Orange Sky

Articol anterior

16 comentarii

  1. cipriano10

     /  27 Martie 2012

    Foarte frumoasa fotografia; imi aminteste de apusurile pe care le vedeam de la fereastra bunicii cand aveam doar cativa anisori. Felicitari!

    Apreciază

    • Stefania

       /  27 Martie 2012

      O, cred ca ai amintiri foarte frumoase, Ciprian, petrecute acasa la bunicii tai. Cele mai frumoase amintiri pe care le poate avea un om, sunt din vremea copilariei. Nici o amintire nu are o incarcatura emotionala mai mare ca si amintirile din copilarie.
      Iti multumesc mult, Ciprian. O seara frumoasa iti doresc ! 🙂

      Apreciază

      • cipriano10

         /  27 Martie 2012

        Sa stii ca asa este, Stefania! Cate tampenii faceam cand nu aveam nici 10 anisori, furam cirese din copacii vecinilor, le fugaream gainile si alte cele. Superbe momente! Si cand imi amintesc… 🙂

        Apreciază

        • Stefania

           /  27 Martie 2012

          Nazdravanii dintr-astea, cand aveam 8-10 anisori, inocente le-as numi eu si noi faceam, cu carul, Ciprian! Chiar daca in gradina noastra aveam si avem si astazi, pomi de felurite soiuri de fructe, mereu ravneam pe la vecinii nostri, de regula cei mai batrani si zgarciti si imi amintesc cum fugeau dupa noi si uneori ne mai spuneau si la parintii nostrii… sa ne pedepseasca.

          Imi amintesc ca, tanti Mini, avea un par cu pere tamaioase, in gradinuta de langa drum, tare imbietoare mai erau, dar nu ar fi dat cuiva vreo para, Doamne fereste. Asa ca noi, copiii de pe ulita, pofticiosi cum eram, le atacam pe-‘nserate. Nu tiptil… ci facand o larma si rasete, de nedescris. Intotdeauna ne prindea.
          Mare noroc mai aveam cu, nenea Miki, sotul ei, care intotdeauna ne lua apararea si-o molcomea, altfel ne ameninta ca ne spune Preotului, iar pentru noi era cea mai mare teama.

          Adevarat spui, Ciprian, superbe momente. Au trecut. Am crescut. Parul s-a uscat… Ei…

          Iti multumesc mult pentru amintirile frumoase ce mi le-ai impartasit. O noapte linistita iti doresc, Ciprian ! 🙂

          Apreciază

          • cipriano10

             /  27 Martie 2012

            Ei, ei, Stefania! Cate amintiri superbe ai! De ce nu incerci sa le ordonezi cateva zile pe coli de hartie si apoi sa le incadrezi cronologic aproximativ intr-un articol. Eu unul as fi incantat sa il citesc!

            O noapte linistita si tie!

            Apreciază

            • Stefania

               /  27 Martie 2012

              Asa este, Ciprian, am foarte multe amintiri frumoase si nu numai, multe „aventuri” inocente faceam eu, fratele meu si inca cativa copii, de pe ulita noastra, incat, as putea scrie, chiar un roman cu ele. In jurnalele mele, pe suport de hartie, am mai marcat, din cand in cand, astfel de momente, dar nu m-am gandit niciodata sa le public si nici nu stiu daca am s-o fac vreodata. Uneori ma mai destainui si eu, asa, ca si acum.

              Iti multumesc tare mult pentru gandul tau bun. O noapte divina iti doresc, Ciprian! 🙂

              Apreciază

  2. diverse

     /  27 Martie 2012

    Foarte frumos! 🙂
    O seara placuta sa ai!

    Apreciază

    • Stefania

       /  27 Martie 2012

      Ma bucur ca iti place, diverse! 🙂 Iti multumesc mult. O noapte linistita iti doresc! 🙂

      Apreciază

  3. Foarte frumoasa aceasta piesa:)O zi frumoasa ,Stefania!

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Martie 2012

      Ma bucur foarte mult ca iti place, Catalin. E una din piesele mele preferate, intr-o anumita stare.
      Iti multumesc mult, Catalin. O zi minunata in continuare iti doresc si eu! 🙂

      Apreciază

  4. Foarte frumoasa imagine! Si melodia e minunata. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  28 Martie 2012

      Asa este, Cristi, ma bucur foarte mult ca iti place totul. Melodia e una din preferatele mele, intr-o anumita stare sufletesca.
      Iti multumesc mult, Cristi. O zi cat se poate de frumoasa, in continuare, iti doresc! 🙂

      Apreciază

  5. Frumoasă imagine şi frumoasă melodie. Multă, multă linişte când asculţi, când priveşti… Numai bine, Ştefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Martie 2012

      Ma bucur foarte mult ca iti place melodia, Alex. E una din melodiile mele preferate, pe care o ascult ori de cate ori il visez pe fratele meu drag si de care mi-e cumplit de dor…

      Iti multumesc mult, Alex, pentru gandul ce mi la-i impartasit. O seara minunata iti doresc si eu, cu drag! 🙂

      Apreciază

  6. Melly

     /  29 Martie 2012

    Superba!
    Imi place mult portocaliul, de fapt culoarea mea preferata este exact nuanta corai a cerului tau!
    Multumesc!

    Apreciază

    • Stefania

       /  29 Martie 2012

      Ma bucur foarte mult ca iti place, Melly draga. Trebuie sa recunosc ca portocaliul si albastru ciel, sunt culorile mele preferate, insa de ceva timp prefer negru…

      Eu, iti multumesc mult, draga Melly pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc, cu drag! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,130 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
