Aproape de cel drag

La tine mă gândesc când valu-n soare,
Pe mări sclipeşte,
Când licărul de lună, din izvoare
Se oglindeşte.

Te văd pe tine când în drum, sub zare
Colb se ridică.
În bezne, când drumeţul pe cărare
E prins de frică.

Te-aud pe tine-n vâjâirea-adâncă
De val, în ropot
Adesea merg s-ascult când, stins, în luncă,
E orice şopot.

Cu tine sunt; de-ai fi cât de departe,
Sunt lângă tine.
Apune; stelele-n curând vor arde.
De-ai fi la mine!

poezie de Goethe,
traducere de Maria Banuş

Articol anterior
Articol următor

48 comentarii

  1. galaxybureau

     /  23 Iunie 2012

    WONDERFUL

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2012

      Thank you so much for your appreciation!
      I am very glad that you like!
      I wish you a relaxing weekend! 🙂

      Apreciază

  2. Sunt superbe picturile!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2012

      Ma bucur foarte mult, Cristi, pentru ca iti plac picturile. Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O zi minunata iti doresc, Cristi si un sfarsit de saptamana relaxant! 🙂

      Apreciază

  3. Minunat!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2012

      Ma bucur foarte mult ca va place, postarea mea, domnule George-B. Va multumesc mult, pentru gandul ce mi l-ati impartasit.
      O zi minunata va doresc si un sfarsit de saptamana relaxant! 🙂

      Apreciază

  4. Reblogged this on euzicasa and commented:
    A wonderful program: beautiful paintings, poem and music, celebrating life, art and resonating in every one of us, once and again. Thank you Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2012

      Va multumesc foarte mult domnule, George-B, pentru aprecierea dumneavoastra, care ma onoreaza si va multumesc mult pentru Reblogged.

      Apreciază

  5. diverse

     /  23 Iunie 2012

    excelente imagini! 🙂
    zi placuta sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2012

      Ma bucur foarte mult, diverse, pentru ca iti plac picturile. Iti multumesc mult, diverse, pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      Si eu iti doresc, diverse, o zi minunata si-un sfrasit de saptamana relaxant! 🙂

      Apreciază

  6. convietuire

     /  23 Iunie 2012

    picturile ca picturile….dar muzica…. 🙂
    multumim.

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2012

      Ma bucur atat de mult pentru ca iti place totul, Oana draga. Filmuletul muzical, este o inregistrare facuta la Vatican, in Aula Paolo VI, in data de 16 Aprilie 2007. Iar acest fragment, din concert, eu il iubesc foarte mult si face parte din playlist-ul zilnic, de mai bine de jumatate de an.
      Eu, iti multumesc mult, Oana , pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata in continuare iti doresc si un sfarsit de saptamana relaxant! 🙂

      Apreciază

  7. Am ramas fara cuvinte, uitandu-ma la acest minunat coltisor de frumusete. O zi faina.

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2012

      Ma bucur foarte mult domnule pisicaru, pentru ca va place ce ati gasit si pentru ca va simtiti bine aici.
      Va multumesc mult pentru gandul ce mi l-ati impartsit. O zi minunata va doresc si-un sfarsit de saptamana relaxant! 🙂

      Apreciază

  8. Totul este minunat; daca initial am spus ca blogul tau e un muzeu, cred ca acum as spune mai repede ca este o Academie; un loc unde FRUMOSUL inalta SUFLETUL!
    Uimit, incantat, bucuros!
    O seara superba sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2012

      Ma bucur foarte mult, Vasile Dumitru, pentru ca iti place totul si pentru ca te simti bine aici.
      Asta este si scopul acestui blog, sa ma retrag in coltisorul meu si sa ma relaxez si sa-mi alimentez sufletul cu ceea ce-i place lui sa fie dezmierdat, iar daca si semenilor mei le place, in sufletul meu este o bucurie infinita.
      M-au emotionant cuvintele tale si mi-au atins sufletul.
      Iti multumesc atat de mult, Vasile Dumitru, pentru aprecierea ta, care ma onoreaza.
      Si eu iti doresc din tot sufletul meu, o seara minunata si un sfarsit de saptamana relaxant si daca se poate si racoros! 🙂

      Apreciază

    • De aceea imi place foarte mult blogul.Cand intru aici uit cateva clipe de stresul cotidian si imi bucur sufletul si ochii cu ceva frumos.

