… cu dragoste, vom castiga intotdeauna

Fiecare interactiune, indiferent cat este de mica sau mare, este un schimb de putere. Ne hranim pozitiv sau negativ unul pe altul. Putem sa ne inaltam unul pe altul sau dobora chiar.

Fiecare lucru pe care-l facem, are un motiv, bun sau rau, in spatele lui. Avem cate un motiv in spatele fiecarei actiuni pe care o vom lua, fie ca este in interesul nostru propriu sau nu. Uneori, facand si un bine altora este inca un motiv egoist, dar acesta nu este daunator, spre deosebire de a face rau, in mod intentionat, altora din jurul nostru.

Cand intentiile noastre sunt bazate pe dragoste si actionam cu iubire fata de cei din jurul nostru, interesul tuturor este doar problema inimii, in care nu exista nici o camera pentru gelozie, lacomie, teama sau ura, decat dragoste.

Majoritatea oamenilor pot fi clasificati in donatori sau receptori.
Da,… si  manipulatori, in scopul de-a lua. Ei actioneaza din nesiguranta si temerile lor proprii.

Multi dintre noi facem tot timpul lucruri pentru altii si le facem pur si simplu, pentru ca au nevoie de ajutorul nostru, stiind totusi ca putem obtine chiar o satisfactie personala, necesara noua.
Exista momente in care facem lucrurile pentru castigul material, ori alte lucruri pe care le facem pentru responsabilizare personala, creandu-ne posibilitatea de-a manipula si controla actiunile altora, considerand ca ne datoreaza ceva.

Cand facem alegeri in detrimementul altuia de natura emotionala sau fizica, ei bine, ne depasim linia. Cand castigam material sau emotional, pradand pe altul, pierderea, este a noastra insine. Castigul este de scurta durata, deoarece, oricine care are un simt sanatos al binelui si-al raului, in cele din urma va stii care ti-a fost interesul.
Oare cine nu s-ar simti vinovat pe termen lung, atunci cand isi da seama de durerea pe care a cauzat-o altora?

Atunci cand facem lucruri din dragoste, pentru cineva, fara nici un motiv anume, nu este nevoie de-a ne explica actiunile noastre.
Cand ne amintim de oameni, cat de mult putem face pentru altii, eventual propria noastra constiinta incearca sa ne trezeasca la realitate, intentiile noastre. Cand constiinta  ne atrage atentia la lucrurile pe care le facem, e timpul sa ne examinam motivele noastre proprii.
Faptele bune, nu au nevoie de-o explicatie, acestea vorbesc de la sine.

Nici unul dintre noi n-are nevoie ca cineva sa-l controleze sau sa-i influenteze viata, atragand-ul de partea lui.
Tot ce avem nevoie… baza, este in noi insine. Avem nevoie doar pentru sa privim in interior si sa ne orientam.

Fiecare dintre noi avem o sursa a noastra de viata si de dragoste.
Cu dragoste vom castiga intotdeauna…

Articol următor

19 comentarii

  1. Dragostea, indiferent de tipul ei, invinge totul. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2012

      Just! Sunt absolut de acord cu tine Cristi. Cand facem ceva pentru cineva, indiferent de ce natura, cu dragoste, intotdeauna vom invinge si cu totii vom fii multumiti.
      Iti multumesc tare mult, Cristi. O zi minunata iti doresc, cu drag! 🙂

      Apreciază

  2. asa cum spui, alta saptamana cu dragoste s-o incepi si tot asa s-o continui! primavara a venit, deci e motiv de impartire a binelui! toate bune, Stefania! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2012

      Iti multumesc tare mult, Adi, pentru urarea ta plina de caldura. Asa este. Primavara a venit! Dar, pentru a imparti binele, nu trebuie sa avem un anotimp sau o zi sau un motiv anume, consider eu, ci il putem imparti in fiecare clipa, pentru ca nu stim daca in secunda urmatoare o mai apucam, incat s-o putem face.
      Si eu iti doresc din tot sufletul meu, Adi, numai bine. O zi minunata iti doresc in continuare! 🙂

      Apreciază

  3. Dragostea invinge, chiar daca uneori mai greu 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2012

      Asa este, Paul, invinge dradostea mai greu dar sanatos si pentru donator si dar pentru receptor si orice se cladeste, avand la temelia dragostea, totul v-a fii durabil si v-a dainui.
      Iti multumesc mult, Paul, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata in continuare iti doresc, cu drag! 🙂

