Cum povesteste viata

La-ncheietura mâinii mele-ascult
cum povesteste viata, si ma mir,
si-mi amintesc si-acuma c-am fost fir
de iarba, si-am fost scoica, mai demult.

Si poate mai-nainte-am respirat
pe-ntinderile vaste, si-am privit
în fata cerul tainic si-am dorit
sa nu mai fiu ocean, si-am fost uscat.

Eu stiu ce simt copacii care cresc,
si fructele pe creanga când se coc,
ce simt vulcanii care izbucnesc,
c-am fost copac, si ramura, si foc.

Cu serpii pe nisip am stat la soare
si-am mers la vânatoare, si-am ucis,
în piatra spaima gândului mi-am scris
când îmi facusem brate din picioare.

Si câte somnuri nu mi-au trebuit
ca de la capat truda sa mi-o iau,
si multe le-am uitat, dar pururi eu
am fost, si niciodata n-am murit.

poezie de Magda Isanos

Articol anterior
Articol următor

45 comentarii

  1. Oh my these are so lovely and Strauss matches them perfectly:))))

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iunie 2012

      David, I enjoy very much because you like my post!
      Thank you very much for your appreciation and for being here.
      I send warm and friendly smiles and much happiness!
      Have a wonderful Sunday with your family! 🙂

      Apreciază

  2. Frumos si astazi momentul propus de tine! Multumesc Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iunie 2012

      Ma bucur foarte mult, draga mea vulpita, ca iti place totul. Eu, iti multumesc mult pentru aprecierea ta si pentru ca esti aici.
      Iti doresc o duminica minunata, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  3. I agree with David! 🙂 O zi placuta, Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iunie 2012

      Ma bucur foarte mult ca iti place si pentru ca esti de acord cu, David!
      Iti multumesc mult, Raluca pentru ca esti aici. Iti doresc o duminica minunata si eu! 🙂

      Apreciază

  4. Veselie la camp cred ca numai in picturi se mai poate vedea in zilele noastre. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iunie 2012

      Sa stii ca ai perfecta dreptate, Cristi! Stii ce mai este ciudat, Cristi? Astazi nu se prea lucreaza cu veselie in aproape niciun domeniu.
      E interesant cum, inainte de-a se inventa masinile agricole, se lucra fiecare peticica de pamant, cu boi si unelte primitive, spun asta din auzite…
      Pamantul era respectat!
      Astazi, cand totul este mecanizat, vad cu ochii mei ca, foarte mult teren ramane in paragina, impanzindu-se de maracini. E trist acest lucru.
      Uite, iti marturisesc ceva, uneori mi-e teama, ca intr-o zi Pamantul se v-a razbuna pe noi si nu ne v-a mai da roade.
      Ma bucur foarte mult, Cristi, ca iti place postarea mea. Iti multumesc mult pentru ca esti aici si pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      Iti doresc o duminica minunata in continuare, Cristi! 🙂

      Apreciază

  5. „O postare frumoasă!” nu mai scriu, este deja pleonasm pentru acest blog!
    O seara placuta sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iunie 2012

      Iti multumesc din tot sufletul meu, Vasile Dumitru, pentru apreciere si pentru ca esti aici si pentru gandul ce mi l-ai impartasit!
      Iti doresc o seara minunata, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

      • Imi cer scuze pentru incident, nu stiu de ce as fi sters comentariul tau! Am verificat inclusiv mailurile sterse si nu am gasit nimic!
        In speranta ca va ramane un accident minor si unic, imi cer scuze inca odata si iti urez o seara buna!

        Apreciază

        • Stefania

           /  19 Iunie 2012

          Dar nu-ti face niciun fel de probleme, Vasile Dumitru. Se intampla astfel de incidente sa apara, involuntar de vointa noastra. Mie mi se mai intampla ca multe e-mail-uri, care vin de la oamenii pe care-i cunosc sau prieteni, sa le gasesc in spam, nu stiu de ce se intampla acest lucru.
          E bine cand totul se termina cu bine. Eu, iti multumesc din suflet pentru gestul tau. O seara cat se poate de frumoasa iti doresc si-o noapte linistita! 🙂

          Apreciază

  6. Postarea este minunată, ca de obicei! Picturile sunt superbe și împreună cu muzica lui Strauss transmit o stare de armonie și împăcare. O seară frumoasă!

