Iertarile

Tu să mă ierţi de tot ce mi se-ntâmplă,
Că ochii mei sunt când senini, când verzi,
Că port ninsori sau port noroi pe tâmplă,
Ai să mă ierţi altfel ai să mă pierzi…

Văd lumea prin lunete măritoare
Si vad grădini cu arme mari de foc,
Sub mâna mea deja planeta moare
Si în urechi am continentul rock…

Ai să ma ierţi că sunt labilitate,
Că trec peste extreme fulgerând,
Ai să mă ierţi preablânda mea de toate,
Eu sunt nemuritorul tău de rând…

Ai să ma ierţi că nu pot fără tine
Si dacă n-ai să poţi şi n-ai să poţi,
Mie pierzându-mi-te imi va fi mai bine,
Eu, tristul cel mai liber dintre toţi…

Si cum se-ntâmplă moartea să le spele,
Pe toate-nobilându-le fictiv,
Ai să te-apleci deasupra morţii mele
Si tot ai să mă ierţi definitiv…

Ai să mă ierţi în fiecare noapte
Si-am să te mint în fiecare zi,
Si cât putea-va sufletul să rabde,
Cu cât îţi voi greşi, cu atat te voi iubi…

poezie de Adrian Paunescu

Articol anterior
Articol următor

16 comentarii

  1. Iertare! Sunt ca orice om
    M-am îndoit de-a ta putere,
    Am râs de sfintele mistere
    Ce sunt în fiecare-atom…
    Iertare! Sunt ca orice om.
    Sunt ticălosul peste care
    Dacă se lasă o-ntristare
    De toţi se crede prigonit,
    Dar, Doamne, nu m-ai părăsit…
    Sunt om ca orice om — iertare.

    Alexandru Macedonski

    duminica placuta Stefania 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Februarie 2012

      Iti multumesc mult draga Rokssana pentru versurile atat de frumoase si pentru videoclipul emotionant si trebuie sa recunosc, m-au coplesit emotiile incat n-am reusit sa-mi stapanesc lacrimile.

      O duminica minunata iti doresc Rokssana draga, si-o noua saptamana, care acusica incepe, plina de reusite si bucurii !
      Am mai ales inca o poezie incarcata de emotii.

      IARTA- MA

      Iarta-ma, ti-e parul inalbit, carunt,
      Iarta-ma, pe langa tine eu nu sunt.
      Iarta-ma, cu ochii stai mereu la drum,
      Iarta-ma, de-atata timp nu ne vazum.
      Rozele
      Nu tie, mama, ti le-am dus,
      Pozele
      Nu pe-ale tale-n rami le-am pus,
      Cantece
      Nu pentru tine eu am scris,
      Iarta-ma,
      Pe alta o vazui in vis.
      Iarta-ma, se duc tipand cocoarele,
      Iarta-ma, asfinte rece soarele,
      Iarta-ma, e timpul nu stiu cum grabit,
      Iarta-ma, nu indeajuns eu te-am iubit.
      Rozele
      Nu tie, mama, ti le-am dus,
      Pozele
      Nu pe-ale tale-n rami le-am pus,
      Cantece
      Nu pentru tine eu am scris,
      Iarta-ma,
      Pe alta o vazui in vis.

      poezie de Grigore Vieru

      Apreciază

  2. Imi place ca ai continuat povestioara in imagini de data trecuta. 🙂

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Februarie 2012

      Ma bucur tare mult ca iti place Cristi. Da, intr-adevar am continuat povestioara, insa cu un alt mare pictor care ilustreaza povesti de dragostea, din alte timpuri ce-au apus deja. Dar mie imi incanta sufletul toate acestea.

      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O duminica minunata iti doresc Cristi in continuare, iar in noua saptamana care acusica bate la usa sa ai parte numai de reusite si multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  3. foarte frumoasa…

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Februarie 2012

      Ma bucur foarte mult ca iti place GogGuigou! 🙂

      Iti multumesc mult pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O duminica minunata iti doresc GogGuigou, iar in noua saptamana care acusica bate la usa sa ai parte numai de reusite si multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  4. Stefania draga, din nou ai reusit sa ma impresionezi prin frumoasa combinatie a postarii tale! tablouri extrem de valoroase, poezie emotionanta si o melodie perfect potrivita! Superba postare!
    Sa ai o dumninica minunata!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Februarie 2012

      Ma bucur foarte mult ca va place postarea doamna Carmen. Toate acestea mie imi incanta sufletul – iar tablourile, nu ma mai satur sa le admir si ma gandesc si la pictorul care a fost binecuvatat cu maini de aur, de-a realizat asa capodopere marete care ne-aduc bucurie in suflet.

      Va multumesc mult pentru gandul ce mi l-ati impartasit . O duminica minunata va doresc in continuarea doamna Carmen, iar in noua saptamana, ce bate la usa, sa aveti parte numai de reusite si bucurii! 🙂

      Apreciază

  5. Iti merg la inima toate.. picturile, poezia si melodia! Multumesc! 🙂
    Seara placuta!

    Apreciază

    • Stefania

       /  19 Februarie 2012

      Ma bucur foarte mult, diverse, pentru ca iti place totul si ma bucur sa aud ca iti incanta inima, la fel si mie. Toate acestea sunt elementele care pe mine pur si simplu ma alina si ma inalta! 🙂

      Eu, iti multumesc pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O seara minunata iti doresc, diverse, iar in noua saptamana care acusica ne bate la usa, sa ai parte numai de reusite si multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  6. convietuire

     /  20 Februarie 2012

    Picături de frumos şi gingăşie aduci aici!
    Mulţumim, suflet (d)alb !

