Ecou

Te-aştept în noaptea mută-n adormire,
În vis aştept s-aud tăcutu-ţi grai;
Să-ţi văd rotunzi obrajii, şi-n privire
Lumini de mai
Prin lacrime prelinse,
O amintiri, sperări, o patimi stinse!

Ce dulce, dulce şi de tot amară
Visarea este! O, de le-ar fi scris
Acelor ce iubiră şi sperară
În Paradis
Cu dorul lor să suie,
Şi poarta-n urma lor să se încuie!

În vise dară te aştept, iubite,
Iubind în moarte, să trăiesc din nou:
În miezul inimii întoarnă-mi-te,
Tu, puls şi suflu şi ecou
De şoapte
Al zilei noastre ce s-a stins în noapte.

poezie de Christina Georgina Rossetti (1893),
traducere de Paul Abucean

Articol următor

24 comentarii

  1. galaxybureau

     /  5 Mai 2012

    Beautiful Art , Soulful words

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Mai 2012

      I am glad you like everything! Thank you so much for your appreciation and for your presence here.

      I wish you a wonderful day! 🙂

      Apreciază

  2. o my god! pictura va ramane o slabiciune pentru mine! mai ales cea realista! unde mai pun si muzica ..fara de care efectiv viata mea ar fi atat de goala…multumesc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Mai 2012

      Ma bucur foarte mult ca iti place, pictura si muzica, Ionela. Acelasi sentiment ca si tine il nutresc si eu. Ambele imi incanta sufletul si privirea. Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O zi minunata iti doresc, Ionela! 🙂

      Apreciază

  3. Cam ganditoare personajele…

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Mai 2012

      Asa este, Cristi! 🙂
      Si noi, in viata reala, mai cadem uneori pe ganduri si uneori chiar visam cu ochii deschisi. Cel putin mie, uneori mi se intampla acest lucru! 🙂
      Iti multumesc mult, Cristi, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  4. Domnitele sunt atat de gratioase, chiar si cand stau, lucru de care astazi nici nu se mai tine seama.
    Multumesc pentru ca ai impartasit cu noi aceste picturi pline de soare!
    Zi frumoasa iti doresc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Mai 2012

      Ma bucur tare mult ca iti plac picturile, Melly draga. Foarte adevarat spui, in ziua de astazi nu se prea tine cont de acest lucru si parca pe zi ce trece, privind doar in jurul meu, ceea ce ne caracterizeaza ca si oameni, atitudine si comportament, se cam pierde – iar acest lucru, pe mine ma intristeaza.
      Eu, iti multumesc mult, Melly, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  5. câtă frumuseţe…

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Mai 2012

      Bine ai venit, Vasile Dumitru!

      Ma bucur tare mult daca iti place ce-ai gasit.
      Iti multumesc mult pentru vizita si pentru gandul ce mi l-ai impartasit! Esti binevenit oricand, cu mult drag.
      O zi minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

      • Sunt barbat, deci sunt lenes! Sunt lenes, prefer sa scriu putin! Ei bine, nu reusesc niciodata sa ma concentrez!
        Eu va multumesc pentru vizita, si, mai mult, as spune atat de banalul dar real „va multumesc pentru ca existati”, deoarece e primul blog atat de „rotund”, pictura, poezie, muzica…
        Am si eu multe postari asemanatoare ca forma (dar departe de frumusetea acestora) si am fost intrebat daca vreau sa epatez…
        Nu, nu vreau, pur si simplu vreau sa impart ce mi se pare frumos, nu vreau sa atrag atentia, nu vreau coronita, etc, etc!
        Aici… hmmm… aveti liber postul de paznic al blogului? sau „om de serviciu”? Voluntar, doar sa am voie sa ma imbat cu gandul si privirea…
        Am vrut sa ma „atasez” blogului dar nu vad nici acum procedeul…
        Sunt barbat, deci sunt lenes! Sunt lenes, prefer sa scriu putin! Ei bine, nu reusesc niciodata sa ma concentrez!
        O seara albastra, calda si fara nori, sa puteti urmari spectacolul selenei!
        Cu respect,
        Vasile D.

        Apreciază

        • Stefania

           /  5 Mai 2012

          Sunteti barbat si sunteti tare simpatic si va multumesc mult pentru ca ati revenit.
          Eu, va multumesc atat de mult pentru apreciere. Ufff, ce m-am intimidat, am rosit chiar. 🙂
          Nici eu nu vreau sa atrag atentie, nici eu nu vreau coronite, etc, … poate de aceea nici nu m-am departat foarte mult de blog, sa nu fiu considerata c-o fac cu un interes anume, pentru ca ar fi un mare neadevar. Pur si simplu, toate aceste postari ale mele, mie imi incanta sufletul si mi-e tare drag sa le impartasesc cu semenii mei, care-mi trec „pragul” si sa ne bucuram impreuna de aceste minunate lucrari: pictura, poezie muzica, create de oameni care au fost binecuvantati cu un har aparte si eu la randul meu ma bucur si sunt foarte incantata cu ceea ce ei, alti bloggeri, ne intampina pe blogurile lor.

          „…aveti liber postul de paznic al blogului? sau “om de serviciu”? Voluntar, doar sa am voie sa ma imbat cu gandul si privirea… – din pacate, aceste posturi sunt ocupate de mine! Insa, ca prieten, intotdeauna, sunteti binevenit cu mult drag.