    Apreciază

    • Stefania

       /  17 Iunie 2012

      Ma bucur atat de mult, gvarenberg2009, pentru ca iti place postarea mea si pentru ca te-ai simtit bine aici. Acesta este si scopul, sa ne simtim bine, sa uitam macar pentru cateva clipe de griji si de probleme. Iti multumesc mult pentru apreciere si pentru ca esti aici.
      Iti doresc o noapte linistita si-o noua saptamana plina de reusite si multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  7. superb! inca o gura de aer proaspat propusa de tine.
    Multumesc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iunie 2012

      Ma bucur foarte mult iti place, amelieecotillard. Cum in zilele astea toride, avem nevoie de racoare si aer proaspat de munte, m-am gandit sa le aduc si aici, in stilul meu, poate ne mai racorim putin.
      Eu, iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  8. DiaMar bucataria galbena

     /  17 Iunie 2012

    Candva era o placere sa mergi la lucrul campului.Imi amintesc cu cata voie buna mergeam impreuna cu bunicii mei iubiti sa lucram pamantul.Si cat de mult ma bucuram cand culegeam roadele muncii.
    Faci tu ce faci,si imi trezesti asa niste amintiri placute.Cat as vrea sa intorc timpul si sa mai fiu copil macar pentru putin,dar din pacate nu se poate acest lucru.
    Acum nu stiu cati mai sunt fericiti la tara si la munca ogorului.
    Te pup si te imbratisez!

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iunie 2012

      Eu ma bucur foarte mult daca reusesc sa-ti trezesc amintirile cele mai frumoase din copilarie.
      Ai dreptate, Mihaela draga, parca mai demult munca la camp, nu era o povara. Mergeam cu totii, de la cel mai mic, la cel mai mare, mandri, in carute sau pe jos. Fiecare gospodar punea atat de mult suflet, incat parcela lui sa fie cea mai frumoasa si cea mai imbelsugata. Erau campurile pline de oameni si de peste tot se puteau auzi cantece vesele sau doine. Era mai mult decat munca. Era un spectacol!
      Astazi, totul s-a schimbat. Pe campuri nu mai vezi decat, ici colo cate, un om si foarte mult teren lasat in paragina… si acest lucru este foarte trist.
      Iti multumesc mult pentru gadul ce mi l-ai impartasit. Te pup si te imbratisez si eu cu mult drag si-ti doresc o seara minunata! 🙂

      Apreciază

  9. galaxybureau

     /  18 Iunie 2012

    Fantastic colours

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iunie 2012

      I am very glad that you like! Thank you so much! Have a wonderful day! 🙂

      Apreciază

  10. convietuire

     /  18 Iunie 2012

    asa imi plac poeziile pe care le alegi….

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iunie 2012

      Ma bucur foarte mult ca iti plac poeziile alese de mine, Oana draga. Sunt poezii in care ma regasesc sau pur si simplu le ador. Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  11. oare cum poate fi povestit ritmul extramodern, cateodata haotic si in mare viteza in care traim in prezent?

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iunie 2012

      Foarte buna intrebarea ta, ideisiidei. Nu stiu cum s-ar putea povesti acest ritm extramodern, nici nu stiu daca si cel mai renumit pictor l-ar putea picta, pentru ca rezultatul lui final mereu este nemultumirea noastra. Restul alergatura. Multi dintre noi, nu ne mai oprim sa mirosim o floare. Nu ne ridicam capul, sa privim aripile unei pasari in zborul ei lin, in inaltul cerului. Nu ne mai privim in ochi interlocutorii. nu suntem recunoscatori pentru toate darurile cu care suntem binecuvantati… Toata atentia noastra este canalizata castigului, dar in realitate, pierdem.
      Iti multumesc mult, ideisiidei, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  12. Frumoase locuri, parcă ar fi Alpii şi Heidi! Se vede bucuria pe chipul lor. Iar munca parcă nici nu pare atât de grea. Azi, din păcate vedem paragină prin multe locuri şi puţin pământ cultivat. Sunt poate mai puţini cei care locuiesc la ţară, sau nu se mai munceşte cum se muncea. Foarte frumoase toate aici la tine pe blog. Este un refugiu din faţa realităţii, pot asemăna asta cu romantismul literar sau artistic, care a apărut şi din cauza dezvoltării industriale…

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iunie 2012

      Asa este, Roxana draga. Si eu cand am vazut pentru prima data aceste picturi, gandul meu m-a dus Heidi, insa pot spune ca si eu ma regasesc intr-o mica parte in aceste picturi.
      Foarte adevarat spui, foarte mult teren este lasat in paragina.
      Nu cred ca la tara locuiesc mai putini oameni. In schimb, pamantul nu este lucrat asa cum ar trebui. Multi oameni nu au puterea de al lucra, costurile sunt foarte mari. Altii nu au vointa. Unii au cerut restituirea pamantului, in scopul comercializarii. Sunt foarte multe interese la mijloc, dare duc spre pierdere… din pacate.
      Iti multumesc mult, Roxana, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  13. diverse

     /  18 Iunie 2012

    Fantastice imagini! Acolo mi-as petrece toata vara…. 🙂
    Seara buna!

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iunie 2012

      Ooo, Da! Si mie tare mult mi-ar placea sa locuiesc acolo, sa cutreier toate dealurile si sa ma bucur de toate frumusetile cu care suntem binecuvantati. Ma bucur foarte mult ca iti plac picturile, diverse!
      Iti multumesc mult pentru pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  14. ginamihai

     /  18 Iunie 2012

    Văzută așa, în secvențe colorate cu har, viața ar fi un perpetuu paradis. Dincolo, în spatele șevaletului, ea are alte dimensiuni.