      Apreciază

      • Stefania

         /  24 Iunie 2012

        Pentru mine este o mare bucurie cand aud toate astea, Razvy. Cred ca fiecare din noi are 1001 de griji, de probleme si de nemultumiri. Traim vremurile de pe urma. Si e benefic sufletului nostru, atunci cand reusim sa ne rupem putin de ele si ni-l alimentam si cu frumusete. Iti multumesc mult pentru apreciere si pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
        O duminica minunata, relaxanta si racoroasa iti doresc, Razvy!

        Apreciază

  9. DiaMar bucataria galbena

     /  23 Iunie 2012

    Buna seara draga mea!
    Asa de frumos este totul.Imi da putina liniste dupa o zi cumplita pentru mine,si iti multumesc mult pentru aceasta liniste pe care o simt.
    Pupici multi si imbratisari calde!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2012

      Buna seara, Mihaela draga!
      Ma bucur atat de mult ca iti place totul si ma bucur ca te simti bine aici. Eu iti multumesc mult pentru aprecierea ta, care mi-a atins sufletul.
      Iti trimit si eu imbratisari calde si pupici si iti doresc o seara minunata si un week-end relaxant! 🙂

      Apreciază

  10. Excelentă muzica, foarte frumoasă poezia și superbe picturile! Ca de obicei, o postare încântătoare! Seară frumoasă!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2012

      Iti multumesc atat de mult, gvarenberg2009, pentru aprecierea ta care ma onoreaza. Ma bucur foarte mult pentru ca iti place totul si ma bucur ca iti incanta sufletul.
      O seara minunata iti doresc si eu si un week-end relaxant!

      Apreciază

  11. ginamihai

     /  23 Iunie 2012

    Îmi place să construiesc în gând câte o poveste pentru fiecare pictură!

    Este atâta liniște în gesturile fiecărei femei.
    Plouă încet, aud stropii , văd frumusețéa din chipuri, este o seară absolut extraordinară!
    Mulțúmesc frumos, Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2012

      Sarut mana, doamna Gina! 🙂
      Ma bucur foarte mult pentru ca va place si pentru ca va simtiti bine aici. Cuvintele dumneavoastra mi-au atins sufletul si va multumesc mult de tot. Acum si seara mea este extraordinara.
      Si trebuie sa va marturisesc ca, si mie imi place, asa cum spuneti dumneavoastra, sa constriuiesc cate o poveste pentru fiecare tablou.
      Eu va multumesc mult, doamna Gina pentru aprecierea dumneavoastra. O noapte linistita va doresc si un sfarsit de saptamana relaxant si racoros daca se poate. 🙂

      Apreciază

  12. Pozele postate de tine imi aduc o liniste sufleteasca nemaipomenita. MULTUMESC. 🙂 O duminica minunata iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iunie 2012

      Pentru mine este o mare bucurie sa aud asta, Raluca draga. Si eu sunt in asentimentul tau. Mi-e tare drag sa le admir si pentru cateva secunde sa ma simt chiar acolo, in fiecare imagine, pe rand.
      Eu, iti multumesc mult, pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      Iti doresc o duminica minunata, relaxanta si racoroasa, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

      • Mereu intru cu placere pe blogul tau, si desi nu las de fiecare data cate un comentariu, sa fii convinsa ca stau cu ochii pe tine :).

        Apreciază

        • Stefania

           /  24 Iunie 2012

          Pentru mine este o mare bucurie sa aud asta, Raluca draga. Si eu vin cu mult drag la tine, chiar daca nu intotdeauna las un semn imediat, insa revin, pentru ca imi place foarte mult.
          Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O noapte linistita iti doresc cu mult drag! 🙂

          Apreciază

  13. Cat de mult ne-am indepartat de natura. Unii oameni au ales sa se inchida in cladiri din otel, sticla si beton muncind pentru un pumn de bani si uitand ca exista viata. Oare ce cred ei cand vad aceste imagini? Sunt superbe. Iti multumesc. (Te rog, cand vei avea cateva momente libere, sa modifici link-ul catre ideisiidei in blogroll, acum este http://www.ideisiidei.ro). O duminica racoroasa si linitita iti doresc.