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Februarie 2012

      Ma bucur foarte mult Oana ca-ti place. Eu, iti multumesc pentru gandul ce mi l-ai impartasit care mi-aduce multa bucurie.
      O seara minunata iti doresc Oana, iar in noua saptamana sa ai parte numai de reusite si multe bucurii! 🙂

      Apreciază

  7. inaeh

     /  19 Martie 2012

    Tot ce ati postat imi place,picturile sant alese perfect si nu imi permit sa comentez mai mult asupra desavarsirii lor. Insa imi permit sa va apreciez sensibilitatea de care dati dovada. INA

    Apreciază

    • Stefania

       /  20 Martie 2012

      Bine ai venit, Ina, aici in coltisorul meu drag…:)
      Ma bucur foarte mult ca iti place si esti binevenita, oricand, cu mult drag, sa ne bucuram impreuna, de creatiile unor oameni minunati, a caror lucrari dainuie de sute de ani, pentru ca au ajuns in grija unor oameni sensibili, buni, recunoscatori si iubitori de arta si de frumos.
      Mi-ar placea sa-mi spui simplu Stefania…
      Iti multumesc tare mult, Ina, pentru gandul ce mi l-ai impartasit. O zi minunata iti doresc, cu mult drag! 🙂

      Apreciază

  • jj
  • Best Song – Finala Eurovision România 2017

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • maxima zilei

    Nu-ţi judeca aproapele, înainte de a te afla în locul lui.
  • jj
  • Doyen Gustave
  • Ce-i viaţa aceasta ? Părere? Mister? Un şir de contraste? Un petic de cer? Un vis ce sfârşeşte când e mai frumos? O trecere în goană spre locul de jos?...
  • jj
  • Madeleine Jeanne Lemaire  (1845-1928)

    Madeleine Jeanne Lemaire (1845-1928)

  • „Menirea vieţii tale e să te cauţi pe tine însuţi.” — Mihai Eminescu
  • „Umanitatea începe în noi odată cu dezinteresul.” — Mihai Eminescu
  • „Egalitatea nu există decât în matematică.” — Mihai Eminescu
  • „Stejarul crește numai unde-i pământul bun, buruienile cresc pretutindeni.” — Mihai Eminescu
  • „Căci moarte nu există, și ce numești tu moarte, e-o viață altfel scrisă în sfânta firii carte.” — Mihai Eminescu
  • Hans Dahl (1849-1937)

  • Ştefania

  • jj
  • Nimic din ce dă inima nu se pierde, ci este păstrat în inimile altora.
  • „Când îţi faci un nou prieten, nu-i uita pe cei vechi.”  ~ Erasmus
  • Timpul nu aşteaptă pe nimeni !
  • Trecutul nu mai este în mâinile tale, iar viitorul nu este încă al tău. Momentul de faţă este singurul timp care îţi aparţine. Foloseşte-l cu chibzuinţă .
  • " Dacă nu putem fi buni, să încercăm să fim măcar politicoşi" - Nicolae Steinhardt
  • Numai vezi să nu faci rău, în timp ce vrei să fii de folos.~ Ovidius
  • Când ai avut un eşec, felicită-te pentru încercare. Apoi, ridică-te şi mai încearcă odată!
  • Când eşti umil, ai la dispoziţie sfatul şi îndrumarea celorlalţi. Când eşti mândru, trebuie să te limitezi doar la înţelepciunea ta.
  • Uneori, într-adevăr, ajunge un sărut. Un ”Te iubesc”, chiar şi doar şoptit. Un ”Multumesc”. O apreciere sinceră. Este atât de uşor să faci fericit pe cineva. Atunci, de ce nu o facem?
  • Împarte-ţi fericirea cu alţii şi se va înmulţi.
  • Fă din odihnă şi din zâmbet rege. - Leonardo da Vinci
  • "Să nu legi niciodată prietenie cu omul pe care nu-l poţi respecta." "Să nu fii niciodată prieten cu cel pe care nu-l poţi suferi." ~Charles Darwin
  • „Cel mai periculos lucru este să supraestimezi persoanele care te subestimează.” — Michelle Rosenberg
  • Bessie Helstrom (1874-1966)

    Bessie Helstrom (1874-1966)

  • Pagini

  • jj
  • jj
  • Articole recente

  • Cele mai bune articole și pagini

  • maci
  • jj
  • have a great day
  • jj
  • jj
  • Melodia zilei

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • BEST ROMANIAN SONG

    .................................................................... jj
  • Best song of summer

    .................................................................... jj .................................................................... jj
  • Poezia zilei

    .................................................................... jj
  • jj
  • Top click-uri

  • Meta

  • Blog Stats

    • 388,145 hits
  • Clara von Sivers (1854-1924)

    Clara von Sivers (1854-1924)

  • jj
  • Flickr Photos

  • Arhive

  • Follow Ştefania's on WordPress.com
  • jj