    Seară bună, Ștef!

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iunie 2012

      Sarut mana, doamna Gina! 🙂
      Aveti perfecta dreptate, doamna Gina! Uneori ma gandesc ca daca o pictura si-ar putea povesti, povestea ei, poate am ramane uimiti prin cate stari emotionale si situatii de tot felul, a trecut si pictorul dar si personajul pictat.
      Va multumesc mult doamna Gina pentru gandul ce mi l-ati impartasit. O seara minunata va doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  15. Ce mult imi plac!! Sunt pline de veselie si pace!
    Seara placuta Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  18 Iunie 2012

      Ma bucur foarte mult, Melly draga, ca iti plac picturile. Asa este, sunt pline de veselie si pace si tare mult imi amintesc de copilaria mea, admirandu-le. Fiecare imagine imi amintete de cate un moment petrecut in copilarie.
      Iti multumesc mult, Melly, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti dorec si eu, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  16. Wonderful!!! Love and blessing my very sweet friend 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Iunie 2012

      Cynthia, I am very happy because you like the new posting. Thank you so much for your appreciation and for being here.
      Be blessed with good life and love, – my very sweet friend! big hugs! 🙂

      Apreciază

  17. Cand imaginile prezentate de catre tine ar deveni realitate , pentru oricare dintre noi, blogul ar fi ceva ce nu am avea nevoie, iar lumea grabita, nu ar exista! Doar farmecul locului si al vietii traite, ar conta!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Iunie 2012

      Imaginile sunt inspirate din realitate, Marius. Unii semeni ai nostrii, se identifica cu personajele picturilor si retraiesc momentele frumoase din viata lor, admirandu-le, fara a le fi jena sau rusine de trecut. Chiar si eu.
      Intotdeauna contreaza farmecul locului si vietile traite cu adevarat!
      Iti multumesc mult, Marius, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  18. Beautiful paring

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Iunie 2012

      Elena, I am very glad that you like! Thank you so much.
      Have a wonderful day! 🙂

      Apreciază

  19. Ce imagini frumoase, acorduri minunate si o poezie pe masura. Intotdeauna mi-au placut versurile Magdei Isanos!
    Numai bine iti doresc, draga Stefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  21 Iunie 2012

      Ma bucur foarte mult ca iti place totul, Alex. Si mie imi plac foarte mult versurile, Magdei Isanos si cu siguranta o sa mai postezi poezii ale sale, in semn de recunostinta pentru comoara ce ne-a lasat-o sa ne aline si sa ne incante sufletele.
      Iti multumesc din suflet, Alex, pentru ca esti aici si pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O zi minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  20. a beautiful series Sefania! Thank you for sharing!

    Apreciază

    • Stefania

       /  23 Iunie 2012

      Mimo, I am so glad that you like. Thank you so much for your appreciation.
      I wish you a wonderful day and a relaxing weekend, Mimo! 🙂

      Apreciază

  21. Ritiu Maria

     /  8 Iulie 2012

    Munca pamantului este grea si necesita implicare, lucrarile trebuie facute la timp si mai trebuie sa te ajute si natura cu ceva ploi, care sa ude pamantul pentru ca rodul sa prinde.
    De mica mi-a placut sa lucrez in gradina, am invatat ce inseamna sa ai o leguma, produsa de tine si ce gust are ea, fata de cele din marketuri. Este frumos sa privesti un tablou care imortalizeaza munca la camp, dar cred ca la fel de important este ca, cei care au ceva bruma de pamant, sa-l cultive, pentru a nu ramane in paragina.
    Tu esti mereu in actualitate si ne trezesti amintiri menite sa ne faca „tineri” pentru cateva clipe.
    Iti multumesc pentru postare si sa stii ca m-au uns la suflet muzica si versurile.
    Sa fii sanatoasa si sa ai o seara de duminica frumoasa.

    Apreciază

    • Stefania

       /  8 Iulie 2012

      Sunt absolut de acord cu dumneavoastra, doamna Maria. Munca la camp, este foarte grea, pur si simplu esti sluga pamantului, doar cine a muncit pamantul, stie. Acolo nu exista program de lucru, pur si simplu muncesti, din zi in noapte, pe arsite si ploi, pe vant si ger. De aceea eu, am un respect aparte pentru oamenii care muncesc cu truda pamantul si care cresc animale.
      Aveti mare dreptate, din pacate, foarte mult pamant ramane nelucrat, care se deterioreaza, se umple de maracini… dar aici sunt mai multi factori, care duc la aceasta situatie. Unii sunt prea batrani sa-l mai poata lucra, alti nu au cu ce, altii nu vor….

      Ma bucur foarte mult ca va place postarea mea si ca va trezeste amintiri frumoase. Eu va multumesc mult pentru toate gandurile bune pe care mi le adresati si pe care eu vi le intorc inmiit. O seara minunata va doresc si eu, doamna Maria, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  1. Iubirea şi sacrificiul în “Mizerabilii” de Victor Hugo « bibliodevafiliala3
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,997 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
