multumesc frumos de impartasirea ideilor cu noi! Noapte buna!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iulie 2012

      Foarte frumoasa definitie dati aminitirilor, domnule George si sunt de acord cu dumneavoastra.
      Octavian Goga spunea:” Trecutul e noapte, iar amintirile candele care cu vremea se sting.” – eu cred ca, depinde de fiecare din noi cand le aprindem, pe care le aprindem si cat timp vrem sa fie aprinse si sunt convinsa ca majoritatea le vor aprinse, pe cele mai frumoase din toate.
      Ma bucur foarte mult ca va place postarea mea. Si pentru mine este o mare bucurie ca, drumurile noastre virtuale, s-au incrucisat.
      Va multumesc foarte mult pentru aprecierea dumneavoastra care ma onoreaza si pentru gandul ce mi l-ati impartasit.
      O zi minunata va doresc, domnule George, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  14. Nu am cuvinte sa mai comentez acest colt de rai. O zi faina.

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iulie 2012

      Pentru mine este o mare bucurie ca va simtiti bine, aici, in coltisorul meu drag. Ma bucur nespus ca va incanta ceea ce aiti gasit.
      Va multumesc mult, domnule pisicaru, pentru gandul ce mi l-ati impartasit. O zi minunata va doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  15. ideisiidei

     /  17 Iulie 2012

    Magnifica e aceasta combinatie de culori :).

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iulie 2012

      Asa este, ideisiidei, sunt de acord cu tine. Ma bucur foarte mult ca iti plac picturile. Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc, ideisiidei, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  16. Ce frumos. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iulie 2012

      Bine ai venit, zilededor!
      Ma bucur ca iti place ce ai gasit aici. Esti binevenita oricand cu mult drag. Iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc, zilededor, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  17. Exceptionale lucrari, foarte bine realizate in cele mai mici detalii…

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iulie 2012

      Foarte adevarat spui, Cristi. Sunt absolut de acord cu tine! Trebuie sa-ti marturisesc ca, pe mine, pur si simplu m-au cucerit. Nu ma satur sa le admir. Sunt ca un balsam pentru sufletul meu si-i sunt foarte recunoascatoare artistului, pentru toate aceste frumuseti, pe care ni le-a lasat, sa ne bucuram de ele.
      Ma bucur foarte mult ca iti place postarea mea.
      Iti multumesc mult, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc, Cristi, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  18. Nu stiu daca asa frumos arata si gradina ta, dar cu siguranta ai un model frumos dar greu de urmat, daca asa vei vrea sa arata intr-o buna zi!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iulie 2012

      Gradina mea, Marius, momentan, este balconul meu, eu locuind la bloc si am destul de multe flori, insa, nu cate mi-as dori eu si toate pe care le am, sunt foarte frumoase. Acasa, la tara, avem flori de gradina, care insufeltesc si inmiresmeaza gradina de primavara pana toamna tarziu si toate imi sunt dragi.
      Eu mi-as dori, ca, gardina sufletului meu sa arate, asa, ca in picturi si incerc din rasputeri sa urmez acest model. Nu stiu daca si voi reusi. Insa, sper. Ma bucur foarte mult ca iti place postarea mea.
      Iti multumesc mult, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc, Marius, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  19. O postare excelentă cu care să îmi închei ziua! Foarte frumoase picturile, florile sunt superbe! Excelentă și poezia, care, alături de muzică, se potrivește de minune! Relaxant și revigorant! O seară frumoasă!

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iulie 2012

      Ma bucur foarte mult, gvarenberg2009, ca iti place postarea mea si ma bucur ca te simti bine aici. Astai cea mai mare bucurie a mea cand seminii mei se simt bine.
      Imi cer mii de scuze ca raspund cu intarziere, insa, abia acum am reusit sa ajung aici.
      Iti multumesc foarte mult pentru aprecierea ta. O zi minunata iti doresc, gvarenberg2009, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  20. Foarte frumos 😀 . Ai avut o idee foarte buna sa iti imparti gradina si cu restul lumii 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iulie 2012

      Bine ai venit, licuriciidantelati!
      Ma bucur foarte mult ca iti place ce ai gasit aici, in coltisorul meu. Iti multumesc mult pentru vizita si pentru aprecierea ta. Esti binevenita, oricand, cu mult drag! O zi minunata iti doresc in continuare, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  21. Beautiful. The images and music work seamlessly together. I love Bach;)

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iulie 2012

      Helen, my dear, I’m so glad that you like my post and I love Bach’s music – especially classical music.
      My favorites are Johann Strauss II and Chopin.
      Thank you so much for your kind words. Have a wonderful day! big hugs! 🙂

      Apreciază

  22. niki

     /  19 Iulie 2012

    Draga mea, blogul tau este ca o mica oaza de relaxare! Picturile sunt superbe…frumusete imortalizata! Imaginile, muzica si poezia, totul se imbina perfect 🙂 O zi grozava iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Iulie 2012

      Iti multumesc din suflet pentru aprecierea ta. Ma bucur foarte mult ca iti place ce ai gasit aici, pe blocul meu. O zi minunata iti doresc si eu in continuare, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  23. Atat imaginile cat si muzica sunt superbe! 🙂

    Apreciază

  1. Ştim să citim? Sfaturi utile pentru a învăţa « bibliodevafiliala3
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 385,077 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

    Im Gegenlicht

    All the Colorful Stories

    happiness

    Mount Kidd twilight

    The last post

    A line in the sea

    Go Green

    Green eyed tree monster

    Towards Mynydd Tal-y-mignedd from the Prince of Wales quarry

    cleddau reflections

    Mai multe poze
  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