          Am aliminat acel widget, prin care oricine se putea abona pe site, insa, daca ati, bifat ambele casute la primul comentariu pe care l-ati lasat aici la mine, la urmatoarele postari o sa fiti anuntat prin e-mail. Iar eu v-am trecut deja in blogroll si am sa va vizitez si eu cu multa placere, pentru ca imi place blogul d-voastra.
          Tare mult mi-ar placea sa-mi spuneti doar, Stefania, fara sa atasati si pronumele de politete.

          Eu, va multumesc atat de mult pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ati adresat, ma simt onorata.
          O seara divina va doresc si eu si va mai astept aici cu mult drag! 🙂

          Apreciază

          • Ce face un „barbat” cand iese de la concert? Merge asa, ca vantul de primavara, cu ochii la pletele blonde ale zeitei noptii, rasfirate in vantul stelar…
            Si iata-ma, iar, pe aici… Normal, locurile frumoase atrag…

            Uf, nici voluntar nu gasesc un loc de munca? Atunci facem un barter: va ofer concediu pe blogul meu, in reciprocitate… Avantaj eu, dar asta e capitalismul, numai unii castiga!

            Precizare importanta: sunt onorat de cuvantul „prieten”…

            Rugaminte: nici eu nu sunt… „dumneavoastra”!
            O duminica placuta sa ai!

            Apreciază

            • Stefania

               /  6 Mai 2012

              Ce lucruri frumoase face un barbat care iese de la concert… „…cu ochii la pletele blonde ale zeitei noptii, rasfirate in vantul stelar…” – poetic si romantic spus. Foarte frumoase trairi ai.

              Ma bucur atat de mult ca iti place si ca ai revenit din nou si ma bucur de oferta facuta, ma simt onorata, iar de castigat, cu certitudine castigam amandoi, la fel de mult.

              Iti multumesc atat de mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O duminica minunata iti doresc, impreuna cu cei pe care ii iubesti tu, cel mai mult! 🙂

              Apreciază

  6. Ca de obicei, ne răsfeţi cu imagini frumoase, versuri sensibile şi muzică deosebită.
    Mi-a plăcut mult şi „ecoul” de azi.
    O zi frumoasă, Ştefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Mai 2012

      Ma bucur atat de mult ca ti-a placut totul, Alex. Toate acestea, mie imi incanta sufletul.
      Iti multumesc mult, Alex, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc, in continuare! 🙂

      Apreciază

  7. mi-au placut.. mi-au placut.. mi-au placut! 🙂
    seara buna sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Mai 2012

      Ma bucur atat de mult ca ti-a placut totul, diverse. Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit.
      O seara minunata iti doresc si eu! 🙂

      Apreciază

  8. DiaMar bucataria galbena

     /  5 Mai 2012

    Am avut astazi o zi foarte obositoare.Cand in sfarsit s-a terminat totul,am venit in coltisorul meu de relaxare totala.Crede-ma pe cuvant,aici la tine uit de tot si de toate,imi incarc bateriile,si pentru acest lucru iti multumesc mult.
    Te pup cu mare drag!

    Apreciază

    • Stefania

       /  5 Mai 2012

      Imi pare atat de rau, DiaMar, ca ai avut o zi obositoare, se-ntampla (si parca tot mai des) sa avem zile obositoare. Asta-i viata.
      Ma bucur atat de mult ca te simti bine aici, ma bucur foarte mult ca iti place si esti binevenita oricand cu mult drag.
      Aici tare bine ne mai potrivim, toate acestea si mie imi incarca bateriile, ma inalta si ma ajuta sa ma rup de grijile cotidiene, care nu sunt putine.
      Si eu vin cu multa multa placere la tine, pentru ca, mereu ne intampini numai cu bunatati si cu ganduri bune si-ti multumesc.

      Iti multumesc tare mult, DiaMar, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. Te pup si eu cu mult drag.
      O seara divina iti doresc! 🙂

      Apreciază

  9. superba serie de tablouri! Primul, al 5-lea si al 6-lea mi-ar place sa le am pe perete, în camera mea 🙂
    Melodia este perfect aleasa! multumesc pentru minunatul moment… Noapte buna Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  6 Mai 2012

      Ma bucur atat de mult ca va plac picturile, doamna Carmen… iar cele pe care le preferati d-voastra sunt deosebite si trebuie sa recunosc, ca tare mult mi le-as dori si eu, sa le am in casa mea, dar ma bucur de frumusetea lor si aici in casuta mea virtuala.
      Ma bucur atat de mult ca va place si melodia aleasa de mine, muzica clasica, e muzica care-mi mangaie sufletul cel mai mult. Muzica lui, Johan Strausse tatal si Johan Strausse fiul, am descoperit-o pentru prima data la varsta de noua anisori, inca de atunci mi-a atins sufletul, m-a reinviat, m-a inaltat si mi-a dat aripi si am ramas fidela si voi ramane fidela, pana la sfarsitul zilelor mele.
      Eu va multumesc mult, doamna Carmen, pentru gandul ce mi l-ati impartasit. O duminica minunata va doresc, impreuna cu cei pe care ii iubiti cel mai mult! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 387,127 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