      Apreciază

  4. „Am simtit dragostea odata cu atingerea mainii tale.”Robert M. Hensel
    Am creat un nou blog special pentru MUZICA SUPERBA.
    il poti vedea aici:http://muzica-superba.blogspot.com/
    Sper sa ma sustii si tu daca iti place:)
    Multumesc mult!o zi frumoasa!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2012

      Imi place foarte mult citatul pe care mi l-ai lasat, ktalinoo. E sublim si chiar nu-l stiam. Multumesc.
      O, ma bucur pentru informatia pe care mi-ai dat-o si bineinteles ca am sa te sustin, pentru ca eu iubesc muzica si imi plac aproape toate genurile muzicale. Trec imediat sa vad despre ce este vorba.
      Iti multumesc mult,ktalinoo. O seara minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  5. Multumesc mult pentru comentariu si sutinere!Va astept cu orice propunere de melodie minunata care considerati ca merita sa se afle in categoria „MELODIILOR SUPERBE”:)
    O seara minunata!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2012

      Si eu iti multumesc, Catalin si am sa vin cu mult drag. Sunt extraordinar de multe melodii care mie imi plac enorm de mult, dar s-ar putea ca altora sa nu le placa… depinde de gustul fiecaruia… Eu ascult muzica dupa starea mea spirituala. Nu sunt constanta pe un anumit gen. Depinde cum ma prinde.
      Uite eu de expemplu, in momentul de fata ascult aceasta piesa, careia i-am dat al saselea replay… Imi creeaza o stare pozitiva.
      O seara cat se poate de frumoasa iti doresc si eu! 🙂

      Apreciază

      • Da da…imi place si mie mult aceasta piesa…mai ales Emma Hewitt are o voce deosebita! o zi frumoasa! va multumesc pentru propunere dumneavoastra!

        Apreciază

        • Stefania

           /  20 Martie 2012

          Asa este, Catalin, mie si vocea si melodia in sine imi place enorm de mult.
          Uite, inca o melodie de care niciodata nu ma plictisesc si pe care o ascult cu mult mult drag, dandu-i cateva replay-uri. Astazi asa am simtit s-o ascult de mai multe ori…
          Eu, iti multumesc mult Catalin. O zi frumoasa, in continuare iti doresc si eu.

          Apreciază

  6. Daca dragoste nu e, nimic nu e! 🙂 Foarte frumoase picturile!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2012

      Foarte adevarat, diverse, unde dragoste nu e nimic nu e! vorba cantecului.
      Ma bucur foarte mult ca iti plac picturile.
      Iti multumesc mult, diverse. O zi minunata iti doresc! 🙂

      Apreciază

  7. Melly

     /  19 Martie 2012

    Sunt minunate Stefania!
    Iti recomand cu caldura Donald Zolan, Emile Munier si William Bougureau – picturi cu copii. Sigur o sa-ti placa!
    Noapte buna!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2012

      Ma bucur foarte mult ca iti plac, Melly draga. Ooo, da, ador picturile pictorilor copiilor si trebuie sa recunosc ca am mai postat cate ceva din ei, pe ici pe colo, dar putin din cat ei au realizat, si m-am bucurat foarte mult cand am gasit la tine picturi cu copilasi ale lui, Donald Zolan. Mi-e tare drag la tine. Eu nu ma satur sa le admir, parca, copilasii s-ar afla in fata mea reali. Ii iubesc mult mult.
      Iti multumesc mult, Melly. O zi minunata iti dores, cu drag!:)

      Apreciază

  8. vai cât sunt de frumoase picturile alese… Parca privindu-le una dupa alta, emotia creste gradat… Superbe!
    frumoase cuvinte si, ca întotdeauna, ne-ai rasfatat în final cu o melodie de exceptie! multumim!
    Noapte buna Stefania draga! 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Martie 2012

      Ma bucur foarte mult ca va place totul, doamna Carmen. Asa este. Si pe mine ma invaluie o emotie puternica si mi se face un dor cumplit de acasa, de copilarie si de nazdravaniile pe care le faceam mai ales, impreuna cu fratele meu. Ma regasesc foarte mult in ele, in foarte multe ipostaze, traind toata copilarie mea, la tara. Imi amintesc cum pe langa multe animale si pasari de curte, aveam iepuri si porumbei si vesnic eu si fratele meu ii luam in brate si-i duceam afara la alti sa-i vada si ne jucam impreuna cu ei si eram atat de fericiti, erau jucariile noastre.
      Bucuria mea este infinit mai mare cand ne bucuram impreuna de aceste minunatii.
      Va multumesc mult, doamna Carmen, pentru gandul bun pe care mi l-ati impartasit. O zi minunata va doresc cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  1. colţul cu rock clasic (16) « Colţu' cu muzică
  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,130 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
