Dupa ploi

Aruncă-ti văpăile negre din gene
hotarul din tine şi mersul alene,
dă-mi mina şi hai să fugim din hotare
copila mea dragă, e soare, e soare…

Noroiul cărării de-ţi scuipă despoiul
nu pasul, ci ochiul ţi-atinge noroiul
şi nu-ntoarce geana să vadă, rebel
cald single nostrum cum tremură-n el.

Privirile dacă ţi-s arse de soare
nu ochiul, ci drumul sub talpă te doare
şi nu-ntoarce geana să vezi prin noroi
nici umbrele noastre cum fug după noi.

Dă-mi mina şi hai să fugim înainte
copilă mlădie, copilă fierbinte
La capul cărărilor şerpuitoare
e soare în ierburi, în ramuri e soare…

poezie de Nichita Stănescu

Articol următor

20 comentarii

  1. Superb!
    Duminica placuta Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Aprilie 2012

      Iti multumesc mult, Melly. Ma bucur foarte mult ca iti place.
      O duminica minunata iti doresc si eu , cu drag! 🙂

      Apreciază

  2. convietuire

     /  1 Aprilie 2012

    Frumoase….versuri și armonii melodice!
    Mulțumim 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Aprilie 2012

      Eu, iti multumesc mult, Oana draga. Ma bucur foarte mult ca iti place totul.
      O duminica minunata iti doresc, cu drag! 🙂

      Apreciază

  3. Dupa ploaie intotdeauna vine soarele! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Aprilie 2012

      Asa este, Cristi! Uite, mesajul tau m-a dus cu gandul la o melodie pe care eu o ador…
      Iti multumesc mult, Cristi! O duminica minunata iti doresc in continuare, cu drag! 🙂

      Apreciază

  4. ginamihai

     /  1 Aprilie 2012

    Aleg versul-
    „dă-mi mina şi hai să fugim din hotare„

    O zi bună, Ștef, deși la mine sunt nori ..

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Aprilie 2012

      Sarut mana, doamna Gina! 🙂
      Ma bucur foarte mult ca va place, doamna Gina. Un vers covingator…

      La noi adineauri ningea, cu fulgi mari si-a tinut-o asa vreo jumatate de ora… batranii de la noi, o numesc, zapada mieilor. Acum a iesit soarele si ne zambeste, dar este destul de rece si sufla vant taios.

      Va multumesc mult, doamna Gina, pentru gandul ce mi l-ati impartasit. O duminica minunata in continuare va doresc si eu, cu drag! 🙂

      Apreciază

  5. frumosa piesa:)Alt geniu clasic al muzicii:)

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Aprilie 2012

      Asa este, Catalin, Ludwig van Beethoven, este un geniu al muzicii clasice. Ma bucur foarte mult ca iti place.
      Iti multumesc mult, Catalin, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O duminica minunata in continuare iti doresc! 🙂

      Apreciază

      • Va multumesc mult! va recomand un radio foarte bun:radio Evetv… puteti da add la idul:radioevetv si trimite dedicatii si aculta muzica buna la:http://www.radioevetv.ro/in-direct.html

        Apreciază

        • Stefania

           /  3 Aprilie 2012

          Eu, iti multumesc Catalin! Uite ca am intrat pe site-ul pe care mi l-ai propus si m-a surprins placut cand am descoperit ca DJ-ul se poate vedea live si m-am bucurat foarte mult! E foarte frumos!
          O seara cat mai frumoasa iti doresc Catalin! 🙂

          Apreciază

  6. pupici 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Aprilie 2012

      Ce mult imi place mie melodia care mi-ai daruit-o si-ti multumesc din tot sufletul meu pentru ea.
      Pupici si de la mine si-o imbratisare calda si sincera, Rokssana draga. O seara minunata iti doresc, cu drag!

      Apreciază

  7. diverse

     /  1 Aprilie 2012

    Azi m-am bucurat de ploaie… dar mai ales de aerul curat de dupa! 🙂
    Seara placuta!

    Apreciază

    • Stefania

       /  1 Aprilie 2012

      O, ce frumos! Si mie imi place tare mult sa inspir aerul prospat de dupa ploaie.
      Si eu am avut o zi completa, din punct de vedere meteorologic. Toata ziua a fost frig, dar a mai iesit din cand in cand si soarele sa ne zambeasca; a nins in vreo trei rafale, cate jumatate de ora si iar a iesit soarele; vantul toata ziu ne-a impresurat si ne-a magaiat fata; iar in amurg, ploaia a venit si ea sa ne racoreasca de-a binelea. Acum toate s-au linistit, se pregatesc pentr-o noua zi, doar noaptea ne vegheaza…

      Iti multumesc mult, diverse, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc si eu, cu drag! 🙂

      Apreciază

  8. da…mai ajut si eu cu cate o piesa…va astept sa propuneti ceva piese:)O seara fumoasa!

    Apreciază

    • Stefania

       /  3 Aprilie 2012

      Am intuit bine sa-nteleg si ma bucur mult pentru tine ca esti activ. Te felicit, sincer! 🙂
      Uite iti propun trei melodii, care mie imi plac foarte mult… si mi-au venit in momentul asta in minte.
      Acuma nu stiu eu care-i politica postului, ce fel de muzica difuzeaza… dar …

      O seara frumoasa iti doresc si eu!

      Apreciază

  1. colţul european – 17 « Colţu' cu muzică
  2. colţul cu rock clasic – 18 « Colţu' cu muzică
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,083 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
