… am obosit de jocurile sociale

Am ajuns la punctul vietii mele, cand pur si simplu am obosit de jocurile sociale. Acum, nu-mi mai pasa atat de mult despre problemele de la suprafata. Sapand mai adanc, am descoperit ca pentru mine este mult mai important, cine sunt in interiorul meu.

Am devenit unul din acei oameni, care nu mai este impresionat, daca in spatele numelui cuiva, se afla o multime de litere. Nu ma mai intimideaza numele de familie. Cu toate acestea, pe mine ma impresioneaza, mult mai mult daca ma priveste in ochi, atunci cand, cu mainile agitate, ii vorbesc despe mine.

Fie ca a studiat la o universitate de prestigiu sau nu a studiat deloc, nu este nici o preocupare pentru mine. Esenta omului ma preocupa mult mai mult. Am un respect mare pentru cineva, daca munceste din greu, pentru a duce o viata frumoasa.

Mie, chiar nu-mi pasa daca isi cumpara haine de la cel mai renumit designer sau este modest si cumpatat si isi cumpara de la un magazin de cartier. Nu conteaza pentru mine, ce fel de masina conduce sau cat de mare e vila in care locuieste. Admir doar oamenii plini de compasiune si generosi – pe cei care sunt buni unii cu altii, in comunitatile lor.

Pe mine nu ma uimeste pozitia sociala a cuiva, puterea lui sau lipsa lui de influenta. Pe mine ma uimesc cei care au curajul sa se ridice in picioare sustinandu-si crezul lor in viata, traind in integritate.

Eu sunt unul dintre acei oameni, care nu vor incerca sa fie, cine vrei tu sa fie .  Eu voi fi cine sunt,  indiferent daca ma accepti sau nu si ma astept de la tine, ca si tu, sa fi la fel.

Eu, ignor statulul celebritatii care insoteste numele, nu pentru ca nu imi place, ci pentru simplu fapt ca imi place cineva, indiferent care ar fi statutul lui social…

Articol anterior

8 comentarii

  1. Ascult cu placere de fiecare data cu ce ne incanti si ma minunez ca ai rabadare sa cauti tablourile potrivite 🙂
    O sapt frumoasa!
    p.s Jocurile de culise din spatele unora sunt ceea ce-i face sa traiasca, bine sau rau.

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2012

      Ma bucur foarte mult, Bianca ca iti place, pentru mine este o mare bucurie in sufletul meu, cand place oaspetilor mei si se simt bine si incerc sa le ofer tablouri de colectie, pe care multe din ele si eu le descopar abia acum si ma bucur pentru ca creatorii lor au pus mult suflet in ele, de aceea si dainuie peste ani…
      Referitor la PS: Probabil e seava care-i tine in viata.
      Iti multumesc mult Bianca. O zi minunata si noua saptamana excelenta! 🙂

      Apreciază

  2. Copilarii diferite reprezentate foarte frumos in picturi. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2012

      Asa este, Cristi, iar eu ma bucur foarte mult ca iti plac.
      Iti multumesc mult de tot, Cristi . O zi minunata in continuare, iar in noua saptamana sa ai parte numai de bucurii! 🙂

      Apreciază

  3. convietuire

     /  19 Martie 2012

    Copii superbi…în splendoarea copilăriei inocentă a copilăriei lor.
    Mesajul de după…. mai actual şi matur ca oricând.

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Martie 2012

      Asa este, Oana, foarte adevarat spui, copii sunt o splendoare si marea mea iubire, care, in oricare loc i-as vedea imi insenineaza ziua indiferent cat de mohorata ar fi. Tare trista si saraca, ar mai fi lumea asta fara copii, fara zambetul lor si fara nazdravaniile lor inocente.
      Incep sa imbatranesc si eu, 🙂 nu ma abat de la cursul firesc al naturii noastre umane, dar si pastrez copilul din mine inca viu si zburdalnic…
      Incep sa vad altfel lucrurile si totul se datoreaza unei singure intamplari, care s-a desfasurat in doua ipostaze diferite…
      Iti multumesc tare mult, Oana draga pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc in continuare si multe bucurii, cu drag! 🙂

      Apreciază

  4. eu nu sunt celebru, p mn d c nu ma iubesti? 😛

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Martie 2012

      :)))
      … eu iubesc pe toti oamenii, GogGuigou… :))
      Iti multumesc mult, GogGuigou, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata, in continuare iti doresc.

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,145 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