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iunie 2012

      Mare adevar spui, ideisiidei!
      Eu cred ca cei mai multi, regreta ca sunt nevoiti sa locuiasca izolati, intre betoane, otel si sticla. Vezi tu modernizarea si progresul ne-a cam indepartat de natura pe toti si parca ne vine greu sa ne schimbam stilul de viata cu care ne-am obisnuit deja.
      Multi dintre noi ne dorim sa traim in mijlocul naturii, insa nu facem nimic in privinta asta. E doar o dorinta pe care o trecem in plan secund si la care revenim doar in momentul in care vedem ceva spectaculos si fantastic, ce ne ofera natura.
      De foarte multe ori ne captam toata atentia pe nimicuri.
      Am sa fac modificarea chiar acum! Iti multumesc mult pentru informatie.
      Ma bucur foarte mult, pentru ca iti plac imaginile. Eu, iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O duminica minunata, relaxanta si racoroasa iti doresc, ideisiidei! 🙂

      Apreciază

  14. onlinefunland

     /  24 Iunie 2012

    Its So Cute !
    Thanks for Following dear !

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iunie 2012

      I am so glad that you like! I thank you very much for being here and for your appreciation.
      I wish you a wonderful Sunday! 🙂

      Apreciază

  15. onlinefunland

     /  24 Iunie 2012

    Reblogged this on onlinefunland and commented:
    Its Beautiful !

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iunie 2012

      I thank you very much for your appreciation and Reblogged! 🙂

      Apreciază

  16. thank you Stefania,
    Here I am having my morning coffee, looking at peaceful images and hearing Mozart. Thank you,
    Hugs, Micheline

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iunie 2012

      Micheline my dear, I’m so happy you’re here and listening to Mozart while you enjoy coffee.
      I thank you soooo much. I send you warm and friendly smiles.
      Big hugs, Stefania! 🙂

      Apreciază

  17. How wonderful to be with these! Thank you for this beautiful post!

    Apreciază

    • Stefania

       /  24 Iunie 2012

      I am so glad that you like, Mimo, my post. I thank you so much for being here.
      Have a wonderful day and be blessed with a happy life wherever you are! 🙂

      Apreciază

  18. Vin aici la tine pentru că ştiu că mă relaxez şi de cele mai multe ori ajung doar seară pentru ca să îmi inducă bucuria şi în vise, în somn. Frumoase picturi, versuri şi muzică. Mulţumesc, Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Iunie 2012

      Ma bucur foarte multa sa aud toate acestea, Roxana draga. Ma bucur ca te simti bine aici si esti binevenita oricand, cu multa dragoste.
      Iti multumesc mult, Roxana, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc si-o noua saptamana plina de reusite si multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  19. Knight nu se dezminte! Frumoasa imbinare de poezie, cantec si imagine!
    Felicitari Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  25 Iunie 2012

      Asa este, Melly draga. Atat de mult iubesc eu lucrarile lui, Knight, incat, mereu revin la ele, pentru ca pur si simplu, ma incarca pozitiv.
      Iti multumesc din tot sufletul meu, Melly draga, pentru aprecierea ta care ma onoreaza. O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  20. Ritiu Maria

     /  8 Iulie 2012

    Colectiile tale sunt adevarate oaze pentru suflet, ma simt minunat sa te vizitez si sa-mi incarc sufletul cu frumuseti, esti o adevarata binefacere pentru noi toti, si-ti multumesc pentru acest lucru.

    Apreciază

  1. Jules Verne câteva titluri, câteva sugestii de lectură şi filme de văzut pentru vacanţă (2) « bibliodevafiliala3
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 385,099 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

    Dolus D'Oléron

    golden morning

    Im Gegenlicht

    It's a green day...

    Rainmaker

    All the Colorful Stories

    Room with a view

    Beach

    happiness

    Pink Florals, Andalusia, Spain

    Mai multe poze
  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
